Skocz do zawartości

Kanały niedostępne dla byłych użytkowników C+


elliotek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przy takiej różnorodności sprzętu wiadomym było że "coś" może nie działać jak trzeba.Tutaj operator powinien bez problemu wymieniać sprzęt ( bez problemu zdaje się wymieniano Philipsy na Mediasaty po fuzji z Wizją) ale to też nie jest do końca rozwiązanie problemu.Na tunerach ADB nie działa np. radiowa Trójka.Więc można zyskać jedno a stracić drugie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnorodność sprzętu nie ma nic wspólnego, operator musi zagwarantować sprzęt sprawny i działający poprawnie z wykupionym pakietem kanałów, każdy operator ma różnorodny sprzęt.

Jeżeli dany kanał nie działa to należy żądać bonifikaty w opłacie do skutku. Po za tym jeżeli to są działania celowe i masowe, a takie są , ponieważ NC+ doskonale sobie zdaje sprawę że na dekoderach seca nie działają niektóre kanały, to są to niedozwolone praktyki i zwykłe robienie z ludzi balona. Klienta nie interesuje jaki dadzą mu dekoder - na każdym dekoderze operatora mają działać wszystkie kanały z danego wykupionego pakietu i to nie podlega wyjątkowi chyba że udzielą bonifikaty w opłatach.

To , ze NC+ nie może się dogadać z Polsatem i niektórymi operatorami to nie znaczy że abonent ma za to ponosić odpowiedzialność i być stratnym, to jest problem wyłącznie NC+ i działania na szkodę abonenta, takie niedozwolone praktyki są karygodne, a kary nakłada m.in. UOKiK.

 

Jest jakiś formularz UOKiK w internecie?

 

Są na stronie http://uokik.gov.pl/ tam też jest email i telefony oraz adresy i wszelkie informacje

Najlepiej pocztą wysłać wszystko z podpisem, także odpowiedź od NC+ bo jest to dowód w sprawie i ważna informacja, ewentualnie skan na email. Ważna z tego względu, że to jest ich wina i nie mogą pobierać dodatkowo opłaty za aktywacje czy użytkowanie sprzętu przy wymianie na sprawny (powinni na tych samych zasadach od ręki wymienić sprzęt bezpłatnie na taki, który jest sprawny i gwarantuje odbiór wszystkich kanałów i usług, które są w opłacanym pakiecie).

 

Oni mieli wiele miesięcy żeby to wszystko dopracować, nie trzeba było gwarantować kanału Polsat HD w pakiecie gwarantowanym, za błędy ponosi się odpowiedzialność co widać było już po starcie NC+ a liczba wypowiedzeń rośnie, więc albo ktoś zrobił sabotaż albo mamy największą porażkę 2013 roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kanał ESPN America nadawany jest z transpondera należącego do Globecast UK i dodanie kodowania Seca nie zależy od Polsatu , zaś Polsat HD i History HD z transpondera Cyfrowego Polsatu dokładnie tego samego na którym transmitowany jest FOX HD i tutaj o dziwo bez problemu dodano kodowanie Seca 0100 bo przecież kanału Fox HD nie było w ofercie Cyfry+ i działa na sprzęcie Cyfry+ i własnym.

Szczegóły: http://sat-charts.eu/wykaz_kanalow,ncplus,pakiet.html

Kanały History HD i ESPN America skoro są problemy powinni dać na swoje transpondery i dodać co potrzeba a z Polsat HD to inna historia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypuszczam ze sprawa rozbija sie o kase , tzn Polsat chce dodatkowej kasy od NC+ za dodanie kodowanai seca do Polsatu HD i History HD , a jak widac NC+ nie chce dodatkowej zaplaty ..

No i mamy to co mamy ...!! A swoja droga to SatKurier moglby zajac sie ta sprawa ... Jak na razie pozostaja skargi do UOKiK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale kanał History HD mogliby dać na swój transponder i nie prosić się CePa o dodanie kodowania i nie płacić lub inny rodzaj rewanżu za udostępnianie z transpondera CP , ciekawe czy z ESPN America operator Globecast UK też robi z tym problemy (seca) ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro NC+ ma ważne umowy licencyjne do udostępniania w swojej ofercie programowej NC+ programów: POLSAT HD i HISTORY HD to skoro nie potrafią dogadać się z CP o simulcrypt to ich zadaniem jest udostępnienie tych 2 kanałów ze swoich parametrów, np. 11.508, tam jeszcze jest trochę miejsca. Dla nich to żaden problem, można odebrać przekaz z tp Polsatu i jeszcze raz wysłać TS-a bez ingerencji z kodowaniem seca na swój tp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
...

Sam Polsat to zaden problem!!

 

To jest problem, bo niby dlaczego mam odbierać ten kanał w SD, skoro mam gwarancję ITI, że powinien być w HD?

 

To jednak niejedyny problem, bo już zniknięcie takiej perełki jak TCM, to dla mnie kompletna porażka, zresztą, dałoby się wydłubać i ze dwie inne w związku z rezygnacją ITI z niektórych kanałów.

 

Istnieje też pytanie, czy to koniec zmian, i czy za chwilę nie stracimy którychś kanałów z szarymi trójkącikami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem TCM nie jest gwarantowanym kanalem na platformie nc..jedyny dla mnie kanal ktorego mi brak.z dawnej Cyfry .Co d o Polsatu Hd jak masz dobry odbiornik tv to nawet roznic miedzy hd a sd nie zobaczysz.. tak jak np. w przypadku kanalu tvn 24 ..NC ma wieksze grzechy jak polsat np. nie wywiazuje sie z umow pakietowych nie ma uslug gwarantowanych np. w pakiecie gold czy platyna ...I tym mam zamiar sie zajac po 5 maja br.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnorodność sprzętu nie ma nic wspólnego, operator musi zagwarantować sprzęt sprawny i działający poprawnie z wykupionym pakietem kanałów, każdy operator ma różnorodny sprzęt....

....

 

Ma tyle wspólnego że różny sprzęt pracuje w innym systemie kodowania.Jaki inny operator ma kodowane kanały w trzech systemach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

To po migracjach naszych będziemy sie zastanawiać czy nowe kanały będą dodawać dla wszystkich pakietów czy np.GOLD i PLATYNA będzie miała a reszta nie.....

Ps,Były Nkowiec :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
Z tego co wiem TCM nie jest gwarantowanym kanalem na platformie nc..

...

W ogóle go nie ma, choć dla użytkowników na starych umowach Cyfry+ jest nadal dostępny, jednak tylko do 1 lipca br.

 

Dla mnie to duża strata, zresztą tak samo jak np. kanału Travel, który chętnie oglądałem.

 

Absolutnie nie mam zamiaru ani na jotę tłumaczyć ITI, choćby w taki sposób, że różnice w emisji wersji SD a HD niektórych kanałów są znikome, bo są jakie są, ale jeśli kupuję HD, to ma być HD, a nie coś innego.

 

Jest to jak dotąd, niezgodność towaru z umową i upoważnia do jej rozwiązania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczytem arogancji jest odpowiedź ze strony nc+, że aby odbierać kanały Polsat HD, Polsat Sport News, History HD i Blue Hustler trzeba mieć dekoder ADB. Albo się oferuje jakąś usługę, w tym wypadku kanały telewizyjne, na dekoderach własnych i dedykowanych, albo nie. Nie może tak być, że niektóre kanały jak najbardziej, ale niektóre już nie, jak wspomniane wyżej. Ja rozumiem, że dodatkowe usługi mogą być oferowane tylko i wyłącznie za pośrednictwem dedykowanych tunerów, z uwagi na odpowiedni soft dekoderów, ale kanały, do których oglądania potrzebny jest tuner wyposażony w czytnik kart lub kieszeń na moduł dostępu, powinny być dostępne dla wszystkich, którzy zaopatrzą się w stosowne karty lub moduły CAM. Tymczasem nc+ nas, byłych abonentów Cyfry+ traktuje jako gorszych klientów. A przecież, płacę takie same pieniądze co miesiąc, jak abonenci, którzy posiadają Mediaboxy. No może nie do końca, bo nie płacę comiesięcznego czynszu za dzierżawę dekodera, ale tylko dlatego, że mam własny. Od zawsze płaciłem uczciwie abonament, nie bawiąc się w jakieś kombinacje z lewym oglądaniem Cyfry+. Tymczasem nc+ nabija mnie lekko w butelkę. Najgorsze jest to, że reklamacje przynoszą jedynie taki skutek, że można powrócić do starej umowy z Cyfrą+ lub cofnąć migrację i na nowo zmigrować, już z ich (jedynie słusznym sprzętem). Ale mnie nie interesuje tuner dedykowany, w którym z góry mam narzuconą listę kanałów, więc tak naprawdę jestem bezradny wobec ich postępowania. Jeżeli tych kanałów nie będzie na tunerach z systemem dostępu warunkowego Seca Mediaguard, to niech wydadzą oficjalny komunikat i chociaż przeproszą za tą całą sytuację. Oni jednak są zbyt aroganccy. Tak się nie robi biznesu. Mam tylko nadzieję, że UOKIK za tą praktykę z ich strony wlepi im porządną karę. Może wtedy oprzytomnieją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ba mało tego na powyżej załączonej przeze mnie odpowiedzi są podane numery telefonów oraz adres mail do kontaktu oraz prośba o informację co chcę zrobić czy cofnąć umowę czy zostać przy dotychczasowej i niby wszystko ok ale... dzwoniąc pod wskazane numery telefonów nic nie załatwiłem bo to są numery dla abonentów telewizji N :shock: pomimo informacji abym się kontaktował pod te właśnie podane numery telefonów. Podany adres mail jest dla... abonentów Cyfry+, a całość pod szyldem platformy nC+! Więc ja się pytam w czasie rozmowy czy ja jestem w nC+ czy dalej w Cyfrze+ na co Pani odpowiada, że jestem byłym abonentem Cyfry+ i muszę szukać pomocy pod innym numerem telefonu dostępnym tylko dla abonentów Cyfry+ bo te to są dla abonentów N!

Cyrk normalnie na kółkach skoro pod podanymi numerami telefonów wiedzieli, że nie załatwię nic ja jako abonent nC+, a były abonent Cyfry+ nic to po co mi je wskazywali jako te odpowiednie? Nie mogli wskazać tych do Cyfry+? Na tym wszystkim straciłem godzinę czasu oraz koszty związane na połączenia! Ale żeby nie było tak fajnie dla nC+ to nie omieszkałem złosić kolejnej reklamacji w czasie drugiej rozmowy pod numerem telefonów dla abonentów... Cyfry+ z żądaniem uruchomienia na moich dekoderach po starej cyfrze Sagemcom (jakby nie było jeden dzierżawiony) pełnej oferty z mojego pakietu, a jak nie to na bezpłatną wymianę dekoderów na odpowiednie umożliwiające odbieranie kanałów z mojej oferty za którą przecież płacę systematycznie i bez opóźnień.

Cyrk na który UOKiK powinien nałożyć taką karę aby się po[beep]i za przeproszeniem, a ja w tym na ile tylko będę mógł pomogę bo umowa obowiązuje obie strony. Będę ich nękał do bólu do póki nie zostaną mi włączone wszystkie kanały z mojej oferty, a jak nie będzie to możliwe technicznie to niech bezpłatnie wymienią mi dekodery bo za dotychczasowe na których nie mam pełnej oferty programowej już przecież zapłaciłem, a przy przedłużaniu umowy już nie z Cyfrą+ tylko z nC+ (umowa kończyła mi się z Cyfrą+ z końcem marca) nikt mnie nie informował o tym, że na moich dekoderach z Cyfry+ nie będę mógł odbierać pełnej oferty programowej. I nikt mnie nie zmusi na dobrowolne cofnięcie umowy bo chcę wywiązać się z obecnej i tego samego oczekuję od platformy nC+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, sprawdzamy i wciąż nie mamy żadnych informacji potwierdzających Pańskie słowa.

Możliwe, że są jakiekolwiek obostrzenia w systemie dotyczą osoby, które np. mają umowę z C+/n np. od kilku miesięcy i chcą podpisać nową, z wymianą dekodera... ponieważ oferty są indywidualizowane, takie sytuacje (teoretycznie) mogą się pojawić. Nie ma jednak żadnych oficjalnych informacji "wymiana na ADB tylko od Golda". Przez ostatnie dwa dni przejrzałam wszystkie poradniki, bazy wiedzy, aktualności dla konsultantów i niczego takiego nie znalazłam.

http://ncpluspytania.pl/viewtopic.php?id=9059

 

