Skocz do zawartości

Reklamacje złożone na działania platformy CANAL+


reniew
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

aro - ja też czekałem i się nie doczekałem - musiałem ich postawić przed faktem dokonanym.

 

Ponieważ zostałem olany dokumentnie - napisałem im mailowo, że w związku z brakiem kontaktu rozwiązuję umowę (powracam do wypowiedzenia złożonego w terminie dla Cyfry). Miałem taką możliwość.

 

Kontakt nastąpił... następnego dnia (wysłałem tego maila w piątek ok. 17.00, telefon zadzwonił w sobotę przed 10.00). Tym samym od ok. 2 tygodni nie jestem już abonentem nc+ (skorzystałem z smart hd+ - więc brakuje mi tylko Canal + z tego co mialem, bo przeszedłem też do CP na abonament).

Troszkę nie bardzo rozumiem,czyli jeśli nie rozpatrzą mojej reklamacji w terminie to mogę rozwiązać umowę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. Mam podobny problem jak wielu z Was. Mimo ustaleń z konsultantką od aneksu od umowy (jakieś 3 tygodnie temu), zamiast 99zł, do zapłacenia 119zł. Mam spisane, z kim rozmowa była, kiedy, o której. Z resztą pytałem się 3-krotnie o te 99zł i konsultantka mi to potwierdzała. Na dodatek w następny dzień, w związku z tym że miałem problem z niewłączonym HBO, to drugą konsultantkę też się zapytałem o te 99zł i ta też mi potwierdziła. A tu nagle 119zł do zapłacenia. Idiotów z ludzi robią! Dzwoniłem do działu płatności, a tam obrażona konsultantka twierdzi, że jednak 119zł. i podała mi adres do reklamacji na ul. Kłobucką 23, 02-699 Warszawa, na ITI Neovision...

Co napisać w takiej reklamacji, czego żadać, itd.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troszkę nie bardzo rozumiem,czyli jeśli nie rozpatrzą mojej reklamacji w terminie to mogę rozwiązać umowę?

Nie do końca - ja mogłem, bo w kwietniu po wyłączeniu niektórych kanałów z Cyfry - złożyłem wypowiedzenie.

 

Chodzi o to, że jeżeli potraktujesz kwestię ostrzej - zareagują. Możesz np. napisać, że pomimo obietnicy kontaktu, nie ma go juz 7 dni i uważasz, że jest to celowe opóźnianie rozpatrzenia reklamacji co naraża cię na dodatkowe koszty (np. zapłatę kolejnej faktury w zawyżonej wysokości), a w takiej sytuacji uważasz, że powinieneś poinformować rzecznika praw konsumenta lub UOKiK. Rzecznik i UOKiK to takie magiczne słowa, bo w moim przypadku reagowali na takie odpowiedzi nawet dzień po wysłaniu.

 

Natomiast samo nierozpatrzenie w terminie (30 dni) jest jednoznaczne z uznaniem reklamacji. Oczywiście nie zdziw się jak będą ci próbowali wmówić, że wysłali ci pismo, którego nie ma, albo nie dostali reklamacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Minęło ponad 30 dni od złożenia reklamacji z powodu braku Polsatu HD.Z ich strony zero odzewu dopiero samemu musiałem zadzwonić.Konsultant proponował mi wymiane Pace i PVR Philipsa na dekodery ADB wtedy będe miał możliwość odbioru Polsat HD za jedyne 249zl aktywacje za dwa dekodery, oczywiscie sie nie zgodzilem.Nastepnie zaproponowal wynajecie dwoch dekoderów za 20zl ale też musiałbym podwyższyć pakiet na Gold a w tej chwili mam Silver, też się nie zgodziłem.Tak więc zaproponował nową umowe od 1 sierpnia za 84zl za C+Silver 2Pvr-y i MR, HBO na 6 miesiecy, wczęsniej płaciłem 89zl.Dobre i to chociaż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi w tamtym miesiącu włączyli pakiet NOC dla dwóch umów, mimo, że zawierałem dla jednej. Jak mi naliczą opłaty na drugiej umowie, to poleci reklamacja. Dodam jeszcze, że składałem zażalenie, że faktury dostaję co 2 miesiące. Obiecano mi, że będę je dostawał regularnie, co miesiąc, a mimo to nadal nie mam faktury czerwcowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie szlag mnie trafi...

