Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Kiedyś biegało się do wypożyczalni kaset video,teraz jest VOD.W sumie fajna sprawa,ale to już nie to samo co tamte kasety.Wtedy były 2 programy w telewizji i ludzie byli spragnieni czegoś nowego,czy nawet "zakazanego".Obecnie,gdy tych programów jest dużo i w sumie ludzie mają coraz mniej czasu/ech,te interesy/,VOD już nie powtórzy sukcesu magnetowidów,kaset z bazaru czy nawet DVD.Poza tym internet też zrobił swoje... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę słuchać tego zrzędzenia...

 

Być może sam byś zaczął gdyby dotyczyła Cię taka sytuacja jaką mają abonenci z południa.

 

Nie mieć głupiego TVN Turbo czy TVN24 w HD to już chyba zostaliśmy ostatnimi klientami kablówek w Polsce...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem, że zostałem sam w tej "bitwie z wiatrakami"...

Dzięki za wsparcie! :)

 

Widać, że firma ma inne priorytety niż oczekują abonenci!

Przyszłość MMP - Vod!

Ludzie wymieniają dekodery na moduły CAM, które nie obsługują ich Vod ale Oni twardo wprowadzają!

Ciekawe komu to będą sprzedawać.

Ktoś za pomysł zgarnął niezłą premię tylko zysków z tego to raczej nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, a co powiecie na to: jestem abonentem MM Polska (nie południe) z byłej TVK Diana w Stalowej Woli. U nas dopiero od ubiegłej soboty razem z 2 brakującymi kanałami C+ wprowadzili HBO HD, HBO2 HD i HBO Comedy HD. Oczywiście zabrakło miejsca (ups przepraszam - możliwości technicznych) na kanały na których multimedia nie może trzepnąć dodatkowej kasy. I tak brakuje w naszej ofercie:0

1. TVN7 HD

2. TVN 24 HD

3. TVN Turbo HD

4. TVN Style HD

5. Eurosport 2 HD

6. Silesia HD

7. MiniMini HD

8. Planete+ HD

9. Teletoon HD

10. Travel HD

11. TLC HD

12. Universal Channel HD

13. Tele5 HD

14. Stars TV HD

15. E! HD

Żeby było jasne, możemy maksymalnie wziąć pakiet Superbox, MaxBox jest niedostępny!!! Według multimemia.pl w pakiecie Superbox jest 24 kanały HD, my mamy dostęp do 9 (słownie - DZIEWIĘCIU) z nich ale oczywiście nie ma to wpływu na cenę, 49 + 10 za użytkowanie badziewnego, wieszającego się dekodera oczywiście bez żadnych bajerów typu PVR (Ariva 102 Cable). Nie ma co, świetna firma, inwestycje w jakieś [beep]iane kanały dla dzieci w jakości takiej, że żal poślady ściska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem, dlaczego tak się czepiacie tych słów o "braku możliwości technicznych"? Przecież oni sobie tego nie wymyślili. :roll: Faktem jest, że przejęte sieci są w gorszym stanie. I, że z dnia na dzień tego nie naprawią, bo to kosztuje mnóstwo pieniędzy. Zmiany w VoD nic praktycznie nie kosztują. A o kanały Disneya zabiegali od lat, więc to żadna sprawa zastępcza. :P

 

A te żale polecam bardziej na ich profilu FB. Tutaj praktycznie nie mają znaczenia. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@maro_1983:

Premia za podstawową usługę, jaką jest VoD? Już większej głupoty nie mogłeś wymyślić. :lol2:

 

Podstawowe usługi to Internet, Tv, Telefon.

Reszta to usługi dodatkowe -Vod, ubezpieczenia, energia czy planowany gaz!

Ciekawe czym jeszcze będą handlować!

Proponuję zacząć wypożyczać firmowe samochody! W rękach pracowników przynoszą straty, a tak zarobią na firmę!

Niech się najpierw wezmą za udostępnienie w 100% swojej aglomeracji podstawowych usług, a potem biorą za dodatkowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A o kanały Disneya zabiegali od lat, więc to żadna sprawa zastępcza.

 

Przepraszam,a kto zabiegał ?? Na pewno nie abonenci,przynajmniej u mnie nic nie słyszałem.To Multimedia może zabiegała nie pytając "ludu" czy chcą Disneya,czy może jednak coś innego.Kanałów dziecięcych w MM jest dużo.Po co następne ? :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem, dlaczego tak się czepiacie tych słów o "braku możliwości technicznych"? Przecież oni sobie tego nie wymyślili. :roll: Faktem jest, że przejęte sieci są w gorszym stanie. I, że z dnia na dzień tego nie naprawią, bo to kosztuje mnóstwo pieniędzy.

 

"Cyfryzacja" - lek na "braki możliwości technicznych" na Południu i pozostałych regionach bez pełnej oferty.

Usunięcie 1 kanału analogowego daje możliwość wprowadzenia od 2 - 4 kanałów HD lub kilkanaście w SD do DTV .

Przewiduje się wyłączenie kilkunastu kanałów analogowych - łatwo wyliczyć jakie to daję możliwości!

No ale... MMP jak zwykle zabiera się za to od [beep] strony - zamiast najpierw wdrażać proces cyfryzacji tam gdzie jest najbardziej niezbędny (abonenci STREAM, DIANY, TELETRONIK, itd) zaczyna go wprowadzać wszędzie tylko nie tam.

Znów widocznie ma w tym jakiś interes!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Przepraszam,a kto zabiegał ?? Na pewno nie abonenci,przynajmniej u mnie nic nie słyszałem.To Multimedia może zabiegała nie pytając "ludu" czy chcą Disneya,czy może jednak coś innego.Kanałów dziecięcych w MM jest dużo.Po co następne ? :?

 

Zaraz się okaże, że to abonenci żądali usunięcia kanałów BBC, NGC i FOX z oferty, żeby nie podnosić cen pakietów!

Faktem jest, że MMP robi po prostu co jej odpowiada, a nie co jest dobre dla abonenta!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, a co powiecie na to: jestem abonentem MM Polska (nie południe) z byłej TVK Diana w Stalowej Woli.

Czy przed przejęciem przez MM te programy były w ofercie?

 

Apropos VOD. Rzuciłem okiem na kategorię "Niech żyje Batman", 7 filmów, ceny do 9,99zł, 0 w jakości HD. Nawet ten ostatni z 2012 w SD.

Ogólnie w jakości HD mam 13 filmów.Przejrzałem na szybko, żadnego bym nie wybrał. Sama mizeria, musieliby mi dopłacać za oglądanie, oczywiście moim zdaniem ;)

 

Odnośnie komentarzy niektórych to mam wrażenie, że MM trzyma Was siłą :wink:

 

Przy okazji spostrzeżenie odnośnie Paramount Channel - "W chmurach", "Wyspa Tajemnic" lecą chyba 4x w tygodniu od wejścia kanału do MM....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie komentarzy niektórych to mam wrażenie, że MM trzyma Was siłą :wink:.

Trochę tak to wygląda. Ale z drugiej strony faktycznie można się nielekko wkurzyć, gdy płaci się pełną cenę za niepełną ofertę. To jest skandal. Gdyby cena była odpowiednio niższa, to wtedy myślę, że byłoby to bardziej w porządku. Chociaż faktem jest też to, że brak podstawowych kanałów to jest w obecnych czasach żenada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@maro_1983:

Dzisiaj VoD ma praktycznie każdy, więc to podstawowa usługa. ;)

 

Przepraszam,a kto zabiegał ?? Na pewno nie abonenci,przynajmniej u mnie nic nie słyszałem.To Multimedia może zabiegała nie pytając "ludu" czy chcą Disneya,czy może jednak coś innego.Kanałów dziecięcych w MM jest dużo.Po co następne ? :?

