aro Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Też składałem reklamacje w sprawie kwoty do zapłaty i odpowiedź dostalem w ciągu 30 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corsair28 Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 to w moim przypadku chyba był sukces składałem mailem i dostałem odpowiedź (reklamacja uznana) po 9 dniach mailem a za kolejne 3 dni przyszedł liścik pocztą. Sam byłem w lekkim szoku bo czytałem, że przed upływem miesiaca nie ma na co liczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chris35 Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Bo skladales mailem i dlatego taki szybki okres odpowiedzi. Telefonicznie trwa to wlasnie tak jak ktos pisal powyzej, long time:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Ja też składałem mailem, nie ma reguły, niektórym właśnie telefonicznie wychodziło szybciej. Jak Ci nie odpowiedzą w ciągu kilku dni to możesz czekać wieczność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chris35 Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Przedłużyłem umowę we wrześniu: Silver 6xC+, MR, HBO 6mies., Pace, Sagemcom -64zl. Dostaje pierwsza fakturę a tu 79zl. Złożyłem reklamacje dziś telefon, ze nastąpiła pomyłka z ich strony (po odsłuchaniu rozmowy rzeczywiście 64zl). Konsultant informuje mnie, ze nie mogą mi zaoferować tego w tej kwocie i proponuje nowa cenę za pakiet 69zl. 69zl. Czy to zgodne z regulaminem jak podpisałem z nimi umowę na kwotę 64zl? Co robic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Oj mogą,mogą dać za 64zł chcesz płacić 69zł to się zgadzasz a nie chcesz to się nie zgadzasz i najwyżej negocjujesz nową umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mieki3 Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Jak negocjujesz? To znaczy, że oni mogą zmieniać umowy jak chcą i kiedy chcą? Pracownik nc+ jest przedstawicielem tej firmy upoważnionym do zawierania umów, umowa została zawarta telefonicznie i chyba jest 10 dni na wypowiedzenie umowy. Ciekawe czy tak chętnie zgodzą sie w drugą stronę, gdy po podpisaniu umowy zadzwonię po miesiącu po wystawieniu umowy i poinformuję ich, że jednak nie mogę tyle płacić bo nie mieszczę się w budżecie domowym i za tą samą opcję mogę zapłacić parę złotych mniej - chyba wszyscy wiemy jaka byłaby odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 16 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 Napisałem, że za 64zł mogą dać a po drodze jest wiele rozwiązań dogadania się z klientem oraz ostatecznie negocjacja nowej umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 16 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 - chyba wszyscy wiemy jaka byłaby odpowiedź. Ja nie wiem. Ciekawe czy tak chętnie zgodzą sie w drugą stronę, gdy po podpisaniu umowy zadzwonię po miesiącu po wystawieniu umowy i poinformuję ich, że jednak nie mogę tyle płacić bo nie mieszczę się w budżecie domowym i za tą samą opcję mogę zapłacić parę złotych mniej Na pewno wezmą to pod uwagę. Jeśli tylko odpowiednio, to uzasadnisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 16 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 no i mam odp: wszystko jest zgodne z umową a o warunkach zostałem poinformowany przez konsula w rozmowie telefonicznej i na końcu oświadczyłem że wszystko jest OK. i zgadzam się na jej zawarcie.....przerobili mnie...