Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Może ktoś mi wyjaśni jedną wątpliwość. Mam umowę z CP ważną do 25 lutego, którą zgodnie z zapisami umowy mogę wypowiedzieć, wysyłając wypowiedzenie na trzy okresy rozliczeniowe przed końcem umowy. Czy to oznacza, że mam czas do 25 listopada (trzy miesiące do końca umowy), czy też miałem czas na wypowiedzenie do 25 października (trzy miesiące do rozpoczęcia okresu rozliczeniowego) ?

 

OK, a jeśli oświadczenie woli o nieprzedłużaniu umowy na kolejne 12 m-cy, wraz z wypowiedzeniem umowy w przypadku jw. dotrze do CP przed 25 grudnia to umowa obowiązuje jak rozumiem do 25 marca, z tym, że za marzec płacę stawkę taką jak w umowach na czas nieokreślony, tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, mam pytanie. Kończy mi się umowa 22 grudnia, nie wypowiadałem umowy bo myślałem, że stałemu klientowi zaproponują coś extra niestety przeliczyłem się. Z tego co czytałem tutaj na forum to moja umowa , jeśli jej nie przedłużę zostanie sama przedłużona o 12 miesięcy. Czy kwota abonamentu wzrośnie? Mam teraz pakiet za 19.90 zł?

Drugie pytanie orientuje się ktoś , czy biuro obsługi klienta ma jakieś specjalne umowy dla przedłużających tylko trzeba z nich to wyciągnąć?

Dziękuję za wszelkie odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Limity zawierania umów na Usługę Płatnej Telewizji Cyfrowej.

 

- przy zawieraniu umów przez osobę nie będącą Klientem CP (nowy Klient) na Usługę Płatnej Telewizji Cyfrowej limit to max. 3 umowy

- przy zawieraniu umów przez osobę będącą Klientem CP (stały Klient) na Usługę Płatnej Telewizji Cyfrowej limit to max. 5 umów

 

Powyższa zasada obowiązuje od 1 grudnia 2011 roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam następujący problem, krótko opiszę o co chodzi.

Mój dziadek miał od lat podpisaną umowę z Aster, pewnego dnia do jego drzwi zapukała miła pani, przedstawiła się, że jest z Cyfrowego Polsatu i zapytała, czy nie chce skorzystać z atrakcyjnej promocji. Jak zapewne się domyślacie dziadek ochoczo podpisał umowę jednak nie wszystko poszło, tak jak zakładał... Miła pani zapewniła dziadka, że to ona zajmie się rozwiązaniem umowy z Aster, a do tego czasu (3 miesiące) Polsat będzie za darmo. I wszystko było by doskonale, gdyby nie fakt, że do Aster żadne wypowiedzenie nie wpłynęło... Wielokrotnie próbowaliśmy skontaktować się z ową miłą panią, ale albo nie odbierała telefonu, albo zbywała nas tekstem, że wszystko jest ok i na pewno do nas oddzwoni.

Fakty są takie, że dziadek sam musiał załatwiać Aster, a przez najbliższe trzy miesiące musi płacić dwa abonamenty, z czego mówiąc oględnie nie jest zbyt zadowolony. Jest jednak zadowolony z tego, co oferuje mu Cyfrowy Polsat jednak zastanawiam się, czy może nie napisać do Polsatu, jakiegoś zażalenia w tej sprawie... Myślicie, że jest sens pisać coś takiego, jest szansa, aby w ramach rekompensaty wynegocjować z Polsatem jakieś lepsze warunki?

Będę bardzo wdzięczny za każdą pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CP stosuje system umów zawieranych za pośrednictwem Internetu, przy czym okres, na jaki jest w ten sposób zawierana umowa, jest różny. Jednak do w taki sposób zawieranych umów są odpowiednie przepisy, zawarte w Ustawie z dnia 2 marca 2000r o ochronie niektórych praw konsumentów. Właśnie z zapisów tej ustawy wzięła się możliwość odstąpienia o zawartej w ten sposób umowy w ciągu 10 dni. Najciekawszy jest w tej ustawie Art. 8 który mówi:

 

Art. 8. 1. Umowa o świadczenie ciągłe lub okresowe może być zawarta na czas oznaczony albo nieoznaczony.

2. Umowę zawartą na czas dłuższy niż rok poczytuje się po upływie tego terminu za zawartą na czas nieoznaczony.

3. Jeżeli czas trwania umowy nie jest oznaczony, każda ze stron może ją wypowiedzieć bez wskazania przyczyn, z zachowaniem terminu miesięcznego, chyba, że strony zastrzegły krótszy termin wypowiedzenia.

 

Stąd wynika jasno, że wszelkie umowy zawarte na odległość z CP, przechodzą po upływie roku na czas nieokreślony (nieważne przy tym na jaki okres opiewała umowa) i można je wtedy wypowiadać z miesięcznym okresem wypowiedzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CP stosuje system umów zawieranych za pośrednictwem Internetu, przy czym okres, na jaki jest w ten sposób zawierana umowa, jest różny. Jednak do w taki sposób zawieranych umów są odpowiednie przepisy, zawarte w Ustawie z dnia 2 marca 2000r o ochronie niektórych praw konsumentów. Właśnie z zapisów tej ustawy wzięła się możliwość odstąpienia o zawartej w ten sposób umowy w ciągu 10 dni. Najciekawszy jest w tej ustawie Art. 8 który mówi:

 

Art. 8. 1. Umowa o świadczenie ciągłe lub okresowe może być zawarta na czas oznaczony albo nieoznaczony.

2. Umowę zawartą na czas dłuższy niż rok poczytuje się po upływie tego terminu za zawartą na czas nieoznaczony.

3. Jeżeli czas trwania umowy nie jest oznaczony, każda ze stron może ją wypowiedzieć bez wskazania przyczyn, z zachowaniem terminu miesięcznego, chyba, że strony zastrzegły krótszy termin wypowiedzenia.

 

Stąd wynika jasno, że wszelkie umowy zawarte na odległość z CP, przechodzą po upływie roku na czas nieokreślony (nieważne przy tym na jaki okres opiewała umowa) i można je wtedy wypowiadać z miesięcznym okresem wypowiedzenia.

Ktoś kiedy kiedykolwiek z tego skorzystał? I pozytywnie rozpatrzył takie pismo CP?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CP stosuje system umów zawieranych za pośrednictwem Internetu, przy czym okres, na jaki jest w ten sposób zawierana umowa, jest różny. Jednak do w taki sposób zawieranych umów są odpowiednie przepisy, zawarte w Ustawie z dnia 2 marca 2000r o ochronie niektórych praw konsumentów. Właśnie z zapisów tej ustawy wzięła się możliwość odstąpienia o zawartej w ten sposób umowy w ciągu 10 dni. Najciekawszy jest w tej ustawie Art. 8 który mówi:

 

Art. 8. 1. Umowa o świadczenie ciągłe lub okresowe może być zawarta na czas oznaczony albo nieoznaczony.

2. Umowę zawartą na czas dłuższy niż rok poczytuje się po upływie tego terminu za zawartą na czas nieoznaczony.

3. Jeżeli czas trwania umowy nie jest oznaczony, każda ze stron może ją wypowiedzieć bez wskazania przyczyn, z zachowaniem terminu miesięcznego, chyba, że strony zastrzegły krótszy termin wypowiedzenia.

 

Stąd wynika jasno, że wszelkie umowy zawarte na odległość z CP, przechodzą po upływie roku na czas nieokreślony (nieważne przy tym na jaki okres opiewała umowa) i można je wtedy wypowiadać z miesięcznym okresem wypowiedzenia.

Jak ktoś będzie z tego korzystał to niech tutaj napisze o efektach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W PWU mojej umowy cena za pakiet Mini HD (przy umowie na czas nieokreślony) wynosi 19,90PLN, a w aktualnym cenniku dla abonentów (na stronie CP) 16,90PLN. Która cena będzie mnie obowiązywała w przypadku wysłania do Polsatu dyspozycji przekształcenia umowy na czas określony (którą aktualnie posiadam), na umowę na czas nieokreślony ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...