Gość kingofsouth Opublikowano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2016 (edytowane) @konrad88 na moim telefonie jak widać "hbo go" działa Sprawdzałeś prędkość łącza? Może cos ci zamula Edytowane 16 Stycznia 2016 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2016 (edytowane) Działa bez problemów na tv jak i w tel. @kingofsouth. Możesz więcej fotek wstawiać? Edytowane 16 Stycznia 2016 przez ircios 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2016 @kingofsouth. Możesz więcej fotek wstawiać? To zabrzmiało lekko szyderczo z twojej strony choć możesz być pewny że twoją prośbę na pewno spełnię w niedługim czasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad88 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 Kilka osób na fb też pisało w piątek o problemie z buforowanien. Dziś jest lepiej, da się oglądać, ale też wskakuje chwilami na bufor. Prędkość łącza oczywiście sprawdzałem, stabilne 20mb/s. Ja korzystam od niedawna, do tej pory było niezawodne w wersji na smart tv, ale na profilu hbo na fb jedna osoba pisała, że w weekendy przymula. Ktoś może to potwierdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 (edytowane) @konrad88 sprawdzałem dziś na laptopie oraz smartfonie nie ma problemu z buforowaniem ....prędkość łącza stabilne 80Mb/s Czasami aplikacja/usługa ma tendencje do wariowania ale przez ten weekend ja żadnych problemów nie miałem. Smartv tv z hbo go nie posiadam więc się nie wypowiem ale kolega @ircios wcześniej pisał że wszystko jest ok Edytowane 17 Stycznia 2016 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad88 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 Rozmawiałem z nc plus. Problem jest im znany. Twierdzą, że leży po stronie hbo. Ma być rozwiązany jutro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franco78 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 Hej, a już myślałem, że coś z netem u mnie albo z oprogramowaniem telewizora. Potwierdzam, że przez weekend była masakra na moim Tv Samsung - praktycznie nie dało się oglądać - buforowania ci kilkanaśxie sekund. Czekamy na poprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bingo Opublikowano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 Witam W sobotę i wczoraj częste buforowanie i komunikaty typu ,,wewnętrzny błąd odtwarzacza,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
referee Opublikowano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 U mnie dzisiaj tj. 18.01.2016 też nie da się nic oglądać na TV SAMSUNG. Ciągłe buforowanie w aplikacji HBO GO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 (edytowane) Widać z tego że jest awaria na smart tv ..... Na moim lapku i telefonie działa.Córka oglądała "Dzowneczek i tajemnica piratów" żadnych problemów nie było Edytowane 18 Stycznia 2016 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad88 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 To nie jest kwestia smart tv bo u mnie jest to samo na mediaboxie i androidzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 (edytowane) @konrad88 odpaliłem teraz "Hobbit:Bitwa Pięciu Armii" na telefonie i działa płynnie żadnego buforowania.... Zdjęć obiecałem już nie wrzucać więc nie mam jak ci tego pokazać poza tym to by i tak nic nie dało Edytowane 18 Stycznia 2016 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad88 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 Może problem dotyczy tylko części abonentów. A spróbuj odpalić jakiś serial jeśli Ci się chce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 (edytowane) Włączyłem Banshee sezon 2 odc 3 i również działa... Mam usługę nie od nc+ ale to nie powinno mieć znaczenia Edytowane 18 Stycznia 2016 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franco78 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 Wczoraj wieczorem buforowanie nie było już tak częste, ale już było to zwykle kończyło się traceniem połączenia (Smart w TV Samsung, usługa od nc+). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabek1441758178 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 Jak masz połączony TV z routerem kablem czy po wifi? Ja mam po kablu usługa NC+ TV es8000. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franco78 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 Miałem po Wi-Fi , teraz kablem TV bezpośrednio do routera... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 (edytowane) Wiadomo im szybsze łącze to usługa działa stabilniej Wcześniej miałem łącze 20 MB/s i większych problemów nie miałem jak były to z winy HBO ,od kilku miesięcy 80 MB/s i jedyna różnica jest taka że mogę korzystać z neta ........a jakość HBO jest w miarę HD na pewno jest lepsza niż jakość Canal+ z naszej usługi nc+go Edytowane 19 Stycznia 2016 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 Chyba nie ma co porównywać jakości nc+ go do HBO go,bo ta pierwsza nie jest stworzona pod tv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 (edytowane) @ircios bardziej mi chodziło o jakość na laptopie/kompie Na Smart tv HBO Go mam możliwość oglądania jak jestem u teściowej ,niestety mój Smart tv jest starszej generacji .... Tak na marginesie brakuje tej usługi na PS3....Tak samo tyczy się sprawa "nc+go" Edytowane 19 Stycznia 2016 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad88 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 W ciągu dnia puszczałem na próbę losowe materiały i działało przyzwoicie. Wieczorem chciałem obejrzeć Detektywa i na piosence tytułowej 3 razy bufor na minutę każdy. Dramat, mam tą usługę od 3 tygodni i nie spodziewałem się takiego [beep]a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 (edytowane) @konrad88 odnoszę wrażenie że twój internet wieczorami .... zwalnia często się tak zdarza a tyczy się to neostrady HBO Go dostosowuje się do szybkości łącza i jeżeli ci tak często buforuje to zapewne jest wina internetuZrób teraz test łącza a się dowiesz czy tak jest.Włączyłem Detektywa i działa płynniePolecam ci też zrobić test kompatybilnościhttp://www.hbogo.pl/pages/settings/compatibility.aspx Edytowane 19 Stycznia 2016 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad88 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 Chyba jednak to nie o mój internet chodzi. Dwa tygodnie oglądałem codziennie bez problemu. Od piątku lipa. Prowadzący fp na facebooku sami przyznają że mają awarię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 (edytowane) Awarię ,może na smart tv bo tak jak pisałem wcześniej laptop i telefon u mnie nie ma żadnego problemu No chyba że "hbo go" moje nie od nc+ jest inne niż twoje Używasz usługi na laptopie?Czy tv,dekoder i telefon? Edytowane 20 Stycznia 2016 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad88 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 Sprawdzałem na kompue stacjonarnym i wtedy kiedy wieszał się na smart tv, tak samo było w przeglądarce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.