Skocz do zawartości

Oszukani przez Konsultantów!


naskrecik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ja zmigrowałem z C+ i nie mam. inni podobno mają

ja nie mam i dzwoniłem i gość powiedział że nie mam w kontrakcie opcji platinum i 1 lipca kanały C+ znikną.

kolega wyżej to samo...

więc chyba warto by każdy zadbał póki czas, bo potem jak znikną kanały to reklamacja trwa DO 30 DNI więc szkoda by było nie oglądać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

Ja rozumiem obawy ale to nie powód żeby starszyć ludzi ze im coś zgaśnie

Wiem ze tak nie powinno być ale NC+ udowadnia ze trzeba walczyć o swoje....emaile,telefony,nagrywanie rozmów :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kingofsouth ja nikogo nie strasze, ale umiem czytać że zrozumieniem i skoro kobita mi napisała że nie mam tej opcji to oznacza że w każdej chwili mogą mi to wyłączyć :!:

Zresztą 2 dni temu też czytałem takie posty jak moje z uśmiecham na twarzy i myślałem że kolega mervel przesadza. Jak sie okazało w moim przypadku miał 100% racji.

Abo Nki? ,czy Cyfry?

Wydaje mi sie że zaden z nas Nkowiec nie ma takiego wpisu... (scren) też raczej nie był tu udostepniony ;)

No dobra ale dlaczego :?: Ja lubie porządek i lubie mieć w ICA napisane na co się umawiałem i za co płacę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rozumiem obawy ale to nie powód żeby starszyć ludzi ze im coś zgaśnie

Wiem ze tak nie powinno być ale NC+ udowadnia ze trzeba walczyć o swoje....emaile,telefony,nagrywanie rozmów :D

 

skoro kilka osób już potwierdziło u źródła że faktycznie coś jest nie tak, to gdzie tu straszenie ?

ja z dobrej woli piszę by innych OSTRZEC!

 

co z tego, że nagrasz rozmowę...

nie kumasz czegoś:

wynegocjujesz ofertę, oni źle wprowadzą i potem znikają Ci kanały C+...

składasz reklamację, jesteś DO 30 DNI BEZ KANAŁÓW C+ i potem wychodzi na to że miałeś rację i Ci przywracają...

rozumiesz ?

tracisz czas, nerwy i musisz się użerać na infolinii z pacanami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

muszę przyznać ci racje :)

choć wolałbym abyś sie mylił

ps,swoim postem chciałem też pomóc pisząc aby jak ktoś miał wątpliwości do konsultanta meila wysłał...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja też bym wolał aby mervel się mylił, natomiast na własnej skórze przekonałem się że to prawda.

Dokładnie niech każdy wyśle maila żeby miał potwierdzenie na "papierze" czym więcej dowodów ew. nieudolnoości nc+ tym lepiej.

Ja osobiście bedę domagał się żeby w ICA było wszystko co ustaliliśmy telefonicznie aż do skutku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drodzy Koledzy/Koleżanki

 

To są jakieś jaja, bo wyobraźcie sobie, że jestem z cyfrą od 2009 roku, i jeszcze NIGDY nie miałem tylu problemów co teraz mam z NC+ Po pierwsze: Dnia 22 kwietnia przedłużałem umowę z NC+ na pakiet, który mam w opisie, do 10dni miałem otrzymać aneks do umowy. Aneksu brak jest 14 maja! Po drugie dnia 1 maja włączyli mi nową ofertę bez Canal+ i HBO. Zadzwoniłem kłóciłem się 15 minut kanały u mnie świeciły, rzekomo miałem mieć na 12 miesięcy, ale ostatnio się dalej okazało, że nie mam ich w kontrakcie, a Canal+ mam w ramach okna. Podsumowując kolega Mervel ma 100% racji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Gursonek Ja jestem z Nką od 2006 roku i też nigdy nie miałem z nimi żadnych problemów. A teraz to są jaja poprostu.

Na forum.ncplus.pl żadne moje posty w celu wyjaśnienia ich praktyk nie przechodzą przez cenzurę.

Zresztą teraz widać jak na dłoni po co jest to "okno c+". Ano właśnie poto żeby nałapać "jeleni", a po 1 lipca będą niepotrzebne nerwy i tłumaczenia że przecież od początku w ICA widnieje "goły" Silver więc oco nam chodzi. Żenada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem tak właściwie o co chodzi ale ja pisałem maila do NC+ z tekstem "...w ICA widzę jedynie SILVER a w rozmowie z konsultantem dostałem ofertę Silver oraz całą paczkę kanałów CANAL+ C+Sport, C+, C+ film C+ film2, C+ Family, C+ Family2 oraz HBO na 12 miesięcy..."

 

w odpowiedzi na maila dostałem:

"

Witam,

 

informuję, że warunki promocji obowiązują zgodnie z ustaleniami z Konsultantem. Nadmienię, że w Strefie Abonenta nie będą wyszczególnione pojedyncze kanały, bądź opcje.

 

Z wyrazami szacunku, ...."

Więc chyba nie wszystko widać w ICA. aktualnie widzę w ICA CANAL+ Silver oraz opcja dodatkowa HBO.

Mi jak narazie wszystko świeci aneks od 1 maja obowiązuje więc może jednak trochę panikujecie ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nie odpowiedzieli ci jednoznacznie, w ich mniemaniu u mnie też jest zgodnie z promocją i konsultantem, tylko według nich nie mam 6xc+ a według mnie mam.

 

Zresztą tłumaczenie bezsensowne skoro mamy opcję dodatkową C+ Platinium to według mnie powinniśmy domagać się żeby w ICA było to wyszczególnione. Bo niby czemu nie :?:

Ponadto u niektórych te nie widoczne pojedyńcze kanały i opcje są widoczne. :woot:

 

PS u mnie też wszystko świeci tylko wolę być pewny że po 1 lipca nadal będzie świecić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam skontaktować sie z doradcą

Godzinkę temu wysłam zapytanie jak to jest z moją ofertą i....odpwiedz właśnie przyszła

Zapis w systemie jest taki jak w mojej sygnaturce

Pozdrawiam niedowiarków i spiskowców teori " 1 LIPCA" :D

Brawo, ale co Twój post wnosi do dyskusji bo jakoś nie zajarzyłem.

Jakbyś przeczytał kilka postów wcześniej to byś wiedział że mi konsultantka odpisała:"nie posiada Pani opcji

dodatkowych Canal+ Platinum, w związku z czym nie pojawiają się one na

koncie".

Nie przejmuj się nim. On dostaje orgazmów jak może po raz setny bądź tysięczny podkreślić jaki ma pakiet :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

oki juz nie będe nic tu pisał :D

NC+ definitywnie powinno wymienić informatyków.... :D

Wychodzi ze jedni mają szczęscie przy migracji a inni nabijani są w butelke ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie niektórym pozostawią wynegocjowane umowy ale podejrzewam , że sporo osób faktycznie po zamknięciu "okna" może mieć problemy. Bo przecież to żaden problem czasowy jak i techniczny aby wynegocjowane warunki zamieścić praktycznie od razu w ICA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie Panowie !!! Wiadomość z 14. 05. 2013 godzina 16:49

 

Pierwsza odpowiedz reklamacyjna :

 

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na zgłoszenie, pragnę potwierdzić, że uzyskał Pan bezpłatny dostęp do kanałów CANAL+, CANAL+ Sport, CANAL+ Film, CANAL+ Film2, CANAL+ Family, CANAL+ Family2. Promocja obowiązuje do 30.04.2014 r.

 

Wyjaśniam jednocześnie, że wspomniana promocja nie jest uwzględniona w ICA. Trwają jednak prace nad jej wprowadzeniem. W przypadku kanałów z opcji HBO HD, bezpłatny ich odbiór do 31.12.2013 r. ma charakter usprawnieniowy. Z tego względu, nie są one widoczne w zakładce Moja Oferta.

 

Wyjaśniam również, że na dekoderach Ultrabox+/Box+ kanał Polsat dostępny jest tylko w wersji SD. Usługi internetowe NetVOD dostępne są od pakietu CANAL+ Platinum i na dekoderach ADB.

 

W obecnej wersji oprogramowania dekodera, który Pan użytkuje, posiada Pan dostęp do usługi CANAL+ na życzenie. Po modyfikacji oprogramowania zmieni on nazwę na określoną w Regulaminie (CANAL+ VOD). Nadmieniamy również, że usługi VOD, które będą dostępne na wspomnianym terminalu to VOD Premiery i CANAL+ VOD.

 

Jeśli jednak będzie Pan zainteresowany skorzystaniem z nowych warunków promocyjnych, ze sprzętem ADB, proszę o potwierdzenie.

 

Jednocześnie wyjaśniam, że nadpłata 15 zł została rozliczona na poczet bieżącej opłaty abonamentowej. Do uregulowania w 05.2013 r. pozostaje więc kwota 49 zł.

 

W przypadku pojawienia się pytań, pozostaję do Pana dyspozycji.

 

Z poważaniem,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Gursonek - rozumiem twoja ulgę ale nie przesadzaj z tą radością. Prawdopodobnie udało ci się udowodnić, że nie jesteś wielbłądem. Faktycznie najs :? Tu się rodzą nowe standardy oferowania usług. Oni cię d....., ty protestujesz, oni na to oooops, pardon. Ale wygląda na to, że za rok będzie " ooops, I did it again" :twisted: Oczywiście kibicowałam i cieszę się twoim szczęściem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Gursonek, a kiedy wysłałeś reklamację? Wygląda to dobrze, tylko czemu trzeba pisać reklamację żeby potwierdziło się jakie się ma pakiety. Totalnie ta fuzja nie przygotowana. Mam nadzieję że odpowiedź na moją reklamację będzie wyglądała tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Gursonek - rozumiem twoja ulgę ale nie przesadzaj z tą radością. Prawdopodobnie udało ci się udowodnić, że nie jesteś wielbłądem. Faktycznie najs :? Tu się rodzą nowe standardy oferowania usług. Oni cię d....., ty protestujesz, oni na to oooops, pardon. Ale wygląda na to, że za rok będzie " ooops, I did it again" :twisted: Oczywiście kibicowałam i cieszę się twoim szczęściem :wink:

 

Idę się upić ze szczęścia, bo to koniec mojej walki. Na szczęście wygrałem :) Mam wielką nadzieje, że za rok z powrotem, nie będę się gorączkował, bo gdyby tak podliczyć straciłem 50-70zł na nich na telefonie, ale jeszcze mnie coś nie pokoi, bo zauważcie jedno, że to nie jest "pakiet platinium" tylko "opcja platinium". Wiecie teraz rzuciliśmy się jak wściekłe psy na suchary w postaci Canal+ pełnego, aby mieć dostęp do niego. Natomiast jak przyjdzie wiosna czy jesień tego roku i ruszy LE i LM, to może się okazać, że nie będziemy mieli dostępu do na przykład 8 kanałów, które będą uruchamiane na potrzeby LM czy LE, może się okazać, że dostęp będą mieć tylko oosby z pakietem "Canal+ Platinium" i co wtedy? Powiedzą nam macie swoje Canaly+, na których Wam zależało.

 

@Gursonek, a kiedy wysłałeś reklamację? Wygląda to dobrze, tylko czemu trzeba pisać reklamację żeby potwierdziło się jakie się ma pakiety. Totalnie ta fuzja nie przygotowana. Mam nadzieję że odpowiedź na moją reklamację będzie wyglądała tak samo.

 

Ja swoją napisałem dzień po przedłużeniu umowy,to znaczy 23 kwietnia, dobry jestem prawda :jupi: Wiem.... po autografy zgłaszać się w kolejce na Priv, a zupełnie poważnie, to dzień po przedłużeniu, napisałem wiadomość :czy aby na pewno będę miał taki pakiet z dniem 1 maja, poinformowano mnie wtedy, że mam tylko Canal+ Silver, gdy to usłyszałem, to od razu zgłosiłem stosowną reklamacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...