Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Skoro w kwietniu konsulowie proponowali mi tylko full pakiet nc+ bo jak twierdzili nie mogę zejść z oferty którą mam obecnie to dlatego ja teraz uparłem się że chcę utrzymać posiadane pakiety tylko to nc+ musi zejść z ceną. Takie czasy.

Nie wiem jak sformułowałeś wypowiedzenie. Ale daleko idącym jest umotywowanie, że ze względów finansowych. Wtedy myślę, że wszystko jest do ugrania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bogdan425 przepraszam Cię bardzo,ale czy to nie jest trochę naiwne? Myślisz, że ktoś się tam wczytuje w motywy złożonego wypowiedzenia? Ja uważam, że każde złożone wypowiedzenie traktowane jest na jedno kopyto-jako potencjalna chęć wymuszenia od firmy obniżenia abonamentu. Jednemu się uda a innemu nie,bo jak inaczej wytłumaczyć ten odpływ klientów? Przecież nie odchodzą bo walnęli focha-ot rzeczywiście szczerze rezygnują lub nie dogadali się co do warunków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie żeby była jasność to mówię że wypowiedzenie u nich jest już zarejestrowane więc czekam spokojnie. Natomiast jak każdy z Was chciałbym ograniczyć swoje wydatki na TV przy zachowaniu tego co mam do tej pory. Też mi się wydaje że jak to ujął Kibo no Hikari że wypowiedzenie to wypowiedzenie. Nie wierzę że ktoś w nc+ czyta umotywowanie wysyłanych wypowiedzeń. To jest firma która ma sprzedawać ofertę po jak najwyższej cenie klientom a klienci chcą kupić ofertę po jak najniższej cenie. Ot cała filozofia ;)

 

Dodam że świadomy jestem tego że w tej chwili można wyciągnąć od nich powiedzmy taką ofertę: Universe+/6xCanal+/3xHBO/multiroom/dekoder PACE PVR za cenę powiedzmy 79 zł. ale ja walczę z innego pułapu (obecnie płacąc 167 zł za pakiet CANAL+HBO Superpremium z muliroomem i dekoderem PACE PVR) wiem że taka oferta u mnie nie przejdzie. Więc walczę o maksymalnie najniższą ofertę w moim wypadku i tyle.A dla mnie maksimum najniższej ceny w mojej ocenie to cena 89-99 zł za to samo co mam obecnie po migracji do nc+. Umowę mam do końca roku. Liczę że przed świętami Bożego Narodzenia będę się cieszył z obecności w nc+ ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bogdan425 przepraszam Cię bardzo,ale czy to nie jest trochę naiwne?

Jakże się mylisz. Myślisz, że tam są ludzie bez serca. Życie to jest życie. Ludzie borykają sie z wieloma problemami. I z tymi nagłymi również.

I jeśli są szczerzy a są. To szczerość ta zostanie zauważona. Wiem co mówię, piszę. To po moich i innych osób doświadczeniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo w ''nc='' jak głosi slogan jednej z firm windykacyjnych ''W k..u też pracują ludzie i życie znają'' ;-) @bogdan425 powiem tak nie wiem ile masz lat ale nie obraz się (nie banuj mnie lub nie dawaj mi ostrzeżeń) nie wiem czy dobrze kontekst tej dyskusji złapałem ale wierz mi tak samo jak ''nc+'' tak samo cytowanego sloganu reklamowego firma windykacyjna to nie instytucje charytatywne tylko obie to komercyjne ''piranie'' ;-)

 

Nie wierze ze pójdą komuś na rękę ze tak powiem i jak mogli danego klienta doić na 167 zł to będą chcieli go dalej doić za te same pieniądze nie obrażając tu nikogo.Mnie też w danej chwili nie stać na płacenie abo za CLRA który owszem przedłużyłem na nim umowę świadomie z ''n'' do ''nc+'' i jak bym im napisał ze wypowiadam umowę z racji na trudną sytuacje materialna to wierz mi roześmiali by się na maksa ;-) i jak bym im nie uiścił kary za przedterminowe rozwiązanie umowy to po paru miesiącach przyszedł by list z tej cytowanej sloganem reklamowym firmy która na tym ze nie zapłaciłem kary by zarobiła bo takie ''nc+'' odsprzedało by jej to za 25% wartości długu a mnie ścigała o zapłatę 100% długu plus odsetki i koszt rat ;-)

 

Apstra[beep]e juz od tego ze na moją prosbe aby nie naliczać mi kary czy czegokolwiek operator wśmial by mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@marcelnorbert przede wszystkim robisz dużo błędów. Wiem emocje. To jakoś tłumaczy.

 

I jeszcze jedno piszesz w czasie przyszłym: gdybyś, gdyby tak się stało, toto, to tamto.

 

Ja napisałem:

Wiem co mówię, piszę. To po moich i innych osób doświadczeniach.

Druga sprawa, że kiedyś napisałem właśnie tu na Forum między innymi tak: „rozwiązuję umowę i proszę o wyłączenie sygnału z najbliższym możliwym okresem wypowiedzenia. Swoje wypowiedzenie uzasadniam kosztami finansowymi, jakie ewentualnie ponosiłbym po migracji do nc+. To wycinek wzoru.

Ja nie jestem biurem pisania wypowiedzeń. Podaję tylko wskazówkę do ewentualnego wykorzystania.

Wcześniej zostałem źle zrozumiany. Chyba?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bogdan425 może żle Cię zrozumiałem i żel pociągłem temat.Owszem za błędy przepraszam ;-) Ale to nie zmienia faktu ze ''nc+'' nie patrzy to co tam ''skrobniesz'' na wypowiedzeniu (bez obrazy moge sie mylić) i wierz mi nie podchodzą do tego z ''sercem'' tylko myślą jak Cie przekręcić abyś płacił tyle samo a nie mniej ale za jakieś gratisy którymi Cie na ich stronę przeciągnie choć jak pomyślisz póżniej ze to co Ci dali za free jest i tak Ci zbędne i ze w sumie nie chciałeś tego bo nie lubisz tego oglądać ale masz już to w gratisie za ta sama cenę co sugerowałeś im ze jest dla Ciebie za wysoka w rezygnacji.Sam to miałem ostatnio po migracji nie chciałem C+ FAMILY w swoim pakiecie a zawarłem aneks na C+ SILVER i dzięki bogu ze miałem 10 dni na ''ucieczkę'' ;-) Tak to działa.Niby masz cos za darmo ale płacisz tyle samo ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobrze jeszcze raz.

Moje wypowiedzenie, które kiedyś wysłałem miało właśnie taką między innymi formę. Pierwszy telefon i od razu o mojej sytuacji finansowej. Więc czytają! Owszem było jeszcze kilka innych rozmów. Ale zjechałem z ceną z 64 do trzydziestu dziewięciu złotych za Universe+/6xCanal+/3xHBO/Sagemcom HD. W końcu i tak zrezygnowałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest firma która ma sprzedawać ofertę po jak najwyższej cenie klientom a klienci chcą kupić ofertę po jak najniższej cenie. Ot cała filozofia ;)

 

No, po ostatniej rozmowie z konsulem 29.10, kiedy mniej więcej tak powiedziałem, jak Ty napisałeś, to już do mnie nie dzwonią, pomimo wysłanego wypowiedzenia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...