Skocz do zawartości

Reklamacje złożone na działania platformy CANAL+


reniew
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Miałem nadzieję że nie będę w tym temacie pisać ale jednak życie pokazało co innego

Podczas rozmowy migracyjnej konsultant zaproponował wymianę starego dekodera na mediabox bez opłaty aktywacyjnej tyko co m-c 5zł poszedłem do punktu wymienić ale Pan stwierdził że nie ma takiej opcji albo 200zł lub 49 zł i co m-c 5zł . Tel do działu promocji i info że u nich jest za zero złotych ale nie widać tego w punkcie . Pan w przyjmujący reklamację stwierdził że widzi notatkę konsultanta że za zero ale twierdzi że u nich nie ma takiej PROMOCJI .Teraz czekam na odsłuchanie rozmowy i decyzję działu reklamacji. Czy jeśli będzie tak jak piszę mogę domagać się jakieś rekompensaty ze czas na stary dekoderze lub jeśli nie wywiążą się z warunków na które przystałem z anulowania migracji ??? Pan przyjmujący reklamację spytał czy nie prościej było by zapłacić aktywację :brawo:

 

 

Miałem dokładnie to samo, za dwa dni mija mi termin reklamacji,

Pani bardzo miła zadzwoniła do mnie 10min temu i powiedziała że reklamacja jak najbardziej jest uwzględniona. Nie mniej jednak nie mogą się zgodzić na takie warunki, ponieważ za dekoder mediabox trzeba uiścić opłatę aktywacyjną :crazy: . Jutro ma do mnie zadzwonić przedstawiciel, i renegocjować warunki umowy :read:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam reklamacja złożona 17.06 do dzisiaj nie dostałem potwierdzenia przyjęcia reklamacji a było na to 2 tygodnie jak się nie mylę . przyszły natomiast dzisiaj warunki umowy na które ową reklamację składałem. Mam tylko takiego meila na potwierdzenie

Szanowny Panie,

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że Pana zgłoszenie

reklamacyjne z 17 czerwca 2014 roku jest w trakcie weryfikacji.

Wszystkie kwestie zostaną wnikliwie przeanalizowane.

Odpowiedź zostanie udzielona w najbliższym możliwym terminie.

Co robić znowu dzwonić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem dokładnie to samo, za dwa dni mija mi termin reklamacji,

Pani bardzo miła zadzwoniła do mnie 10min temu i powiedziała że reklamacja jak najbardziej jest uwzględniona. Nie mniej jednak nie mogą się zgodzić na takie warunki, ponieważ za dekoder mediabox trzeba uiścić opłatę aktywacyjną :crazy: . Jutro ma do mnie zadzwonić przedstawiciel, i renegocjować warunki umowy :read:

 

Czyli teoretycznie jest szansa coś jeszcze utargować lub zrezygnować z umowy ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie! Zwyczajowo potwierdzeniem jest pokwitowanie wysłania listu poleconego lub za potwierdzeniem odbioru. Inaczej jest w korespondencji mailowej.

Po rozpatrzeniu reklamacji w odpowiedzi będzie wszystko ujęte.

 

Złożyłem reklamację dotyczącą wysokości rachunku mailem, na które otrzymałem potwierdzenie złożenia tego samego dnia, również mailem. Po dwóch tygodniach przysłali potwierdzenie złożenia reklamacji listownie. Od kiedy liczy się data złożenia reklamacji ta potwierdzona mailem czy listownie? Bo za dwa dni kończy się okres 30 dni, a tu cisza, znowu przysłali wyższy r-nek na kolejny miesiąc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym przypadku data napisania potwierdzenia. Taki zabieg, to nic innego, jak celowe przedłużenie reklamacji w czasie. W końcu i tak finał będzie.

Miałem dokładnie to samo, za dwa dni mija mi termin reklamacji

Liczy się data nadania i doliczyć trzeba czas kiedy reklamacja będzie w drodze. To jest też pewien unik, bo te listy nie są wysyłane poleconym.

Zatem cierpliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...]

Czyli teoretycznie jest szansa coś jeszcze utargować lub zrezygnować z umowy ??