Powołujcie się na tą wypowiedź z forum nc+. Pytałem się, pytam się ciągle i dalej idą w zaparte że można dobrać dekoder adb w mniejszym pakiecie niż gold. Jak ktoś już się powoła to niech da znać co mu odpowiedzieli a najlepiej niech nagra rozmowę i wrzuci na serwer. Ja już dalej z tymi z forum nie mogę walczyć bo gdy w dalszym ciągu poruszam kwestie wymiany dekodera i mówię że są strasznie niekompetentni bo specjaliści przy reklamacji piszą że od golda a oni dalej się upierają to dostaje bana na forum. To pewnie ta sama Pani Kinga, która przechodzi długi i bolesny okres. :jupi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dwa pytania:

1. Na jakiego mejla wysyłacie do nich reklamacje?

2. Jakie kanały wymieniacie poza Polsat HD i Polsat Sport News (tych dwóch nie mam, reszta listy ułatwi sprawę :wink: )?

W moim przypadku:

 

1. Mail poprzez formularz kontaktowy z ich strony. Zakładka "sprawy techniczne".

2. Ja się upominam głównie o ESPN America.

 

Póki co dali mi tylko informację, że moje zapytanie potraktowano (słusznie zresztą) jako reklamację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi po wysłaniu wypowiedzienia z winy operatora odpisali w taki sposób:

 

Szanowny Panie,

 

dziękuję za kontakt oraz cenne uwagi na temat świadczonych usług.

 

Opinie naszych Abonentów są dla na nas bardzo cenne i przyczyniają się do nieustannego poprawiania jakości obsługi.

 

Odpowiadając na zgłoszenie uprzejmie informuję, że w związku z połączniem platform cyfrowych, została wprowadzona rozbudowana, atrakcyjna oferta programowa z całkiem nową formułą pakietów.

 

Aktualny okres trwania Pana abonamentu upływa 30 listopada 2013 roku.

Z uwagi na powstanie platformy nc+ już teraz może Pan kontaktować się z naszą infolinią, w celu zapoznania się z nową, indywidualną ofertą, przygotowaną dla Pana Umowy.

 

Programy ESP America i Polsat Sport News nie były gwarantowane warunkami nowej Umowy.

 

Jednak z uwagi na trwające negocjacje w sprawie części kanałów dostępnych w ofercie nowej platformy nc+, nasz doradca, podczas prezentowania oferty bezpośrednio po fuzji tj. 23 marca 2013 roku, mógł niezamierzenie udzielić nieprecyzyjnych informacji w sprawie zawartości pakietów.

 

Potwierdzam, że odsłuchałam wszystkie rozmowy przeprowadzone z Panem

23 marca 2013 roku. Pośród wielu wymienionych stacji telewizyjnych faktycznie znalazły się programy ESPN America oraz Polsat Sport News.

 

Pragnę zwrócić uwagę, że nasza firma bardzo uważnie obserwuje wszystkie dyskusje na temat nowej platformy, prowadzone min. na forach internetowych.

 

Mając na uwadze opinie naszych Abonentów, zgodnie z oświadczeniem

Prezesa firmy dostępnym na stronie www.ncplus.pl, nc+ wprowadziła modyfikacje przyznanych promocji z korzyścią dla Abonentów.

 

Dlatego też, równocześnie, oferta programowa zaprezentowana Panu

23 marca br., została poszerzona o stację CANAL+ Sport, która będzie dostępna do końca trwania Okresu Minimalnego tj. do 30 września 2014 roku.

 

Jeżeli mimo to, podtrzymuje Pan wniosek reklamacyjny, to ze względu na przesłaną rezygnację, proponuję Panu następujące rozwiązania:

 

- anulowanie oferty i rozwiązanie Umowy zgodnie z wypowiedzeniem,

31 marca 2013 roku

 

- anulowanie oferty i ponowne negocjowanie warunków promocji

np. w ramach pakietu CANAL+ Platinum.

 

W nowej ofercie będzie możliwość skorzystania z dekodera ADB oraz opcji Multiroom Standard lub Premium (dokładne informacje dotyczące sprzętu znajdują się na stronie www.ncplus.pl).

 

Jednocześnie zawiadamiam, że platforma nc+ otrzymała decyzję Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. W trakcie trwania postępowania, podjęliśmy wszelkie możliwe działania zmierzające do jak najszerszej współpracy z Prezesem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

 

Obecnie nc+ analizuje pod kątem prawnym zarówno samą decyzję Urzędu jak i jej uzasadnienie. Do czasu zakończenia tych analiz nc+ nie odnosi się do samej decyzji.

 

Większość środków naprawczych nałożonych przez Prezes Urzędu, pokrywa się z wcześniej zaproponowanymi przez nas zmianami w ofercie, ogłoszonymi publicznie w liście do abonentów opublikowanym 12 kwietnia br.

i konsekwentnie wprowadzanymi w ich interesie.

 

W imieniu firmy przepraszam za ewentualne niedogodności.

 

W przypadku pojawienia się pytań, uprzejmie proszę o kontakt telefoniczny

(801 066 066, 22 310 45 45), przesłanie faksu (22 310 45 44) lub e-maila (informacje@cyfraplus.com.pl).

 

Łączę wyrazy szacunku,

 

 

Zażadałem bezpłatych dekoderów a także opcji multiroom za 0. Ciekawe co oni bidulki zrobia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie ich wina że nie mogą się dogadać z Solorzem, przecież to nie wina abonentów że nie mogą się dogadać, TO JEST EWIDENTNA WINA NC+ I NIE MA CO ZWALAĆ NA INNYCH. LANIE WODY NA MAXA.

Ludzie pomyscie troche, każdy sprzęt (także cyfry+) to według nich sprzęt, na którym można odbierać ofertę NC+, jest to sprzęt, który ma najwięcej obecnych abonentów (bo jest ich wiecej niż Nki). NIECH NIE WCISKAJĄ KITÓW ŻE ODBIÓR NIEKTÓRYCH KANAŁÓW JEST TYLKO NA SPRZĘCIE ADB, bo są to działania niezgodne z prawem, niezgodne z umową NC+ i zawsze możemy wypowiedzieć umowę bez kary jeżeli jakiś kanał gwarantowany nam nie działa np. Polsat HD.

Abonenta nie interesuje jaki ma dekoder, jeżeli jest udostępniony przez operatora to muszą na nim działać wszystkie gwarantowane kanały i usługi z wykupionego pakietu - AMEN.

Za błędy powinni płacić bonifikatę jak każda inna firma... Ludzie nie piszą do UOKiK więc olewają nadal sprawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma czegoś takiego czy musi czy nie musi, jeżeli według umowy i regulaminu Polsat HD jest kanałem gwarantowanym w każdym wykupionym pakiecie, to każdy abonent NC+ na każdym sprzęcie operatora (także na dekoderach po cyfrze+) musi go odbierać, a jeżeli go nie odbiera to w każdej chwili może żądać bonifikaty, bo usługa jest niepełna oraz może zażądać rozwiązania umowy bez kary z winy operatora i takie rozwiązanie musi zostać zaakceptowane, oni łaski nie robią.

 

Mogli dodać Polsat HD do paczki niegwarantowanej, ale tego nie zrobili i są w ślepym zaułku :) Za błędy się płaci :) Mało tego, żeby teraz dodać Polsat HD do kanałów niegwarantowanych to musieli by zmienić regulamin i umowę czyli musieli by zgodnie z prawem poinformować wszystkich abonentów o nowym regulaminie, a tego nie chcą zrobić bo to są DUŻE KOSZTA :) więc leją wodę dalej i idą w zaparte, mało zgłoszeń problemu, mało zgłoszeń do UOKiK więc leją wodę dalej... mogą też liczyć że jak sprawa ucichnie to dodadzą gwiazdkę po cichu że to jest kanał niegwarantowany :)

 

Abonenta nie interesuje czy platforma kodowana jest w jednym, dwóch czy 10 systemach kodowania oraz czy ma sagecoma cyfry+ czy inny dekoder, ważne jest że ma sprzęt operatora czyli sprzęt, który gwarantuje odbiór danych usług i pakietów za które płacimy, a jeżeli tego nie gwarantuje i jest to robione masowo to jest to zwykłe oszustwo niezgodne z prawem, wprowadzanie w błąd abonentów, działania masowe na niekorzyść abonentów, itd. więc za takie działania moze UOKiK nałożyć karę do 10% przychodów. Pewnie liczą że kary nie będzie bo jest mało zgłoszeń tego problemu (chyba mało osób migruje z cyfry+ do NC+) lub liczą że nawet jak dostaną karę to odwołają się lub będzie mniejsza niż zysk czy koszty zmian, ale to są działania ryzykowne.. Może i czytają fora, ale gdyby czytali od początku i ze zrozumieniem, to aż tylu abonentów by im nie uciekło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...