Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś przedłużona umowa na następujących warunkach :

Pakiet silver , 6 x canal 69 zł/m

HBO zero złotych przez 12 miesięcy

Multiroom zero złotych przez 12 miesięcy

PVR Pace zero złotych przez 12 miesięcy

Philips 250 g zero złotych 12 miesięcy

Umowa na 12 miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UWAGA !!! Kolega z forum byl uprzejmy podac mi swoj numer abonenta.

Otrzymal:

Canal+ Silver + 6 x Canal w cenie 64,00zł, HBO = 6 miesięcy gratis, PVR 500GB za O zł

Umowa 12 miesięcy

 

Po oddzwonieniu do mnie konsultanta podalem mu te ceny oraz numer abonenta ktory otrzymal taka oferte.

Potwierdzil ze rzeczywiscie taka oferta na podanym numerze abonenta jest.

 

Sprawdzil moj numer abonenta i powiedzial ze niestety ale na moim koncie nie ma takiej opcji jest najtaniej 99zl z multiroom i PVR .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jakiś czas temu wysłałem normalne wypowiedzenie w związku z końcem umowy 06.2013.

Jednak strasznie mnie irytują propozycje migracji i jawne przyznawanievtego że płacę za dużo i nic innego nie dostanę oraz mówienie że pewnie kilka dni przed końcem mowy się coś pojawi. Czy mogę wysłać teraz drugie wypowiedzeniubze względu na brak akceptacji zmian do końca kwietnia?

Czy muszę w nim zaznaczyć że poprzednie wypowiedzenie wycofuję?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ircios - pytalem sie od czego jest to zalezne sugestia byla ze teraz za duzo place :) super no to jak wiecej place jak ktos inny to moge dalej wiecej placic ... mam jeszcze do konca czerwca umowe zobaczymy co sie zmieni nie podpalam sie na opcje 99zl.

Takie traktowanie abonentow jest bardzo denerwujace !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy ktoś prosił o potwierdzenie tych umów migracyjnych na maila albo otrzymał już umowę na piśmie ?

chodzi mi o te pakiety universe lub silver z paczką C+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ malinowa - jak mi konsultant mówi na moja prośbę o oddzwonienie gdy taka opcja bedzie dostepna, ze z dnia na dzien opcje sa coraz gorsze ... to ja sie pytam gorsze tzn te za 99 zl bo chyba nie te za 64 ? Ile ty mialas do konca umowy bo z tego co pamietam to chyba tez nie konczyla sie z koncem kwietnia tylko pozniej ? Chyba ze pomylilem osoby.

 

PS: Czy dostal ktos dzis all inclusive za 179 zl ? Bo konsultant twierdzil ze nie ma ze byla ale juz nie ma :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@FazaFm

ja tez tak myślę, że do czasu kiedy tobie się będzie kończyć umowa oferty wrócą do tych sprzed tego szaleństwa za połowę ceny, czyli 99 zł za platinum i żadnych uprawnień na 6XC+ dla niższych pakietów:(

dlatego dziwię się tym co wybrzydzają na 59 zł za silver z paczką c+, bo z dnia na dzień te oferty będą miały coraz mniejszy udział - widzę, że tym z N też nie proponują jak leci za pół darmo, widocznie teraz już zaczynają kalkulować i ograniczać rozdawnictwo próbując brać na przetrzymanie klienta.

ja miałam szczęśliwie do 30.04. i wysłałam wypowiedzenie już w lutym z powodu końca umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jakiś czas temu wysłałem normalne wypowiedzenie w związku z końcem umowy 06.2013.

Jednak strasznie mnie irytują propozycje migracji i jawne przyznawanievtego że płacę za dużo i nic innego nie dostanę oraz mówienie że pewnie kilka dni przed końcem mowy się coś pojawi. Czy mogę wysłać teraz drugie wypowiedzeniubze względu na brak akceptacji zmian do końca kwietnia?

Czy muszę w nim zaznaczyć że poprzednie wypowiedzenie wycofuję?

 

 

Ja dzisiaj zadzwoniłem o ofe, nic ciekawego....

Umowa konczy mi się w 06.2013. Wiec mowie, ze wysle rezygnacje odnośnie usuniecia kanalow. Gosc mowi, ze musi dotrzeć przed 05.2013 i będzie wazna i pewnie będzie lepsza oferta utrzymaniowa. W marcu wyslalem rezygnacje o rozwiązanie z koncem umowy 06.2013r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy sam nie dzwonię :smile:

 

 

Propozycję zaczeły się od :

- pakiet All Inclusive+ za 199 zł przez 18 miesięcy,

- opcja netVOD konto podstawowe oraz netVOD pakiet All Inclusive bezpłatnie przez 18 miesięcy,

- usługa Multiroom bezpłatnie przez 18 miesięcy,

- najem dekodera HD PVR za 20 zł miesięcznie.

 

poprzez :

pakiet Platinum za 99 zł plus 20 zł za dekoder

 

a skończyły na 69 zł po tym jak odblokowałem blokadę w telefonie z numerów zastrzeżonych ( wtedy faktycznie lepsze propozycje , widocznie z innego działu dzwonili )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powoli się to robi nudne. Dzisiaj kilka razy próbowano dodzwonić się do mnie z zastrzeżonego numeru. W związku z tym, że wkurzają mnie głuche telefony (nikt nie odpowiadał tylko szum w tle) czwarty (licząc od początku powstania tego śmiesznego tworu) telefon do DUK C+ wykonałem sam (obecnie mam c+superpremium z hbo i MR za 119zł, wypowiedzenie do kwietnia). Mówię na wstępie, że nie jestem zainteresowany MR i HBO (hbo wciśnięto mi w APS). Gościu mówi, że ma dla mnie tylko i wyłącznie platinium z darmowym hbo w cenie 99 zł. Powiedziałem mu, że taką ofertę dostałem w zeszłym tygodniu i mieli zadzwonić jak będzie coś taniej. Podkreśliłem, że interesuje mnie np. silver z paczką c+. Konsultant upierał się, że nie mają nic dla mnie oprócz platyny za 99zł. Podziękowałem za rozmowę. Na odczepne powiedział mi, że jak zapisuje sobie mój nr abo i zadzwonią do mnie. Ogólnie gostek [beep]ki był. Jak tak dalej pójdzie oddam im tego sagecoma badziewiastego. Niby jedna firma a a dalej dzielą nas na lepszych i gorszych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio w piatek 19.04 oferowali mi pakiet gold + hbo na 12 za 79 zł z dekodrem na wynajem za 10 zł plus canal plus platinum a dzisiaj już zupełnie inna oferta platinum+ hbo na 6 miesiecy, dekoder na wynajem lub do wykupienia. Nie wysyłałem jeszcze wypowiedzenia. Standardowa gadka co pan ogląda. Co o tym sadzicie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe śmieszni są, umowa kończy mi się z końcem maja i z ciekawości zadzwoniłem zapytać o ofertę. Konsultant kazał mi chwilę poczekać po czym powiedział że najpierw muszę anulować wypowiedzenie dopiero wtedy przedstawi mi ofertę przedłużeniową :)

 

Pewnie myślał że złapał [beep]a i dostanie kasę za wycofanie wypowiedzenia :) Nie daj się w coś takiego wrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...