jw23 Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Mam pytanie odnośnie odstąpienia od umowy. Migrowałem przed 11 kwietnia do nc+ z n-ki na pakiet Platinum. Po decyzji UOKiK wróciłem do starej umowy, która jest dla mnie korzystniejsza cenowo. Umowa w n-ce obowiązywała do 31 lipca 2013r. Czy obecnie moja umowa kończy się w lipcu 2013 czy będzie trwała 18 miesięcy od kwietnia tak jak ta przedłużona na pakiet Platinum? Konsultant na infolinii poinformował mnie że mam umowę ważną 18 miesięcy. Czy ktoś miał podobny przypadek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_drill Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Bzdury konsultant gada...wraca się do starej umowy, czyli obowiązuje na starych warunkach... a już powróciłeś? bo ja czekam już z miesiąc i w ICA wciąż Platinum z HBO...mają dzwonić na dniach, ale trzeba chyba samemu o to pozabiegać...bo termin ponoć do 31 maja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jw23 Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Wróciłem do starej umowy, wysłałem wypowiedzenie z informacją, że z końcem mojej umowy zawartej z "n-ką" (koniec lipca 2013) rozwiązuję umowę. Dzwonię dzisiaj na infolinię i miły Pan mówi mi, że po 31.07.2013 moja umowa nadal będzie obowiązywać na warunkach wcześniej podpisanych z nc+. Normalnie pomieszanie z poplątaniem. Jeśli zostanę przy wypowiedzeniu muszę pokryć karę za przyznaną mi promocję... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonik79 Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Masz umowę ważną 18 miesięcy bo system jeszcze nie przetrawił powrotu do starej umowy. Więc nie masz co dzwonić i się pytać. Daj im czas po prostu, takie moje zdanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jw23 Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Skoro wróciłem do starej umowy, to dlaczego ma mnie obowiązywać ta nieaktualna z nc+ ? Paranoja, nie nadążam za tym ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonik79 Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Ale po czym wnosisz że wróciłeś ? Na razie zgłosiłeś tylko taką chęć a kiedy faktycznie zostanie to zrealizowane, to nie wiadomo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jw23 Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Konsultant potwierdził mi że obowiązuje mnie stara umowa. Ale ta infolinia to czyste naciąganie klienta. Sprawa nie dała mi spokoju i zadzwoniłem jeszcze raz do Działu Obsługi Klienta i pierwsza ich odpowiedz była, że umowę mam ważną do 30.04.2014r. Mówię, że zgłaszałem powrót na starą ofertę, no to mi Pani mówi, że faktycznie (!!!) i umowę mam do 31.07.2013r. i ewentualnie do końca czerwca mogę złożyć wypowiedzenie. Mówię, że wypowiedzenie jest już złożone, więc ona mówi, że faktycznie (!!!). Mam 14 dni na zdanie dekodera w APS-ie. Brak słów ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 całe iti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz398 Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Witam. Prosiłbym o sprecyzowanie o co dokładnie chodzi w części dotyczącej osób które już zmigrowały dobrowolnie do nC+. Nie otrzymałem listu od nC+ gdyż nie miałem w swojej ofercie nPremium, przeczytałem decyzję UOKiK i myślałem, że każdy kto zmigrował już do nC+ może wrócić do oferty sprzed migracji, dodam że migrowałem 10 IV 2013 na pakiet Universe+ z Filmboxem na 6 miesięcy i multiroom. Zadzwoniłem wczoraj na infolinię w celu cofnięcia migracji i konsultantka stwierdziła że nie mogę cofnąć swojej migracji, gdyż nie miałem nPremium. Mówiłem jej o decyzji UOKiK, ale ona nadal uparcie twierdziła, że nie mogę cofnąć migracji. Prosiłbym o sprecyzowanie, czy w mojej sytuacji mogę się powoływać na decyzję UOKiK czy dotyczy ona tylko abonentów, którzy posiadali nPremium. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal70 Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Witam to jak jest z ta decyzja kiedy się ona zgodnie z prawem uprawomocni i będzie można wracać do starych umów z C+, z tego co pisze urząd to i abonenci C+ i Nki będą mogli wracać do starych umów a nie tylko abonenci Nki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GoldSat Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Można teraz wracać w tym miesiącu, jak się nie mylę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateo704 Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Kiedy zapytałem konsultanta to otrzymałem taka odpowiedz: Witam ponownie. Na dzień dzisiejszy posiadam informację, że możliwość powrotu do poprzedniej oferty sprzed migracji do nc+ uzyskają jedynie Abonenci, którzy mieli być objęci przymusową migracją oraz zmigrowali do nc+ w okresie 21.03 – 11.04. Informacja zaczerpnięta z innego forum, i taka odpowiedź jest logiczna. Jeżeli ktoś nie dostał listu, a zadzwonił do niego konsultant z ofertą i dobrowolnie migrował przystając na warunki to ciężko będzie powoływać się na decyzje UOKiK. Kwestią sporną mogą być osoby które dotarły list i migrowały po 11.04, w końcu nic nie musiały wiedzieć o wycofaniu przymusowej migracji, info na dekoderze tez nie było, a konsultant mógł go o tym nie poinformować (z doświadczenia wiem że taka informacja była na wstępie rozmowy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal70 Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Według decyzji UOKik abonentów, którzy wybrali ofertę „nc+”: spółka ma poinformować, że do 31 maja mogą odstąpić od wybranej oferty nc+. Wówczas będą świadczone usługi telewizyjne na warunkach obowiązujących przed dokonaniem wyboru oferty „nc+” do końca oznaczonego okresu lub do czasu wyboru przez nich oferty „nc+”. czyli rozumiem przez to że wszystkich którzy wybrali ofertę a nie jakoś wybiórczo !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonik79 Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 No cóż pełna decyzja UOKiK ma kilkadziesiąt stron a nie parę zdań jak news na portalu, więc niekoniecznie wszyscy mają prawo wrócić do starej umowy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal70 Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 JAk nie tak, to zawsze można powrócić do starej umowy z powodu braku Polsatu HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateo704 Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Według decyzji UOKikabonentów, którzy wybrali ofertę „nc+”: spółka ma poinformować, że do 31 maja mogą odstąpić od wybranej oferty nc+. Wówczas będą świadczone usługi telewizyjne na warunkach obowiązujących przed dokonaniem wyboru oferty „nc+” do końca oznaczonego okresu lub do czasu wyboru przez nich oferty „nc+”. czyli rozumiem przez to że wszystkich którzy wybrali ofertę a nie jakoś wybiórczo !!! Widać że nawet pobieżnie nie przejrzałeś decyzji na którą się powołujesz, na 31 stron dokumentu nie ma ani jednego słowa o spółce CANAL+ Cyfrowy, której to abonentem byłeś dotychcasz. Wg Twojego rozumowania Jan Kowalski który w marcu przeszedł z Cyfrowego Polsatu i został "abonentem, który wybrał oferte nc+" też może wycofać swoją migracje. W całym tym zamieszaniu pewnie części osób uda się wrócić na stare umowy, a niektórzy będą mieli pecha ot taka polityka iti. Zdecydowanie lepiej powołać się na brak Polsatu HD i żądać możliwości powrotu do starej oferty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal70 Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Już zauważyłem swój błąd, przeczytałem decyzje całą i rzeczywiście lipa z ta stara C+, więc jeżeli rozpatrza reklamacje negatywnie będzie trzeba pisać o braku Polsatu HD i wrócić w ten sposób do starej umowy. Najgorsze jest to że NiC- nie chce przesłać na pocztę e-mailową aneksu który został zrobiony do umowy, po przesłuchaniu swojego nagrania z rozmowy zauważyłem że konsultant przeczytał 2x to samo więc jest szansa że coś opuścił, czyli umowa nie będzie ważna, mam taką nadzieję. Oszust zawsze pozostanie oszustem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franko Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Ciekawa rozmowa abonenta CYFRA+ a decyzja UOKIK http://w583.wrzuta.pl/audio/3LBRRTsYrMY ... _1-08-2013 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly1982 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 to chyba do prokuratury sie nalezy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tycobb Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Z racji tego, że od wczoraj nie ma ESPN America w NC+ czy można zerwać umowę z wyżej wymienionym nadawcą ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orlik666 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Nie, bo kanał ESPN America był kanałem niegwarantowanym Ten link na wrzucie jest świetny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin225 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Ciekawa rozmowa abonenta CYFRA+ a decyzja UOKIK http://w583.wrzuta.pl/audio/3LBRRTsYrMY ... _1-08-2013 No bardzo ciekawa. Gość gada jak jakiś przygłup i wałkuje jeden temat przez 16 minut gdzie wiadomo że mają [beep], nie powysyłali tych zawiadomień i aneksów. Niech pisze skargę do UOKiK a nie wyżywa się na konsultancie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 sory, ale jak dla mnie gościu nie ma racji. ma pakiet start hd i chce przejść na prestige mimo, ze cyfry już nie ma, więc albo jest niedorozwinięty i nie wie co konsultant do niego mówi, albo specjalnie nagrał tę rozmowę tylko i wyłącznie dla samego wrzucenia ją do neta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Może chciał zabłysnąć i mieć swoje 5 min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audib6 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Jakiś [beep] z tego gościa. Przecież konsultant wyraźnie idiocie mówi, że może kontynuować umowę na tych warunkach jakie ma jak długo chce. To tak jaby chciał iść do salonu np. PlAY i podpisać umowę na promocję, co obowiązywała pół roku wcześniej. W każdym razie w moim interesie niech ten gościu się nie wypowiada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.