MMP to jest prywatna firma i nikogo nie musi pytać o zdanie. Robią to, co uznają dla nich za słuszne. I ty nie jesteś grupą docelową kanałów Disneya, więc nie wypowiadaj się łaskawie za wszystkich. Tego nadawcę chce mieć w ofercie każda kablówka, bo to największy na świecie producent treści dziecięcych.

 

Ciągle piszecie, że MMP ma tylko słuchać klientów. Problem w tym, że klienci często chcą sprzecznych rzeczy, czy takich ponad możliwości lub zwyczajnie za drogich. Widać, że nigdy nie prowadziliście żadnej firmy, dlatego tak ciężko jest wam zrozumieć drugą stronę. Zawsze tylko ta 'zła wola'.

 

@leszek234:

Uwielbiam takie dwulicowe wkręty, jak twój. :roll: Wtrącasz się, nie mając nic nowego do dodania. W dodatku wysuwasz oskarżenia, nie mając odwagi mi powiedzieć tego wprost. Oto dlaczego nie znoszę Polskiego internetu: Napiszesz cokolwiek pozytywnego o produkcie/usłudze które lubisz, to zaraz pojawi się masa frustratów, sugerujących innym że jesteś podstawiony i opłacany. Co za bull[beep]. :/ Polacy nie potrafią cieszyć z absolutnie niczego. Wszystko to wielkie g...., które powinno być za darmo, bo nam się należy. Wszyscy powinni tylko robić nam dobrze i jeszcze dopłacać. Zero szacunku do pracy innych. Ręce opadają. Każdy by tylko ustawiał i dogryzał innym. Dlatego ja, w zgodzie ze sobą, wyłamię się i będę nadal płynął pod nurt. Napiszę: "Multimedia to jest fajna i jej usługi mi odpowiadają. I nie, nie jestem przez nią opłacany". :jupi: Uff, ulżyło mi. Nigdy nie zrozumiem ludzi, którzy nie porzucą MMP w [beep]ę, tylko wolą produkować tony bezsensownych marudzeń w necie? :crazy: Na Facebookowy profil MMP też nie chce się wejść i tam przedstawić uwagi, bo po co? :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie do tego też.

 

EDIT: i jeszcze słówko odnośnie narzekania. Narzekanie nierzadko świadczy o braku akceptacji lipy. To bardzo dobrze, że Polacy nie godzą się na towar lipnej jakości i oczekują wysokiej jakości. To, że najlepiej za darmo, to raczej prawda i to faktycznie jest przegięcie. Ale tak czy inaczej powoduje to, że firma chcąc usatysfakcjonować klienta musi zareagować. Idealnym tego przykładem była akcja z Julianem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj VoD ma praktycznie każdy, więc to podstawowa usługa. ;)

 

Tak, tylko ten "praktycznie każdy" nie różnicuje abonentów na lepszych i gorszych.

U nich - jedno idzie w parze z drugim!

Zbliżająca się "cyfryzacja" mogła by - co do zasady - zmienić ten stan, ale...

No właśnie - zamiast najpierw zająć się gorszymi znowu zajmują się lepszymi? Tu jest to "ale", dla mnie nie zrozumiałe!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MMP to jest prywatna firma i nikogo nie musi pytać o zdanie.Ciągle piszecie, że MMP ma tylko słuchać klientów.

 

Dawno nie słyszałem takiej opinii.Ja co prawda nie prowadzę żadnej firmy,ale mam znajomych którzy parają się biznesem.I ciągle od nich słyszę:"O klienta należy dbać", "Jutro sprowadzę do sklepu te konserwy,bo dopytują się o nie klienci" ,"Odwołam to spotkanie,bo czeka klient,a klient w dzisiejszych czasach to skarb","Muszę spełniać oczekiwania klientów,bo inaczej pójdę z torbami", itd itd itp...

Słuchanie i wczuwanie się w potrzeby klientów to podstawowa zasada każdej firmy,również Multimedii.I nie jest prawdą jak piszesz,że klienci by chcieli dużo i za darmo.Klienci chcą dobrą jakość za uczciwe pieniądze,a nie drenaż kieszeni za niepełną ofertę programową,jak np. na Śląsku.Prywatna firma nie musi pytać o zdanie ?? To dlaczego po każdym telefonie na infolinię oddzwaniają do mnie z ankietą czy mi się podobała telefoniczna obsługa klienta ?? Piszesz,że na Facebooku jest większa siła oddziaływania.Nie sądzę.Jak tam czytam opinie to nie widzę efektów poprawy w poruszanych tematach.Przynajmniej tak to odbieram.

Podsumowując-bez klientów nie ma firmy,bez zadowolonych klientów nie ma dobrej firmy. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Seth:

No właśnie "do tego też", a nie "tylko do tego". To zasadnicza różnica. ;)

 

Reszta mnie tylko utwierdza, w tym co mówiłem. Wymagania z kosmosu i pretensje.

 

A przypadek NC+ to przykład słabej znajomości Polskich realiów przez szefa. Zła strategia marketingowa. Anty NC+ niczego nie zmienił. Tylko na tym zarobił. Cen na platformie NC+ nie obniżono. Są takie same, jak po fuzji, a nawet wyższe. Zobacz sobie full opcję, albo nowe ceny Canal+. Platforma tylko nieco zmieniła strategię. Upusty i rabaty dla stałych klientów, gotowych się targować. A odbili to sobie na kablówkach. Kiedyś paczki Canal+ były po 20-30zł, no 40zł to było maks. A teraz? Poniżej 40zł trudno cokolwiek znaleźć. Średnio będzie za 49zł, a nawet drożej (jak u nas). Pozbyto się problemu, przezucając odpowiedzialność i narzekających na kablówki. Dlatego przykład nietrafiony. ;)

 

Nie pasuje to nie czytaj, proste.

To dlaczego nie zastosujesz się do swojej rady? ;)

 

@zerojedynkax:

Myślę, że mylisz branżę i skalę zjawiska. Wprowadzenie nowej konserwy w sklepie u szwagra, to zupełnie co innego, niż doprowadzenie do ujednolicenia standardu infrastruktury na rozległym terytorium. To bardzo kosztowne. Przy tej skali działalności, nie ma się czasu i środków na dopieszczanie każdego klienta. Dlatego firmy zawsze liczą się z pewną liczbą odejść. Taniej pozyskać nowego niż utrzymać starego. Multimedia oczywiście patrzy na potrzeby klientów. Problem w tym, że ty nie widzisz obrazu całości. Sprawa, którą ty stawiasz na ostrzu noża, z ich perspektywy jest marginalna. Mają odpływ klientów z innych powodów. Telewizja cyfrowa, nawet na Południu, notuje wzrosty.

 

I niestety, prawdą jest co pisałem. Klienci z Południa chcą za dużo. Nie ma możliwości ujednolicenia oferty do reszty firmy, bez ogromnych nakładów finansowych. Inwestycja się nie zwróci, dlatego nie jest możliwe nagłe pstryknięcie. Jest to problem na tyle duży, że właśnie dlatego postanowiono podzielić firmę na dwie spółki. Żeby w świetle prawa nie było klientów lepszych i gorszych. Dlatego nie możesz mówić o niepełnej ofercie programowej. Na południu jest po prostu inna. I tak klienci dostali więcej niż kiedyś. Niewielu narzeka. I na tym polega biznes. Nie wprowadza się nic bez potrzeby. Zresztą, mówili przecież, że chcą ujednolicenia. W końcu to kiedyś nastąpi.

 

A ankiety są dla wyczucia nastrojów klientów. ;) Profil na FB też od tego jest. I masz złe podejście. Żadna firma nie będzie spełniała pojedynczych zachcianek - to tak nie działa, nie ważne jak dobra jest obsługa. Liczy się element nacisku: im więcej głosów, tym skuteczniejszy. Ale bez głosu nie ma nacisku. :P Radzę spróbować, lecz nie licz na szybki efekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...