kamix Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Witam, W czwartek migrowałem z C+ do nc+. Niestety moja umowa nie zaczytała się z systemu C+ gdzie jest przedłużona do systemu n. Podobno powstał błąd przy migracji. Nie wiem czy to tylko tak u mnie. Oczywiście nowych kanałów nie odbieram. Jak długo może trwać takie migrowanie umowy z jednego systemu do drugiego systemu? Wszystko miało działać od czwartku, dziś sobota i nie ma ani kanałów, ani dekodera nie mogę odebrać. Drugie pytanie Na jakim kanale lecą uprawnienia odbioru? Chodzi o nazwę kanału i z którego tp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odja Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 WItam! Mam to samo. W czwartek zmigrowałem z C+ i do tej pory nie mam uprawnien do kanałów co weszły do nc+. czyli m.in. FOX HD, BBC Knowledge HD i inne. Kilkakrotnie reaktywacja karty, reset tunera (Pace PVR HD) i nic. Masa telefonów do techników w nc+ i kupa. Jedna dziewczyna z techicznego supportu w końcu doszła co jest przyczyną. Moja nowa umowa została w starym systemie C+ i nie przeszła do nowego nc+ i nie wiadomo teraz co z tym zrobić. Też czekam na naprawe Mieli do mnie wczoraj oddzwonic w tej sprawie, jak do tej pory cisza. Z tego co mi techniczni powiedzieli to uprawnienia lecą na 211 TVP1, 212 TVP2 i 15 TVP Info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tokić Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Ja miałem problem również podpisałem umowę z konsultantem na infolinii i miałem pobrać sprzęt w dowolnym ASP. Sprzęt odebrałem (po problemach dużych) nikt nie wie jak to zrobić. Niestety problem jest taki na infolinii konsultant zaznaczył że nowa opcja wchodzi w życie 1.04.2013, a do tego czasu mam C+ Optimum jak miałem... Przez co nie mogłem oddać starego sprzętu W APSie... Teraz mam dwa deki do końca marca... Działam jednak na nowym ale bez nowych kanałów do 1.04. AŻ tak mnie to nie boli bo w Optimum było wszystko z C+ jednak wkurzył bym się gdybym podpisał umowę na C+ a potem ich nie miał na świeta odja... Żeby nie okazało się jak ze mną że masz dopiero od 1.04...podobno dość spory problem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polska1985 Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Uprawnienia kanał 15 - TVP info Można wysłać sobie uprawnienia odbioru przez ICA (po wysłaniu trzeba mieć włączony kanał 15 przez ok 20 minut) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tokić Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 To nic nie da jak w sytemie bedzie widniało że nowa oferta wchodzi 1.04. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odja Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Próbowałem reaktywacje karty, reset tunera i inne zabiegi. I tak to jest wina, ze umowy nie ma w nowym systemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tokić Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Niestety musisz poczekać do 1.04 mam to samo. Goście nie wiedzą jak to obejść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamix Opublikowano 23 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 No właśnie nie mogę odebrać dekodera, bo nie ma mojej umowy w systemie n. Wczoraj dzwonił konsultant, przepraszał, powiedział, że musimy poczekać do poniedziałku. To, że nie mam kanałów z N mogę przeżyć, ale chciałem odebrać dekoder. Na jego odbiór mam podpbno trzy dni robocze. Żeby nie było tak, że będę musiał czekać do 1 kwietnia, aż umowa się zaczyta do systemu n, a dekoder mi wyślą kurierem (a to dla mnie problem z odbiorem od kuriera). I wtedy wogóle się wszystko przedłuży. A tak odebrałbym dekoder i spokojnie czekał na nowe kanały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odja Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Też zamawiałem dekoder bo mój złomek z C+ już ledwo zipie i na tym mi bardziej zalezy niż na kanałach. Ale bez przesłania umowy nic nie mogą zrobić. Prośba, jak by kogoś kto jest dotknięty tym problemem juz "przepchali" do nowego systemu to napiszcie w tym wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jankusjan Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Mam pytanie odnośnie ESPN America - zmigrowałem; po włączeniu kanału pojawia się NIEOBSŁUGIWANY SYSTEM KODOWANIA - wie ktoś o co chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamix Opublikowano 23 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Na rozwiązanie naszego problemu będziemy musieli poczekac pewnie do poniedziałku. Nie wiem czy pracownicy odpowiedzialni za tego typu rzeczy pracują w soboty i niedziele. Moim zdaniem w ten weekend powinni z uwagi na problemy, które występują. Wygląda to tak jakby wogóle nie testowali przeniesienia umowy/klientów z C+ do nc+ (system n-ki). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hys Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Migrowałem z C+ do NC+ All Inc. i mam to samo... Dekodery będę mógł odebrać po 48h od podpisania umowy chociaż miałem je już w ręku bo dealer nie mógł wygenerować umowy. Przy okazji dowiedziałem się, że póki co karty nie są parowane z dekoderami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lupa780125 Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 mają taki nawał klientów że nie wyrabiają jak tak dalej pójdzie pobią rekord w ......odpływie klientów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odja Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 To widze, ze trochę osób jest dotkniętych tym problemem. Obawiałem się, że tylko ja mam takie "szczęscie". Tylko szkoda, ze pół dnia w czwartek i prawie cały wczorajszy dzien walczyłem z tunerem, kartą, oczywiście wisząc na telefonie z technikami z nc+. Dopiero pod wieczór jedna dziewczyna poprawnie zdiagnozowała problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejniez Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 ja mam pytanie czy przy migracji trzeba wymieniać dekoder bo na infolinii mówią ze trzeba i w centrum to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamix Opublikowano 23 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Mi już minęło 48h Pewnie technicy dziś nie pracują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cien Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 U mnie już Eurosport już świeci teraz tylko nie świecą te co u wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mad85 Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 A ja miałem lepsze jaja. Nie zaoferowali mi nic wielkiego(179 przez 9 miechów i 199 przez 9) ale zależy mi na czasie trochę więc się zgodziłem a tu zonk błąd systemu. ( chciałem zmigrować na ofercie C+) Po minucie dzwoni konstant z N z działu utrzymania i mówi ze miałem zablokowaną możliwość podpisania innej umowy niż ta z n ze względu na to, że za miesiąc wygasa umowa. Troszkę śmieszne i sam przyznał, że byli konsultanci ze strony c+ a obecnie sprzedający NC+ nie wiedzą o tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zimek Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 nie trzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmonella Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 U mnie też nie świecą. Ale może zaczną dopiero z nową karta i dekoderem? Chociaż konsultantka kazała mi włączyć 15 kanał na godzinę, więc myślałem, że od razu zaświecą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djkubek Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Zaczepiste podejście zwaliło się coś-poczekajcie do poniedziałku... jak zepsuli to technicy powinni w nocy i cały weekend pracować i po premii dostać za kaszanę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odja Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Technicy na pewno dzisiaj byli w pracy bo nawet udało mi sie z jednym porozmawiać, ale czy pracowali to tego już nie jestem pewien. Kiedyś nawet w niedziele jak miałem małą awarie to udało mi się do technicznego supportu Cyfry+ dodzwonić. A mam takie pytanie: czy ktoś zna jakieś adresy e-mail do tego supportu technicznego? Bo zapytania w formularzu ze strony są chyba totalnie olewane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jankusjan Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Ja dziś dzwoniłem i mnie przełączyli - 22 3104546; tylko nie wiem czy to całą dobę jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamix Opublikowano 23 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 To jest dział utrzymania klienta. Oni przełączają do techników, a Ci nie odbierają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jankusjan Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Tak jak napisałem wyżej, mnie przełączyli i odebrali; tylko to było dobrych parę godzin temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.