Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam umowę do końca sierpnia kilka razy próbowałem migrować do nc+. aktualnie mam canal optimum hd przes ostatnie 3 miesiące płace 107 zł proponują mi platinium za 99zł jak myślicie jest jakaś szansa na universe z canal+ czy brać platinium za 99 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam umowę do końca sierpnia kilka razy próbowałem migrować do nc+. aktualnie mam canal optimum hd przes ostatnie 3 miesiące płace 107 zł proponują mi platinium za 99zł jak myślicie jest jakaś szansa na universe z canal+ czy brać platinium za 99 zł

 

 

Masz jeszcze sporo czasu. Czekaj cierpliwie na lepszą ofertę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Abonament kończy mi się 30 maja. Wysłałem wypowiedzenie. W ciągu ostatnich 2 tygodni miałem około 7-8 telefonów z coraz lepszą ofertą, które regularnie odrzucałem kontrując je cennikiem Polsatu. Na start było platinum za 99zł. Ostatecznie dziś zgodziłem się na 64zł - Silver, 6 x Canal+, multiroom, dekoder Pace 500GB. Kolega dostał 79zł za identyczny pakiet ale z HBO i gorszym dekoderem 250GB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie to bzdura że za 49zł macie Universal i 6xcanal+ ja miałem kompakt HD negocjowałem prawie miesiąc wypowiedzenie wysłane itp.. dawali mi comfort + z canal+ za 64zł albo sam Universal za 49zł i o żadnych innych ofertach nie chcieli słuchać mówiąc że już nie mają takich ofert za 49zł z canał+.... w końcu migrowałem. comfort +(bez canal +) pace za 0zł umowa na 12 mies za 29zł mies..

 

 

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że 22 kwietnia 2013 roku zdecydował się Pan na zawarcie Umowy o świadczenie usług (Oferta Wspólna) na 12 miesięczny okres oznaczony.

 

W ramach oferty promocyjnej otrzymał Pan prawo do:

 

- odbioru pakietu CANAL+ Silver w promocyjnej cenie 64 zł przez 12 miesięcy,

- bezpłatnego użytkowania dekodera UltraBOX+ Pace HD PVR przez 12 miesięcy,

- bezpłatnego odbioru opcji HBO HD do 31 grudnia 2013 roku,

- bezpłatnego odbioru opcji Platinum CANAL+ przez 12 miesięcy.

 

Miesięczna suma opłat abonamentowych wynosi 64 zł.

 

 

Kurna, przedłużałem umowę ponad miesiąc temu i do chwili obecnej nie otrzymałem papierowego powierdzenia nowych warunków. Też tak macie ?

 

W związku z aktualizacją oferty na Pańskim kontrakcie, aktualnie brak jest możliwości przesłania potwierdzenia jego warunków w formie papierowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

po kolejnej juz odrzuconej ofercie migracyjnej (standardy - platinum -99zł,silver 64zl,gold 79zl)

 

napisalem do cyfry ,ze jestem rozczarowany ich propozycjami

 

doastelem odpowiedz -

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie wyjaśniam, że oferty promocyjne są

określone czasowo i zróżnicowane.

 

Ze względu na zainteresowanie wybraną Akcją promocyjną, czas

obowiązywania promocji może zostać przedłużony, a sama oferta

zmodyfikowana.

 

Ponownie, w najbliższym czasie skontaktuje się z Panem telefonicznie

doradca w celu ustalenia satysfakcjonującej oferty na zawarcie Umowy z

platformą nc+.

 

Proszę o cierpliwość.

 

W razie pojawienia się pytań, pozostaję do dyspozycji.

 

co myslicie o tym??od czego zaczac negocjacje gdy zadzwoni konsultant??czego oczekiwac i za jakie pieniadze??

 

(satysfakcjnujace bedzie dla nie universe + i 6c,multiroomu nie mam,hbo nie potrzebuje)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

co myslicie o tym??od czego zaczac negocjacje gdy zadzwoni konsultant??czego oczekiwac i za jakie pieniadze??