27 kwietnia telefonicznie uzgodniłem aneks na gold+ paczkę 6 canal+ za 79zł + Mr standard za 20 zł , czyli nic specjalnego. Kilkukrotnie pytałem czy dostanę canal+ na cały okres umowy. Dziś patrzę przez przypadek i oczywiście nie świeci canal+HD i canal+ sport. Po telefonie do BOK Pan mówi że do końca czerwca miałem promocje na całą paczkę canal+ a teraz zostały mi 4 tak jak w goldzie.

Oczywiście zgłosiłem przez formularz kontaktowy reklamację, niech sobie odsłuchają moją rozmowę. czytam ten wątek i mam nadzieję że wszystko się dobrze skończy tylko szkoda tych 30 dni bez tych dwóch programów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Minęło ponad 30 dni od złożenia reklamacji z powodu braku Polsatu HD.Z ich strony zero odzewu dopiero samemu musiałem zadzwonić.Konsultant proponował mi wymiane Pace i PVR Philipsa na dekodery ADB wtedy będe miał możliwość odbioru Polsat HD za jedyne 249zl aktywacje za dwa dekodery, oczywiscie sie nie zgodzilem

 

Dokładnie to samo miałem w maju i też sie nie zgodziłem (chciałem wtedy History SD w ramach rekompensaty). Zrezygnowałem z dalszej walki i poprostu pogodziłem sie z brakiem tych kanałów.A dzisiaj niespodzianka, dostałem emila że dziękują za kontakt i ponieważ nie można oglądać dalej tych kanałów , więc dostaje gratis do końca umowy History SD. :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj mnie normalnie trafiło. Miałem mieć pakiet Silver ze wszystkimi Canal+ za 69 zł przez 18 miesięcy. Tak było przez 2 miesiące. Teraz dostałem sms-a, że już nie przyślą papierowych druczków, tylko mam rachunek na kanale 190. Niestety nic tam nie ma. Na ICA za to niespodzianka. Zamiast 69 zł, na ten miesiąc rachunek wynosi 89 zł. Hurra!!! Oszustwo i złodziejstwo się szerzy!!! Nie mam zamiaru tyle płacić. Zapłacę 69 zł, co było ustalane podczas rozmowy wiem dobrze, bo potwierdzałem to kilkukrotnie.

 

PS. Właśnie zauważyłem na fakturze, za co te dodatkowe 20 zł. Za starego złomowatego Sagemcoma. Normalnie szok :shock: To też miało być przez cały okres umowy za darmo. Jutro do nich dzwonię i żądam odsłuchania rozmowy, jak to nic nie da to leci reklamacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba w związku z tą nieczytelnością ruszyli na stronie z ankietą (tyle, że dotyczy funkcjonalności strony i informacji na temat znalezienia oferty kanałów Canal+), bardzo chętnie do niej przystąpiłem, bo widziałem, że dotyczy platformy.

Odpowiadał już ktoś na te pytania? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Migrowałem z Cyfry do nc+ końcem kwietnia. Ale nc+ niezbyt się spieszyło, aby przesłać papierową umowę. Złożyłem więc reklamację, iż nie otrzymałem jeszcze od nich tego świstka z poświadczeniem warunków nowej umowy. I dzisiaj listonoszka przynosi dwie koperty od nc+. W kopercie 1: info, że warunki umowy otrzymam w osobnej korespondencji i sorry za opóźnienie w doręczeniu dokumentów. W kopercie 2: zawartość, o której pisali w kopercie 1 :P

 

I tak: w umowie nie ma ani słowa, że opcję dodatkowych kanałów C+ mam przez 12 miesięcy (w ICA mam je jako Canal+ Film i Premiere). Nie ma o tym nawet wzmianki. Więc mogą robić co chcą. Pozostanie wówczas odsłuchanie nagranej rozmowy. Nie ma też słowa, że opcję HBO mam za free na 6 miesięcy. W umowie jest za to wzmianka, jakie kanały są niegwarantowane oraz info, że m.in. Polsat HD jest możliwy tylko na sprzęcie ADB. Pytanie: jak piszecie (składacie) reklamację z powodu Polsatu HD to rozumiem, że powołujecie się tylko, iż przy migracji na sprzęcie Cyfry Wam o tym nie powiedziano ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy mi konsultant przeczytał umowę przez tel., to zwróciłem mu uwagę, że nie było ani słowa o C+. Odpowiedział mi oburzony, że przecież wcześniej mi powiedział, że dostaje te kanały za darmo na cały okres umowy.

Odczytał mi za to, aneks o paczce FilmBoxa na pół roku za darmo.

Papierowej umowy jeszcze nie dostałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...