Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Umowa do końca czerwca, przed wypowiedzeniem Platinum za 99zł. Po wysłaniu znów Platyna za 99zł albo Comfort + 6C+ za 69zł. Chciałem universe + ^C+ za 69zł ale kilkakrotnie usłyszałem, że takiej opcji niema. W pt, czyli w ostatnim dniu umowy znowu to samo czyli Platyna za 99 lub Comfort + 6C+ za 69, ale dodatkowo Pani chciała mnie przekonać darmowym dekoderem - chyba Pace. Ja dalej swoje, że chcę universe + 6C+ za 69zł. Wczoraj wyłączyli sygnał, dziś zadzwoniłem zapytać, gdzie oddać kartę i do kiedy. Pani powiedziała, że ma ofertę i pyta co mnie interesuje. Ja mówię, że zależy mi na Canal plus. Pani na to, że daje Silver + 6C+ za 69zł a dodatkowo box+ za 0zł lub pace za 10zł. Wziąłem ten box w gratisie, nie chciałem się już kłócić o pace, bo to co chciałem mam.

Poza tym Pani mówiła, że to pakiet specjalnie dla mnie i że jakichś kanałów nie będę mieć. Wymieniła je ale ich nawet nie zapamiętałem. Zależało mi na sporcie i to mam. Umowa na 12m. Do tej pory miałem Optimum HD za 92 zł. Teraz trzeba poczekać jakie będzie saldo do zapłaty. Dzięki za wskazówki i powodzenia tym, którzy jeszcze negocjują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc zmigrowałem do nc+ :)

Dzisiaj postanowiłem zadzwonić (jako że to już drugi dzień po końcu umowy) zapytać gdzie mogę oddać deka i kartę (tak jak tutaj wielu radziło bo podobno wtedy się łamią i proponują oferty prawie za darmo :D ). Jakież było moje zdziwienie jak typ powiedział gdzie i "do widzenia" (prawie że wyp***). W ogóle zero propozycji i zainteresowania. Myślę sobie "co jest grane" . Więc postanowiłem zmienić trochę taktykę i zadzwoniłem jeszcze raz udając całkiem niezorientowanego i pytając czy już mi się umowa skończyła :D Facet oczywiście potwierdził ale od razu przystąpił do ofensywy :) No i pyta czy może jeszcze bym się zdecydował na pozostanie z nimi. Oczywiście przypaliłem głupa zacząłem przebąkiwać że były propozycje ale ponad 100 zł itp. (wcześniej miałem Superpremium HBO za 108 zł).

Facet zaproponował Platinium + HBO + Pace (teraz mam Sagemcoma) za 99 zł na 12 miesięcy z gwarancją niezmienności ceny. Zgodziłem się bo w sumie mi to pasuje :) Aneks mają wysłać pocztą co kilka razy potwierdził.

Z perspektywy czasu to nie ma reguły, jedni piszą, że dzwonią do nich po kilkanaście razy a do mnie wcześniej zadzwonili razy DWA z propozycjami 109 zł za to co mam powyżej beż żadnej negocjacji (nawet konsultacja z szefem nie pomagała :D ).

W sumie to jestem zadowolony bo płacę mniej a mam sporo więcej (nowe kanały , więcej sportu + dekoder z dyskiem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś przedłużyłem umowę, która wygasła 30 czerwca.

 

Dane z ICA

Pakiet:CANAL+ Gold

Opcje dodatkowe:

Najem ultraBOX+

netVOD+ konto podstawowe

MULTIROOM STANDARD

HBO

Kanały CANAL+ Premiere

 

za 89 zł umowa od 1 sierpnia 2013 do 31 lipca 2014 czyli obecny miesiąc w gratisie tylko jakoś nie podoba mi się zakładka

Twoje saldo wynosi: -153,00 zł pierwsza płatność powinna nastąpić w sierpniu do 18 dnia miesiąca.

 

Po telefonie do CA dowiedziałem się, że płatność -153 zł to kwota za lipiec nie posiadająca rabatów poprzedniej umowy z cyfrą +.

Zastanawia mnie fakt, że nie mam już umowy z C+ bo skończyła się z dniem 30 czerwca, a aneksowana dzisiaj umowa dotyczyła przejścia do NC+ od 01 sierpnia jeśli nie mam umowy z C+, a aneksowana umowa z NC+ ma obowiązywać od sierpnia to niby komu i za co mam zapłacić te 153 zł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytałem się konsultanta co z lipcem czy jest on gratisowy, jeśli umowa zaczyna się dopiero od 01 sierpnia otrzymałem odpowiedz twierdzącą "TAK" i że pierwsza płatność dopiero w sierpniu do 18 dnia miesiąca

 

Zastanawia mnie fakt, że nie mam już umowy z C+ bo skończyła się z dniem 30 czerwca, a aneksowana dzisiaj umowa dotyczyła przejścia do NC+ od 01 sierpnia jeśli nie mam umowy z C+, a aneksowana umowa z NC+ ma obowiązywać od sierpnia to niby komu i za co mam zapłacić te 153 zł? nie obowiązuje mnie umowa z C+ ani umowa z NC+ !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do 30 dni i nielcz,że szybko odpowiedzą.dzwoń jutro

Tak zamierzam zrobić jak nie otrzymam informacji pozytywnej i na koncie nie będzie korekty to rozwiązuję umowę.

Zastanawiam się czy nie wysłać zgłoszenia do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w związku z ich praktykami niech prześledzą forum co NC+ wyprawia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj przeszedłem do NC+ i na samym początku zostałem poinformowany , że opłatę za lipiec naliczy system i nowa oferta z rabatami obowiązuje dopiero od 1 sierpnia. Jeszcze małe pytanie w NC+ kanału Trace Urban nie oferują ?

Tego kanału nie ma w nc+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj przeszedłem do NC+ i na samym początku zostałem poinformowany , że opłatę za lipiec naliczy system i nowa oferta z rabatami obowiązuje dopiero od 1 sierpnia. Jeszcze małe pytanie w NC+ kanału Trace Urban nie oferują ?
ja takiej informacji nie miałem. Nawet się zapytałem co z lipcem czy jest gratis, a pierwsza płatność dopiero w sierpniu odpowiedz była twierdząca TAK.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że sami sobie stwarzacie problemy. Ja zmigrowałem w czerwcu do NC+ , jednym słowem byłem już wolny jak ptak, ale skusili mnie tym co mam w podpisie. Oczywiście po odblokowaniu ICA miałem do zapłaty 66zł za czerwiec, który wg konsultanta miał być darmowy. Krótka piłka, więc napisałem z formularza kontaktowego o niezgodności w płatnościach wraz z naświetleniem sprawy. W ciągu 48H miałem odp z działu reklamacji, iż faktycznie czerwiec darmowy a naliczenie jest dopiero od lipca. I w ten oto sposób konto moich płatności zostało wyzerowane, a przy okazji otrzymałem potwierdzenie o posiadanym pakiecie. Można ? No pewnie, że tak, wszystko grzecznie załatwione.:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwne bo wedlug ich regulaminu przy pakiecie platinium powinienes miec turboboboxa albo mediaboxa

 

Dla mnie też ich polityka jest niezrozumiała. Nowy abonent może bez problemu począwszy od silver+ dostać dekoder ADB. Natomiast stary abonent jak tylko dostaje jakikolwiek rabat NIE MA SZANS NA DEKODER ADB! :brawo:

 

Mam dosyć Pace'a i jego archaicznego, powolnego, kulawo działającego oprogramowania!

 

To chyba stary (często wieloletni) abonent powinien być ważniejszy od nowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...