ks.shuller Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 Mój mail do nc+: Uprzejmie proszę o niedzwonienie do mnie z numeru telefonu 22 310 45 00. Kolejny dzień i 2 telefony, po odebraniu po 5 sekundach się rozłącza. Jest to bardzo w[beep]iające i na pewno nie wzrasta moja sympatia do nc+. Rozumiem , że jest jakiś automatyczny system, ale jest on wyłącznie wygodny dla NC+, a dla klientów jest to permanentnie w[beep]iające!!!! To tylko telewizja. Jak nie wy to Cyfrowy Polsat. Uprzejmie proszę o poważne potraktowanie mojej prośby. Kopia maila na satkurier.pl No już przeginka!!! Dzisiaj 4 telefony i po kilku sekundach rozłączają! Uprzejmie proszę o nie [beep] klientów! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian123 Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 ks.shuller to automat wybiera i dzwoni na twój numer, i jeżeli w danej chwili nie ma wolnego konsultanta to następuje rozłączenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabar Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 Jeśli macie umowę do końca powiedzmy przyszłego miesiąca, a mimo to już dzisiaj molestują Was regularnie (powiedzmy już kilka razy) słabymi ofertami to w przypadku posiadania smartfona warto znaleźć jakiś call blocker / inny program blokujący połączenia, i w zależności od tego czy walą z normalnego numeru czy z zastrzeżonego, zablokować wszelkie nachalne numery (dodaje się je banalnie), ew. wszystkie prywatne/zastrzeżone. Gdy rok temu kończyła mi się umowa z C+, to wychwalałem takie narzędzie pod niebiosa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojmir Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 Tak, potwierdzam. Dzwoni telefon i kilka sekund ciszy. Wygląda to jak głuchy telefon ale po około 5-10 sekundach pojawia się głos konsultanta. Dziś kolejny telefon. Znowu oferta za 99 zł. Nic poza tym. Powiedziałem, ze czuję się rozgoryczony bo kuzyn dostał po 2 telefonach Universe+ z paczką 6 C+. Pani potwierdziła, że były kiedyś takie oferty za 59 zł, ale dla mnie nie jest i nie będzie dostępna. Na pytanie jak to jest że jedni dostają taki pakiet - odpowiedź - niech mi Pan wierzy konsultanci za takie oferty dostają po uszach od szefostwa, więc nie może mi tego zaoferować. Szkoda - zbliża się rozłam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojmir Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Wracając do tematu - czy ktoś ostatnio uzyskał jakąś fajna ofertę bo cisza na forum. Czy faktycznie tak jest że nc+ przestało dawać Universe+ z pakietem 6xC+? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 A skąd takie przypuszczenie,że nie ma takich ofert? Cofnij się kilkanaście postów do tyłu,a zobaczysz,że są. W sobotę i niedzielę zawsze jest cisza na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojmir Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Po prostu od paru dni nikt nie opisał na forum wynegocjowanego abonamentu. Dlatego pomyślałem że faktycznie pani konsultant miała rację. O ja głupi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuk87 Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 mamy dopiero pierwszą połowę miesiąca to konsultanci dają drogie oferty. Poczekaj do ostatniego tygodnia miesiąca to się zaczną lepsze oferty pojawiać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokrates Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 A ja mam pytanie.Umowe ma do konca listopada.Od jakiegos czasu telefony z kosmicznymi propozycjami. Po wyslaniu wypowiedzenia telefon od konsultantki, ze z w zwiazku z zarejstrowanym wypowiedzeniem nie moze nic zaproponowac.Nastepnie pytanie czy naprawde chce zrezygnowac i informacja o ty iz ona nic nie zaoferuje i moze, moze ktos jeszcze zadzwoni. Spotkal sie ktos z Was z taka sytuacja? Zmiana taktyki z ich strony czy jak to rozumiec? skoro nic nie mogla zaoferowac to po co w ogole dzwonila?Naprade nie wiem co o tym sadzic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llmario Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 też podobnie miałem, wypowiedziałem umowę, poszedłem do APS potwierdzić, czy je zarejestrowano, a przy okazji spytałem, czy jest dla mnie oferta - nie było... i telefon też długo nie dzwonił, a jak zadzwonił to mi się udało uzyskać to co mam w podpisie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikoz11 Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Tak, potwierdzam. Dzwoni telefon i kilka sekund ciszy. Wygląda to jak głuchy telefon ale po około 5-10 sekundach pojawia się głos konsultanta. Dziś kolejny telefon. Znowu oferta za 99 zł. Nic poza tym. Powiedziałem, ze czuję się rozgoryczony bo kuzyn dostał po 2 telefonach Universe+ z paczką 6 C+. Pani potwierdziła, że były kiedyś takie oferty za 59 zł, ale dla mnie nie jest i nie będzie dostępna. Na pytanie jak to jest że jedni dostają taki pakiet - odpowiedź - niech mi Pan wierzy konsultanci za takie oferty dostają po uszach od szefostwa, więc nie może mi tego zaoferować. Szkoda - zbliża się rozłam. Ciekawe czy szefostwo ucieszy się z faktu, że klient był i klienta nie ma. Kasa z niego była i kasy z niego nie ma. Rozumiem, że ten konsultant nie może, bo są pewne progi negocjacji. Ja też cierpliwie czekam. A umowa skończy się z końcem października. Wtedy dopiero warto rozmawiać. I wymagać. Bez klienta żadna firma nie ma prawa bytu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frugo Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Wracając do tematu - czy ktoś ostatnio uzyskał jakąś fajna ofertę bo cisza na forum. Czy faktycznie tak jest że nc+ przestało dawać Universe+ z pakietem 6xC+? 