Rasheed Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Włączyli już komuś Cinemaxy w ramach bonusów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek218 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 mi wlaczyli do pakietu gold z mr opcje hbo swieci juz na 2 dekoderach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kate445 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 mam pytanko do was odnośnie HBO w Platinum dzwoniłem w piątek wieczór konsultant powiedział ze do 24 godzin będzie włączone nie zostało włączone , zadzwoniłem w niedziele konsultant powiedział mi to samo i do teraz nie idzie co mogę zrobić żeby szło i jak mogę inaczej interweniować w tej sprawie bo dzwonic nie mam zamiaru ??? U mnie tak samo od soboty rano..... Wygląda na to, że nic tu nie działa!!!! Obiecanki, cacanki, nawet przy przeprosinowym bonusie.. To chyba jakis żart już, Bareja by nie przewidział...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilos Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Właśnie to jest w nc+ najgorsze - całkowita nieprzewidywalność. Ty dzwonisz o 12:00 w sprawie HBO - świeci Ci następnego dnia; ktoś dzwoni 12:01 - świeci po godzinie; ja dzwonię 12:02 - nie świeci do dziś.I NIKT NIE POTRAFI ODPOWIEDZIEĆ DLACZEGO TAK JEST. Co dzwonisz do nich, to za każdym razem inna wersja tej samej historii. Nic tylko nagrywać i wrzucać na YT. @Ste tak jak pisałem wcześniej, trafiłeś na miernoty konsultantowe. Ja trafiłęm na doświadczonego konsultanta i mi wszystko powiedział odnośnie moich reklamacji zarejestrowanych, ba nawet sam zaproponował mi włączenie HBO. Nie świeciły od razu, ale po moim wczorajszym telefonie zaświeciły dobrze że na ,,GRE O TRON". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
montas44 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 "ja się zapytałem 3 razy i zostałem poinformowany że do końca umowy a wiec mam podstawy reklamować w styczniu 2014 jeśli przyjdzie rachunek na 179 Rozmowy sa nagrywane a zapisałem sobie dokładnie datę i godzinę rozmowy" Ja wczoraj telefonicznie również zostałem trzykrotnie zapewniony, że bonus do końca trwania umowy. Natomiast dzisiaj proforma zatelefonowałem, aby się upewnić i tu... niespodzianka Miła Pani po konsultacjach z przełożonym stwierdziła kategorycznie, że tylko do końca grudnia 2013. Na moją sugestię, że przecież wczoraj trzykrotnie zostałem zapewniony, że jest inaczej odparła, że mogę jedynie zareklamować ( co zresztą zrobiłem )... Bajzel, że hej. Ciekaw jestem jaki będzie finał... czy w ogóle dowód nagrania cokolwiek znaczy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jw23 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Nie wiem co za problem aktywować dodatkowe kanały. Ogłosili szumnie bonusy dla klientów, a teraz niech se czekają. Mogli poprawić swój wizerunek, a tu kolejna wtopa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kate445 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Kolejna wtopa! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odja Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Coś się dzisiaj zmieniło. Dzwoniłem czemu jeszcze bonusowe kanały u mnie nie działają, i zostałem przełączony do osoby, która w trakcie rozmowy nadała mi uprawnienia w systemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ali69 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Czy ktoś z was dostał jakiegoś gratisa do Golda oprócz C+ i C+sport? Czy będziemy takim Silverem tylko z "ładniejszą" nazwą i ceną?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacperek14 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Jeszcze narzekasz... ja z pocałowaniem ręki wziąłbym taki pakiet w cenie Golda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tokić Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 No to mi odpisali... -------------------------- Witam, przy próbie aktywacji bonusu w postaci HBO, wystąpił problem systemowy który chwilowo uniemożliwia nam wykonanie modyfikacji. Zgłosiłem to do naszego działu technicznego - numer zgłoszenia xxxxxx. Zapewniam, że problem zostanie usunięty najszybciej jak to tylko możliwe, a niezwłocznie po jego usunięciu aktywujemy obiecany prezent. Proszę o cierpliwość i jednocześnie przepraszam za te utrudnienia. Pozdrawiam, Paweł_nc+ nc+_przedstawiciel ---------------------------------------- Ja...pier...do.....ehhh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ali69 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Jeszcze narzekasz... ja z pocałowaniem ręki wziąłbym taki pakiet w cenie Golda. To bierz to : Postprzez danielqs » 35 minut temuUniverse z cala paczka Canal+ i HBO + MR Standard - 89 zl na 12 miesiecy. Promocje weszly od dzis, bralem od reki. Lepsze to od tych gratisow co dawali od piatku. I co, dalej uważasz że gold z całą paczką C+ na 18 miechów + MR za 89zł to taka rewelacja??? Oczywiście o ile to prawda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xynamon Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Po włączeniu MediaBoxa, ukazała mi się plansza z informacją, iż od 1 kwietnia do końca br. 20 zł miesięcznie rabatu na dotychczasowy pakiet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackowski Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 To jest masakra co NC+ robi ze swoimi klientami ci co juz migrowali mieli dostać bonusy, niestety tylko klienci z pakietem Universe+ nie dostają bonusów natomiast tańszy pakiet Comfort+ dostaje paczkę Canal+ już nie wspomnę o Silver i Gold które też dostają paczke Canal+ klienci z pakietem Universe+ dosłownie nic nie dostają mówię o klientach juz zmigrowanych co to za równe traktowanie porażka jakaś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grundifos Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Podobno coś kombinują dla nas, czytałem gdzieś że do końca tygodnia ma być więcej info na temat bonusów dla Universe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GoldSat Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 W tamtym tygodniu były wprowadzone bonusy, w tym tygodniu wątpię że coś wprowadzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grundifos Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Ale coraz więcej ludzi zawraca im głowę o Universe i właśnie jeden użytkownik napisał na forum nc+ , że po rozmowie z BOK powiedzieli mu, że do końca tygodnia ma być coś więcej wiadomo, zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koniu1906 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Ja tam nie narzekam, dzisiaj dostałem maila od nowej platformy: "Szanowni Państwo, dziękujemy, że są Państwo z nami. Z przyjemnością informujemy, że specjalnie dla Państwa przygotowaliśmy wyjątkowy prezent: od 1 maja do końca br. 20 zł miesięcznie rabatu za dotychczasowy pakiet, automatycznie odliczanego od Państwa abonamentu. Pozdrawiamy, nc+" Dołączcie jeszcze kodowanie seca do brakujących kanałów i jestem w pełni szczęśliwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reorder Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 miałeś all inclusive czy jakiś inny pakiet? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koniu1906 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 All inclusive, na tą chwile mam płacić 159 zł do końca roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcus8560 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 jak narazie niewprowadzą nic jestem w goldzie idzwoniłem przed chwila pytalem sie jaka jest róznica miedzy goldem i silverem czy chodzi tylko o cene a babka mi ze mam dodatkowo 2 canal + a ja jej ze ci w silverze mają to samo zyli całą paczke canal+ za mniejszą kase a czyli ja płacę 79 a oni 64 czy jest róznica w cenie a ona mi ze ja mam net vod a ja jej ze ja z tego niebede korzystal i chce jakis bonus a ona ze niemoze mi nic zaproponowac poprostu tragedia...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reorder Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 jak narazie niewprowadzą nic jestem w goldzie idzwoniłem przed chwila pytalem sie jaka jest róznica miedzy goldem i silverem czy chodzi tylko o cene a babka mi ze mam dodatkowo 2 canal + a ja jej ze ci w silverze mają to samo zyli całą paczke canal+ za mniejszą kase a czyli ja płacę 79 a oni 64 czy jest róznica w cenie a ona mi ze ja mam net vod a ja jej ze ja z tego niebede korzystal i chce jakis bonus a ona ze niemoze mi nic zaproponowac poprostu tragedia...... no chyba żarujesz Przecież dostałeś oddatkowe C+, wiec masz swój gratis Zróżnicowanie cen było w n bardzo duże, to jak widać przeniesie się również na nc+. Niektórzy płacili za wpt+npremium+vod+hbo+fimbox po 60zl, a byli i tacy co mieli to za 150 (widziałem na własne oczy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andmik Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Po włączeniu MonsterBoxa, ukazała się plansza z informacją, iż od 1 kwietnia do końca br. 20 zł miesięcznie rabatu na dotychczasowy pakiet. No to jest OK. 159PLN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ste100 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Coś się dzisiaj zmieniło. Dzwoniłem czemu jeszcze bonusowe kanały u mnie nie działają, i zostałem przełączony do osoby, która w trakcie rozmowy nadała mi uprawnienia w systemie. Jeśli możesz podaj mi numer na jaki dzwoniłeś i CO DOKŁADNIE POWIEDZIAŁEŚ że Cię przełączyli do osoby nadającej uprawnienia - bo ja 4 razy w tej sprawie dzwoniłem, na 4-ech idiotów trafiłem, a ostatni nie dał mi dojść do słowa a w końcu się rozłączył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiciak Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Ja własnie dostałem mailowa informację o rabacie 20 zł na All inn... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.