ircios Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 bo rozpatrują prawnie karę,aby się ewentualnie odwolać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz123inny Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Jak myslicie , mialem do wyboru silver lub gold ale wybralem patinum wiec nie wiem czy bede mogl sie odwolac od przymusowej migracji na ktora zgodzilem sie 15.04 i przejsc do starego pakietu ( wczesniej mialem pakiet n npremium 3,4 i hbo za 68 zl) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Właśnie się dodzwoniłem, pani zapisała że chce cofnać migrację, powiedziała że wciagu 7 dni skontaktuje się ze mną konsultant wcelu kontynuwania migracji, natomiast jeśli nadal nie będe chciał kontunuować to będe na trzy miesięcznym wypowiedzeniu, Ciekaw jestem tylko ile będzie płacił na miesiąc według starej umowy, jeśli umowa będzie na czas nieokreślony. Co radzicie czy wysłac już wypowiedzenie do tv n ? A wcelu kontynuowania umowy pani zaproponowała mi Filmbox, cinemax i hbo do konca roku gratis. To wcale nie jest takie pewne. Ja zlecilem powrót do starej N 18.04 tez mówili ze bedą dzwonić do tej pory cisza świeci cały czas pakiet nc+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Dziś mija 2 tygodnie odkąd zleciłem cofnięcie migracji. Póki co z ich strony kontakt jest zerowy natomiast ja dzwoniłem kilka razy by potwierdzić zlecenie cofnięcia oraz dopytać kiedy ten proces zostanie sfinalizowany. Za każdym razem słyszę, że jest w trakcie, ale [beep]a ile może trwać cofnięcie!! przecież takie rzeczy to z miejsca powinny wchodzić do systemu!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 bo pewnie nie chcą tego zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 To co robić dalej?? Czy może ktoś doradzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 męcz ich telefonami i postaw jasno,że idziesz z tym do rzecznika praw konsumenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 jezeli to nic nie da mozna wysłać wypowiedzenie do konca maja?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janjacek Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Zginęła mi umowa. Czy to uniemożliwia mi wypowiedzenie (migrowałem z c+) Przecież mają wiele moich danych i mogą sami u siebie odnaleźć ten numer! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanys Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 jessssu...nie rozumie ludzi...po co przechodziles skoro po paru tygodnich nie chcesz? przeciez to chore!! a za pare miechow jak z C+ zniknie kolejnych kilkanascie kanalow (bo wiadomo ze stopniowo beda wylczac) znowu bedzisz chcial przejsc? chore.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateo704 Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Zginęła mi umowa. Czy to uniemożliwia mi wypowiedzenie (migrowałem z c+) Przecież mają wiele moich danych i mogą sami u siebie odnaleźć ten numer! Migrowałeś do nc+ 23.04.2013r czyli dokładnie 11 dni po liście od Juliana. Na jakiej podstawie chcesz cofnąć swój aneks ? Nie dostałeś żadnego pisma, które stawiałoby Cię w sytuacji wóz albo przewóz wiedziałeś że możesz dokończyć swoja umowe. Nawet jeśli Twoja umowa kończyła się 30 kwietnia to przystałeś na ofertę dobrowolnie. Nie cofną Twojej migracji bo ktoś inny z n-ki kto miał nPremium dostał pismo o przymusowym przejściu do nowego tworu. Zobaczycie że wiele cofnięć migracji nie dojdzie do skutku, powiedzą wam że migrowaliście dobrowolnie bez żadnego przymusu i do widzenia. Nie po to teraz wam mówią żebyście czekali tydzień, dwa, lub miesiąc aby powiedzieć "tak wszyscy możecie wrócić, do starych umów" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 i teraz widać ile narodu jest w gorącej wodzie kąpanego.po co sie śpieszyć z migracją........... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ATID Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Migrowałem 16 kwietnia we wtorek na warunkach podanych w sygnaturze. Umowa obowiązuje od 1 maja, ale nc+ nie wywiązuje się z niej, ponieważ nie otrzymałem jeszcze dekodera do MR, a więc i MR nie działa. Mogę się domagać unieważnienia tych 20zł na ten miesiąc, czy chociażby dostać jakiś gratis w postaci np. HBO? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Wiec dzwon i zglos reklamacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 ja bym się w taki przypadku starał rozwiązać umowę.tyle czasu mieli,aby sprzęt dostarczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ATID Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Już dzwoniłem wczoraj, tłumaczą się, że jest duże zainteresowanie bla,bla,bla. Ale czy to jest moja wina? Myślicie, że można z nimi ponegocjować jak się złoży reklamację? Głównie chodzi mi o HBO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 jak ci bardzo zależy na tym MR to jutro idź do aps i powinieneś dostać sprzęt.jęsli złożysz teraz reklamację to w ciągu 30 dni ci odpowiedzą,ale to i tak nie wiadomo czy ci uznaja itd.w reklamację później się pobawisz jak MR nie będzie śmigał tak jak należy.hbo możesz w każdej chwili sobie dobrać jako opcję.oczywiście za opłatą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ATID Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 OK, to jutro pójdę do APS po tego MR, a jak nie to będę domagał się niepłacenia za MR w tym miesiącu. Jakie muszę mieć dokumenty, abym był upoważniony do odbioru dekodera? Wystarczy nr umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 ja do aps zawsze z dowodem chodziłem i po pesel sprawdzali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janjacek Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Migrowałem mając opcję allinclusiv a tu wielu kanałów nie ma. No a jeszcze jak mi konsultant zaczął opowiadać, że polsatHD mogę sobie oglądać w telewizji naziemnej a z HistoryHD mają problemy techniczne (a co mnie to obchodzi!!!), to postanowiłem zrezygnować, no a oni żądają na formularzu numeru umowy. Umowa gdzieś przepadła i z tego wniosek, że muszę odbierać NC+ do końca świata???. Toż to masakra!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Numer umowy to nr abonenta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janjacek Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Dzięki serdeczne dla slayera. Wypałniam formularz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awujotka Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Numer umowy to nr abonenta Niestety nie zawsze. Ja mam inny nr umowy i inny nr abonenta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcho Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 W dawnej N - numer umowy i abonenta są różne. W cyfrze takie same. Idź do apsu z dowodem. Niech Ci pracownik wejdxie na twój profil i poda numery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awujotka Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Niech Ci pracownik wejdxie na twój profil i poda numery. Ja jestem z dawnej n-ki i jak niedawno chciałam coś załatwić w APS-ie, to niestety musiałam podać nr umowy - NIE nr abonenta i nie PESEL. Powiedział mi pracownik, że do systemu abonenckiego wchodzą tylko po numerze umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.