5 dni temu przyjąłem ofertę Universe z pakietem 6C+ i Pace PVR za 64 zł. Umowę miałem do końca tego miesiąca. Nowa będzie obowiązywać od 1 listopada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Moja teściowa ma umowę do końca listopada z pakietem: Canal+Optimum HD za 62 zł HD Promo za 0 zł multiroom za 0 zł dekoder PACE PVR HD 500 GB za 0 zł dekoder Philips PVR HD 250 GB za 5 zł Chciała by zmigrować do nc+ kosztem Canal+ oraz Canal+Sport ewentualnie zgodziła by się na canal+silver z multiroomem i dzierżawą dekodera PACE PVR HD za 0 zł. Ten drugi dekoder Philipsa może też poświęcić bo za niego żądają 20 zł. Pytanie w jakiej najniższej cenie może dostać pakiet canal+silver z multiroomem oraz dekoderem Pace PVR HD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Oficjalnie takiego pakietu już nie/ma, ale jeśli już go dają to za 64zł z całą paczką c+, więc najlepiej wziąć universe z 6xc+ za 59zł(oczywiście z mr i dekoderem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Teściowa bardzo nisko się ceni. Myślę, że to co ma może zachować z abonamentem około 62 PLN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 @wally79 dlaczego migrować i rezygnować z paczki Canal+ skoro można ją dostać tak czy inaczej za 0zł do pakietu Universe+ czy Silver+? Generalnie żądają dopłaty za drugi dekoder przy niskim abonamencie,ale kilka tygodni temu w weekend Kolega na forum opisywał swoją migrację gdzie do pakietu Universe+/6x Canal+ za 59zł dostał i Pace i Philipsa za 0zł. Wszystko po złożonym wypowiedzeniu i negocjacjach z głową na karku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 To co radzicie? Negocjować pakiet univers+ z opcją 6x canal. Z multiroomem i wynajmem dekoderów PVR za kwote 67 zł? Myślicie że jest szansa na wynegocjowanie tego w tej cenie? Dodam że teściowa jest już po pierwszych telefonach z nc+ z ofertą pakietu universe+ z canal+ za kwote 99 zł. Jak padała ta oferta z ich strony to teściowa im dziękowała i nie podejmowała rozmów z nimi na temat multiroomu i dekoderów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gigabajt Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Jest duża szansa, nawet może za 59zł/m-c. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Negocjować. Duża szansa,że to dostanie w takiej cenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
angie151 Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Biorąc pod uwagę fakt, że płaciła za pakiet 62 zł, to ma bardzo duże szanse na Universe + 6xC+ za 59 zł. Bliżej końca umowy powinny pojawić się bardziej sensowne propozycje. Warto poczekać, nawet do ostatniego dnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks.shuller Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Na moją prośbę, by nie dzwonić do mnie z numeru 22 310 45 00 poszli dalej i zablokowali mi tzw. marketing telefoniczny. Bardzo się cieszę, do końca umowy mam 48 dni a oferty dotychczasowe jak dla idiotów! Dam im szansę i za 30 dni odblokuję to, licząc na konkretne propozycje, aktualnie jestem zadowolony tą ciszą. Na koniec listopada się zobaczy, czy migrujemy czy się żegnamy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 A ty myślisz,że tak od razu dostaniesz exstra ofertę? Masz prawie półtora miesiąca więc nic dziwnego,że takie,a nie inne oferty teraz proponują. Nie ma jak to focha strzelić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks.shuller Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 ircios to nie foch, ale zwykłe w[beep]ienie, o czym już pisałem: 1 dnia 6 połączeń odebranych i cisza, a następne 6 sam odrzucałem! Świadomy jestem, ze lepsze oferty na koniec kontraktu, prawie codziennie czytam to forum od kwietnia, zwłaszcza twoje posty, więc się tu nie mądruje teraz! Przynajmniej prze 30 dni spokój mam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojmir Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 @ks.shuller ja za to cierpliwie odbieram każde połączenie. Co prawda dotychczas było ich 6 (3 z BOK i 3 z DUK), więc nie jest to tyle co u Ciebie więc nie mam stresa. Na razie słucham i odmawiam, ku nieuciesze każdego z konsultantów. Cierpliwie poczekam do końca kontraktu. Mój cel jak wspomniałem Universe + 6x C+ z MR i Pace za max 69 zł. Pożyjemy, zobaczymy jaka taktyka będzie skuteczna. Mam nadzieje że obie. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Właśnie o to chodzi,że jak możemy,to odbierać od nich. I jeśl oferty są nie atrakcyjne to odrzucać,aby zrozumieli,że drożyzna jest nie do przyjęcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi