Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mój mail do nc+:

Uprzejmie proszę o niedzwonienie do mnie z numeru telefonu 22 310 45 00. Kolejny dzień i 2 telefony, po odebraniu po 5 sekundach się rozłącza. Jest to bardzo w[beep]iające i na pewno nie wzrasta moja sympatia do nc+. Rozumiem , że jest jakiś automatyczny system, ale jest on wyłącznie wygodny dla NC+, a dla klientów jest to permanentnie w[beep]iające!!!! To tylko telewizja. Jak nie wy to Cyfrowy Polsat. Uprzejmie proszę o poważne potraktowanie mojej prośby.

Kopia maila na satkurier.pl

 

No już przeginka!!! Dzisiaj 4 telefony i po kilku sekundach rozłączają! Uprzejmie proszę o nie [beep] klientów!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli macie umowę do końca powiedzmy przyszłego miesiąca, a mimo to już dzisiaj molestują Was regularnie (powiedzmy już kilka razy) słabymi ofertami to w przypadku posiadania smartfona warto znaleźć jakiś call blocker / inny program blokujący połączenia, i w zależności od tego czy walą z normalnego numeru czy z zastrzeżonego, zablokować wszelkie nachalne numery (dodaje się je banalnie), ew. wszystkie prywatne/zastrzeżone. :)

 

Gdy rok temu kończyła mi się umowa z C+, to wychwalałem takie narzędzie pod niebiosa. :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, potwierdzam. Dzwoni telefon i kilka sekund ciszy. Wygląda to jak głuchy telefon ale po około 5-10 sekundach pojawia się głos konsultanta. Dziś kolejny telefon. Znowu oferta za 99 zł. Nic poza tym. Powiedziałem, ze czuję się rozgoryczony bo kuzyn dostał po 2 telefonach Universe+ z paczką 6 C+. Pani potwierdziła, że były kiedyś takie oferty za 59 zł, ale dla mnie nie jest i nie będzie dostępna. Na pytanie jak to jest że jedni dostają taki pakiet - odpowiedź - niech mi Pan wierzy konsultanci za takie oferty dostają po uszach od szefostwa, więc nie może mi tego zaoferować. Szkoda - zbliża się rozłam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie.Umowe ma do konca listopada.Od jakiegos czasu telefony z kosmicznymi propozycjami. Po wyslaniu wypowiedzenia telefon od konsultantki, ze z w zwiazku z zarejstrowanym wypowiedzeniem nie moze nic zaproponowac.Nastepnie pytanie czy naprawde chce zrezygnowac i informacja o ty iz ona nic nie zaoferuje i moze, moze ktos jeszcze zadzwoni. Spotkal sie ktos z Was z taka sytuacja? Zmiana taktyki z ich strony czy jak to rozumiec? skoro nic nie mogla zaoferowac to po co w ogole dzwonila?Naprade nie wiem co o tym sadzic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, potwierdzam. Dzwoni telefon i kilka sekund ciszy. Wygląda to jak głuchy telefon ale po około 5-10 sekundach pojawia się głos konsultanta. Dziś kolejny telefon. Znowu oferta za 99 zł. Nic poza tym. Powiedziałem, ze czuję się rozgoryczony bo kuzyn dostał po 2 telefonach Universe+ z paczką 6 C+. Pani potwierdziła, że były kiedyś takie oferty za 59 zł, ale dla mnie nie jest i nie będzie dostępna. Na pytanie jak to jest że jedni dostają taki pakiet - odpowiedź - niech mi Pan wierzy konsultanci za takie oferty dostają po uszach od szefostwa, więc nie może mi tego zaoferować. Szkoda - zbliża się rozłam.

Ciekawe czy szefostwo ucieszy się z faktu, że klient był i klienta nie ma. Kasa z niego była i kasy z niego nie ma. Rozumiem, że ten konsultant nie może, bo są pewne progi negocjacji. Ja też cierpliwie czekam. A umowa skończy się z końcem października. Wtedy dopiero warto rozmawiać. I wymagać. Bez klienta żadna firma nie ma prawa bytu!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do tematu - czy ktoś ostatnio uzyskał jakąś fajna ofertę bo cisza na forum. Czy faktycznie tak jest że nc+ przestało dawać Universe+ z pakietem 6xC+?

5 dni temu przyjąłem ofertę Universe z pakietem 6C+ i Pace PVR za 64 zł. Umowę miałem do końca tego miesiąca. Nowa będzie obowiązywać od 1 listopada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja teściowa ma umowę do końca listopada z pakietem:

Canal+Optimum HD za 62 zł

HD Promo za 0 zł

multiroom za 0 zł

dekoder PACE PVR HD 500 GB za 0 zł

dekoder Philips PVR HD 250 GB za 5 zł

 

Chciała by zmigrować do nc+ kosztem Canal+ oraz Canal+Sport ewentualnie zgodziła by się na canal+silver z multiroomem i dzierżawą dekodera PACE PVR HD za 0 zł. Ten drugi dekoder Philipsa może też poświęcić bo za niego żądają 20 zł. Pytanie w jakiej najniższej cenie może dostać pakiet canal+silver z multiroomem oraz dekoderem Pace PVR HD?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wally79 dlaczego migrować i rezygnować z paczki Canal+ skoro można ją dostać tak czy inaczej za 0zł do pakietu Universe+ czy Silver+? Generalnie żądają dopłaty za drugi dekoder przy niskim abonamencie,ale kilka tygodni temu w weekend Kolega na forum opisywał swoją migrację gdzie do pakietu Universe+/6x Canal+ za 59zł dostał i Pace i Philipsa za 0zł.

 

Wszystko po złożonym wypowiedzeniu i negocjacjach z głową na karku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co radzicie? Negocjować pakiet univers+ z opcją 6x canal. Z multiroomem i wynajmem dekoderów PVR za kwote 67 zł? Myślicie że jest szansa na wynegocjowanie tego w tej cenie?

Dodam że teściowa jest już po pierwszych telefonach z nc+ z ofertą pakietu universe+ z canal+ za kwote 99 zł. Jak padała ta oferta z ich strony to teściowa im dziękowała i nie podejmowała rozmów z nimi na temat multiroomu i dekoderów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moją prośbę, by nie dzwonić do mnie z numeru 22 310 45 00 poszli dalej i zablokowali mi tzw. marketing telefoniczny. Bardzo się cieszę, do końca umowy mam 48 dni a oferty dotychczasowe jak dla idiotów! Dam im szansę i za 30 dni odblokuję to, licząc na konkretne propozycje, aktualnie jestem zadowolony tą ciszą. Na koniec listopada się zobaczy, czy migrujemy czy się żegnamy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ircios to nie foch, ale zwykłe w[beep]ienie, o czym już pisałem: 1 dnia 6 połączeń odebranych i cisza, a następne 6 sam odrzucałem! Świadomy jestem, ze lepsze oferty na koniec kontraktu, prawie codziennie czytam to forum od kwietnia, zwłaszcza twoje posty, więc się tu nie mądruje teraz! Przynajmniej prze 30 dni spokój mam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ks.shuller ja za to cierpliwie odbieram każde połączenie. Co prawda dotychczas było ich 6 (3 z BOK i 3 z DUK), więc nie jest to tyle co u Ciebie więc nie mam stresa. Na razie słucham i odmawiam, ku nieuciesze każdego z konsultantów. Cierpliwie poczekam do końca kontraktu. Mój cel jak wspomniałem Universe + 6x C+ z MR i Pace za max 69 zł. Pożyjemy, zobaczymy jaka taktyka będzie skuteczna. Mam nadzieje że obie. Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...