perkoz11 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Witam. Czyli co mam zrobic ? Oddac go czy czekac na nowy soft ? Czy wogole sprzedawca go przyjmie jak inne tez tak sie sprawuja ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoshy Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Witam Chciałbym opisać mój problem z tunerem Dekoder Digit S2-CD. Nie zawsze, co jakiś czas podczas ogladania tv , pilot "nie widzi" tunera, żadnym przyciskiem pilota nic nie można zrobić,natomiast przyciski na panelu dekodera chodzą normalnie. By móc ponownie korzystać z pilota należy wyłączyć dekoder od prądu i załączyć ponownie.Po tej operacji wszystko działa ok, czasem kilka dni , aż do momentu gdzie sytuacja sie powtarza.Doradzi ktoś co z tym fantem zrobić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper0058 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Może baterie kiepskie w pilocie , lub styki z bateriami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoshy Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Wydaje mi sie że pilot ok, ponieważ po restracie dekodera działa dobrze aż do następnego momentu w którym przestaje reagować ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper0058 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Napisałem o tych bateriach bo raz miałem taką przypadłość że nie reagował. Wówczas otworzyłem klapkę na pilocie i poruszałem bateriami i zaczął działać. Tuner ten mam od początku powstania TNK i zdarzyło mi się to tylko raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz1945 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 yoshy. Ja mam ten sam problem. Mam 2 piloty i czasem żaden z nich nie działa po włączeniu dekodera ze stanu czuwania. Nie jest to wina pilotów. Ja wyłączam na chwilę telewizor i to pomaga. Chciałbym dodać, że piloty Technisata poza tym są wspaniałe. Działają niezależnie od tego, w jakim kierunku są skierowane. Przeszkody na drodze do telewizora też nie mają żadnego znaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karola44-81 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 A to pewni ebedzie podobny problem jak z dekoderami od CP. A te telewizory co wylaczacie to sa CRT, czy LCD, lub plazmy? W internecie jest mnustwo watkow na temat niedzialajacych pilotow od CP przy wlaczonych TV LCD. Podobno podswietlanie matryc to zakluca. Moze i w tym przypadku sie to potwierdzac. Podobno pomaga przekrecenie tv o 90°, lub 180° wzgledem dekodera. Sprawdzcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiatbrava Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 zauwazylem ostatnio ze obraz z dekodera jest w czerwonym odcieniu ,obraz z anteny naziemnej jest ok w ustawieniach video dekodera w pozycji tryb scart przestawilem na CVBS i obraz jest ok gdy przestawie ten tryb na scart jest czerwony nalot a zawsze bylo na scart i bylo ok nie wiem o co chodzi czyzby cos z dekoderem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin1984 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 1 Sprawdź na innym przewodzie 2 Jeśli masz możliwość podłącz pod inny TV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
płockier Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Czy Technisat sam przestroił parametry 11508 czy trzeba ręcznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin1984 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Powinien przestroić sam kanały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pinek Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Witam, po zmianach FEc w TNK, tak jak uprzedzali kanały wymienione nie działały. Wszystko było by ok gdyby nie to że po 5 wyszukiwaniach kanałów dalej ich niema. Macie jakieś propozycje, co dalej robić? Wszystko już OK! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karola44-81 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Reczna robota jedynie. Technisat sam nie przestawi parametru. #Opticumy robia to automatycznie. Najlepiej jak usuniesz transponder 11508 V, a natepnie dodasz go na nowo i go przeskanujesz. Dawno nie mialem doczynienia z technisatem ale zdaje sie ze ma dosc rozbudowane menu przy edycji transponderow. Moze tam wystarczy zmienic parametr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin1984 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Pomaga ponowne przeskanowanie transpondera, odbiornik aktualizuje FEC dla tych co już są na liście programów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiroszma Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 hmmm a ja mam taki problem latem zakodowałem sobie menu hasłem lecz hasło uciekło z głowy:/ co można w takiej sytuacji zrobić mam dokładnie ten dekoder a zniknęły mi po aktualizacji niektóre programy i chciałbym sobie to zrobić hmm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin1984 Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Jeśli pojawi się zapytanie o PIN spróbuj wpisać: czerwonym, zielony, żółty, niebieski, niebieski, żółty, zielony, czerwony. Powinno pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 ja u sibie po zmianach musiałem wyszukać wszsytskie kanły jeszcze raz, reczne wpisanie nowej czest. nie pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoshy Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Witam ja w innej sprawie. Chyba coś nie tak z tym moim technisatem, wiec czy ktoś zna jakiś adres email do serwisu by mi pomogli ( ten serwis@technista.pl w ogóle nie odpowiada a pisałem do nich już z tydzień albo i lepiej). jakie dokumenty trzeba przedstawić by naprawili paragon , karta gwarancyjna i coś jeszcze ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xentro Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Yoshy zależy w jakiej piszesz sprawie. Adres email masz dobry jednak służy on głównie do zgłaszania usterek. Jeśli piszesz, że nie masz kanałów albo chcesz doładować kartę to jak grochem o ścianę bo serwis odbiorników tym się nie zajmuje. Podstawą do reklamacji jest wypełniona karta gwarancyjna i dowód zakupu (paragon lub faktura). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoshy Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 dzieki za info, mi chodzi o usterkę ., pisalem na ten adres ale nikt tam nie odpisuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper0058 Opublikowano 2 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Nie wiem czy to tylko pomyłka w tym poście czy faktycznie wysłałeś wiadomości na ten adres e-mail serwis@technisata.pl - nie ma takiego adresu (technisata - jest technisat). Musisz pisać na te adresy kontakt z e-mail serwis@technisat.pl lub biuro@technisat.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin1984 Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Napewno ktoś odpisze jeśli napiszesz na te które podaje kacper Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek6363 Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Oto adres eMailowy do technika z Technisat- m.byrtek@technisat.com -ja pisalem do tego goscia kilka razy i jest kompetetny,odpisuje prawie natychmiast. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoshy Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Witam , oczywiście pomyłka w poście za którą przepraszam, chodziło mi o serwis@technisat.pl. Dziś napisałem maila od kolegi @darek6363. , zobaczymy czy ten pan odpisze. Póki co dzięki za pomoc Panowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin1984 Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 ja u sibie po zmianach musiałem wyszukać wszsytskie kanły jeszcze raz, reczne wpisanie nowej czest. nie pomogło. Wpisujesz w wyszukiwaniu ręcznym parametry transpondera, następnie skanujesz i programy "wracają", nie trzeba wyszukiwać wszystkich kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.