Gość mervel Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 ja zmigrowałem z C+ i nie mam. inni podobno mają ja nie mam i dzwoniłem i gość powiedział że nie mam w kontrakcie opcji platinum i 1 lipca kanały C+ znikną. kolega wyżej to samo... więc chyba warto by każdy zadbał póki czas, bo potem jak znikną kanały to reklamacja trwa DO 30 DNI więc szkoda by było nie oglądać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Ja rozumiem obawy ale to nie powód żeby starszyć ludzi ze im coś zgaśnie Wiem ze tak nie powinno być ale NC+ udowadnia ze trzeba walczyć o swoje....emaile,telefony,nagrywanie rozmów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dadi82 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Kingofsouth ja nikogo nie strasze, ale umiem czytać że zrozumieniem i skoro kobita mi napisała że nie mam tej opcji to oznacza że w każdej chwili mogą mi to wyłączyć Zresztą 2 dni temu też czytałem takie posty jak moje z uśmiecham na twarzy i myślałem że kolega mervel przesadza. Jak sie okazało w moim przypadku miał 100% racji. Abo Nki? ,czy Cyfry?Wydaje mi sie że zaden z nas Nkowiec nie ma takiego wpisu... (scren) też raczej nie był tu udostepniony No dobra ale dlaczego Ja lubie porządek i lubie mieć w ICA napisane na co się umawiałem i za co płacę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mervel Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Ja rozumiem obawy ale to nie powód żeby starszyć ludzi ze im coś zgaśnieWiem ze tak nie powinno być ale NC+ udowadnia ze trzeba walczyć o swoje....emaile,telefony,nagrywanie rozmów skoro kilka osób już potwierdziło u źródła że faktycznie coś jest nie tak, to gdzie tu straszenie ? ja z dobrej woli piszę by innych OSTRZEC! co z tego, że nagrasz rozmowę... nie kumasz czegoś: wynegocjujesz ofertę, oni źle wprowadzą i potem znikają Ci kanały C+... składasz reklamację, jesteś DO 30 DNI BEZ KANAŁÓW C+ i potem wychodzi na to że miałeś rację i Ci przywracają... rozumiesz ? tracisz czas, nerwy i musisz się użerać na infolinii z pacanami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 muszę przyznać ci racje choć wolałbym abyś sie mylił ps,swoim postem chciałem też pomóc pisząc aby jak ktoś miał wątpliwości do konsultanta meila wysłał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dadi82 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 ja też bym wolał aby mervel się mylił, natomiast na własnej skórze przekonałem się że to prawda. Dokładnie niech każdy wyśle maila żeby miał potwierdzenie na "papierze" czym więcej dowodów ew. nieudolnoości nc+ tym lepiej. Ja osobiście bedę domagał się żeby w ICA było wszystko co ustaliliśmy telefonicznie aż do skutku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Drodzy Koledzy/Koleżanki To są jakieś jaja, bo wyobraźcie sobie, że jestem z cyfrą od 2009 roku, i jeszcze NIGDY nie miałem tylu problemów co teraz mam z NC+ Po pierwsze: Dnia 22 kwietnia przedłużałem umowę z NC+ na pakiet, który mam w opisie, do 10dni miałem otrzymać aneks do umowy. Aneksu brak jest 14 maja! Po drugie dnia 1 maja włączyli mi nową ofertę bez Canal+ i HBO. Zadzwoniłem kłóciłem się 15 minut kanały u mnie świeciły, rzekomo miałem mieć na 12 miesięcy, ale ostatnio się dalej okazało, że nie mam ich w kontrakcie, a Canal+ mam w ramach okna. Podsumowując kolega Mervel ma 100% racji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dadi82 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 @Gursonek Ja jestem z Nką od 2006 roku i też nigdy nie miałem z nimi żadnych problemów. A teraz to są jaja poprostu. Na forum.ncplus.pl żadne moje posty w celu wyjaśnienia ich praktyk nie przechodzą przez cenzurę. Zresztą teraz widać jak na dłoni po co jest to "okno c+". Ano właśnie poto żeby nałapać "jeleni", a po 1 lipca będą niepotrzebne nerwy i tłumaczenia że przecież od początku w ICA widnieje "goły" Silver więc oco nam chodzi. Żenada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwygkl Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Nie wiem tak właściwie o co chodzi ale ja pisałem maila do NC+ z tekstem "...w ICA widzę jedynie SILVER a w rozmowie z konsultantem dostałem