Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@Tadek+ no wlasnie napisalem ze musze poczekac do monentu kiedy umowa mi sie bedzie konczyc, pojdzie wypowiedzenie i bede walczyl o dobra cene za univers, pozatym dzis napisalem reklamacje odnosnie braku audycji 3d i mnie zplawili, wiec im to wypomne jak juz bedac abonentem nc+ pod kazdym wzgledem robili wpadki zamieszania i [beep]ow z abo. Nie popuszcze im oj Nie, albo bedzie po mojemu albo papa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Tadek+ ja tez mam taką nadzieje ze w 39zl góra, sie zamkne.

@iricios no to w takim wypadku bedzie papa, wcale nie byloby mi zal, po tym co ta platforma wyprawiala i nadal wyprawia.

A tak pozatym to umowa konczy mi sie we wrzesniu 2014r., wiec moze zaistniec taka sytuacja ze bedzie to migracja z nc+ do cyfry+(jak sie tak ta platforma bedzie du-pcyła ze wszystkim i ze Wszystkimi.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest mi przykro ze po 14 latach i pozostawieniu kilkudziesięciu tysięcy zł opłat operator ma mnie w nosie proponując po migracji miesięczny abonament w w wysokości 172 zł ( do 31 grudnia 2013 r 151 zł ) ŻADNYCH INNYCH PROPOZYCJI !!!!!! Pani w punkcie NC+ skomentowała moje konto i propozycję jako masakrę.

Dzisiaj wysyłam wypowiedzenie. Nie chcę mieć z nimi już nic wspólnego. Są inni !!!

Powiem tak cyfrowicze nie dajcie się wpuścić w maliny bo jak pisałem są inni a co to za różnica jak wszyscy operatorzy się dogadują a ciemny abonent płaci !!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem skąd to oburzenie? Skoro do tej pory ...... abonent płacił krocie to chyba może dalej? A ciężko dziwić się firmie, że chce zarobić. Tylko wypowiedzenie zazwyczaj dopiero otwiera drogę do uzyskania lepszej oferty.

 

Kłania się cierpliwość i sztuka mówienia "Nie".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sztuka negocjacji to trudna sztuka. To na pewno nie żądania, prośby, groźby i stawianie na zasadę, albo tak, albo do widzenia. (Czytając ostatnie posty) Cierpliwość i zdrowy rozsądek to podstawa oraz wypowiedzenie umowy ;) Najlepiej odbierać, wysłuchać, grzecznie podziękować i tak do najlepszej oferty, która zwykle przychodzi w ostatnim tygodniu umowy! A czasem ostatniego dnia! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowę miałem do końca maja 2014, wypowiedzenie wysłałem już jakiś czas temu (gdzieś zgubiłem wszystkie papiery od Cyfry, a zwykle na jesień przedłużałem umowy i nie byłem pewien do kiedy mam). Wczoraj zadzwonił bardzo rzeczowy konsultant: Universe+ (po rabacie płace 44zł), 6x C+ (opcja platinium z rabatem 20zł czyli płacę 40zł), HBO (0zł) + multiroom (0zł), umowa przedłużona "o rok": poprzednia anulowana, a nowa obowiązuje do końca listopada 2014.

 

Mój rachunek w nc+ to 84zł, w Cyfrze płaciłem 84.90zł (więc oszczędzam ^_^). Ofertę mam mieć włączoną 1.12 więc jeśli coś nie będzie działać to przysługuje mi 10 dni do odstąpienia od nowej umowy. Przyznam szczerze, że nie miałem zamiaru migrować do nc+ ale zaoferowali godziwe (w moim mniemaniu) warunki, a dodatkowe 6 miesięcy umowy nie robi mi różnicy.

 

Proszę sobie darować komentarze w stylu "mogłeś to mieć za 59 zł albo i taniej": mogłem ale podkreślam: warunki aktualnej umowy praktycznie się nie zmieniły, a zyskuję kilka kanałów (głównie bajkowych dla bratanicy), kilka taże tracę (ale bez żalu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na prawdę to mi nie zależy bo już ponad 2 lata mieszkam zagranicą i korzystam głównie z CanalSatu, a karty Cyfry zostały w Polsce. W domu brakuje trochę kanałów typu baby.tv czy cbbc do których bratanica przyzwyczaiła się kiedy jeszcze n'kę Tata miał.

 

Ogólnie moja Rodzina jest bardzo zadowolna z oferty Cyfry, a teraz uzupełniona została o "brakujące" kanały więc będą jeszcze bardziej zadowoleni ;) rachunek się w zasadzie nie zmienia, a nowe kanały dojdą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Umowa do końca stycznia 2014 obecnie posiadam C+ OPTIMUM HD+ 6xC+,PACE PVR, bez MR płacę 62 zł.Wypowiedzenie będzie wysłane w następnym tygodniu.Dotąd nikt się ze mną nie kontaktował z NC + ale interesuje mnie Universe/6xC+ i chcę dobrać MR, nie interesują mnie kanały filmowe typu HBO.Dodam ze posiadam dodatkowo nieużywany dekoder SAGEMCOM DSI87 HD.Żeby być lepiej przygotowanym na negocjacje pytanie co mogę ugrać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@el_toro: Przed końcem umowy idź do APS i weź drugiego Cameleona - unikniesz opłaty za aktywację MR (99 zł) przy migracji. Ja miałem to samo, co Ty, dostałem (z MR i HBO na pół roku) za 59 zł. Ale wstrzymaj się jeszcze z ruchami - to, co najlepsze, przychodzi dopiero pod koniec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bogdan425: poszło dość łatwo choć od września wydzwaniali. W któryś dzień po powrocie z pracy miałem blisko 20 nieodebranych połączeń z Cyfry to skrobnołem im maila z moją ofertą: universe+ + 6x C+ i multiroom za 69zł, od tego czasu cisza z ich strony. Ostatnio coraz częściej "dzwonili" czyli ja odbieram, a oni się rozłączają... Po kilku takich telefonach zadzwoniłem do nich i wycofałem zgodę na otrzymywanie informacji handlowych, od tego czasu był spokój aż do wczoraj kiedy to, w końcu, ktoś się odezwał po drugiej stronie i dosyć szybko udało się nam osiągnąć kompromis. Pierwszą ofertą był komfort z 6x C+ za 69zł ale jak powiedziałem, że stracę Eurosport 2 to Pan od razu zmienił ofertę i zaproponował to co opisałem wyżej.

 

Muszę przyznać, że Pan Łukasz (o ile dobrze pamiętam) był bardzo rzeczowy i kulturalny, a do tego (co niestety nie zdarza się często) dobrze obeznany w ofercie. Na prawdę jestem zadowolony z poziomu obsługi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio coraz częściej "dzwonili" czyli ja odbieram, a oni się rozłączają...

Pewnie to robi automat. Dzwonią do kilku i kto pierwszy odbierze z nim rozmawiają. Innym zostaje cisza...

Muszę przyznać, że Pan Łukasz (o ile dobrze pamiętam) był bardzo rzeczowy i kulturalny, a do tego (co niestety nie zdarza się często) dobrze obeznany w ofercie. Na prawdę jestem zadowolony z poziomu obsługi

Ja nie mam uwag do nikogo. Bardzo sobie cenię i lubię prowadzić rozmowy drogą mailową. A, że jestem cierpliwy, to dla mnie sama przyjemność. I też załatwiam sprawy raczej pozytywnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...