 

Tak, wczoraj jako ostatni dzień dopiąłem już wszystko. Pani chciała mi dać dokładnie tak jak było, lecz się nie zgodziłem chcąc rekompensate (chciałem HBO GO na cały okres umowe, było to zawarte w reklamacji). Ale Pani sama z siebie wyskoczyła by mi obniżyć pakiet z 89zł na 79zł (wszystkie HBO i C+) + 5zł za mediaboxa, ale kruczek był taki, że Pani nawet ręcznie nie mogła tego zrobić bez aktywacyjnej kwoty ustawionej na 49zł. Z racji że Abo mi to pokryje poprzez obniżenie po 5miesiącach, naturalnie ze się zgodziłem. Teraz jestem w pełni usatysfakcjonowany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to jest z tymi reklamacjami? Tzn. co jest brane pod uwagę przy ich rozpatrywaniu, to, że pytam się konsultanta "a to będzie faktycznie kosztowało tyle i tyle?", on mówi "tak" i jak się później kwota nie zgadza to na podstawie tego przyznają mi racje, czy jeśli tak było ale potem zaczął czytać te wszystkie warunki, formułki itd. i z tego wychodziła już inna kwota a ja powiedziałem "tak, zgadzam się" to znaczy, że reklamacja jest bezzasadna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście znowu zrobili mnie w...

Dwa dni temu przedłużyłem umowę, Comfort+Extra miał być, a tu w ICA nie ma Extra, kanały z Extra nie działają. Zadzwoniłem, żeby mi włączyli, a tu muszę czekać miesiąc na rozpatrzenie reklamacji, bo [beep] konsultant nie wprowadził, a teraz już nie mogą nic z tym zrobić. Strasznie mnie wkurza ta ich niekompetencja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uprzejmie informuję, że reklamacja została rozpatrzona pozytywnie.

 

Serdecznie przepraszam za błędnie wprowadzoną ofertę.

 

Mając na uwadze powyższe, podłączyłem opcję CANAL+ VOD, na którą przyznałem 100% zniżkę do końca czasu oznaczonego, a więc 30 czerwca 2016 roku.

 

Jednocześnie umożliwiłem odbiór dekodera mediaBox+ z miesięczną opłatą 5 zł przez czas oznaczony oraz bez naliczenia aktywacji.

 

jednak się da trzeba tylko poczekać 30 dni na rozpatrzenie :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok nie muszę pisać reklamacji , jednak są jeszcze kumaci ludzie w tym nc+ , stwierdzili że faktycznie zwykły błąd konsultanta, bo przy tak wysokim pakiecie ze wszystkimi opcjami brakowało tylko tej opcji :D . A już się szykowałem do wystrzelenia pocisków jak z karabinu maszynowego w przypadku kiedy bym musiał pisać taką reklamację wrrr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie polecam składania reklamacji telefonicznie , ponieważ szkoda czasu i pieniędzy na telefony.

"Boksuję" się z nc+ już dwa miesiące.

Składałem dwukrotnie reklamację telefonicznie w sprawie błędnie naliczonej opłaty.

Za każdym razem potwierdzono mi błąd z winy nc+ , przeproszono i przyjęto reklamację.

Po miesiącu gdy efektu nie było , zadzwoniłem trzeci raz i okazało się ,że żadnej reklamacji w systemie nie ma.

Za trzecim razem podyktowałem treść reklamacji konsultantce a za chwilę jeszcze raz to samo wysłałem mailem.

Jeśli do końca lipca nie będzie efektu to wyślę reklamację listem poleconym za potwierdzeniem odbioru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny problem z rachunkiem po przedłużeniu umowy miało być 99,90 zł a tu się okazuję, że do zapłaty jest 119,90 zł i pojawił się problem. Zadzwoniłem do nich i się okazało, że została mi naliczona opłata 20 zł dodatkowo za multiroom, a miał być za darmo przez całą umowę. Reklamacja złożona i teraz czekam na odpowiedź z ich strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać to stała zagrywka z tym drugim dekoderem za 20 zł. Też miałem mieć za darmo, a naliczyli mi opłatę (pisałem o tym trzy strony temu). Wytrzymali mnie do ostatniego dnia ;) Reklamację składałem 19 czerwca, pismo dostałem na początku lipca, i dopiero w piątek 18.07 zadzwoniła pani z nc+ która stwierdziła że rzeczywiście naliczenie było błędne i opłatę za drugi dekoder anulują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...