ofertę Silver oraz całą paczkę kanałów CANAL+ C+Sport, C+, C+ film C+ film2, C+ Family, C+ Family2 oraz HBO na 12 miesięcy..." w odpowiedzi na maila dostałem: " Witam, informuję, że warunki promocji obowiązują zgodnie z ustaleniami z Konsultantem. Nadmienię, że w Strefie Abonenta nie będą wyszczególnione pojedyncze kanały, bądź opcje. Z wyrazami szacunku, ...." Więc chyba nie wszystko widać w ICA. aktualnie widzę w ICA CANAL+ Silver oraz opcja dodatkowa HBO. Mi jak narazie wszystko świeci aneks od 1 maja obowiązuje więc może jednak trochę panikujecie ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dadi82 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Ale nie odpowiedzieli ci jednoznacznie, w ich mniemaniu u mnie też jest zgodnie z promocją i konsultantem, tylko według nich nie mam 6xc+ a według mnie mam. Zresztą tłumaczenie bezsensowne skoro mamy opcję dodatkową C+ Platinium to według mnie powinniśmy domagać się żeby w ICA było to wyszczególnione. Bo niby czemu nie Ponadto u niektórych te nie widoczne pojedyńcze kanały i opcje są widoczne. PS u mnie też wszystko świeci tylko wolę być pewny że po 1 lipca nadal będzie świecić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcho Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Polecam skontaktować sie z doradcąGodzinkę temu wysłam zapytanie jak to jest z moją ofertą i....odpwiedz właśnie przyszła Zapis w systemie jest taki jak w mojej sygnaturce Pozdrawiam niedowiarków i spiskowców teori " 1 LIPCA" Brawo, ale co Twój post wnosi do dyskusji bo jakoś nie zajarzyłem. Jakbyś przeczytał kilka postów wcześniej to byś wiedział że mi konsultantka odpisała:"nie posiada Pani opcji dodatkowych Canal+ Platinum, w związku z czym nie pojawiają się one na koncie". Nie przejmuj się nim. On dostaje orgazmów jak może po raz setny bądź tysięczny podkreślić jaki ma pakiet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 oki juz nie będe nic tu pisał NC+ definitywnie powinno wymienić informatyków.... Wychodzi ze jedni mają szczęscie przy migracji a inni nabijani są w butelke ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcho Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Oj nie wściekaj się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dadi82 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Tutaj screny jakiegoś abonenta z tego forum, więc skoro filbox czy HBO można wpisać w ICA jako opcje dodatkowe, to chyba OP Platinum też można Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcho Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Pewnie niektórym pozostawią wynegocjowane umowy ale podejrzewam , że sporo osób faktycznie po zamknięciu "okna" może mieć problemy. Bo przecież to żaden problem czasowy jak i techniczny aby wynegocjowane warunki zamieścić praktycznie od razu w ICA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 kolego to moje screeny.... zobacz sobie mój nick PS.żeby nie było że sie chwale teraz to nie ja wkleiłem te fotki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dadi82 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Ano widzisz nawet nie zwróciłem uwagi Skoro sam wrzuciłeś na forum to mam nadzieje że nie masz żalu że je przelinkowałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Nie ale zaraz bedzie że kolejny raz pisze o swojej ofercie .... tyle że to nie ja teraz je umieściłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Panowie Panowie !!! Wiadomość z 14. 05. 2013 godzina 16:49 Pierwsza odpowiedz reklamacyjna : Szanowny Panie, odpowiadając na zgłoszenie, pragnę potwierdzić, że uzyskał Pan bezpłatny dostęp do kanałów CANAL+, CANAL+ Sport, CANAL+ Film, CANAL+ Film2, CANAL+ Family, CANAL+ Family2. Promocja obowiązuje do 30.04.2014 r. Wyjaśniam jednocześnie, że wspomniana promocja nie jest uwzględniona w ICA. Trwają jednak prace nad jej wprowadzeniem. W przypadku kanałów z opcji HBO HD, bezpłatny ich odbiór do 31.12.2013 r. ma charakter usprawnieniowy. Z tego względu, nie są one widoczne w zakładce Moja Oferta. Wyjaśniam również, że na dekoderach Ultrabox+/Box+ kanał Polsat dostępny jest tylko w wersji SD. Usługi internetowe