Nolan Opublikowano 19 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2022 wtyczka z prądu na minutę i sprawdź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maker3 Opublikowano 24 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2022 W jaki sposób można wyłączyć dodatkowe pakiety? Mam Start+Eleven do 13 grudnia, trzeba czekac aż wygaśnie i wtedy doładować za 25zł, czy można to załatwić od razu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 25 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2022 Dodatki wyłączysz na infolinii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soon1987 Opublikowano 26 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2022 (edytowane) Witam, od trzech lat mam leciwy dekoder ADB 2851 z fajnym pakietem ważnym jeszcze dwa miesiące. Wczoraj po powrocie z tygodniowego wyjazdu w domu zauważyłem przerwę w dostawie prądu. Dekoder szlag trafił. W sensie, uruchamiał się, zapalała się zielona dioda ale hdmi nie łapał obrazu. Po odłączeniu wszystkich kabli i podłączeniu na nowo hdmi załapało i pojawił się standardowy napis "witamy", ale podczas włączania dekodera i przeskakiwania na lepszą jakość, hdmi się wyłączało i pomimo, że dekoder działa obrazu nie ma. Podłączałem dekoder pod różne hdmi (inny tv Tez i dekoder działała - obrazu jednak wciąż brak. Wieczorem ogarnę kabel euro i spróbuję na tym złączu, a nuż pójdzie. Miał ktoś podobny podobny problem? Czy Dekoder całkowicie zdechł? Szkoda mi pakietu, który mam aktualnie na karcie więc serwis coś pomoże? Czy kupować nowy dekoder? Edytowane 26 Listopada 2022 przez soon1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 26 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2022 Skoro pojawia się plansza WITAMY to chyba przełączył się na wyjście EURO spróbuj kombinacji klawiszy z gwiazdką jak *3, *4 wtedy zmieniamy wyjście którym wychodzi sygnał na HDMI powinno zadziałać. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zefir Opublikowano 26 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2022 (edytowane) Sprawdż czy masz załączone obsługę hdmi w dekoderze. Edytowane 26 Listopada 2022 przez zefir 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soon1987 Opublikowano 26 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2022 48 minut temu, maks27 napisał(a): Skoro pojawia się plansza WITAMY to chyba przełączył się na wyjście EURO spróbuj kombinacji klawiszy z gwiazdką jak *3, *4 wtedy zmieniamy wyjście którym wychodzi sygnał na HDMI powinno zadziałać. Pomogło, dekoder działa jak wcześniej. na prawdę bardzo dziekuje za pomoc. A w ogóle to gdzie znajdę jakąś listę kodów aby moc w razie czego bawić się konfiguracja dekodera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 26 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2022 Nie wiem, sam szukałem w temacie o tym dekoderze na forum, ten pamiętam ponieważ używałem aby było aktywne wyjście scart po przeniesieniu dekodera do tv z kineskopem. HDMI nie jest jednocześnie aktywne w dekoderach n na kartę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 26 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2022 8 godzin temu, soon1987 napisał(a): Pomogło, dekoder działa jak wcześniej. na prawdę bardzo dziekuje za pomoc. A w ogóle to gdzie znajdę jakąś listę kodów aby moc w razie czego bawić się konfiguracja dekodera? Na tej stronie: https://pl.canalplus.com/dekodery/box-hd-pvr-ready masz link do instrukcji obsługi (Instrukcja dekodera BOX+ (ADB ITI-2849ST_50ST_51S)). Na stronie 10 masz opisane jak przełączać między wyjściami i trybami video. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek12 Opublikowano 27 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2022 Do posiadaczy i użytkowników dekoderów HD ITI2851S i 49/50 lub nowszych. Jeśli się wam zawiesza dekoder w trakcie użytkowania lub zawiesi się podczas ładowania ekranu powitalnego po zaniku zasilenia. Ja robię tak, wyciągam wtyczkę za dekoderem na 2-3 sekundy i znów wkładam. Nie wyciągam zasilacza z gniazdka. Wysyłam sms z numerem karty na 725727272. Zawsze można przeczekać zawieszanie lub próbować wyłączyć pilotem ale trzeba uzbroić się cierpliwość. Ja wolę jednak wariant wyrwania. Jeśli zjawisko się powtarza. Przywróć ustawienia domyślne. Tylko po przywróceniu domyślnych zmień "Dolby Digital - nie" Jeszcze za obserwowałem pewne zjawisko, u mnie ono występuje. Mając Pakiet start+ dekoder zawiesza się co dziennie, po przełączeniu kilkunasty programów. Mając pakiet komfort+ lub start+ HBO, dekoder przez przez cały okres posiadania pakietu się nie zawiesił ani raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 27 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2022 Jak mi się ITI 2851S zawiesi raz na parę miesięcy, to wtedy robię tzw. "hard reset" (odłączenie dekodera z prądu na 1 minutę). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 27 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2022 6 minut temu, Darek z Ozimka napisał(a): (odłączenie dekodera z prądu na 1 minutę). I ty to nazywasz hard reset? To znaczy że nie wiesz co to hard reset Wyciągnięcie z prądu to żaden hard reset Reset do ustawień fabrycznych, znany również jako twardy reset lub reset główny, to przywracanie oprogramowania urządzenia elektronicznego do pierwotnego stanu systemu poprzez usunięcie wszystkich informacji przechowywanych na urządzeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 27 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2022 (edytowane) 2 godziny temu, Jacek12 napisał(a): Ja robię tak, wyciągam wtyczkę za dekoderem na 2-3 sekundy i znów wkładam. Ja zrobiłem jeszcze inaczej - tylko raz wyciągałem wtyczkę oraz kartę i już nie włączałem. Teraz nic się nie zawiesza, za to kurz dobrze zbiera. Edytowane 27 Listopada 2022 przez opensource 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom1980 Opublikowano 4 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2022 Witam serdecznie i mam takie pytanko mam 2 karty z oferty NNK i TNK HD i moje pytanie brzmi tak czy robiąc zwykły przelew bankowy przy doładowaniu tych ofert trzeba podawać nr karty i numer konta który jest przypisany do każdej z kart czy sam nr konta i czy trzeba w tytule przelewu podawać z jakiej to oferty jest tv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zefir Opublikowano 4 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2022 Jeżel robisz przelew bezpośrednio na ich konto,to wystarczy sam numer karty (przynajmniej 12 cyfr).U pośredników lepiej podać dodatkowo ofertę. Jak opłacić telewizję na kartę? Wyślij numer karty SMS-em pod numer (+48) 725 72 72 72 (koszt połączenia wg stawek operatora) - w odpowiedzi otrzymasz informację o terminie ważności doładowania oraz indywidualny numer konta bankowego do wpłat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom1980 Opublikowano 4 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2022 Akurat kolego musze zrobić zwykły bankowy przelew w oddziale bankowym czy wystarczy sam nr konta przypisany do karty i z jakiej oferty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zefir Opublikowano 4 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2022 Tak to wystarczy.Oczywiście podając nr.karty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marrak Opublikowano 4 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2022 @Tom1980 Nie musisz nic w tytule podawać, nawet nr karty nie jest potrzebny. Każdy zestaw ma swój indywidualny numer konta, wpłata jest księgowana automatycznie więc nie ma znaczenia nic po za nr konta na który idzie przelew. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek12 Opublikowano 6 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2022 Ja zawsze ładuje tu. Wpisuje numer karty i leci jak nie działa strona to otwieram ją w trybie prywatnym. I zasilam przez BLIK. Płatność księguje się od razu. https://pl.canalplus.com/telewizja-na-karte/doladowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom1980 Opublikowano 6 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2022 W dniu 4.12.2022 o 23:08, marrak napisał(a): @Tom1980 Nie musisz nic w tytule podawać, nawet nr karty nie jest potrzebny. Każdy zestaw ma swój indywidualny numer konta, wpłata jest księgowana automatycznie więc nie ma znaczenia nic po za nr konta na który idzie przelew. Witaj wczoraj zrobiłem przelew 11 30 i dziś o tej samej porze włączyli wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daub Opublikowano 27 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2022 Czołem Z małym pytankiem, kupiłem Mamie dekoder z kartą w opcji Konfort+Filmbox na 6 miesięcy. Uprawnienia przeszły, ale nie mam kanału BBC Lifetime - wciąż wyskakuje brak uprawnień, natomiast mam BBC First. Czy to jest prawidłowe ? W ofercie Komfort BBC Lifestyle jest, a nie ma First. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 27 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2022 (edytowane) @daub A próbowałeś ponowić uprawnienia? Jeśli nie, to zrób to wysyłajac SMS z numerem karty od dekodera/modułu pod numer +48 725 72 72 72. Edytowane 27 Grudnia 2022 przez Darek z Ozimka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario995 Opublikowano 27 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2022 Panowie mam pytanie Popsuł mi się stary dekoder z kartą TNK HD (stara oferta), ale będę miał nowy SAGECOM DSIW74 z kartą i pakietem Start+ na rok. Nowy dekoder jest na własność. Czy możliwym byłoby użycie karty TNK HD w tym dekoderze? Albo czy jest jakiś sposób, żeby jeszcze używać tej karty? Nie mam DVB-T a nie chciałbym wiązać się umową, dlatego wolałem ofertę na kartę, ale ta stara TNK HD jest wg mnie lepsza niż te nowe. Z tym, że nie da się już zakupić nowego startera TNK HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 27 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2022 Nowy dekoder będzie działać tylko z dołączoną do niego kartą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario995 Opublikowano 27 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2022 A jest jakiś sposób, żeby nadal używać tej starej karty? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.