kris81 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 nadal brak HBo od piatku dzwonie ( juz okolo 8 tel.) mam dosc! na powaznie gdybym mieszkal w PL to wchodze do pkt nc+ biore takiego osobnika ktory mi wciska przez tel ciagle inne wersje i robie z niego przeciez pomidorowy!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AveSilesia1977 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 20 zł rabatu od jakiej kwoty, jeśli można wiedzieć? ja dostałem rabat 20 zł od kwoty 179 zł i Pani powiedziała że będę płacił do końca umowy czyli do września 2014 po 159 zł , Jestem Bardzo zadowolony Nie do końca umowy a do końca grudnia 2013. Mnie tez pani początkowo mówiła że do końca umowy. Ale po moim 3-krotnym spytaniu się czy napewno do końca umowy i jej konsultacji z przełożonym przeprosiła za pomyłkę i stwierdziła ze jednak nie do końca umowy. ja się zapytałem 3 razy i zostałem poinformowany że do końca umowy a wiec mam podstawy reklamować w styczniu 2014 jeśli przyjdzie rachunek na 179 Rozmowy sa nagrywane a zapisałem sobie dokładnie datę i godzinę rozmowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianT Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Dzisiaj rozmawiałem w sprawie mojego bonusa. Migrowałem na AI 6 kwietnia. Wszystko mi działa od tego samego dnia (30 minut i miałem wszystkie kanały, uprawnienia, aktualizacje). W BOK się dowiedziałem, że moja umowa "wchodzi w życie" od 1 maja, pani się mocno zdziwiła, że mi wszystko teraz działa. Miała wpisać w system zniżkę 20 zł, zobaczymy na fakturze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADUSIEK XPS 5 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Mam pytanko czy to HBO HD zostanie samo wyłączone automatycznie 1 Stycznia jak i również Sandance HD pod koniec Czerwca bo konsultanci się motają w tym co mówią Ps.: Dzwoniłem w piątek miało być sobota (brak ) sobota telefon miało być w poniedziałek brak maksymalny termin to koniec Kwietnia takie to bonusy HBO od NC+ EDIT OPCJA HBO HD DZIAŁA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilos Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 nadal brak HBo od piatku dzwonie ( juz okolo 8 tel.) mam dosc! na powaznie gdybym mieszkal w PL to wchodze do pkt nc+ biore takiego osobnika ktory mi wciska przez tel ciagle inne wersje i robie z niego przeciez pomidorowy!!! U mnie już świecą HBO - zadzwon zdenerwowany, krzycz, powiedz że sobie coś zrobisz. Postrasz ich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi123 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Juz kilka razy o tym tutaj pisalem. Rozmowa z konsultantem w piatek okolo 18.00 . Konsultant zaznacza w systemie chec skorzystania z bonusa HBO. Efekt do dzisiaj ( 4 dni) nie swieci. A zarzad platformy "piekne" listy oglasza do abonentow. Jezeli to jest ultranowoczesna i w pelni skomputeryzowana platforma nastawiona pozytywnie na klienta, to juz dawno powinno to u mnie i wielu innych "swiecic". Nie rozumiem jak mozna nie wprowadzic do systemu, banalnej opcji: konsultant ( w koncu chyba ma jakies uprawnienia ) zaznacza opcje dla klienta w systemie. System z automatu nadaje klientowi uprawnienia. Proste, ale dlaczego tak skomplikowane w wydaniu "nowoczesnej" platformy w XXI wieku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Podpisaliście umowy bez bonusów,które tak chwaliliście więc dlaczego żebracie teraz o bonusy?Nie stać was,żeby sobie za 30 zł dokupić HBO?Przecież nc+ to platforma premium więc zapłaćcie jak chcecie oglądać. A tak ujadaliście na przeciewników nc+,że biedaki że wypad do PC haha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi123 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Podpisaliście umowy bez bonusów,które tak chwaliliście więc dlaczego żebracie teraz o bonusy?Nie stać was,żeby sobie za 30 zł dokupić HBO?Przecież nc+ to platforma premium więc zapłaćcie jak chcecie oglądać. A tak ujadaliście na przeciewników nc+,że biedaki że wypad do PC haha. Nikt nie "zebra" zwyczajnie chodzi o zasady. Jezeli platforma "krzyczy" na caly kraj w wysokonakladowych gazetach na cala strone, ze jest "cacy" i "och" i "ach" a w ramach przeprosin udziela bonusy niesamowite. To warto zeby spolecznosc zainteresowana wiedziala jaka jest naga prawda o tych tzw. bonusach. Skoro kogos przepraszaja to chyba wiedza za co ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baca90 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Podpisaliście umowy bez bonusów,które tak chwaliliście więc dlaczego żebracie teraz o bonusy?Nie stać was,żeby sobie za 30 zł dokupić HBO?Przecież nc+ to platforma premium więc zapłaćcie jak chcecie oglądać. A tak ujadaliście na przeciewników nc+,że biedaki że wypad do PC haha. Cos ci się [beep] Jakie żebranie!!! SAMI dali mi upust. O nic nie żebrałem ani nie prosiłem. Jak sami wciskają to mam nie brać?? A może znów jestem jeleniem bo wziąłem upust??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rraaffiixx Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 A jak wytłumaczyć coś takiego. Telefon o HBO w piątek. Dziś zaczęło świecić na tv z CI+ a na drugim tv z dekoderem Sagemcom nadal brak uprawnień do odbioru tego kanału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
denaturat Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 ktoś pisał że do universal szykują jakąś promocje ja powiem tak że jak by dali C+family to by był mega dobry bonus ale czego by nie dali i tak by było dobrze bo liczą się zasady wszyscy albo nikt byle nie filmbox bo to już mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ste100 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 U mnie to samo - od piątku 3 telefony, aktywacja za każdym razem miała być po 24h, HBO nadal brak. Tam pracują jakieś z[beep]y. I tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 ktoś pisał że do universal szykują jakąś promocje ja powiem tak że jak by dali C+family to by był mega dobry bonus ale czego by nie dali i tak by było dobrze bo liczą się zasady wszyscy albo nikt byle nie filmbox bo to już mam A może tak powrót do szkoły ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
laza1313 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Z tymi niby prezentami to jest chyba tylko tak dla świetego spokoju zeby abonenci sie trochę uspokoili.A po drugie ja myślę ze prezent to zawsze jest jakaś niespodzianka a nie że ja jescze muszę do nich dzwonić zeby mi łaskawie ten prezent dali, śnmiechu warte jakby nie szło tego zrobić automatycznie przecież wiedzą jakie ludzie mają pakiety .Jednym słowem rozpiżdziel i tyle . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wisła2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Ja nie dzwoniłem a gdy wróciłem z pracy sprawdzam a tu ku memu zdziwieniu świeci paczka Film BOX i Cinemax Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xynamon Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 U mnie to samo - od piątku 3 telefony, aktywacja za każdym razem miała być po 24h, HBO nadal brak. Tam pracują jakieś [beep]. I tyle. Próbowałeś restartu MediaBoxa bez karty? Miałem podobną sytuację, tyle, że z paczką "filmbox". Oni wysyłali uprawnienia, a u mnie kanały nie świeciły. Restart bez karty i zadziałało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duszek Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 u mnie świecą już HBO - telefon tylko 1 w piątek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ste100 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 CO ZA [beep]A [beep]ANE [beep]E MIAŁO DZIAŁAĆ PO 24H TERAZ DZWONIĘ MÓWIĄ ŻE BĘDZIE DZIAŁAĆ OD 1 MAJA CO ZA [beep]A Z[beep]Y Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackowski Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Przecież oni sobie jaja robią z klientów prezes Julian zapowiedział w swoich przeprosinach że dla wszystkich klientów już zmigrowanych będą bonusy i promocje dla Universe+ nic nie ma kłamią nadal i tyle. Dzwoniłem czy coś będzie przygotowane usłyszałem nie wiadomo ta cała nc+ zeszła na samo dno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ste100 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Odstępuję od migracji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nin Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Ja już to zrobiłem. Dołożyłem siedem reklamacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADUSIEK XPS 5 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Powtarzam pytanie czy HBO HD te w ramach bonusu zostanie odłączone automatycznie od Styzcnia 2014 czy muszę telefonować do nich i zgłosić odłączenie to samo pytanie dotyczy Sundance HD które jest za darmo do końca czerwca Proszę o odpowiedz PLIS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ste100 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 zadzwoń i się zapytaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1fiesta Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 No to poczekajmy do pierwszego rachunku. - Jaka jest prawda zobaczymy. Ja mam niby Golda. za 79 zł plus ostatnie telewizyjne gratisy. - czy będzie nowe konto do wpłat ???? Nic mi nie przyszło w sprawie umowy , a rozmowa 25 marca ...??? - Przeważnie płaciłem ok. 20 dnia m-ca - Ale bajzel sz....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duszek Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 HBO automatycznie odłączają od 1 stycznia 2014 - takie info od konsultanta przy aktywowaniu gratisa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.