NetVOD dostępne są od pakietu CANAL+ Platinum i na dekoderach ADB. W obecnej wersji oprogramowania dekodera, który Pan użytkuje, posiada Pan dostęp do usługi CANAL+ na życzenie. Po modyfikacji oprogramowania zmieni on nazwę na określoną w Regulaminie (CANAL+ VOD). Nadmieniamy również, że usługi VOD, które będą dostępne na wspomnianym terminalu to VOD Premiery i CANAL+ VOD. Jeśli jednak będzie Pan zainteresowany skorzystaniem z nowych warunków promocyjnych, ze sprzętem ADB, proszę o potwierdzenie. Jednocześnie wyjaśniam, że nadpłata 15 zł została rozliczona na poczet bieżącej opłaty abonamentowej. Do uregulowania w 05.2013 r. pozostaje więc kwota 49 zł. W przypadku pojawienia się pytań, pozostaję do Pana dyspozycji. Z poważaniem, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mervel Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 wygląda to dość optymistycznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Może to jest fatamorgana Wiecie dmuchajmy na zimne. Wynika z tego, że Pace będzie miał nowy soft, a także, że z Polsatu HD lipton na Ultraboxie Widać oszczędzają, aby się nie napracować gość mi odpowiedział na wszystkie zażalenia najs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melania Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 @Gursonek - rozumiem twoja ulgę ale nie przesadzaj z tą radością. Prawdopodobnie udało ci się udowodnić, że nie jesteś wielbłądem. Faktycznie najs Tu się rodzą nowe standardy oferowania usług. Oni cię d....., ty protestujesz, oni na to oooops, pardon. Ale wygląda na to, że za rok będzie " ooops, I did it again" Oczywiście kibicowałam i cieszę się twoim szczęściem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dadi82 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 @Gursonek, a kiedy wysłałeś reklamację? Wygląda to dobrze, tylko czemu trzeba pisać reklamację żeby potwierdziło się jakie się ma pakiety. Totalnie ta fuzja nie przygotowana. Mam nadzieję że odpowiedź na moją reklamację będzie wyglądała tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zag12wsx Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Niech oni lepiej się wezmą wreszcie za wysyłanie aneksów do umów, to się trochę przejaśni z tymi domysłami ,będzie świecić czy nie będzie świecić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 @Gursonek - rozumiem twoja ulgę ale nie przesadzaj z tą radością. Prawdopodobnie udało ci się udowodnić, że nie jesteś wielbłądem. Faktycznie najs Tu się rodzą nowe standardy oferowania usług. Oni cię d....., ty protestujesz, oni na to oooops, pardon. Ale wygląda na to, że za rok będzie " ooops, I did it again" Oczywiście kibicowałam i cieszę się twoim szczęściem Idę się upić ze szczęścia, bo to koniec mojej walki. Na szczęście wygrałem Mam wielką nadzieje, że za rok z powrotem, nie będę się gorączkował, bo gdyby tak podliczyć straciłem 50-70zł na nich na telefonie, ale jeszcze mnie coś nie pokoi, bo zauważcie jedno, że to nie jest "pakiet platinium" tylko "opcja platinium". Wiecie teraz rzuciliśmy się jak wściekłe psy na suchary w postaci Canal+ pełnego, aby mieć dostęp do niego. Natomiast jak przyjdzie wiosna czy jesień tego roku i ruszy LE i LM, to może się okazać, że nie będziemy mieli dostępu do na przykład 8 kanałów, które będą uruchamiane na potrzeby LM czy LE, może się okazać, że dostęp będą mieć tylko oosby z pakietem "Canal+ Platinium" i co wtedy? Powiedzą nam macie swoje Canaly+, na których Wam zależało. @Gursonek, a kiedy wysłałeś reklamację? Wygląda to dobrze, tylko czemu trzeba pisać reklamację żeby potwierdziło się jakie się ma pakiety. Totalnie ta fuzja nie przygotowana. Mam nadzieję że odpowiedź na moją reklamację będzie wyglądała tak samo. Ja swoją napisałem dzień po przedłużeniu umowy,to znaczy 23 kwietnia, dobry jestem prawda Wiem.... po autografy zgłaszać się w kolejce na Priv, a zupełnie poważnie, to dzień po przedłużeniu, napisałem wiadomość :czy aby na pewno będę miał taki pakiet z dniem 1 maja, poinformowano mnie wtedy, że mam tylko Canal+ Silver, gdy to usłyszałem, to od razu zgłosiłem stosowną reklamacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.