Tadek+ Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Trudno było przypuszczać że będzie aż tak tanio, dużo taniej niż w C+. Teraz jednak musisz czekać na wejście w okres wypowiedzenia. Wcześniej nie da rady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakmakrs1 Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 @Kibo no Hikari no to wlasnie ja nie bede startowal z kwota 109zl bo dostana wypowiedzenie i albo daja univers'a za 29-39zl albo mowie im good bye Lenin, Łaski mi zadnej nie robia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Myślę,że ta tyle to nie zjadą. Teraz chcą jak najwięcej i najszybciej przejąć abonentów. Dlatego są takie oferty. Łaskę robią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakmakrs1 Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 @Tadek+ no wlasnie napisalem ze musze poczekac do monentu kiedy umowa mi sie bedzie konczyc, pojdzie wypowiedzenie i bede walczyl o dobra cene za univers, pozatym dzis napisalem reklamacje odnosnie braku audycji 3d i mnie zplawili, wiec im to wypomne jak juz bedac abonentem nc+ pod kazdym wzgledem robili wpadki zamieszania i [beep]ow z abo. Nie popuszcze im oj Nie, albo bedzie po mojemu albo papa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Pewnie będzie papa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadek+ Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Niekoniecznie. Universe za 39 zł powinno dać radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakmakrs1 Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 @Tadek+ ja tez mam taką nadzieje ze w 39zl góra, sie zamkne. @iricios no to w takim wypadku bedzie papa, wcale nie byloby mi zal, po tym co ta platforma wyprawiala i nadal wyprawia. A tak pozatym to umowa konczy mi sie we wrzesniu 2014r., wiec moze zaistniec taka sytuacja ze bedzie to migracja z nc+ do cyfry+(jak sie tak ta platforma bedzie du-pcyła ze wszystkim i ze Wszystkimi.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damio Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 mozecie juz wysylac wypowiedzenia tylko napisac z jakim dniem wypowiadacie ja juz 2 miesiace przed wygasnieciem przeszedłem do nc+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lstach Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Jest mi przykro ze po 14 latach i pozostawieniu kilkudziesięciu tysięcy zł opłat operator ma mnie w nosie proponując po migracji miesięczny abonament w w wysokości 172 zł ( do 31 grudnia 2013 r 151 zł ) ŻADNYCH INNYCH PROPOZYCJI !!!!!! Pani w punkcie NC+ skomentowała moje konto i propozycję jako masakrę. Dzisiaj wysyłam wypowiedzenie. Nie chcę mieć z nimi już nic wspólnego. Są inni !!! Powiem tak cyfrowicze nie dajcie się wpuścić w maliny bo jak pisałem są inni a co to za różnica jak wszyscy operatorzy się dogadują a ciemny abonent płaci !!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Nie rozumiem skąd to oburzenie? Skoro do tej pory ...... abonent płacił krocie to chyba może dalej? A ciężko dziwić się firmie, że chce zarobić. Tylko wypowiedzenie zazwyczaj dopiero otwiera drogę do uzyskania lepszej oferty. Kłania się cierpliwość i sztuka mówienia "Nie". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Czekaj teraz na dobrą ofertę. Do końca grudnia dużo czasu jeszcze. Po co te nerwy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Właśnie od wysłania wypowiedzenia powinieneś zacząć swoje negocjacje sam zobaczysz że dopiero w tedy zaczną mówić ludzkim głosem a więc wysyłaj i walcz nie poddawaj się tak szybko powodzenia . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majzel Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Myślę że przed świętami możesz wyrwać konkretną ofertę tylko nie okazuj że Ci zależy i nie dzwoń do nich niech oni walczą o abonenta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikoz11 Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Sztuka negocjacji to trudna sztuka. To na pewno nie żądania, prośby, groźby i stawianie na zasadę, albo tak, albo do widzenia. (Czytając ostatnie posty) Cierpliwość i zdrowy rozsądek to podstawa oraz wypowiedzenie umowy Najlepiej odbierać, wysłuchać, grzecznie podziękować i tak do najlepszej oferty, która zwykle przychodzi w ostatnim tygodniu umowy! A czasem ostatniego dnia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuk87 Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Umowę miałem do końca maja 2014, wypowiedzenie wysłałem już jakiś czas temu (gdzieś zgubiłem wszystkie papiery od Cyfry, a zwykle na jesień przedłużałem umowy i nie byłem pewien do kiedy mam). Wczoraj zadzwonił bardzo rzeczowy konsultant: Universe+ (po rabacie płace 44zł), 6x C+ (opcja platinium z rabatem 20zł czyli płacę 40zł), HBO (0zł) + multiroom (0zł), umowa przedłużona "o rok": poprzednia anulowana, a nowa obowiązuje do końca listopada 2014. Mój rachunek w nc+ to 84zł, w Cyfrze płaciłem 84.90zł (więc oszczędzam ). Ofertę mam mieć włączoną 1.12 więc jeśli coś nie będzie działać to przysługuje mi 10 dni do odstąpienia od nowej umowy. Przyznam szczerze, że nie miałem zamiaru migrować do nc+ ale zaoferowali godziwe (w moim mniemaniu) warunki, a dodatkowe 6 miesięcy umowy nie robi mi różnicy. Proszę sobie darować komentarze w stylu "mogłeś to mieć za 59 zł albo i taniej": mogłem ale podkreślam: warunki aktualnej umowy praktycznie się nie zmieniły, a zyskuję kilka kanałów (głównie bajkowych dla bratanicy), kilka taże tracę (ale bez żalu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 @zuk87 jeżeli tylko zyskujesz kanały na których Ci zależy i nie dopłacasz do interesu to nie ma co krytykować. Pamiętaj tylko, że odstąpić możesz do 30.11 włącznie, bo po tym terminie usługa zacznie być świadczona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuk87 Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Tak na prawdę to mi nie zależy bo już ponad 2 lata mieszkam zagranicą i korzystam głównie z CanalSatu, a karty Cyfry zostały w Polsce. W domu brakuje trochę kanałów typu baby.tv czy cbbc do których bratanica przyzwyczaiła się kiedy jeszcze n'kę Tata miał. Ogólnie moja Rodzina jest bardzo zadowolna z oferty Cyfry, a teraz uzupełniona została o "brakujące" kanały więc będą jeszcze bardziej zadowoleni rachunek się w zasadzie nie zmienia, a nowe kanały dojdą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Umowę miałem do końca maja 2014 Kuszą! Kuszą i na coś liczą. To juz blisko mojej umowy. Nowy sposób werbowania? Wobec tego mogę się spodziewać telefonu. @zuk87 gładko poszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Widać,że coraz bardziej im się śpieszy............ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_toro Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Witam! Umowa do końca stycznia 2014 obecnie posiadam C+ OPTIMUM HD+ 6xC+,PACE PVR, bez MR płacę 62 zł.Wypowiedzenie będzie wysłane w następnym tygodniu.Dotąd nikt się ze mną nie kontaktował z NC + ale interesuje mnie Universe/6xC+ i chcę dobrać MR, nie interesują mnie kanały filmowe typu HBO.Dodam ze posiadam dodatkowo nieużywany dekoder SAGEMCOM DSI87 HD.Żeby być lepiej przygotowanym na negocjacje pytanie co mogę ugrać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t_i_t_o Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 @el_toro: Przed końcem umowy idź do APS i weź drugiego Cameleona - unikniesz opłaty za aktywację MR (99 zł) przy migracji. Ja miałem to samo, co Ty, dostałem (z MR i HBO na pół roku) za 59 zł. Ale wstrzymaj się jeszcze z ruchami - to, co najlepsze, przychodzi dopiero pod koniec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Kartę najlepiej wziąć po 1 stycznia. W ten sposób uniknie sie opłaty miesięcznej 20 zł przed migracją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuk87 Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 @bogdan425: poszło dość łatwo choć od września wydzwaniali. W któryś dzień po powrocie z pracy miałem blisko 20 nieodebranych połączeń z Cyfry to skrobnołem im maila z moją ofertą: universe+ + 6x C+ i multiroom za 69zł, od tego czasu cisza z ich strony. Ostatnio coraz częściej "dzwonili" czyli ja odbieram, a oni się rozłączają... Po kilku takich telefonach zadzwoniłem do nich i wycofałem zgodę na otrzymywanie informacji handlowych, od tego czasu był spokój aż do wczoraj kiedy to, w końcu, ktoś się odezwał po drugiej stronie i dosyć szybko udało się nam osiągnąć kompromis. Pierwszą ofertą był komfort z 6x C+ za 69zł ale jak powiedziałem, że stracę Eurosport 2 to Pan od razu zmienił ofertę i zaproponował to co opisałem wyżej. Muszę przyznać, że Pan Łukasz (o ile dobrze pamiętam) był bardzo rzeczowy i kulturalny, a do tego (co niestety nie zdarza się często) dobrze obeznany w ofercie. Na prawdę jestem zadowolony z poziomu obsługi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Stary pracownik C+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Ostatnio coraz częściej "dzwonili" czyli ja odbieram, a oni się rozłączają... Pewnie to robi automat. Dzwonią do kilku i kto pierwszy odbierze z nim rozmawiają. Innym zostaje cisza... Muszę przyznać, że Pan Łukasz (o ile dobrze pamiętam) był bardzo rzeczowy i kulturalny, a do tego (co niestety nie zdarza się często) dobrze obeznany w ofercie. Na prawdę jestem zadowolony z poziomu obsługi Ja nie mam uwag do nikogo. Bardzo sobie cenię i lubię prowadzić rozmowy drogą mailową. A, że jestem cierpliwy, to dla mnie sama przyjemność. I też załatwiam sprawy raczej pozytywnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi