GoldSat Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Do 7 dni powinno być ok, muszą system ustawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adff Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Zamiast HBO Wskoczyła mi teraz cała paczka Filbox i Cinemax.Ja ich nie zamawiałem .Co jest grane ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro_1988 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Ja rano dzwoniłem po HBO i włączyli ok. 15. Konsultant powiedział też, że dla "czystego" platinium jest tylko HBO a dla platinium z HBO dołączają filbox`y i cinemax`y. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adff Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Ja mam C+PLATINUM bez HBO.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro_1988 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 To zadzwoń i sprostuj albo zostaw cinemax`y i filbox`y - zależy na czym Ci bardziej zależy. Ogólnie widać, że mają [beep] z konsultantami bo gadają każdemu co innego i załączają co chcą. Na pytanie czemu w ica.cyfra.pl nie mam dołączonego pakietu HBO powiedział mi, że tam się nie pojawi bo jest tylko w okresie promocyjnym i 1.01.14r. sam zgaśnie a np mojemu kumplowi co przechodził na podobnych zasadach co ja wskoczył w ica pakiet HBO... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k3333 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 A dla tych którzy wykupili pakiet All Inclusive po 11 też będzie rabat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duszek Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 ten prezent HBO to wersja SD czy HD ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro_1988 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 HD i SD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupiter Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 oczywiście wersja HD będzie, jeśli masz dekoder HD Potwierdzam, że prezenty są zgodnie z informacjami podanymi na stronie SatKuriera. Dla Pakietu Canal+ Platinum + HBO dostałem Cinemax i Filmbox do końca 2013 roku, dodzwoniłem się po ok 5 min oczekiwania, więc całkiem szybko. Konsultant powiedział że opcje będą aktywowane w ciągu kilku dni. Na razie mam aktywny pakiet Filmbox, który był aktywny, nie wiedzieć czemu, od początku powstania nowej platformy, może dlatego że nie wszystkie uprawnienia się zaktualizowały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nawasaqi Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Ci co podpisali na all inclusive umowę po 11 kwietnia czyli 12,13... mogą złożyć reklamacje że podpisali dopiero teraz bo nikt do nich nie dzwonił i przyznają 20zł tak samo rabatu czyli 159zl do konca roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
denaturat Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 czyli wychodzi że klienci z universe są najbardziej poszkodowani jak wszyscy to wszyscy a nie wybrani czyli teraz ci co mają universe za 49 mają praktycznie ten sam pakiet co ci co są na comforcie za 29. To samo z klientami golda placą dużo więcej od tych co mają silver a mają to samo. NC+ postąpiło świetnie z tymi gratisami ale jednak niesprawiedliwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toWer Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 oczywiście wersja HD będzie, jeśli masz dekoder HD Potwierdzam, że prezenty są zgodnie z informacjami podanymi na stronie SatKuriera. Dla Pakietu Canal+ Platinum + HBO dostałem Cinemax i Filmbox do końca 2013 roku, dodzwoniłem się po ok 5 min oczekiwania, więc całkiem szybko. Konsultant powiedział że opcje będą aktywowane w ciągu kilku dni. Prawie taka sama sytuacja u mnie, jedynie co to konsultantka stwierdziła, że Cinemax i Filmbox powinny świecić w ciągu 24h. Jak będzie, zobaczymy. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adff Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Dziś do pakietu C+PLATINUM włączyli darmowe HBO i paczka CINEMAX I FILBOX też świeci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AveSilesia1977 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Ci co podpisali na all inclusive umowę po 11 kwietnia czyli 12,13... mogą złożyć reklamacje że podpisali dopiero teraz bo nikt do nich nie dzwonił i przyznają 20zł tak samo rabatu czyli 159zl do konca roku dlaczego do końca roku ? ja dostałem na All Inclusive rabat 20 zł do końca umowy czyli do września 2014 , specjalnie się jeszcze zapytałem konsultantki czy aby na pewno do końca umowy bo słyszałem i czytałem że do końca roku a ona mówi że na pewno do końca umowy całe szczęście że rozmowy są nagrywane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nawasaqi Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Ci co podpisali na all inclusive umowę po 11 kwietnia czyli 12,13... mogą złożyć reklamacje że podpisali dopiero teraz bo nikt do nich nie dzwonił i przyznają 20zł tak samo rabatu czyli 159zl do konca roku dlaczego do końca roku ? ja dostałem na All Inclusive rabat 20 zł do końca umowy czyli do września 2014 , specjalnie się jeszcze zapytałem konsultantki czy aby na pewno do końca umowy bo słyszałem i czytałem że do końca roku a ona mówi że na pewno do końca umowy całe szczęście że rozmowy są nagrywane Rabat 20 zł/mc włączany automatycznie do 31 grudnia 2013 roku. Czyli 1 stycznia 2014 składaj reklamacje jakby Ci dowalili 20zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dafy Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 U mnie dalej nie świeci, już prawie 72h od telefonu(ów). Czy można to załatwić poprzez email, czy trzeba tylko i wyłącznie dzwonić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
II Artur II Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Pakiet all inclusive rabat 20 zł na abonament wywalczony pod tel 223104546 Wykonałem dziś kilka telefonów na ten numer i rabatu nie uzyskałem, nie ma takiej opcji. Ten rabat dają tylko dla tych którzy emigrowali na All Inclusive do dnia 11 kwietnia. Może ktoś potwierdzić że dostał ten rabat w przypadku migracji do All Inclusive po 11 kwietnia, np. wczoraj lub dziś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpeter Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Przed chwilą zadzwoniłem, konsultant ździwiony, niby nie wiedział o co chodzi. Po wejściu na profil klienta przyznał że się należy i dołącza HBO, przy okazji nawinął jaki to exstra dodatek, jak mu powiedziałem że exstra to mają ci z silver, potwierdził, zaznaczył i kazał czekć na aktywacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi123 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Przed chwilą zadzwoniłem, konsultant ździwiony, niby nie wiedział o co chodzi. Po wejściu na profil klienta przyznał że się należy i dołącza HBO, przy okazji nawinął jaki to exstra dodatek, jak mu powiedziałem że exstra to mają ci z silver, potwierdził, zaznaczył i kazał czekć na aktywacje. Napisz na forum jaki Ci zaswieca, bo ja od rozmowy z konsultantem w piatek do teraz czekam i NIC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilos Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Przed chwilą zadzwoniłem, konsultant ździwiony, niby nie wiedział o co chodzi. Po wejściu na profil klienta przyznał że się należy i dołącza HBO, przy okazji nawinął jaki to exstra dodatek, jak mu powiedziałem że exstra to mają ci z silver, potwierdził, zaznaczył i kazał czekć na aktywacje. Napisz na forum jaki Ci zaswieca, bo ja od rozmowy z konsultantem w piatek do teraz czekam i NIC. U mnie też nic - rozmowa w piątek z konsulem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anonim69 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Kumpel z migrował do nc+ z N-ki , miał pakiet za 58 zł coś w tych granicach , przeszedł na Universe czy w tym pakiecie dostałby jakiś gratis w postaci paczki C+ , nawet bez sportu, bo nie ogląda ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1fiesta Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Migracja z "n" 54 zł do Goulda za 79 zł. - wyjątkowa perfidia. I nadal nie wiem czemu ? Jakbym przeszedł do Silvera za 64 zł to .....miałbym to samo !!! Ci z Goulda chyba najwięcej stracili ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@jkel Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Ci z Goulda chyba najwięcej stracili ..... Nic nie stracili, po prostu mniej zyskali. Jak na obecną sytuację to Gold z całą paczką C+ za 79 zł nadal jest świetną ofertą, pozostającą w sferze marzeń przymierzających się do migracji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 No mi się udało uzyskać pakiet Canal+ Gold w cenie 79 zł z umową na 12 miesięcy. Fajnie, że mimo to dorzucili brakujące w tym pakiecie Canal+ HD i Canal+ Sport HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielqs Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Nie zyskali mniej, tylko po prostu placa wiecej o 15 zl za ta sama oferte, co jest w silverze, co swiadczy ze julek robi z abonentow caly czas stado baranow. Rzucil jakies gratisy dla kilkudziesieciu tysiecy abonentow i mysli ze uciszy tym ponad 2 000 000 tych co jeszcze nie zmigrowali. Paradoksalnie, nawet czesc tych co dostala gratisy i tak bedzie nie do konca zadowolona jesli umie swiadomie ocenic sytuacje i trzezwo myslec - najwiecej zyskali Ci co przeszli na najtanszy pakiet z C+ czyli Silver a najmniej Ci ktorzy wzieli w migracji Platinum+HBO. Universe nie dostal nic a AI rabat 20 zl tylko do konca roku, wiec te oferty pomijam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.