Vaniliovsky Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 (edytowane) @LorDx chol-ercia wie jak to będzie. HBO bardzo chętnie udziela odpowiedzi jeżeli ktoś nie ma HBO GO u operatora telewizji i wiedzą co z ceną. A na pytania co z cenami u operatorów nie potrafią odpowiedzieć i w sprawie cen i dostępności HBO MAX odsyłają do swoich operatorów. Czytałem na FB że ktoś ma za 5zł za 10zł HBO GO u operatora i czy wzrośnie cena od marca? Cisza Niedługo operatorzy mają poinformować o tym co dalej. Tylko tyle napisało HBO Edytowane 2 Lutego 2022 przez Vaniliovsky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 (edytowane) @Vaniliovsky Zmiana z Go na Max to będzie rebranding. Tak więc wszystko u operatora pozostanie bez zmian, tylko nazwa usługi się zmieni. A o rozwiązaniu umowy z tego powodu będzie można zapomnieć. Edytowane 2 Lutego 2022 przez ircios 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 7 minut temu, Vaniliovsky napisał: @LorDx chol-ercia wie jak to będzie. HBO bardzo chętnie udziela odpowiedzi jeżeli ktoś nie ma HBO GO u operatora telewizji i wiedzą co z ceną. A na pytania co z cenami u operatorów nie potrafią odpowiedzieć i w sprawie cen i dostępności HBO MAX odsyłają do swoich operatorów. Czytałem na FB że ktoś ma za 5zł za 10zł HBO GO u operatora i czy wzrośnie cena od marca? Cisza Niedługo operatorzy mają poinformować o tym co dalej. Tylko tyle napisało HBO HBO odsyła do operatora bo z nim masz umowę na dostęp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaniliovsky Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 (edytowane) @irciosjak ktoś ma HBO GO u operatora to z automatu migruje do HBO Max na dotychczasowych warunkach. Tutaj się zgodzę. Ale nie zapomnijmy że operator może sam wystąpić z podwyżką. Jak dowiedział się portal wirtualnemedia_pl nowa usługa będzie oferowana w tej samej cenie, co HBO GO w Polsat Box i Vectrze A co z Canal+? "Podwyszka?" xd Edytowane 2 Lutego 2022 przez Vaniliovsky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 To niech wystąpi. Kto im wtedy to weźmie, jak bez lojalki wyjdzie taniej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaniliovsky Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 @ircios niektórzy abonenci mają HBO GO za 0zł na całą umowę. Przynajmniej tak czasami dają przy przedłużeniu umowy razem z kanałami HBO. Być może operator zdecyduje się podnieść cenę dla tych którzy mają tą opcję za 0. Polsat i vectra potwierdziły że ceny nie ulegną zmianie. Canal+ zapytany o ceny już się nad tym zastanawia i na dzień dzisiejszy "jeszcze" nie wie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 (edytowane) Ja też mam za 0 i tak pozostanie do końca umowy. Operator nie wprowadzi płatności dla tych co mają za free, bo to zmiana regulaminu i można umowę rozwiązać z winy C+. Operator nie strzeli sobie samobója, a Ciebie to fantazja z tym ponosi. Edytowane 2 Lutego 2022 przez ircios 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
betek Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 A co jesli w umowie mam kanal lifetime hd a w programach na dekoderze go nie mam?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
connor07 Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 Nic, bo nie był gwarantowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
betek Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 @connor07 jak to? W umowie mam na druku ze mam w ofercie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
connor07 Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 A masz jedynkę obok w nawiasie? Przeczytaj pod listą kanałów co to oznacza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
betek Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 @connor07 nie mam żadnej cyfry przy nim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaniliovsky Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 @betekjeśli możesz wrzuć zdjęcie. Jeżeli rzeczywiście (1) nie ma to masz gwarantowany i można wypowiedzieć umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
betek Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 @Vaniliovsky https://ibb.co/crGmQ7N proszę, co myslisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaniliovsky Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 @betekten kanał masz gwarantowany w umowie. 31 maja kanał Lifetime kończy nadawanie. Wtedy będziesz mógł bez konsekwencji rozwiązać umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
betek Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 @Vaniliovsky ale ja juz go nie mam u siebie w programach, co mam teraz zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 (edytowane) @betek Kanał Lifetime został wyłączony z oferty CANAL+ Polska w dniu 31.01.2022 roku. Byłeś informowany e-mailowo jakiś miesiąc wcześniej o wycofaniu tego kanału i możliwości wypowiedzenia umowy? Abonentom posiadającym ten kanał jako gwarantowany przysługiwało prawo do rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia do dnia 31.01.2022 roku. Edytowane 2 Lutego 2022 przez lukx95 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
betek Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 @lukx95 nie mam nic na email odnosnie tego programu. Czyli juz po dacie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 I po ptokach Niefart jak uj.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
betek Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 Fajnie ze mi nic na email nie przyszło ze cos wycofują.. oczywiście nie napisza bo po co tracić klienta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 @betek Powinieneś być o wycofaniu tego kanału poinformowany na e-mail lub listowanie w przypadku jak jest gwarantowany w Twojej ofercie. Ten screen co pokazałeś jest z ostatniej Twojej nowej umowy lub z ostatniego Twojego przedłużenia umowy? Do kiedy masz umowę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
betek Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 (edytowane) @lukx95 tak to jest z mojej ostatniej umowy zdjecie. Nie mam nic, żadnego info o tym, sprawdziłem email tylko dostalem ze nowa strona do oglądania c+ online jest. Listem nic nie przyszlo. Umowa do listopada Edytowane 2 Lutego 2022 przez betek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaniliovsky Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 Zaraz się okaże że duża grupa abonentów miała ten kanał gwarantowany a operator w żaden sposób nie informuje o tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 (edytowane) @betek Dużo obecnie płacisz lub oferta Ci nie odpowiada, że chcesz zrezygnować całkowicie z umowy? Możesz zawsze napisać reklamację, że nie otrzymałeś żadnego powiadomienia na e-mail i listownie odnośnie wycofania kanału Lifetime, który miałeś gwarantowany w ofercie i dodać do tego Twoje oczekiwania, w związku z zaistniałą sytuacją. Jak to rozpatrzą nie wiem, ale próbować zawsze można. Edytowane 2 Lutego 2022 przez lukx95 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
betek Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 @lukx95 place 121.89, ze wzgledu na zmiane pracy nie ogladam zbyt czesto telewizji, stad kombinuje zeby nie placic, bo dla mnie to teraz pieniadze w bloto, a jednak 120zl to dla mnie troche duzo, jesli mam tak o je wydac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.