Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (Technicolor USW4001NCP, ITCA)


enski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Po dwudniowym korzystaniu z dekodera mam kilka pytań do koleżeństwa:

1. Czy może ktoś polecić sprawdzony kabel hdmi, żeby na najwyższej rozdzielczości nie pojawiał się komunikat o błędzie połączenia hdcp? Korzystałem nawet z dedykowanych 2.0a i nie dają rady.

2. Czy jest na pilocie jakiś skrót (przycisk) do Moich Nagrań? Albo można jakoś ustawić taki przycisk. Na turbaczu był List a tutaj trzeba wchodzić przed przycisk 0

3. Przycisk powrót do oglądanego programu (strzałka w prawo) działa wszędzie poprawnie oprócz korzystania z Moich Nagran, wówczas przyciśnięcie tego przycisku nic nie daje. Też tak macie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po dwudniowym korzystaniu z dekodera mam kilka pytań do koleżeństwa:

1. Czy może ktoś polecić sprawdzony kabel hdmi, żeby na najwyższej rozdzielczości nie pojawiał się komunikat o błędzie połączenia hdcp? Korzystałem nawet z dedykowanych 2.0a i nie dają rady.

2. Czy jest na pilocie jakiś skrót (przycisk) do Moich Nagrań? Albo można jakoś ustawić taki przycisk. Na turbaczu był List a tutaj trzeba wchodzić przed przycisk 0

3. Przycisk powrót do oglądanego programu (strzałka w prawo) działa wszędzie poprawnie oprócz korzystania z Moich Nagran, wówczas przyciśnięcie tego przycisku nic nie daje. Też tak macie?

Włącz sobie od 2 ninuty tam jest opis ustawienia i jakie kabel jest dobry i ma certyfikat premium

 

https://youtu.be/4dmK3naoH2g

 

https://hdtvpolska.com/kable-hdmi-2-1-juz-2018-roku-wiemy-o-nowym-zlaczu-ifa-2017/

Edytowane przez XMAREKK30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po dwudniowym korzystaniu z dekodera mam kilka pytań do koleżeństwa:

1. Czy może ktoś polecić sprawdzony kabel hdmi, żeby na najwyższej rozdzielczości nie pojawiał się komunikat o błędzie połączenia hdcp? Korzystałem nawet z dedykowanych 2.0a i nie dają rady.

2. Czy jest na pilocie jakiś skrót (przycisk) do Moich Nagrań? Albo można jakoś ustawić taki przycisk. Na turbaczu był List a tutaj trzeba wchodzić przed przycisk 0

3. Przycisk powrót do oglądanego programu (strzałka w prawo) działa wszędzie poprawnie oprócz korzystania z Moich Nagran, wówczas przyciśnięcie tego przycisku nic nie daje. Też tak macie?

1 komunikat o problemie HDCP wyskakuje na najlepszych kablach i najnowszych TV 

2 Nie ma przycisku bezpośrednio do nagrań , menu-moje nagrania 

3 U mnie działa "strzałka w prawo " jeśli oglądam moje nagrania 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

HBO OD(na zyczenie) znajdują się tam wybrane filmy i seriale. Pisałem żeby nie mylić tej usługi z HBO GO kolego @poniatowski. ;)

Edytowane przez kingofsouth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włącz sobie od 2 ninuty tam jest opis ustawienia i jakie kabel jest dobry i ma certyfikat premium

 

 

https://hdtvpolska.com/kable-hdmi-2-1-juz-2018-roku-wiemy-o-nowym-zlaczu-ifa-2017/

Jedna wielka sciema z tym filmem ,jezeli chodzi o kabel +oled .Ja mam oleda lg 55b7v i najnowszy kabel hdmi niby pisze do 4k a i tak wyswietla mi komunikat o  HDCP.Atu taka ciekawosta co do kabli hdmi    http://szymonadamus.pl/4k-i-hdr-a-kwestia-kabli-czy-potrzebujesz-nowego-hdmi/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co my teraz zrobimy??!!

Po co mi dekoder 4K skoro po każdym włączeniu muszę czekać kilkadziesiąt sekund na obraz. I przy przełączaniu też :-|

Czekamy na nową aktualizację , powinni to poprawić :) U mnie aż tak tragicznie nie jest . O dziwo u mnie pomaga najpierw włączenie dekodera a potem TV . A przy przełączaniu programów nie wyskakuje u mnie problem HDCP . Na pewno pomoże przełączenie rozdzielczości w Tv na 1080p , 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekamy na nową aktualizację , powinni to poprawić :) U mnie aż tak tragicznie nie jest . O dziwo u mnie pomaga najpierw włączenie dekodera a potem TV . A przy przełączaniu programów nie wyskakuje u mnie problem HDCP . Na pewno pomoże przełączenie rozdzielczości w Tv na 1080p ,

Mam przełączanie na 1080p, ale raz, dwa razy na godzinę robi się na sekundę czarny obraz. Jakby dekoder rozłączał połączenie z TV. Coś jest skopane w oprogramowaniu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Poniatowski

 

Można wiedzieć jaka marka i model jest twojego tv?

 

Sony xe9305

Więc nawet nie mam do włączenia  tego  HDMI ULTRA HD DEEP COLOUR co to koledze jackowi1969 pomogło  w problemie.

 

Ja również jadę tylko na 1080p ale żadnych czarnych obrazów na tej rozdzielczości nie mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem że system przepuszcza wymiany i pozostawienia starej karty np Cameleon.O czym informuje osoba na innym forum co ma dostęp do systemu.

 

To ten sam co twierdził, że dekoder działa z conaxem?

 

Co do wymiany z zostawionym cameleonem nie ma takiej oficjalnej możliwości. Można to obejść systemowo ale tak jak już wcześniej było napisane jest to zabronione i nie zawsze działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ten sam.Nie zapominaj że kart Conaxu jest wiele karta salonowa demo działała jak i system kazał by abonent nie zdawał kart Conax przy wymianie dekodera.Zapowiedział że w wolnym czasie potestuje troche i pokaże filmik.Mało tego podobno tuner oparty jest na procesorze Motoroli która nie ma umów  prawnych na  chip paring.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...