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 @Mako, jeżeli to nieprawda, że konsultant wygłosił wszystkie przypisane przez ITI regułki z ich "biblii", to nie odpuszczaj, tylko idź z tym do rzecznika konsumentów i niech ITI udowodni, że mają rację, albo rzecznik postraszy ich postępowaniem sądowym. Na pewno zmiękną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz14422 Opublikowano 16 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 To jest jakaś kpina. Podpisałem umowę pod koniec sierpnia na pakiet Canał + platnium z multiroom standard za który w 1 miesiącu płaciłem 109zł. Dziś przychodzi faktura na 259zł , że niby 109zł za ten miesiąc i jakieś zaległe niby 150zł z poprzedniego miesiąca. Co mam zrobić?? Reklamacja i szansa otrzymania czegoś??Czy muszę płacić te 259zł nawet jak złoże reklamacje??Moge rozwiązać umowe?? Co najlepiej zrobić i najszybciej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Na fakturze masz chyba wyszczególnione za co te opłaty i jeżeli się z nimi nie zgadzasz to od razu składaj reklamację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryba007dawid Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Witam. Na początku lipca tata przenosił się a cyfry do nc+ przez konsultanta telefonicznego. Jednak do tej pory nie otrzymał umowy na piśmie ani nie przychodzą żadne rachunki. Jedynie te na dekoderze. Czy w związku z tym mogę anulować umowę i negocjować nowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelnorbert Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Ja ''reklamacje'' złożyłem do UOKiK-u na ''nc+'' I słyszałem ze jest kolejny ''gwóżdż do trumny'' szykowany przez ta instytucje a raport końcowy z ''przymusowej migracji z ''n'' do ''nc+'' '' jest juz na końcowym etapie a kolejne sprawy sa w toku I to mnie cieszy bo owszem sami zgodę na połączenie UOKiK dał ale nie dał im przyzwolenia na ''lecenie w kulki'' @ryba007dawid Ja liścik dostałem równo dzień do dnia po 4 miesiącach i poszedł do UOKiK-u bo przez 4 miesiące nie skapli sie ze mam dużo więcej zaabonowane niz mi wysłali w wysyłce (brak wszystkich warunków zawartej umowy) Cztery miesiace czyli 1/3 umowy upłyneła a oni nie potrafią wysłać kompletnej korespondencji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Zgodnie z przepisami, które podsunął niedawno na forum Kol. @cyfra.tv, ITI ma obowiązek przesłania papierowej umowy niezwłocznie po jej zawarciu, a najlepiej jeszcze przed rozpoczęciem świadczenia usług, które wynikają z tej umowy. Jeśli ten warunek nie jest spełniony, strona ma prawo do rozwiązania umowy, najpóźniej 10 dni od daty fizycznego dostarczenia wspomnianej papierowej umowy. Taka zwłoka ITI od razu upoważnia do zwrócenia się o pomoc prawną do rzecznika konsumentów, co doradzam zrobić (!). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelnorbert Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Ja rozwiazanie umowy sobie odpuszczę wytrzymam jeszcze 7 m-cy ale to był ostatni aneks/umowa abonamentowa (post-paid) z tym usługodawcą (do wyboru mam ppózniej UPC lub CP lub oferty pre-paid ) Wystarczy ze UOKiK pokaże jak to powinno wyglądać bo dziwi mnie fakt ze połączył sie dwie doświadczone platformy cyfrowe a zachowanie ich wskazuje ze nie prowadza ''platformy pay-tv'' lecz w ich mniemaniu ''sklep z owocami i warzywami'' które sa dostępne sezonowo (czytaj kanały gwarantowane czy jak to ujmuje ''nc+'' kanały testowe i promocyjne) nie mówiąc juz o tym ze kanały kodowane jak np. TV4 oznaczają jak kanał FTA jakby nie wiedzieli co oznacza skrót FTA (chyba [beep] nie redaguje strony z oferta ''nc+'' i nie oznacza kanału kodowanego skrótem FTA nieświadomie ) Powiem wam jedno ze odechce im się tych ''wałków i przekrętów'' już nie długo i wątpię aby im UOKiK odpuścił owszem ''nc+'' bez walki się nie podda ale argumenty będą przemawiać na stronę UOKiK-u Mam nadzieje ze rozumiecie co chciałem tym postem przekazać Wam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezar1125 Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 - chyba wszyscy wiemy jaka byłaby odpowiedź. Ja nie wiem. Ciekawe czy tak chętnie zgodzą sie w drugą stronę, gdy po podpisaniu umowy zadzwonię po miesiącu po wystawieniu umowy i poinformuję ich, że jednak nie mogę tyle płacić bo nie mieszczę się w budżecie domowym i za tą samą opcję mogę zapłacić parę złotych mniej Na pewno wezmą to pod uwagę. Jeśli