natala Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Ja mam umowę do końca sierpnia kilka razy próbowałem migrować do nc+. aktualnie mam canal optimum hd przes ostatnie 3 miesiące płace 107 zł proponują mi platinium za 99zł jak myślicie jest jakaś szansa na universe z canal+ czy brać platinium za 99 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clf Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Ludzie!!! Ile razy mozna pisac zeby nie sigerowac sie ICA???? Ja od 2 lat ma w ica standardowe ceny i koszta najmu ale rachunki mam takie jak negocjowalem. Moze poczekajcie na tachunek zamiast plakac na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Ja mam umowę do końca sierpnia kilka razy próbowałem migrować do nc+. aktualnie mam canal optimum hd przes ostatnie 3 miesiące płace 107 zł proponują mi platinium za 99zł jak myślicie jest jakaś szansa na universe z canal+ czy brać platinium za 99 zł Masz jeszcze sporo czasu. Czekaj cierpliwie na lepszą ofertę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 @natala bez wyslania wypowiedzenia nie masz co liczyc na lepsza oferte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tektyw85 Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Mi też nic nowego nie zaproponowali dziś tylko platinum z hbo za 129 zł . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tektyw85 Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Mi też nic nowego nie zaproponowali dziś tylko platinum z hbo za 129 zł . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
natala Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 slayer wypowiedzenie wysłane i zarejestrowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Wiec zastosuj sie do rady @regenwalde Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grpo Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Witam Abonament kończy mi się 30 maja. Wysłałem wypowiedzenie. W ciągu ostatnich 2 tygodni miałem około 7-8 telefonów z coraz lepszą ofertą, które regularnie odrzucałem kontrując je cennikiem Polsatu. Na start było platinum za 99zł. Ostatecznie dziś zgodziłem się na 64zł - Silver, 6 x Canal+, multiroom, dekoder Pace 500GB. Kolega dostał 79zł za identyczny pakiet ale z HBO i gorszym dekoderem 250GB. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 jak dla mnie to bzdura że za 49zł macie Universal i 6xcanal+ ja miałem kompakt HD negocjowałem prawie miesiąc wypowiedzenie wysłane itp.. dawali mi comfort + z canal+ za 64zł albo sam Universal za 49zł i o żadnych innych ofertach nie chcieli słuchać mówiąc że już nie mają takich ofert za 49zł z canał+.... w końcu migrowałem. comfort +(bez canal +) pace za 0zł umowa na 12 mies za 29zł mies.. Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że 22 kwietnia 2013 roku zdecydował się Pan na zawarcie Umowy o świadczenie usług (Oferta Wspólna) na 12 miesięczny okres oznaczony. W ramach oferty promocyjnej otrzymał Pan prawo do: - odbioru pakietu CANAL+ Silver w promocyjnej cenie 64 zł przez 12 miesięcy, - bezpłatnego użytkowania dekodera UltraBOX+ Pace HD PVR przez 12 miesięcy, - bezpłatnego odbioru opcji HBO HD do 31 grudnia 2013 roku, - bezpłatnego odbioru opcji Platinum CANAL+ przez 12 miesięcy. Miesięczna suma opłat abonamentowych wynosi 64 zł. Kurna, przedłużałem umowę ponad miesiąc temu i do chwili obecnej nie otrzymałem papierowego powierdzenia nowych warunków. Też tak macie ? W związku z aktualizacją oferty na Pańskim kontrakcie, aktualnie brak jest możliwości przesłania potwierdzenia jego warunków w formie papierowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
treze17 Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 witam po kolejnej juz odrzuconej ofercie migracyjnej (standardy - platinum -99zł,silver 64zl,gold 79zl) napisalem do cyfry ,ze jestem rozczarowany ich propozycjami doastelem odpowiedz - odpowiadając na e-mail, uprzejmie wyjaśniam, że oferty promocyjne są określone czasowo i zróżnicowane. Ze względu na zainteresowanie wybraną Akcją promocyjną, czas obowiązywania promocji może zostać przedłużony, a sama oferta zmodyfikowana. Ponownie, w najbliższym czasie skontaktuje się z Panem telefonicznie doradca w celu ustalenia satysfakcjonującej oferty na zawarcie Umowy z platformą nc+. Proszę o cierpliwość. W razie pojawienia się pytań, pozostaję do dyspozycji. co myslicie o tym??od czego zaczac negocjacje gdy zadzwoni konsultant??czego oczekiwac i za jakie pieniadze?? (satysfakcjnujace bedzie dla nie universe + i 6c,multiroomu nie mam,hbo nie potrzebuje) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 nic,tylko czekać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 co myslicie o tym??od czego zaczac negocjacje gdy zadzwoni konsultant??czego oczekiwac i za jakie pieniadze?? (satysfakcjnujace bedzie dla nie universe + i 6c,multiroomu nie mam,hbo nie potrzebuje) Ja w swoim przypadku miałem tak, że dostałem miela tydzień przed rozwiązaniem umowy, w którym poinformowano mnie, że jest dla mnie