Skocz do zawartości

Bonus, prezent dla zmigrowanych


Sektor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja napisałem reklamacje mailem do nich w sprawie braku bonusów do Universe+ i nierównego traktowania swoich klientów że jedni dostali bonusy drudzy nie odpisali że przyjęli i teraz mam czekać 30 dni. Jak rozmawiałem z konsultantem w tej sprawie też stwierdził że to nie nie poważne że wszyscy dostali bonusy oprócz pakietu Universe+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszkodowani to tak naprawdę są wszyscy migrujący przed 11.04.

Te tzw. "bonusy" w żadnym stopniu nie rekompensują rozdawnictwa które obecnie zapanowało - pakiety za pół ceny, dodatki gratis do końca umowy itd.

Wiedziałem że tak będzie, migrować nie chciałem ale sytuacja życiowa zmusiła mnie do tego; jednak będę pamiętał, w odpowiednim czasie poleci wypowiedzenie i do ostatniego dnia wypowiedzenia nic z nimi nie podpiszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a po co piszecie reklamacje,wystarczyło cofnąc migrację i wysłać wypowiedzenie ze względu na zmiane regulaminu tak jak ja to zrobiłem,i teraz czekam na takie warunki jakie od kilku dni dają,zobaczymy co z tego wyjdzie

 

Ja tydzień temu tez zlecilem powrót do n i wysłałem wypowiedzenie ale po tym cofnięciu ani widu ani slychu. Wzięli tylko nr tel. Czy u ciebie ktoś potwierdził twój powrót? Dzwonili?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Właśnie dostałem odpowiedź na reklamację dotyczącą sprzętu cyfry i braku usług w all inclusive i dowiedziałem się z niej że to nie był bonus to była rekompensata za niedziałające usługi szkoda tylko że zapomnieli o tym wspomnieć w mailu który otrzymałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem wiernym abonentem Canal+ od momentu kiedy pojawił się na polskim rynku, czyli jakieś 18 lat (po przekształceniu również abonentem Cyfry+) i zawsze w pełni byłem zadowolony z usług tej platformy TV. Miałem nadzieję, że nie będę miał też żadnych problemów z nową platformą i długo się nie zastanawiając emigrowałem do NC+ (pakiet All inclusive, jeszcze w tedy był oficjalnie). Ucieszyłem się nawet, że Pan Prezes na początek uczynił miły gest i obdarował prezentami tych, którzy emigrowali do 12.04.2013r. I tu zaczyna się moja historia, czyli pojawił się problem. 10 kwietnia zatelefonowała do mnie Konsultantka i zaproponowała migrację do NC+ z pakietem All inclusive+ na 18 miesięcy. Odpowiedziałem, że muszę propozycje przemyśleć i odpowiem dnia następnego. 11 kwietnia ponownie zadzwoniła do mnie Konsultantka z zapytaniem o moją decyzję. Wyraziłem zgodę na zaproponowane warunki umowy i sprawa została sfinalizowana. Wybrałem możliwość odbioru nowych dekoderów w Punkcie Obsługi Klienta , bo nie chciałem zbyt długo czekać na kuriera. 13 kwietnia odebrałem dekodery w POK. Aktywacja przebiegła bardzo szybko, wszystko zadziałało bez zarzutu. Wysłałem zapytanie o wysokość faktury za maj, ponieważ do tej pory w Cyfrze+ miałem polecenie przelewu, chciałem poznać nowy numer konta bankowego do wpłat. I tu okazało się, że chyba mi się prezent jednak nie należy, bo na to wskazuje podana kwota. Pytam więc dlaczego, skoro telefonicznie zawarłem umowę 11 kwietnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto DWIE ? odpowiedzi jakie dostałem z kontakt@info2.ncplus.com.pl:

 

1. Witam,

Informuje, że 11.04 złożył Pan zamówienie na nową umowę, która została aktywowana 13.04.

Dodatkowe bonusy obowiązują w przypadku abonentów, którzy posiadali już aktywne umowy a

korespondencji listownej zostali poinformowani o przymusowej migracji. W przypadku podpisania

nowej umowy, uruchomienie wymienionych kanałów nie jest możliwe.

Z wyrazami szacunku,

Konsultant ds. Obsługi Klienta

 

2.Witam,

Informuje , że upust w wysokości 20 zł został nadany abonentom , którzy skorzystali z promocji

migracyjnej All Inclusive od 21.03 do 11.04 . Uprzejmie wyjaśniam , że promocja All Inclusive na Pana

koncie uruchomiona została 13.04.2013 , zatem naliczenie powyższego rabatu nie jest możliwe .

Z wyrazami szacunku,

Konsultant ds. Obsługi Klienta

 

Na te odpowiedzi ja napisałem, że data 13.04.2013r. jest data odbioru sprzętu w Punkcie Obsługi Klienta NC+, ponieważ nie chciałem kuriera, a odbiór osobisty. Dokładnie 11.04.2013r. wyraziłem chęć migracji z Cyfry+ i w tym samym dniu zostały mi aktywowane wszystkie usługi.

Czekam na odpowiedź. Jeśli nadal będą się upierać składam reklamacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to Ci jej nie uwzglednią.

oni maja racje.

w przepisach tak jest..

ostatnio mialem cos takiego z Tmobile..

poslali mi nowy tel z nowa taryfa i umowa liczyla sie od dnia dostarczenia i odbioru sprzętu przeze mnie a nie w momencie uzgodnień z nimi..

data podpisu jest wazna.

za dlugo o pare dni sie ociagales z przejsciem i na tym straciles..ale do konca grudnia to tylko 140 zl..przezyjesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą przyszła kolejna odpowiedź, tym razem od specjalisty, poprzednie były od konsultantów:

 

Witam,

data 13.04 to data uruchomienia oferty w systemie. Zamówienie mogło oczekiwać na realizacji, dlatego

zostało wprowadzone 13.04 a nie 11.04.

 

Z wyrazami szacunku,

Specjalista ds. Komunikacji Elektronicznej

 

I nadal twierdzą, że upust mi się nie należy. Co za ludzie!!!

@hanys faktycznie te 140 zł przeżyję, ale dlaczego mam nie powalczyć, biorę się za pisanie reklamacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...