Skocz do zawartości

Bonus, prezent dla zmigrowanych


Sektor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nc+ udała się sztuczka pod tytułem "dziel i rządź". Mam trochę satysfakcji, gdyż próbowałem studzić nastroje i potępiałem wyzywanie od jeleni. Teraz wyszło na moje, choć intencje nc+ nie są tutaj czyste. Obdarowali osoby najbardziej pokrzywdzone, czyli te, które podejmowały decyzje pod wpływem nacisku. Mam na myśli przede wszystkim osoby z n. Tak naprawdę nc+ łagodzi nastroje po to, abyście nie mieli później pretensji. A robi to pod naciskiem postępowania UOKiK.

 

Nie zmienia to jednak faktu, że zmigrowani zyskali na razie najwięcej. Kolejną grupą będą osoby, które złożyły wypowiedzenie. Nad nimi też się nc+ pochyli. Tacy, jak ja, wyjdą na tym najgorzej. Mam Multipakiet z HBO za 99 w Cyfrze i do końca sierpnia nie było sensu migrować. Nie żałuję o tyle, że nawet, gdybym się zdecydował to wziąłbym gold lub platinium z HBO. Więc i tak nic lub prawie nic bym nie zyskał.

 

Pozostaje mieć tylko nadzieję, że pojawią się jakieś elastyczniejsze oferty dla migrujących.

 

Większość osób uważa zarząd nc+ za ludzi pozbawionych rozumu. Nie doceniacie ich. Obecną taktyką uspokajają najbardziej pokrzywdzonych, całą resztę rozpraszają. Każdy z nas ma inny ternin zakończenia umowy. Przy decyzji o migracji będziemy osamotnieni. Tu właśnie widać, gdzie tak naprawdę tkwił błąd nc+ na starcie. Nie pomyśleli o tym, żeby nie zmuszać do mogracji tak wiele osób w tym samym czasie.

 

Na koniec dygresja. Większość z migrujących do gold lub platinium nie wybierała HBO, twierdząc, że to słaby kanał. A teraz wielu z was nie może się doczekać, kiedy zaświeci. Zawsze powtarzam, u źródeł większości decyzji leżą pieniądze.

 

Mimo to cieszę się z wami, bo jest to pośredni dowód na to, że chytry dwa razy traci :)

 

ArtS

 

Kazdy kanal obojetnie czy to HBo, Canal+ czy tez Filmbox bedzie mial swoich zwolennikow i przeciwnikow. To zupelnie naturalna kolej rzeczy, ile osob tyle opinii i fajnie. Natomiast zupelnie inna sprawa, ze jak juz dostaje sie jakis bonus to powinien on byc: 1) wlaczony z automatu, a nie klient musi dzwonic. To klienta firma ponoc przeprasza i daje w zamian zadoscuczynienie, Takie podejscie swiadczy tylko o traktowaniu klienta. 2) sytuacja, w ktorej nieaktywny jest pomimo uplywu czasu bonus, potwierdza opinie o TOTALNYM nieprzygotowaniu fuzji 3) obsluga i wydolnosc firmy w kwestii wykonywania uslug dla klienta napewno nie jest na poziomie nowoczesnej firmy XXI wieku. 4) sprawnosc systemow komputerowych w firmie jest na poziomie ponizej krytyki. Prawdopodbnie nie zadbano o spojnosc i jednolitosc dzialajacych dotad niezaleznie systemow obslugi klienta, kolejny dowod na "partactwo".

Dyskusja o wyzszosci oferty tego czy innego operatora satelitarnego, przypomina troszeczke ta jaka toczyl swego czasu znany "kabareciarz" o wyzszosci Swiat Bozego Narodzenia nad Swietami Wielkanocnymi. Zawsze mozna znalezc u kazdego operatora plusy i minusy. Bylem juz u kilku i swoje zdanie mam, ale nie czas i miejsce na wyrazanie moich opinii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem na numer tel tu podany 22 310 45 60 to nic nie wiedzą na temat rabatu 20 zł na pakiet All Inc+ , za to Ojcu załatwiłem HBO do Canal + Platinum choć wczoraj jeden z konsultantów był tak miły że powiedział że możliwe że nawet HBO Cinemax i Filmbox włączą w ramach Bonusa do Platinum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Działa Wam już paczka HBO? Od momentu mojego telefonu około godz 16:00 w dniu wczorajszym do dziś u mnie ciemność. Pozostaje mi kolejny telefon do nich?

 

Mają włączyć po 16 tak mi powiedział konsul

 

 

A mnie po kolejnym telefonie (pierwszym dziś) powiedziano, że oni nie mają dostępu do bazy danych osób już zmigrowanych i powiedziano mi, żebym wyłączył dekoder z prądu na 15 sekund i ponownie go uruchomił. Jeśli ta czynność nie przyniosłaby skutków, podano mi numer na infolinię N, mimo, że migrowałem z Cyfry+. Niech żyje NC+! :lol2:

 

Zadzwoniłem więc jeszcze raz i tym razem odebrał bardzo kumaty konsultant. Po mojej wypowiedzi odnośnie nie działającego gratisowego HBO od wczoraj przytaknął, poprosił o numer abonenta i powiedział, że w ciągu 2-3 godzin powinno to zostać już uruchomione. Ewidentnie wiedział o co chodzi, że takie bonusy są, ponieważ cała rozmowa trwała może z 30 sekund. Pozostaje czekać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja też pytałem o Cinemaxy (filmboxy mnie nie interesują) i babka powiedziała, że na jakichś listach mają, że mogą dawać tylko HBO do naszej Platyny...jak powiedziałem, że koledze mówili też o możliwości dostania właśnie cinemaxów (kłamstwo na podpuchę :) ) to stwierdziła, że możliwe, ale trzeba poczekać do przyszłego tygodnia, to będzie wiadomo więcej :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Kazdy kanal obojetnie czy to HBo, Canal+ czy tez Filmbox bedzie mial swoich zwolennikow i przeciwnikow. To zupelnie naturalna kolej rzeczy, ile osob tyle opinii i fajnie. Natomiast zupelnie inna sprawa, ze jak juz dostaje sie jakis bonus to powinien on byc: 1) wlaczony z automatu, a nie klient musi dzwonic. To klienta firma ponoc przeprasza i daje w zamian zadoscuczynienie, Takie podejscie swiadczy tylko o traktowaniu klienta. 2) sytuacja, w ktorej nieaktywny jest pomimo uplywu czasu bonus, potwierdza opinie o TOTALNYM nieprzygotowaniu fuzji

t

 

Wyjaśnienie tego braku automatyzmu wydaje się dość oczywiste. Dla uproszczenia bonusy są dwa:

1. Canal+ na całą umowę do Silver i Gold - automatycznie.

2. HBO do końca roku do Platinium - na życzenie.

 

W pierwszym przypaku rezygnują z przychodów ze swoich kanałów, więc jest to mniej bolesna strata. W drugim są obce kanały, za ktőre trzeba zapłacić właścicielowi HBO. Dlatego krótszy okres obowiązywania bonusu oraz jego dobrowolność, gdyż jeśli ktos nie śledzi mediów i nie czyta forów internetowych, ten może nawet nie wiedzieć o takiej akcji. Pamiętajcie, tutaj chodzi o pieniądze. nc+ nie jest firmą dobroczynną. Jej obowiązkiem jest przynoszenie zysku. To wszystko widnieje w kodeksie handlowym.

 

ArtS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to jakies jaja sa.Wczoraj dawala mi hbo mowila do konca umowy -18- miesiecy darmoszki.Pytalem sie jej ze 3 razy potwierdzajac ze na 18.Dzis dzwonie czemu nie swieci jeszcze a babka ze w ciagu godz zostanie wlaczony i prosze sie cieszyc z hbo do konca roku. Ze co?????? Jak do konca roku pytam.Przeciez wczoraj mi mowiono ze na 18 miesiecy ,do konca umowy.Ona na to ze daja tylko do konca roku .Klamliwe szczury!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...