fantastyczna oferta przygotowana pod numerem xxx, ale nie zadzwoniłem tam, a zadzwoniłem na numer, który znalazłem na tym forum z końcówką 91. Tam powiedziałem, że dostałem jakiegoś emaila od nich, jednocześnie poinformowałem, że jak to ma być Platyna za 99 lub Gold za 89zł itp. to ja dziękuje za taką propozycje, gdyż powiedziałem, że proponujecie mi "bajeczną ofertę", która jest gorsza od tej co miałem przed migracją w dużo wyższej cenie, zagroziłem, że odchodzę do Polsatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 @treze zawsze mozesz zadzwonic do DUK, natomiast to co by cie interesowalo mozna otrzymac za 49-69 zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luuukasz Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 czy ktos może sprawdzic czy można sie zalogować do ICA cyfry+, od wczoraj nie moge sie zalogować i pokazuje komuikat nieprawidłowy kod błedu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 można Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 logowanie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Wybaczcie za powielanie posta z innego tematu, ale sądzę, że odnajdę tu osoby po podobnych przejściach. Umowa z Cyfrą+ kończy mi się w Lipcu tego roku. Dotychczas nie wysyłałem żadnego wypowiedzenia, oraz nikt z NC+ się ze mną nie kontaktował. W drugiej połowie czerwca czeka mnie długoterminowy wyjazd za granicę i chciałbym kwestię umowy z NC+ załatwić przed czasem. Oczywiście wyrażam chęć pozostania abonentem, jednak będzie to podyktowane ofertą jaka zostanie mi zaproponowana. Universe i 6 x C+ to maksimum moich potrzeb. Z lektury tego forum wiem, że po dobrych negocjacjach jest to możliwe. Chciałbym zatem zacząć procedurę negocjacyjną. Najlepszą metodą do tego jest wypowiedzenie umowy i... no właśnie. Na jakiej podstawie i z jakim sensem, skoro za miesiąc umowa sama dobiega końca? Czekać na telefon mogę czekać, ale oferta będzie pewnie o wiele słabsza. Co byście radzili mi w tej sytuacji zrobić? Dziękuję za odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Obawiam się, że umowa sama się nie skończy . Wypowiedz ją na podstawie końca okresu minimalnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Makary i przechodzi ci na czas nieokreślony. skończy sie oferta promocyjna.bedziesz płacić więcej.wysyłając wypowiedzenie,uzysakasz tym sposób do negocjacji.w przeciwnym wypadku dadzą ci standardowe ceny.i bedziesz płacić wiecej za mniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Wybaczcie za powielanie posta z innego tematu, ale sądzę, że odnajdę tu osoby po podobnych przejściach. Umowa z Cyfrą+ kończy mi się w Lipcu tego roku. Dotychczas nie wysyłałem żadnego wypowiedzenia, oraz nikt z NC+ się ze mną nie kontaktował. W drugiej połowie czerwca czeka mnie długoterminowy wyjazd za granicę i chciałbym kwestię umowy z NC+ załatwić przed czasem. Oczywiście wyrażam chęć pozostania abonentem, jednak będzie to podyktowane ofertą jaka zostanie mi zaproponowana. Universe i 6 x C+ to maksimum moich potrzeb. Z lektury tego forum wiem, że po dobrych negocjacjach jest to możliwe. Chciałbym zatem zacząć procedurę negocjacyjną. Najlepszą metodą do tego jest wypowiedzenie umowy i... no właśnie. Na jakiej podstawie i z jakim sensem, skoro za miesiąc umowa sama dobiega końca? Czekać na telefon mogę czekać, ale oferta będzie pewnie o wiele słabsza. Co byście radzili mi w tej sytuacji zrobić? Dziękuję za odpowiedzi. Wyslij wypowiedzenie z powodu konca okresu minimalnego i czekaj na tel z nc+, jesli do tego czasu nie bedzie kontaktu z ich strony to ewentualnie mozesz przed wyjazdem zadzwonic do DUK i przyjmiesz taka oferte jaka zaproponuja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreki Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Po podpowiedziach z tego forum wzialem 2 karte do MR, i celuje w uniwerse z op platinum z MR Teraz mam 1 dek PEACE i czy moga mi zaproponowac 2gi dekoder np sagemcom ( bez dysku wew) za 0 ?? wypowiedzenie wyslane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek1224 Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Witam Interesuje mnie czy jeśli w dawnej cyfrze miałem dekoder sd to przy migracji zmusza mnie do wzięcia jakiegoś z ich oferty. Jako ze i tak mam własny sprzęt to to co od nich dostałem od nowości leży w kartonie wiec nie potrzebne mi ich wynalazki. Jak wcisną mi jednak nowy dekoder czy przestanie mi przychodzić papierowy rachunek ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek007 Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Nic ci nie wcisną jak sam nie będziesz chciał czegoś wziąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Po podpowiedziach z tego forum wzialem 2 karte do MR, i celuje w uniwerse z op platinum z MRTeraz mam 1 dek PEACE i czy moga mi zaproponowac 2gi dekoder np sagemcom ( bez dysku wew) za 0 ?? wypowiedzenie wyslane Drugi dekoder za 0 zl? watpie Nie lepiej kupic tuner, jakąś uzywke? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi