Skocz do zawartości

Rezygnacja z platformy CANAL+


silver
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@LorDx  chol-ercia  wie jak to będzie. HBO bardzo chętnie udziela odpowiedzi jeżeli ktoś nie ma HBO GO u operatora telewizji i wiedzą co z ceną.

 

A na pytania co z cenami u operatorów nie potrafią odpowiedzieć i w sprawie cen i dostępności HBO MAX odsyłają do swoich operatorów.  

 

Czytałem na FB że ktoś ma za 5zł za 10zł HBO GO u operatora i czy wzrośnie cena od marca? Cisza :D

 

Niedługo operatorzy mają poinformować o tym co dalej. Tylko tyle napisało HBO :P

Edytowane przez Vaniliovsky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Vaniliovsky napisał:

@LorDx  chol-ercia  wie jak to będzie. HBO bardzo chętnie udziela odpowiedzi jeżeli ktoś nie ma HBO GO u operatora telewizji i wiedzą co z ceną.

 

A na pytania co z cenami u operatorów nie potrafią odpowiedzieć i w sprawie cen i dostępności HBO MAX odsyłają do swoich operatorów.  

 

Czytałem na FB że ktoś ma za 5zł za 10zł HBO GO u operatora i czy wzrośnie cena od marca? Cisza :D

 

Niedługo operatorzy mają poinformować o tym co dalej. Tylko tyle napisało HBO :P

HBO odsyła do operatora bo z nim masz umowę na dostęp.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@irciosjak ktoś ma HBO GO u operatora to z automatu migruje do HBO Max na dotychczasowych warunkach. Tutaj się zgodzę.

 

Ale nie zapomnijmy że operator może sam wystąpić z podwyżką. 

 

Jak dowiedział się portal wirtualnemedia_pl nowa usługa będzie oferowana w tej samej cenie, co HBO GO w Polsat Box i Vectrze

A co z Canal+? :D:D:D "Podwyszka?" xd

 

Edytowane przez Vaniliovsky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ircios niektórzy abonenci mają HBO GO za 0zł na całą umowę. Przynajmniej tak czasami dają przy przedłużeniu umowy razem z kanałami HBO.

 

Być może operator zdecyduje się podnieść cenę dla tych którzy mają tą opcję za 0. 

 

Polsat i vectra potwierdziły że ceny nie ulegną zmianie.

 

Canal+ zapytany o ceny już się nad tym zastanawia i na dzień dzisiejszy "jeszcze" nie wie. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam za 0 i tak pozostanie do końca umowy. Operator nie wprowadzi płatności dla tych co mają za free, bo to zmiana regulaminu i można umowę rozwiązać z winy C+. Operator nie strzeli sobie samobója, a Ciebie to fantazja z tym ponosi.

Edytowane przez ircios
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@betek Kanał Lifetime został wyłączony z oferty CANAL+ Polska w dniu 31.01.2022 roku. Byłeś informowany e-mailowo jakiś miesiąc wcześniej o wycofaniu tego kanału i możliwości wypowiedzenia umowy? Abonentom posiadającym ten kanał jako gwarantowany przysługiwało prawo do rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia do dnia 31.01.2022 roku.

Edytowane przez lukx95
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@betek Dużo obecnie płacisz lub oferta Ci nie odpowiada, że chcesz zrezygnować całkowicie z umowy? Możesz zawsze napisać reklamację, że nie otrzymałeś żadnego powiadomienia na e-mail i listownie odnośnie wycofania kanału Lifetime, który miałeś gwarantowany w ofercie i dodać do tego Twoje oczekiwania, w związku z zaistniałą sytuacją. Jak to rozpatrzą nie wiem, ale próbować zawsze można.

Edytowane przez lukx95
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...