Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam przedłużyłem umowę w połowie października (na pakiet silver + 6xcanal + pace + MR + filmbox 6mcy gratis... wszystko ładnie pięknie konsultant zaproponował 74 zł zgodziłem się... przychodzi co do czego do rachunek do zapłaty wynosi 94 zł!!! (naliczyli sobie opłatę za wynajem dekodera) o której mi nie powiedział w rozmowie (może jak czytał regulamin), hmmm konsultant czytał regulamin przez tel ja przytakiwałem, zgadzam się bo myślałem że to formalność jak się zgodziłem na 74 zł, na początku rozmowy powiedziałem że zgodzę się za 74 zł tak nigdy w życiu bym się nie zgodził bo wiem jakie ceny chodziły za abo... wysłałem reklamacje a oni rozpatrzyli ją negatywnie... hmmm teraz napisałem do nich emaila że chcę przesłuchać tą rozmowę na żywo... spotkał się już ktoś z takim czymś?????

 

moim zdaniem ci konsultanci to banda oszustów i naciągaczy, nie znają dobrze ofert i wciskają klientom różne badziewia...

jestem z okolic Wrocławia mam nadzieje że nie będą mi mówić żebym przyjechał np. do Warszawy lub Krakowa na odsłuchanie rozmowy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Zacznę od tego, że rodzice wytypowali mnie na osobę, która się tym zajmie, ale problem jest taki, że od 4 lat nie siedzę w tym temacie więc proszę o pomoc Was.

 

Kupili nowy telewizor i na starym dekoderze z cyfry plus, gdzie nawet nie ma wtyku hdmi wszystko śmiesznie wygląda i postanowiliśmy wymienić dekoder.

Dalej jesteśmy abonamentami cyfry plus, umowa dawno się skończyła i nie wiem czy ona się przedłuża automatycznie, czy po prostu jesteśmy wolnymi abonamentami? Jesteśmy w tej sieci już jakieś 10 lat i nigdy nie było żadnej konkretnej promocji, cały czas, chyba już były pakiet konfort plus, w tej chwili płacimy coś z 117 zł bo kanały canal +.

 

Teraz pytanie, czy lepiej zerwać umowę i przyjść jako nowy klient, czy przejść do nc+? Co jest bardziej opłacalne pod względem promocji? Dodam, że najbardziej zależy na nowym dekoderze, aby współgrał z nowoczesnymi tv żeby nie wyglądało to śmiesznie (chodzi o rozmyte literki itp). Za stary zestaw płacimy miesięcznie 10 zł dekoder + antena.

 

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bogdan425 myślisz, że wymiękną jak im napisał, że sam chce rozmowę odsłuchać? Pewnie potraktują to jak reklamację reklamacji.Z tego co pamiętam, za czasów N-ki, odsłuchiwanie odbywało się w Krakowie bądź w Warszawie.

Niezależnie od tego, co odpowiedzą pokładam nadzieję w Powiatowym Rzeczniku Konsumentów. Gdyby nie teges. Tam powinien się udać.

Ale chyba nie szastali zbytnio tą ofertą? Raczej było utrzymywane te 20 zł różnicy pomiędzy pakietami i stąd Universe za 39 zł?

Podałem najniższą kwotę, jaką można dostać po negocjacji w czasie migracji :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...