Skocz do zawartości

Decyzja UOKiK - można odstąpić od umowy


Gaspar
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie odnośnie odstąpienia od umowy. Migrowałem przed 11 kwietnia do nc+ z n-ki na pakiet Platinum. Po decyzji UOKiK wróciłem do starej umowy, która jest dla mnie korzystniejsza cenowo. Umowa w n-ce obowiązywała do 31 lipca 2013r. Czy obecnie moja umowa kończy się w lipcu 2013 czy będzie trwała 18 miesięcy od kwietnia tak jak ta przedłużona na pakiet Platinum? Konsultant na infolinii poinformował mnie że mam umowę ważną 18 miesięcy. Czy ktoś miał podobny przypadek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wróciłem do starej umowy, wysłałem wypowiedzenie z informacją, że z końcem mojej umowy zawartej z "n-ką" (koniec lipca 2013) rozwiązuję umowę. Dzwonię dzisiaj na infolinię i miły Pan mówi mi, że po 31.07.2013 moja umowa nadal będzie obowiązywać na warunkach wcześniej podpisanych z nc+. Normalnie pomieszanie z poplątaniem.

 

Jeśli zostanę przy wypowiedzeniu muszę pokryć karę za przyznaną mi promocję...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konsultant potwierdził mi że obowiązuje mnie stara umowa.

 

Ale ta infolinia to czyste naciąganie klienta. Sprawa nie dała mi spokoju i zadzwoniłem jeszcze raz do Działu Obsługi Klienta i pierwsza ich odpowiedz była, że umowę mam ważną do 30.04.2014r. Mówię, że zgłaszałem powrót na starą ofertę, no to mi Pani mówi, że faktycznie (!!!) i umowę mam do 31.07.2013r. i ewentualnie do końca czerwca mogę złożyć wypowiedzenie. Mówię, że wypowiedzenie jest już złożone, więc ona mówi, że faktycznie (!!!). Mam 14 dni na zdanie dekodera w APS-ie. Brak słów ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Prosiłbym o sprecyzowanie o co dokładnie chodzi w części dotyczącej osób które już zmigrowały dobrowolnie do nC+. Nie otrzymałem listu od nC+ gdyż nie miałem w swojej ofercie nPremium, przeczytałem decyzję UOKiK i myślałem, że każdy kto zmigrował już do nC+ może wrócić do oferty sprzed migracji, dodam że migrowałem 10 IV 2013 na pakiet Universe+ z Filmboxem na 6 miesięcy i multiroom. Zadzwoniłem wczoraj na infolinię w celu cofnięcia migracji i konsultantka stwierdziła że nie mogę cofnąć swojej migracji, gdyż nie miałem nPremium. Mówiłem jej o decyzji UOKiK, ale ona nadal uparcie twierdziła, że nie mogę cofnąć migracji. Prosiłbym o sprecyzowanie, czy w mojej sytuacji mogę się powoływać na decyzję UOKiK czy dotyczy ona tylko abonentów, którzy posiadali nPremium.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy zapytałem konsultanta to otrzymałem taka odpowiedz:

 

Witam ponownie. Na dzień dzisiejszy posiadam informację, że możliwość powrotu do poprzedniej oferty sprzed migracji do nc+ uzyskają jedynie Abonenci, którzy mieli być objęci przymusową migracją oraz zmigrowali do nc+ w okresie 21.03 – 11.04.

 

Informacja zaczerpnięta z innego forum, i taka odpowiedź jest logiczna. Jeżeli ktoś nie dostał listu, a zadzwonił do niego konsultant z ofertą i dobrowolnie migrował przystając na warunki to ciężko będzie powoływać się na decyzje UOKiK. Kwestią sporną mogą być osoby które dotarły list i migrowały po 11.04, w końcu nic nie musiały wiedzieć o wycofaniu przymusowej migracji, info na dekoderze tez nie było, a konsultant mógł go o tym nie poinformować (z doświadczenia wiem że taka informacja była na wstępie rozmowy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według decyzji UOKik

abonentów, którzy wybrali ofertę „nc+”: spółka ma poinformować, że do 31 maja mogą odstąpić od wybranej oferty nc+. Wówczas będą świadczone usługi telewizyjne na warunkach obowiązujących przed dokonaniem wyboru oferty „nc+” do końca oznaczonego okresu lub do czasu wyboru przez nich oferty „nc+”.

czyli rozumiem przez to że wszystkich którzy wybrali ofertę a nie jakoś wybiórczo !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według decyzji UOKik

abonentów, którzy wybrali ofertę „nc+”: spółka ma poinformować, że do 31 maja mogą odstąpić od wybranej oferty nc+. Wówczas będą świadczone usługi telewizyjne na warunkach obowiązujących przed dokonaniem wyboru oferty „nc+” do końca oznaczonego okresu lub do czasu wyboru przez nich oferty „nc+”.

czyli rozumiem przez to że wszystkich którzy wybrali ofertę a nie jakoś wybiórczo !!!

 

Widać że nawet pobieżnie nie przejrzałeś decyzji na którą się powołujesz, na 31 stron dokumentu nie ma ani jednego słowa o spółce CANAL+ Cyfrowy, której to abonentem byłeś dotychcasz. Wg Twojego rozumowania Jan Kowalski który w marcu przeszedł z Cyfrowego Polsatu i został "abonentem, który wybrał oferte nc+" też może wycofać swoją migracje. W całym tym zamieszaniu pewnie części osób uda się wrócić na stare umowy, a niektórzy będą mieli pecha ot taka polityka iti.

 

Zdecydowanie lepiej powołać się na brak Polsatu HD i żądać możliwości powrotu do starej oferty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już zauważyłem swój błąd, przeczytałem decyzje całą i rzeczywiście lipa z ta stara C+, więc jeżeli rozpatrza reklamacje negatywnie będzie trzeba pisać o braku Polsatu HD i wrócić w ten sposób do starej umowy. Najgorsze jest to że NiC- nie chce przesłać na pocztę e-mailową aneksu który został zrobiony do umowy, po przesłuchaniu swojego nagrania z rozmowy zauważyłem że konsultant przeczytał 2x to samo więc jest szansa że coś opuścił, czyli umowa nie będzie ważna, mam taką nadzieję. Oszust zawsze pozostanie oszustem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Ciekawa rozmowa abonenta CYFRA+ a decyzja UOKIK

 

http://w583.wrzuta.pl/audio/3LBRRTsYrMY ... _1-08-2013

 

No bardzo ciekawa. Gość gada jak jakiś przygłup i wałkuje jeden temat przez 16 minut gdzie wiadomo że mają [beep], nie powysyłali tych zawiadomień i aneksów. Niech pisze skargę do UOKiK a nie wyżywa się na konsultancie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś [beep] z tego gościa. Przecież konsultant wyraźnie idiocie mówi, że może kontynuować umowę na tych warunkach jakie ma jak długo chce. To tak jaby chciał iść do salonu np. PlAY i podpisać umowę na promocję, co obowiązywała pół roku wcześniej. W każdym razie w moim interesie niech ten gościu się nie wypowiada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...