Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Słuchajcie mam problem. 5 stycznia podpisałem umowę z CP na mocy tej szeroko reklamowanej promocji ''6 miesięcy gratis''. Podpisałem 3 letnią umowę z pakietem SPORT HD I EXTRA HD Multiroomem oraz z nagrywarką PVR. Na umowie mam napisane, że obowiązuje mi 6 miesięczna promocja z wszystkimi kanałami oprócz pornusów z pakietu premium. Dziś mija miesiąc jest 5 luty a ta banda nieodpowiedzialnych ludzi blokuje mi pakiety VOD, HBO HD i CInemax HD! Dzwonie do tego [beep]u, przedstawiam grzecznie swój problem kobieta mówi żebym podał numer karty to zwróci ni sygnał. Karze ustawić na kanał 31 i czekać. Czekam póki co godzine ponad i nic...Gdy zapytałem dlaczego powstał taki problem to odpowiedziała mi w sposób nie miły że nie ma czasu ze mną w tej chwili rozmawiać bo jej klient czeka...Normalnie cyrk. Powiedzcie co o ty myślicie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podpisałem umowę na pakiet familijny plus pakiet sport i extRA ZA 79.90 PLUS PO 5 zł za multiroom i pvr. Czyli razem 90 zł. A na umowie napisane grubo 6 miesiecy gratis wszystko oprocz pakietu premium z tym darling tv itp

 

Grubo napisane - oprócz pakietu Premium - to sam sobie odpowiadasz, dlaczego nie masz HBO i Cinemax - kanały te wchodzą właśnie w skład Premium. Jeżeli podpisałeś umowę z opłatą 5 PLN za multiroom, to HBO i Cinemax jest w gratisie 1 miesiąc, a i tego czasami nie ma.

 

Co do pracy kobiety na infolinii - śmiem wątpić, że powiedziała Ci, że ma innego Klienta na linii - w danym momencie jedna osoba obsługuje tylko jednego dzwoniącego. Chyba, że Cię rozłączyła, bo kipiałeś emocjami i używałeś epitetów - konsultant/konsultantka nie ma obowiązku słuchać krzyków i wyzwisk. Dodatkowo nie możesz się dodzwonić w niedzielę? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tą bandę nieodpowiedzialnych ludzi sposobem załatwię. 3 lata karmić ich nie będę. W maju odchodzi Polsat Futbol i wszystkim abonamentom co zawierali umowy w zeszłym roku przysługuje przedwczesne je rozwiązanie ...

 

tak, tylko żeby wypowiedzenie było skuteczne należy wziąć pod uwagę kilka szczegółów

 

1. kanał musiał być zapewniony w umowie która została podpisana

2. wypowiedzenie należy sporządzić na piśmie podając wszystkie dane osobowe abonenta znajdujące się w umowie

3. wypowiedzenie musi być podpisane dokładnie takim samym podpisem jak w oryginale umowy

4. należy powołać się na powód- zmiana oferty

5. dla pewności i świętego spokoju nadać listem poleconym albo ZPO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiero dziś czyli po 17 dniach polsat zarejestrował moje pismo wypowiadające umowę !! Wysłane dużo wcześniej bo wiedziałem że mogą być problemy. Żegnam się z nimi bez żalu. Od kilku dni mam Cyfrę + i na prawdę nie żałuję jest co oglądać mowa o paczce C+. Pozdro chyba już nie wrócę do CP :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli myślisz, że w C+ będą szybciej rejestrować pisma w systemie to jesteś w dużym błędzie. Nikt w żadnym biurze obsługi klienta nie czeka z wypiekami na twarzy na Twój list z wypowiedzeniem. Ktoś musi fizycznie otworzyć setki listów, sklasyfikować, wprowadzić do systemu i zarchiwizować (opisując każdy list). Nie ważne ile dni trwa rejestracja pisma, najważniejsza jest data w tym wypadku doręczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Chciałbym dowiedzieć się jak to jest. Mam umowę na pakiet premium do 05.04.2012. Chcę przedłużyć umowę, ale tylko na pakiet Familijny HD. Byłem dzisiaj spytać się w APS-ie co i jak. Okazało się, że u nich mogę przedłużyć umowę tylko na wyższy lub ten sam pakiet co mam aktualnie. Pani z APS-u dodała jeszcze, że obniżyć pakiet można jedynie przez telefon z COK albo przez Internet. Wróciłem do domu i zadzwoniłem do nich. Koleś powiedział mi, że aktualnie nie ma dla mnie takich ofert i jeszcze, że powinny się pojawić po 05.03. To ja się spytałem czy na 100% będę mógł przejść na Familijny HD, a on powiedział: pewności nie ma, że to będzie Familijny HD. Może być opcja z jednym dodatkowym pakietem: Extra HD lub Sport HD za 59,90 zł, więc ja się pytam: jeśli kończy mi się umowa i została mi tylko jedna stówka do zapłaty to oni mogą mi narzucać za jaki pakiet minimalny mam płacić przez następny okres umowy? Przecież umowa wyraźnie mówi, że nie można zmniejszyć świadczonych usług podczas trwania okresu podstawowego umowy, więc po zakończeniu tego okresu mam prawo płacić za co ja będę chciał. I jeszcze jedno pytanie: Jeśli teraz do 05.03 wpłacę te 99.90 zł następnie po tym dniu zadzwonię do COK-u i załóżmy będzie dla mnie opcja na Familijny HD i przedłużę umowę na ten pakiet to od kiedy ta nowa umowa będzie obowiązywać? Do 05.04 będę miał przecież dostępny pakiet Premium. Chyba, że wyłączą mi zostawiając jedynie Familijny HD, ale to chyba niezgodne z przepisami. Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już pisałem w innym temacie okres wypowiedzenia przegapiłem (wiem gapa ze mnie), teraz jakbym chciał wypowiedzieć umowę trzymając się okresu wypowiedzenia to abonament za 2 okresy wypowiedzenia wyniósłby 142,90zł co jest nieopłacalne. Jeśli nic już się nie da zrobić to pomęczę się do końca maja i wypowiem z powodu wycofania Polsatu Futbol, ale powiedzcie mi dlaczego te ich umowy są takie zryte? Jeśli załóżmy mam jakiś spory zastrzyk gotówki to biorę sobie na 15 miesięcy Premium, bo np. nie mam na co pieniędzy wydać. Nagle zaczyna dolegać mi kryzys pieniężny i będzie mnie stać tylko na Familijny HD. Mówię sobie zapłacę im jeszcze tę ostatnią stówkę i przechodzę na niższy pakiet ,, uff wreszcie", a tu nagle mi z tym problemy robią. Nie wiedzą, że nie zawsze każdemu musi się powodzić. To jak to, że co dopóki nie wypowiem umowy to już zawsze 99.90 zł. To tak samo jakbym poszedł do spożywczaka kupił sobie na śniadanie szynkę, a następnego dnia chcąc kupić Zwyczajną Pani ekspedientka mówi do mnie: ,,Przykro mi, ale Pan nie może już kupić nic tańszego niż ta wczorajsza szynka, niestety takie zasady." W końcu musi być jakaś opcja przejścia na niższy pakiet, bo to jest naprawdę nieludzkie. Wiem, powiecie mi, że mogłem pilnować terminu i rozwiązać umowę. Może i racja, ale czy nie uważacie, że rozwiązywanie umowy i następnie podpisywanie nowej z tą samą firmą jest głupie i niekompetentne (To tak samo jakbym prowadził z kumplem jakiś biznes, potem przychodzi kryzys i on mówi: ,,rezygnuję z tego biznesu narka'. Po jakimś czasie sytuacja się poprawia on wraca, a ja go z otwartymi rękami przyjmuję. I tak w koło Macieju.). Moim zdaniem jak najdłuższa ciągłość umowy powinna przynosić jakieś przywileje abonentowi, a nie ktoś siedzi u nich załóżmy 10 lat, a i tak dostanie takie same warunki umowy jak ten po 2 latach i dużo gorsze od nowych. Wybaczcie mnie za zbyt długie rozpisanie się i trochę może głupawe porównania, ale w jednej chwili ogarnia mnie złość na Cyfrowy Polsat i jednocześnie żal za zmarnotrawione pieniądze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
To tak samo jakbym poszedł do spożywczaka kupił sobie na śniadanie szynkę, a następnego dnia chcąc kupić Zwyczajną Pani ekspedientka mówi do mnie: ,,Przykro mi, ale Pan nie może już kupić nic tańszego niż ta wczorajsza szynka, niestety takie zasady."

Zupełnie inna sytuacja. Z właścicielem sklepu nie podpisywałeś żadnej umowy kolego. Jeśli nie jesteś pewny swoich przyszłych dochodów to możesz skorzystać z oferty pre-paid, a nie podpisywać umowy. I tu już by było na zasadzie - co chcesz to oglądasz, tak jak w sklepie, co chcesz to kupujesz.

Według mnie masz bezpodstawne pretensje do Cyfrowego Polsatu. Pretensje możesz mieć, ale tylko do siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, każdy dorosły człowiek powinien wiedzieć i umieć przeliczyć na co go stać i na jak długo podpisuje zobowiązanie... powinien ale jak widać tak nie jest. Ze strony CP to wygląda tak, że im większy pakiet wybierasz tym lepszą promocję dostajesz, oni dają Ci promocję w zamian za to, że zachowasz minimalne swoje zoobowiązaniee przez cały okres umowy. Aż mi głupio to tłumaczyć, bo to logiczne i wydawałoby się dla każdego zrozumiałe... na tym oparty jest cały współczesny świat :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym porównaniem to masz rację, było bez sensu. Jeśli chodzi o moje dochody to nic nie pisałem, że są niepewne. Nie bez powodu przed zdaniem napisałem ,,załóżmy" to był tylko przykład. Akurat ja chcę zrezygnować z tak wysokiego pakietu, ponieważ i tak większości kanałów nie oglądam, a HBO może ze 2 razy obejrzałem w ostatnim roku, a już jeśli się powołujesz na umowę to przynajmniej w mojej nie ma, takiego punktu, który zabraniałby mi przedłużenie na niższy pakiet tylko ludzie z CP utrudniają życie. Oczywiście jest punkt, który zabrania mi zmniejszenia pakietu, ale tylko w trakcie trwania okresu podstawowego, a mi z tego okresu pozostała jedna zapłata i dopiero potem chce zmienić.

 

Edit: Ludzie czy w szkole uczyli was czytania ze zrozumieniem? (Pyt. retoryczne). Ja chcę zmniejszyć pakiet po okresie umowy, NIE w trakcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa jest prosta, że Ty chcesz... ale w CP nie ma ofert na zmniejszenie w tej chwili, to ich prawo. Jak Ci się nie podoba możesz całkiem zrezygnować, a że przegapiłeś termin to już Twoja wina i zapłacisz więcej przez 2 miesiące. Trzeba było na 3 miesiące przed końcem zadzwonić, zapytać czy możesz zmniejszyć, a jak nie to wypowiedzieć.

 

I jeszcze druga sprawa kolego potrafimy czytać ze zrozumieniem, ale Ty chyba pisać nie bardzo... nasze odpowiedzi odnosiły się do Twojej hipotetycznej stacji którą opisałeś, a nie Twojego przypadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziabolek7 posądzając Cię o nieumiejętność czytania ze zrozumieniem nie chodziło mi o moją hipotetyczną sytuację, tylko o to, że pisałeś w poprzednim poście o braku z mojej strony wypełnienia do końca umowy o czym nic nie wspominałem, bo ciągle pisałem, że chcę uiścić ostatnią opłatę i przesiąść się na Familijny HD. Wiking wiem co to jest okres podstawowy, bo studiowałem ten regulamin, ale teoretycznie podpisywałem umowę na 15 miesięcy i chyba mam prawo zmienić warunki oferty. A po drugie na umowie jest napisane w rozdziale ,,Zmiany Świadczenia Usług', że nie można zmniejszyć świadczonych usług w okresie podstawowym, nikt tu o dodatkowym nie wspomina, więc jakie ich prawo? Mają taki sam obowiązek przestrzegania tej umowy jak i abonenci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Pewnie, że masz prawo zmienić warunki umowy, ale według zasad, które przyjąłeś w czasie podpisywania umowy. A to Ty chcesz zmienić warunki umowy wbrew tym zasadom.

Przeczytaj jeszcze umowę, tam powinno być o dodatkowym okresie na 12 miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartek181823 jak zadzwonisz na miesiąc przed końcem umowy to z obecnego pakietu możesz zejść na taki jaki chcesz - gdy mija ostatni termin płatności umowa jest z Twojej strony wypełniona, więc nie będzie przeszkód, aby z Premium zejść do Mini, a tym bardziej Familijnego. Tak samo jeżeli nawet umowa przeszłaby w dodatkowy okres 12 miesięczny to wtedy też masz możliwość zmiany na dowolny niższy pakiet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...