 

(satysfakcjnujace bedzie dla nie universe + i 6c,multiroomu nie mam,hbo nie potrzebuje)

 

Ja w swoim przypadku miałem tak, że dostałem miela tydzień przed rozwiązaniem umowy, w którym poinformowano mnie, że jest dla mnie fantastyczna oferta przygotowana pod numerem xxx, ale nie zadzwoniłem tam, a zadzwoniłem na numer, który znalazłem na tym forum z końcówką 91. Tam powiedziałem, że dostałem jakiegoś emaila od nich, jednocześnie poinformowałem, że jak to ma być Platyna za 99 lub Gold za 89zł itp. to ja dziękuje za taką propozycje, gdyż powiedziałem, że proponujecie mi "bajeczną ofertę", która jest gorsza od tej co miałem przed migracją w dużo wyższej cenie, zagroziłem, że odchodzę do Polsatu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybaczcie za powielanie posta z innego tematu, ale sądzę, że odnajdę tu osoby po podobnych przejściach.

 

Umowa z Cyfrą+ kończy mi się w Lipcu tego roku. Dotychczas nie wysyłałem żadnego wypowiedzenia, oraz nikt z NC+ się ze mną nie kontaktował.

 

W drugiej połowie czerwca czeka mnie długoterminowy wyjazd za granicę i chciałbym kwestię umowy z NC+ załatwić przed czasem. Oczywiście wyrażam chęć pozostania abonentem, jednak będzie to podyktowane ofertą jaka zostanie mi zaproponowana. Universe i 6 x C+ to maksimum moich potrzeb. Z lektury tego forum wiem, że po dobrych negocjacjach jest to możliwe.

 

Chciałbym zatem zacząć procedurę negocjacyjną. Najlepszą metodą do tego jest wypowiedzenie umowy i... no właśnie. Na jakiej podstawie i z jakim sensem, skoro za miesiąc umowa sama dobiega końca? Czekać na telefon mogę czekać, ale oferta będzie pewnie o wiele słabsza.

 

Co byście radzili mi w tej sytuacji zrobić?

Dziękuję za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Makary

i przechodzi ci na czas nieokreślony. skończy sie oferta promocyjna.bedziesz płacić więcej.wysyłając wypowiedzenie,uzysakasz tym sposób do negocjacji.w przeciwnym wypadku dadzą ci standardowe ceny.i bedziesz płacić wiecej za mniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybaczcie za powielanie posta z innego tematu, ale sądzę, że odnajdę tu osoby po podobnych przejściach.

 

Umowa z Cyfrą+ kończy mi się w Lipcu tego roku. Dotychczas nie wysyłałem żadnego wypowiedzenia, oraz nikt z NC+ się ze mną nie kontaktował.

 

W drugiej połowie czerwca czeka mnie długoterminowy wyjazd za granicę i chciałbym kwestię umowy z NC+ załatwić przed czasem. Oczywiście wyrażam chęć pozostania abonentem, jednak będzie to podyktowane ofertą jaka zostanie mi zaproponowana. Universe i 6 x C+ to maksimum moich potrzeb. Z lektury tego forum wiem, że po dobrych negocjacjach jest to możliwe.

 

Chciałbym zatem zacząć procedurę negocjacyjną. Najlepszą metodą do tego jest wypowiedzenie umowy i... no właśnie. Na jakiej podstawie i z jakim sensem, skoro za miesiąc umowa sama dobiega końca? Czekać na telefon mogę czekać, ale oferta będzie pewnie o wiele słabsza.

 

Co byście radzili mi w tej sytuacji zrobić?

Dziękuję za odpowiedzi.

Wyslij wypowiedzenie z powodu konca okresu minimalnego i czekaj na tel z nc+, jesli do tego czasu nie bedzie kontaktu z ich strony to ewentualnie mozesz przed wyjazdem zadzwonic do DUK i przyjmiesz taka oferte jaka zaproponuja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Interesuje mnie czy jeśli w dawnej cyfrze miałem dekoder sd to przy migracji zmusza mnie do wzięcia jakiegoś z ich oferty. Jako ze i tak mam własny sprzęt to to co od nich dostałem od nowości leży w kartonie wiec nie potrzebne mi ich wynalazki. Jak wcisną mi jednak nowy dekoder czy przestanie mi przychodzić papierowy rachunek ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po podpowiedziach z tego forum wzialem 2 karte do MR, i celuje w uniwerse z op platinum z MR

Teraz mam 1 dek PEACE i czy moga mi zaproponowac 2gi dekoder np sagemcom ( bez dysku wew) za 0 ??

wypowiedzenie wyslane

Drugi dekoder za 0 zl? watpie

Nie lepiej kupic tuner, jakąś uzywke?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...