Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przed chwilą do mnie zadzwoniła klienta - na dzień dobry padł tekst "dzwonię w sprawie rewolucyjnej ofert" ;) na moją odpowiedź, że chyba o rewelacyjny wałek chodzi rozłączyła się :D no to czekam na kolejny telefon...

 

Jestes kozak ale jej dogadałeś jaaa cieeee :woot:

Napewno teraz jej ciężej dziś pracować a przełożeni ja bardziej przycisną oferta pozostanie bez zmian. Wystarczyło kulturalnie odmówić ale to dla ciebie za wiele

 

 

Selko - skąd ktoś na dzień dobry ciśnie takie rzeczy to ja Cię proszę, kozakiem nie jestem ale zachowanie tej Pani świadczy też o ich podejściu do klienta - jesteś na tą chwilę na nie to spadaj!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Dostałem Canal+ Platinum za 109 zł, 0 zł za multiroom (dwie karty)"

A kilka linijek dalej w tym samym poście:

"W umowie rozpisane jest to tak:

- Canal+ Platinum 99 zł, 18 miesięcy.

- Multiroom Standard HD 10 zł"

 

I tak to pięknie robi się ludzi w konia ;) Oto nowy wymiar telewizji. Tak więc macie nową ofertę, do piątku było 99zł za Platinum + 10zł za MR, a od poniedziałku jest 109zł za Platinum + 0zł za MR.

 

Straszne jest to, że nabierają się na to nawet obeznani w temacie, a co dopiero zwykły Kowalski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jeden z facebookowiczów opublikował na profilu anty nc+ takowe pisemko http://img266.imageshack.us/img266/6901/dsc03471jo.jpg które otrzymał.

 

Dobrze wnioskuję, że w tym wypadku albo przechodzi na pakiet silver i akceptuje nowy cennik albo wypad??

 

Mają nadzieję, ze część klientów wystraszy się wypowiedzenia umowy i nic nie robiąc zaakceptuje ich propozycję. :shock:

 

Jeśli mi coś takiego przyślą, to szybciutko wysyłam wypowiedzenie. :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniła do mnie Pani z nc+ (zaznaczam że ona dzwoniła a nie ja wydzwaniałem pół dnia). Po standardowej gadce która trwała ze 2-3 minuty (aż musiałem jej przerwać żeby przeszła do konkretów bo czasu nie mam słuchać [beep]ół) zaproponowała mi Canal+ Platinium + HBO za promocyjną cenę 149 zł tylko dla mnie jak zaznaczyła :D Oczywiście wyśmiałem ją i powiedziałem że mam to samo za 108 obecnie (Superpremium HBO). No to Pani zaczeła mnie mamić nowymi kanałami itp. Kolejny raz ją zgasiłem swoja wiedza w temacie i udowodniłem że posiadam wszystko co ona mi proponuje a reszty nie oglądam i tak (interesuje mnie głównie sport i filmy). No to poszła się konsultować :D Wynik konsultacji to 129 zł :) Po raz kolejny ją wyśmiałem i powiedziałem że zgodze się na taki pakiet ale w okolicach 100 zł. Pani po raz kolejny zaczęła mnie przekonywać że dostane m.in. nSPORT. No to kolejny raz ją zgasiłem twierdzeniem że mam ten kanał "wywalczony" na pół roku gratis :D akurat do końca mojej umowy. Jej ostatnim argumentem było że moge stać się unikalnym klientem nowej najlepszej platformy :) Grzecznie podziękowałem za taką "unikalność" i wole płacić za to samo 108 niż 149. Rozmowa się skończyła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

109 zł z multiroomem (dwie osobne karty, na zasadach Cyfry+) bez HBO. Zaraz sprawdzę czy działa ESPN, bo obecnie aktualizuje mi się dekoder.

 

Pytanie do bardziej zapoznanych z NC+/C+ - po wejściu w ICA wyświetla mi pełną płatność w zakładce moja oferta (łącznie 178.99 zł). Czy tam nie są uwzględnione warunki promocji?

 

@Dafy ja dostalem po negocjacjach identyczna oferte tylko + HBO za 139 zl, ale za samo HBO nie bede tyle placil, wiec podziekowalem.

 

W ICA wyswietla blednie te oplaty teraz na 100%! Wczesniej bylo ok, bo ja na dzis mam cene swojego abo na poziomie 180 zl :)

 

Daj znac, co z ESPN. Czy po aktualizacji dekodera poprawili moze liste kanalow, czy dalej taki syf jest??

 

PS. Martinus - wiem, ze znika... ale teraz jestem ciekaw czy juz to w ogole dziala. Moze qpia prawa do NFL i NHL...

 

 

ESPN nie działa u mnie, nie wiem dlaczego. Z nowych kanałów które powinienem otrzymać, nSport HD działa bezproblemowo. Jakieś propozycje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wynik konsultacji to 129 zł :) rzecznie podziękowałem za taką "unikalność" i wole płacić za to samo 108 niż 149. Rozmowa się skończyła.

 

Ja za 129 bylbym moze w stanie sie zgodzic z MR na 2 karty jak mam obecnie, ale moja "wyjatkowa promocja" wynosila 139 zl, wiec podziekowalem. Oby wiecej ludzi nie godzilo sie na ich "wyjatkowa" migracje, to cos ugramy.

 

PS. @Dafy - tak czulem, ze nie dziala, bo nie ma chyba jeszcze kodowania pod cyfre... wiec tragedia... :)

 

CO z lista kanalow? Dalej takie dni i metr mulu ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

A powiedzcie mi proszę czy mogę napisać rezygnację, podpisać ją i wysłać mailem?

Jeżeli tak to czy znacie jakiś adres mailowy (nki) na taką rezygnację?

 

Aha i jeszcze druga kwestia umowa mi się kończy z końcem marca i mam 3 miesięczne wypowiedzenie, ale dzięki temu, że złamią warunki regulaminu modyfikując ofertę programowa mogę im wypowiedzieć umowę bez terminu wypowiedzenia, tylko kiedy mam wysłać taką rezygnację? Może zaznaczyć w niej, że proszę o wyłączenie usług z dniem 01.04.2013 r. ?

 

Aha dostałem na infolinii ofertę 99 zł za Platinum, obecnie mam za 83 zł wszystkie pakiety w nce + nseriale + hbo.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W nc+ widać komuś nerwy zaczynają puszczać - zobaczyli, że przygotowali kiepską ofertę, która się bardzo źle sprzedaje (o czym może świadczyć podjęte w nagłym trybie nowe podejście do migracji).

Jak nie prośbą (i durną marketingową gadką) to groźbą - na szczęście na to drugie jest UOKiK.

A wina nie leży po stronie klientów (którzy nie okazali się ciemną masą za jaką ich mają ludzie n) tylko po stronie partaczy, którzy zostali zatrudnieni w "nowej" platformie, a ich kiepską widzę i umiejętności bardzo szybko z wynikiem negatywnym zweryfikowało życie.

 

To przestroga, że marketingowa "mowa trawa" przestaje działać i trzeba zacząć poważnie traktować ludzi.

Ja jak dostane takie pismo, że muszę przejść do nc+ na gorszych warunkach, od razu wyślę kopię tego pisma ze skargą do UOKiK. 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Jestem abonentem c+ umowa na 26 miesiecy z telewizorem z 1zl,C+ HBO SUPERPREMIUM,umowa konczy mi sie za rok.Abonament placilem 137zl do tego wziolem mr.za ktory placilem najpierw 15zl teraz 20zl,wiec razem wychodzi 157zl,do tego dokupilem filmobx-y za 15zl i cinemax-y za 10zl.Na dzien dzisiejszy place 182 zl.miesiecznie,zadzwonila do mnie pani z obslugi nc+i zoferowala migracje 199zl za allinclusive,zapytalem o jakis rabat chwile niby konsulatcji i oferta 179zl,wiec taniej o 3zl w stosunku do tego co place teraz,wiec zapytalem czy moge zostac na sprzecie od cyfry sagem dsi87 i karta kameleon,wiec pani ponownie po konsulatcji powiedziala ze tak moge zostac przez caly okres umowy 18miesiecy.Narazie odmowilem ,powiedzialem za po swieta prosze zadzwonic zastanowie sie.Mysle ze w moim przypadku taka migracji mi sie oplaca bo nie dosc ze bede mniej placil to dostane sporo wiecej do ogladania a umowe przedluze tylko o 6 miesiecy w stosunku do tej ktora posiadam.Wiem ze ci co wzieli cyfre z telewizorem czy jakims innym gratisem maja wiekszy abonament ale chyba dzieki migracji moga trosze zaoszczedzic,i tak musza placic podwyzszony abonament do konca swojej starej umowy wiec chyba tylko oni cos zyskaja na tej fuzji.Co o tym sadzicie?prosze sie wypowiedziec.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W nc+ widać komuś nerwy zaczynają puszczać - zobaczyli, że przygotowali kiepską ofertę, która się bardzo źle sprzedaje (o czym może świadczyć podjęte w nagłym trybie nowe podejście do migracji).

Jak nie prośbą (i durną marketingową gadką) to groźbą - na szczęście na to drugie jest UOKiK.

A wina nie leży po stronie klientów (którzy nie okazali się ciemną masą za jaką ich mają ludzie n) tylko po stronie partaczy, którzy zostali zatrudnieni w "nowej" platformie, a ich kiepską widzę i umiejętności bardzo szybko z wynikiem negatywnym zweryfikowało życie.

 

To przestroga, że marketingowa "mowa trawa" przestaje działać i trzeba zacząć poważnie traktować ludzi.

Ja jak dostane takie pismo, że muszę przejść do nc+ na gorszych warunkach, od razu wyślę kopię tego pisma ze skargą do UOKiK. 8)

puszczaja nerwy puszczaja ciekawe co zrobia jak im wiekszosc da wypowiedzenie na to pismo hehe wszystko padnie i beda mieli nowa definicje - bankructwo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wynik konsultacji to 129 zł :) rzecznie podziękowałem za taką "unikalność" i wole płacić za to samo 108 niż 149. Rozmowa się skończyła.

 

Ja za 129 bylbym moze w stanie sie zgodzic z MR na 2 karty jak mam obecnie, ale moja "wyjatkowa promocja" wynosila 139 zl, wiec podziekowalem. Oby wiecej ludzi nie godzilo sie na ich "wyjatkowa" migracje, to cos ugramy.

 

PS. @Dafy - tak czulem, ze nie dziala, bo nie ma chyba jeszcze kodowania pod cyfre... wiec tragedia... :)

 

CO z lista kanalow? Dalej takie dni i metr mulu ??

 

 

Tak, lista kanałów identycznie rozpisana tak jak w programie TV: http://ncplus.pl/program-tv

 

Swoją drogą kiedy można się spodziewać uprawnień do kanału ESPN America?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Optimum HD, HD Promo i paczkę Canal+ jako opcję dodatkową. Umowa do 31.08.13, paczka C+ do końca maja. Dziś rozmawiałem dwa razy z nc+. Raz zadzwoniłem sam, w trochę innym celu, bo chciałem się dowiedzieć kiedy będzie wreszcie normalnie działać ICA i Cyfra+Online. Przy okazji konsultant zagadnął mnie na temat migracji. Najpierw oczywiście zaproponował Platinum, na co ja odpowiedziałem że i tak chcę zrezygnować z paczki Canal+ i interesuje mnie co najwyżej Universe+. Podał cenę 59 zł. Teraz płacę za Optimum 57,75 (promocja 6*38,50+ 6*77) więc cena byłaby może i akceptowalna, ale dla zasady nie zgodziłem się i poprosiłem o telefon za jakiś czas. Nie minęło kilkanaście minut jak dzwoni jakiś ukryty numer, a z niego panienka też od nc+, z ofertą migracji (zostawiałem swój numer na ich stronie). Pytam co ma do zaproponowania, a ona na to że Platinum + HBO. Odparłem że chciałbym Universe, ona że niestety nie może mi zaproponować niższego pakietu niż mam teraz (choć teraz mam Optimum). Odpowiedziałem że gdy będzie mogła mi zaproponować Universe + History HD za 49 zł to niech zadzwoni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałą być komedia czy dramat a mamy i to i to: ceny - komedia; list programów -dramat do tego pakiety za które liczą jak za złoto z których w każdej chwili może zniknąć 1/3 programów i ty nic nie możesz zrobić, konsultantom puszczają zwieracze - jak pan/pani się nie godzi na takie ceny to niemal słychać won!.............Ja tam nie chcę być traktowany jak zidiociały baran, którego można tylko strzyc dlatego spokojnie czekam na propozycję a jeśli ta będzie zła to ja mówię papa, mam również CP gdzie przedłużyłem umowę (oferta dla dotychczasowych klientów) i mam za 89 zł full wraz z MR - za to w nc+ miałbym płacić o 40-50 zł m-c więcej - sorry, oferta dla migrujących jest jak na razie połączeniem komedii i dramatu.

ps. dziwne z tym skanem pisemka - wynika że to jednak ITI kupiło Cyfrę a nie odwrotnie " Powyższe nie wyklucza możliwości skorzystania przez Państwa z innych ofert przygotowanych przez ITI Neovision Sp. z.o.o w ramach platformy nc+."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...