szuwi1 Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Ewentualnie odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni (jeśli została zawarta na odległość) i nowa umowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Teraz to tak nie działa, jeśli powierdzil maila z umowa. Nie ma prawa odstapic w tym terminie 14dni. Ja takie cos w mailu dostałem : Potwierdzamy, że uruchomienie zamówionej oferty/usługi nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu Państwa zgody na aktywację oferty/usługi. W załączeniu znajdą Państwo komplet dokumentów, które wyczerpująco opisują wybraną ofertę/usługę oraz dokument "Obowiązki informacyjne". W przypadku otrzymania Państwa odmowy dotyczącej uruchomienia oferty/usługi lub nieuzyskania Państwa akceptacji, w terminie uzgodnionym z Konsultantem podczas rozmowy telefonicznej, oferta/usługa zostanie anulowana. Uprzejmie informujemy, iż w przypadku zaakceptowania przez Państwa zamówienia na ofertę/usługę oraz aktywacji przez nas zamawianej oferty/usługi przed upływem 14 dni zgodnie z Państwa wolą, nie będzie przysługiwało Państwu prawo do odstąpienia od złożonego zamówienia. W celu aktywacji oferty/usługi, prosimy kliknąć w link poniżej. AKTYWUJĘ OFERTĘ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Bogdan, jeżeli wziął dekoder z dyskiem, to wziął nową umowę, więc podejrzewam, że będzie chciał wziąć pakiet, który jest w normalnej ofercie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibbits Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Bardziej chodzi o to, że z nc plus i tak chce się związać na dłużej, a przy dłuższej umowie dostałbym antenę za złotówkę i cały pakiet Canal+ na 24 miesiące, a tak mam tylko na pół roku i to połowę, Canal+Family,2, Sport. Nie przemyślałem tego, pospieszyłem się, mój błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Anteny już nie dostaniesz. Lepiej nie wiązać się na dłużej, poczytaj sobie w temacie o ofertach dla stałych abonentów jakie ceny można uzyskać przy przedłużaniu umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Miał ktoś podobna sytuacje, w ICA widnieje już wszystko to co powinno mi hulac, uprawnienia na karcie na nowy pakiet już tez sa, ale za nic nie może przejść uprawnienie na kanal H2 ? Probowac na innym kanale przeslac uprawnienia, dodam ze rozmawiałem z dzialem technicznym po przez infolinie, jak brakowało mi w ICA kanalow History i H2, wiec on tam niby puscil uprawnienia na kanał. 3dzien nie może zaswiecic kanal, a może temu ze luty miał być za darmo, to olali sprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johndeacon1 Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 A ja wczoraj miałem telefon z nc+ w związku ze złożonym wypowiedzeniem z powodu zastąpienia kanału FoxLife HD kanałem Fox Comedy HD. Oczywiście na początku standardowa formułka, że wypowiedzenie niezgodne z prawem itd.... Gdy porozmawiałem i stwierdziłem, że to wszystko już słyszałem od nich dwa razy, konsultant zapytał czy nowa oferta skłoniłaby mnie do wycofania. Teraz mam z Mediaboxem Comfort +Multi+Extra za 54,9zł. Zaproponował to samo za 49,9zł. Jednak ja chce zejść zupełnie do pakietu samego Comfort+Multi za maks. 25 zł z Mediaboxem. Stwierdził, że narazie taka oferta jest niemożliwa. A międzyczasie czekam jeszcze na rozpatrzenie reklamacji związanej z rebrandingiem. Ale widzę, że nc+ mięknie, dowodem ten telefon od nich. Dlatego jednak warto wysyłać wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abonenthaha Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Po pierwsze FOX Life HD był na liście kanałów niegwarantowanych podobnie jak religia TV dla abonentow nc+. Po usunięciu Religii TV umowę bez konsekwencji mogli zerwać jedynie abonenci Cyfry+ nie zmigrowani do nc+. Po połączeniu N i C+ powstala lista kanalow niegwarantowanych. Równie dobrze mogliby odlaczyc wszystkie kilkanascie kanalow z tej listy bez dolaczenia nowych. Nie macie tu zadnej podstawy do zerwania umowy. Mozecie sobie skarzyc co chcecie, wystarczy poczytac. Skoro tylu tu prawnikow to powinienem zakladac ze umiecie czytac ze zrozumieniem Lista kanałów dostepna jest w zalacznikach w mailu, a wczesniej byla odczytywana przez konsultanta w oswiadczeniu. Dla dociekliwych kanal FOXLIFEHD sie tam ZNAJDOWAŁ!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 @abonenthaha, to weź najpierw dokladnie jeszcze raz ty przeczytaj, a potem się udzielaj, co do gwarantowanego kanalu mylisz się grubo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abonenthaha Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 To mi wytłumacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johndeacon1 Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 @abonenthaha Nie siej zamętu i nie wprowadzaj ludzi w błąd. Kanał FoxLife HD był kanałem gwarantowanym, to zwykły Fox HD jest kanałem niegwarantowanym. Radzę dokładniej czytać regulaminy, ba...nawet zwykła strona nc+ wystarczy. http://www.sat-charts.eu/artykul,3028,K ... i-nc+.html Na samym dole strony masz kanały niegwarantowane w nc+ na dzień 16.12.2014 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzes Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Witam, skonczyła mi sie umowa z ostatnim dniem stycznia, nie oddałem jeszcze sprzetu dzwonią codziennie i proponują pakiet za pare złotych zeby tylko zostac oraz najnizszy pakiet z opcja canal+za 49 zł warto skorzystac z tej ofery czy dac sobie spokój? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Myślę że warto do tego dostaniesz luty za free. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzes Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Ok dziekuje jak na 15 miesiecy to mozna wząść pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zapiszsie Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Rozmowa telefoniczna, przedłużenie umowy na 24 miesiące. Cena średnia miała wynieść 69,90 (59,90 przez pierwsze 12m-cy i 79,90 przez kolejne 12-mcy) Na emaila otrzymuję takie coś: dziękujemy za skorzystanie z oferty/usługi: COMFORT+ 59zł Multi+ 15zł HBO 25zł Premium Sport &Film 69zł CANAL+ VOD 0zł EXTRA+ 30zł MULTIROOM STANDARD 20zł NAJEM PVR 20zł Będą na nie przysługiwały poniższe promocje: Comfort+ 29,90 zl 24 m dla Abonentów z dnia 22.12.2014 r. CANAL+VOD 0zl 24m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r. Extra+ 0 zl 12 m/10 zl 12 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r. HBO 0 zl 9 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r. Multi+ 0 zl 24 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r. Premium Sport&Film 30 zl 12 m/40 zl 12 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r. Najem ultraBox+ 0 zł przez 24 m dla Abonentów Multiroom Standard 0 zl 24 m dla Abonentów z dnia 22.12.2014 r. I teraz nie wiem czy kliknąć w ten przycisk akceptuj, bo przez 12 m-cy jest niby wszystko ok (59zł) , ale przez kolejne 12 m-cy dochodzi opłata za Premium Sport&Film (z 30zł do 69zł) oraz EXTRA+ 30zł, czyli razem 69zł więcej, czyli 128,99zł ?? (HBO nie liczę bo będzie rezygnacja po darmowym oglądaniu) Ktoś miał taką ofertę? Jak mam to rozumieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Przecież Extra masz 12/0 12/10 więc średnia za ten pakiet 5. Przez pierwsze 12 m. Będziesz płacił 59,90, poźniej 79,90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zapiszsie Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Ok dzięki za odpowiedź nie zrozumiałem tych zapisów za pierwszym razem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Co nie zmienia faktu, że to drożyzna... Z HBO na całą umowę powinieneś wyrwać za max 69. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShinobiQWE Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Mam mały problem, byłbym wdzięczny gdyby ktoś mógł pomóc. Otóż niedawno podpisałem umowę i na początku lutego pojawiło mi się saldo w ICA które wskazywało, że mam zapłacić za ten miesiąc o 15 zł więcej niż się umawiałem. Od razu złapałem za telefon i zadzwoniłem do Biura Obsługi. Tam konsul powiedział, że mam 20 zł płacić za najem mediaboxa, a umawiałem się na 5 zł. Więc on stwierdził, że najprawdopodobniej nie została nałożona promocja na wynajem. Obiecał wszystko zmienić, żeby było tak jak się chciałem i powiedział, że w ICA rachunek wkrótce zmieni się na tą kwotę którą ustaliłem podczas podpisywania umowy i żebym tyle właśnie zapłacił. Mój problem wynika z tego, że zanim w systemie zmieniło się saldo to już zdążyła tam przyjść faktura która jest wystawiona na tą większą kwotę. Dwa dni po przyjściu faktury saldo ujemne zmieniło się i wynosi tyle co powinienem płacić. Więc moje pytanie jest takie, czy nie przejmować się fakturą i zapłacić tyle ile mam na minusie,czy jednak mogą być jakieś problemy? Do konsula nie chce mi się już dzwonić bo czasami trzeba czekać kilka dobrych minut zanim ktoś się zgłosi, a pomyślałem, że może ktoś wie jak to dokładnie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Zapłać tyle,ile jest na fakturze.... Jeśli masz za dużo naliczone omyłokowo i wszystko zostanie skorygowane,to mniej zapłacisz w przyszłym miesiącu..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emilio10 Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Witam , zapłaciłem rachunek przez ICA, kiedy wpłata zostanie zaksięgowana i zobaczę to w ICA??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 2-3 dni ps. Poprawią Ci post. Po co tyle kropek, nie wystarczył by przecinek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymek Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Już mnie **** trafia z tą NC+. Gdzieś koło czerwca przedłużyłem umowę, cena ustalona, wszystko niby cacy. Przychodzi pierwszy rachunek większy o 20 zł. No to reklamacja. Odpowiedzi brak w ustawowym terminie, między czasie drugi rachunek też wyższy o 20 zł. Po kolejnym mailu piszą, że reklamacja uznana, dostaję też pismo. Kolejny rachunek niższy o 40 zł (korekta). Przychodzi grudzień - dokupuje kanał Adventure HD oraz rezygnuje z Filmbox, który był 6 msc gratis. W sumie kolejny rachunek powinien być niższy o 13,01 zł (w grudniu już płaciłem za Filmbox). Tymczasem dostaje rachunek wyższy o 6.99. Patrzę na fakturę - najem dekodera 20zł. No to reklamacja - najem miał być darmowy. Pani odpisuje, że faktycznie tak miało być i poprawi. Przychodzi faktura i [beep]a znowu rachunek wyższy (opłata za dekoder). Ręce mi już opadają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micholr Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Witam.Mam pytanie czy ktoś z Was otrzymał od nc+ odpowiedź na wypowiedzenie w związku z fox life hd?Ja wysłałem wypowiedzenie w styczniu,potem sprawdzałem u konsultanta czy zostało zarejestrowane.Zostałem poinformowany że zostało to zarejestrowane jako reklamacja.Czytając regulamin doszedłem do tego iż mają 30 dni na odpowiedź pisemną,wysłaną listem poleconym.Czy ktoś z was już otrzymał takową odpowiedź?Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 2 osoby pisały, że dostały propozycję renegocjacji umowy, więcej nikt nie pisał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.