tylko odpowiednio, to uzasadnisz. Naprawdę jesteś taki naiwny? Myślisz, że nc+ w miesiąc po przedłużeniu umowy obniżyłaby Ci abonament bo masz trudną sytuację finansową? Pobudka! Witamy w kapitaliźmie a nc+ nie jest instytucją charytatywną. no i mam odp: wszystko jest zgodne z umową a o warunkach zostałem poinformowany przez konsula w rozmowie telefonicznej i na końcu oświadczyłem że wszystko jest OK. i zgadzam się na jej zawarcie.....przerobili mnie No to Cię w końcu przerobili czy jak? Na ile się dogadywałeś telefonicznie? Przecież ponoć przyznali po odsłuchu, że faktycznie 64. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz14422 Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Jakoś się moja sytuacja rozwiązała w ica jest 109 zł czy tyle ile powinno byc. U nich po telefonie też jest 109zł. Konsultant powiedział, że to może przez to, że nie ma prądu i, że mam deokder zrestowac poprzez wyłączenie z prądu. A skąd się wzięło niewiadomo. Po restarcie nadal 259 zł na dekoderze w płatnościach, ale i ica i u nich jest 109 zł więc tyle mi kazał konsul zapłaci.Nie wiem czy dzownic kolejny raz, że ten sposób nie pomógł i na dekoderze jest 259zł czy trzymac się tego co pisze w ica i co jest u nich zapisane jak dzwoniłem czyli mówili, żebym zapłacił 109 zł bo u nich tyle jest?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 u nie na TV wyświetlają się różne kwoty abonamentu od 1.99 do 278 zł.....po prostu mają tam bu_del. Dlatego zleciłem przesyłanie mi co miesiąc faktury na adres mailowy. - chyba wszyscy wiemy jaka byłaby odpowiedź. Ja nie wiem. Ciekawe czy tak chętnie zgodzą sie w drugą stronę, gdy po podpisaniu umowy zadzwonię po miesiącu po wystawieniu umowy i poinformuję ich, że jednak nie mogę tyle płacić bo nie mieszczę się w budżecie domowym i za tą samą opcję mogę zapłacić parę złotych mniej Na pewno wezmą to pod uwagę. Jeśli tylko odpowiednio, to uzasadnisz. Naprawdę jesteś taki naiwny? Myślisz, że nc+ w miesiąc po przedłużeniu umowy obniżyłaby Ci abonament bo masz trudną sytuację finansową? Pobudka! Witamy w kapitaliźmie a nc+ nie jest instytucją charytatywną. no i mam odp: wszystko jest zgodne z umową a o warunkach zostałem poinformowany przez konsula w rozmowie telefonicznej i na końcu oświadczyłem że wszystko jest OK. i zgadzam się na jej zawarcie.....przerobili mnie No to Cię w końcu przerobili czy jak? Na ile się dogadywałeś telefonicznie? Przecież ponoć przyznali po odsłuchu, że faktycznie 64. pomyliłeś kolego posty bo ja nigdy nie płaciłem 64 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 Witam. Na początku lipca tata przenosił się a cyfry do nc+ przez konsultanta telefonicznego. Jednak do tej pory nie otrzymał umowy na piśmie ani nie przychodzą żadne rachunki. Jedynie te na dekoderze. Czy w związku z tym mogę anulować umowę i negocjować nowa? Rachunki nie przychodzą pewnie dlatego, że tata zgodził się na faktury elektroniczne. Wejdź do ICA i tam zaznacz, że chcesz otrzymywać rachunki papierowe, to będą przychodzić pocztą (ale nie wiem, czy nie jest to płatne w tej chwili). Co do oznaczania TV4 itp. jako FTA to wydaje mi się, że oni zaznaczają jako FTA te kanały, które są dostępne w DVB-T (Polsat Sport News też jest). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Płatne rachunki ? lol ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 @tomasso opłata za przesłanie, na wniosek Abonenta, papierowej formy Dokumentu Płatniczego otrzymywanego przez Abonenta w formie elektronicznej-5zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 No niestety wiele firm bierze opłatę za wystawienie papierowej faktury, np. Netia czy Plus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Q77 Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Mi naliczyli dodatkowa kasę za NC+GO chociaż ze dzwonilem i wylaczalem Reklamacja poszla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.