Skocz do zawartości

Przymusowa migracja na platformę CANAL+


marcin_ketrzyn
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@draven: Wypowiedzenie będzie wiążące.

 

Dzisiaj i mnie czekała "miła" niespodzianka w skrzynce. Do tej pory płaciłem 70.99 zł razem z History HD,a teraz zaproponowali mi super ofertę: pakiet Gold za 89 zł. Po świętach wysyłam wypowiedzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzisz, więc Ciebie nie dotyczy przymusowa migracja. Możesz sobie spokojnie już dziś wysłać wypowiedzenie i czekać na propozycje.

Dlaczego nie dotyczy ?

 

Bo umowa kończy Ci się dokładnie wtedy do kiedy inni maja czas na ewentualna zmianę platformy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto pamiętać i mieć na uwadze:

- migracja następuje automatycznie gdy abonent NIE ZAREAGUJE na list zwykły.. Wyobrażacie sobie iż dostajecie list zwykły, nawet nie polecony od swojego operatora iż za miesiąc mnożymy cenę razy dwa, list gdzieś po drodze ginie i nie dociera do Ciebie a zdaniem firmy wszystko jest ok, płacz i płac! - Nie wiem jak UOKiK ma to tolerować. To jest skandal!

- okazuje się iż operator ma w 4literach swoje zobowiązanie i umowę i jednostronnie zmienia jej warunki. W moim przypadku za gorszą ofertę mam płacić 149zł zamiast obecnych 91zł (pakiet opt;pvr,mr;hbo;f-box;cinemax);

- zgodnie z tym co twierdzi nc+ brak naszego działania wiąże się z nowym 18-miesięcznym cyrografem a to może być bardzo bolesne –ktoś ewidentnie chce mnie okraść na ponad 1000 zł - różnica ceny dotychczasowej i proponowanej przez okres 18 m-cy/podwyżka w moim przypadku o ponad 60% - faktycznie atrakcyjna oferta P:)/;

- Terminy istotne dla naszej umowy są napisane w liście słownie np. dziewiętnasty kwietnia br., co jest niewidoczne w tekście na pierwszy rzut oka. Bardzo wielu abonentów przegapi terminy a wówczas – patrz wyżej. Moim zdaniem, używanie terminów zapisanych słownie to jest klasyczne wykorzystanie tekstu do wprowadzenia w błąd lub zagapienia i chyba NIE JEST TO DZIAŁANIE PRZYPADKOWE.

- Sprytna gra w postaci przedstawienia oferty, która zawiera programy niegwarantowane. Gdy kanały znikną TY ABONENCIE zostaniesz w czarnej d… bo to nie daje ci powodu do wypowiedzenia umowy;

W państwie prawa dzieją się takie rzeczy?!!! hahaha….trzeci świat to za mało.

 

Ps.

Gdzieś przeczytałem, że na list można odpisać : „nie przyjmuję do wiadomości informacji od spółki nc+. Jednocześnie pragnę nadmienić, że mam ważną umowę ze spółką C+ cyfrowy, która nadal istnieje , funkcjonuje jako podmiot gospodarczy(KRS, GUS) i winna realizować swoje zadania wynikające z podpisanej umowy. Natomiast jeżeli ta spółka z która mam podpisany kontrakt zmieni mi warunki z pytaniem czy przyjmuję, mogę je odrzucić i wtedy zgodnie z postanowieniami w KPH to ta spółka winna mi wypowiedzieć umowę (warunki wypowiedzenia dla obu stron są określone w 18-to m-c kontrakcie) i po ptokach (przejecie lub połączenie spółek nie zdejmuję z nich odpowiedzialności za aktywa i pasywa podmiotów przejmowanych lub przekształcających się).” Czyli my mamy się pisemnie nie zgodzić na zaproponowane warunki, dalszy ruch nie należy do nas bo to nie my zmieniamy zasady gry.

 

Nic dodać ,nic ująć.

Szkoda ,że ludzie odpowiedzialni w nc+ za ten stan rzeczy zniżyli się do poziomu najgorszego cwaniaka bazarowego.

Tak ma wyglądać "Nowa Definicja Rozrywki"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysyłajcie wysyłajcie, treść możecie kopiować i wysyłać na uokik@uokik.gov.pl :)

 

Wypada tez dosdac informacje ze spora cześc oferty po tej "nieświadomej migracji" nie jest gwarantowana umownie i nie daje podstawy do wypowiedzenia umowy po ewentualnym wyłączeniu kolejnych kanałow. Tu tez warto zaznaczyc ze oferta mimo podwyzek zostałą też mocno ograniczona co podwojnie godzi w interes konsumenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam aktualnie N i mam takie pytanie: czy jak wyślę wypowiedzenie zaraz po świętach to mi zablokują kartę zaraz 5 kwietnia czy tam pare dni póżniej czy bedę mógł jeszcze oglądać do końca kwietnia wraz Canal plusami które włączą zamiast Npremium? Bo ja chciałbym zapłacić jeszcze te 69 zeta za kwiecięń i dopiero ostatniego niech mi wyłaczają. A może można wysyłać dwa rodzaje wypowiedzeń, jedno jak komuś nie pasi że mu wyłączają npremium a drugie że się nie godzę na ich nowe warunki oferty NC+ i rezygnuję z dniem 30 kwietnia? Jak myślicie podpowiedzcie jak coś wiecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z Was jest mi w stanie podać adres korespondencyjny do i teraz nie wiem czy skoro jestem abonentem N to do siedziby N czy siedziby nc+ ;/ żebym mógł im wysłać wypowiedzenie z potwierdzeniem odbiooru ? z góry dziękuje !:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

dzis po poludniu odwiedzilo mnie 2 panow z nc+ (przynajmniej oni tak twierdzili) usilujac mi wejsc do mieszkania i przedstawic nowa oferte.

Nie wpuscilam ich, zaproponowalam powrot po Swietach - mieli dziwne miny, ale powiedzieli, ze wroca.

Czy ktos mial taka sytuacje?

Czy oni faktycznie chodza osobiscie z oferta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym momencie jestem po rozmowie z pracownikiem APSu w Krakowie. Gość wyglądał na rozgarniętego.

 

Więc... Stwierdził, że osoby mające C+ nie muszą obowiązkowo migrować, bo ta migracja dotyczyła jedynie nkowiczów, bo im odebrano 12 kanałów. W starej Cyfrze, ktoś tak jak ja jeśli podpisał umowę w styczniu tego roku i ją ma do lipca 2014, może ją spokojnie dokończyć na swoich warunkach i cenie, w moim przypadku Optimum HD za 77zł.

 

Listy ponoć dla C+ mają być wysyłane z propozycją, ale obowiązku migracji ma nie być. Takie coś usłyszałem.

 

Co myślicie o tym?

 

Oczywiście była tez oferta migracji, 99 zł Platinium + Multiroom 10 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...