Skocz do zawartości

Nowości na platformie CANAL+ - przecieki, info niepotwierdzone


Mr. Orbita
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Chyba się w głowach ludzi z nc+ poprzewracało dostałem ofertę "Canal+Platinum+hbo" 22- nawet nie wiadomo co to k*wa jest za 149 na 18 miesięcy??????? a na stronie mogę sobie to samo zamówić 5 PLN taniej 119+ 25 za HBO na 12 m ! co ich już po*bało do końca???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwila dzwonił do mnie konsultant,zresztą już 4 raz dzisiaj,od razu,mu grzecznie powiedziałem co o tym wszystkim myślę,przytakiwał mi,powiedziałem ze tez go rozumie ze musi wciskać lodzą tak daremna ofertę,zaczęliśmy się śmiać obydwaj.Potem mu powiedziałem ze pewnie mi zaoferuje Platinim, za 109 t,tz 99 plus 10zł za mulit room,powiedział dokładnie gdyż narazie nie ma możliwości zaproponować mi czegoś innego.Zapytałem go jak to będzie z conax czy kodowaniem cyfry ,powiedział ze nie zna tych informacji technicznych,powiedział ze do wszystkich którzy np nie zgadzają się teraz przejść to będą wysyłane listy i powiedział ze będzie to najprawdopodobniej oferta lepsza niż jest na dzisiaj,co zresztą dla mnie wydaje się oczywiste bo gdyby wysłali mi taka sama ofertę jaka on mi dziś przedstawił był by to już skandal.N a obecnej umowie abonenci zarówno n jak i c+ będą mogli być do końca czerwca,potem będzie można rozwiązać umowę ,lub przejść na wybrany pakiet nc + ale jaki za ile nie powiedział bo tego sami jeszcze nie wiedza.Zapytałem tez o to ze jeden mecz bedzie na n sport a ja jako abonent cyfry mam prawo oglądać wszystkie mecze na żywo a n sportu nie mam i mieć nie chce,powiedział ze ten mecz be3dzie pewnie i na nsport i na canalu,co zapewne będzie kłamstwem bo nie widzę takiego sensu.Ogólnie teraz nikt nic nie utarguje wiec powtarzam moje pytanie po co wy tam wszyscy dzwonicie?Konsultant moze by i chciał wam dać to co chcecie za taka cenę jaka chcecie ale porostu nie może,zrozumcie to,w sumie więcej ja mówiłem podczas tej rozmowy niż on,dałem mu parę argumentów które go zbiły z tropu,odnośnie pakietów ,cen ,podwyżek,kalkulacji ,ale myślę ze się specjalnie nie przejął,pomyślał sobie pewnie o mnie spadaj buraku dzwonie do kogoś komu wcisnę ten kit,chciałem mu dać numer do hanysa ale hanys już migrował))))))itp

 

A ja dziś dostałem list z ofertą. Platinium za 99zł a więc taka sama jak u konsultanta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... Z tego co można przeczytać i wywnioskować na wszystkich dostępnych forach, to 90% abonentów Cyfry i N-ki żegnają się z ze swoimi platformami ... NC+ taki osiągnął sukces i to po nie całym tygodniu na rynku ! SUKCESSS !!! "Nie oddamy żadnego klienta" wypowiedź wiceprezes Mońki ... hehe ... Droga Pani prezes klienci sami odchodzą ! ... Po co była Wam ta platforma, to tylko kompromitacja dla Waszej firmy ! Z tymi cenami to szukajcie klientów sobie w Emiratach Arabskich ...

już to widze,nie ma na to szans,nie oszukujcie się,jak odejdzie 400 tys to max,na innych to sobie odbiją

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak odejdzie coś ponad 1% to będzie dobrze :) A od sierpnia powroty bo Liga PL, LM itd...

 

CP ma fajną ofertę ale nie dla kibiców :)

 

Zależy dla kibiców czego, bo dla fanów siatkówki mają idealną, gorzej dla fanów futbolu...

 

Racja :)

Miałem na myśli futbol. Jednak wiele osób w C+ jest dla piłki - szczególnie PL, ENG i ESP :) a teraz LM - od 10 lat marzyłem, żeby posłuchać komentarza C+ w LM - super :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakaś kpina medialna z tym całym nc+ się zrobiła.

Na FB brak uaktualnień, na ich forum zero odpowiedzi na cokolwiek, wielu ludzi w ogóle nie dostało telefonów, zdjęli ze strony formularz z prośbą o kontakt, a jak w końcu zdarzy się że do kogoś zadzwonią to konsultanci sprawiają wrażenie że zaraz się popłaczą; do tego czytałem dzisiaj niezłe noty na temat ludzi, którzy doprowadzali konsultantów w APS'ach do płaczu po tym jak dostali listy z ofertą i z nerwami wparowali do APS'ów...

Niektórzy mówią że szum niby tylko w necie, ale już teraz widać że to nieprawda, sprawa naprawdę przybrała nieciekawy obrót; teraz jeszcze kibice piłkarscy przyłączyli się do ruchu anty-nc i już widzę te transmisje na nc+ z ekstraklasy a w tle "nc+ wypie..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja własnie dostałem informację e-mailową, że dopiero co zapisali moją prośbę o kontakt (po 6 dniach, bo jak się okazało - mimo potwierdzeń, że dziękują za wypełnienie formularza i obietnicy kontaktu - nie odnotowali mojej prośby o kontakt...). Oznaczać to tylko może, że będę czekać i czekać.

 

Mała sugestia dla tych, którzy czekają wieki na kontakt (a nawet na tym forum były takie pytania) - zapytajcie ich e-mailem kiedy dojdzie do kontaktu, bo może się okazać, że wasza prośba z formularza do nich nie dotarła (czyli: formularze działały wadliwie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja napiszę krótko i zwięźle. Przed połączeniem N i C+ na rynku funkcjonowały trzy platformy! Na dzień dzisiejszy mamy oto taką sytuację, że pozostały dwie. Jedna nie posiadająca praktycznie w swoim potfolio pakietu premium a w tym kanałów sportowych które mają wzięcie w naszym pięknym kraju. Druga oferująca właśnie tego typu ofertę i de facto na rynku zniknęła konkurencja. Nowi włodarze NC+ dokładnie wiedzą czego oczekuje widz i to proponują oczywiście za odpowiednią opłatą. Finito!!!!!!

Ja skorzystałem z oferty-platyna + HBO za 99 zł na 18 m-cy. Tak jak wielu tu piszących oferta Polsatu jest nie dla mnie a więc przeszedłem do NC+.

ps

wg mnie ceny "promocyjne" są o ok 15-20 zł za wysokie no ale nic może przy następnej umowie będzie lepiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak jest u was ale u mnie przy formularzu zgłoszenia jest napisane przerwa techniczna. A jak chcę napisać meila to jest napisane to samo. Jedyny kontakt to telefoniczny. Ciekawe czy jak by wysłał smsa z prośbą o oddzwonienie bo mają taką możliwość to czy by oddzwonili.Wysyłał ktoś smsa już do nich? Mnie tylko interesuje kiedy dostanę list bo ja migruje do polsatu ale nie dlatego że przegieli z cenami, tylko dlatego że chcę mieć podstawowe kanały. Czyli pakiet za 15zł albo może nawet naziemna cyfrowa. TV włączam dwa razy w tygodniu a i tak nie za długo gra więc szkoda tyle płacić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja skorzystałem z oferty-platyna + HBO za 99 zł na 18 m-cy. Tak jak wielu tu piszących oferta Polsatu jest nie dla mnie a więc przeszedłem do NC+.

ps

wg mnie ceny "promocyjne" są o ok 15-20 zł za wysokie no ale nic może przy następnej umowie będzie lepiej

 

Dostałeś (być może) Platinum z HBO za 99zł i twierdzisz że cena jest 15-20zł za wysoka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak jest u was ale u mnie przy formularzu zgłoszenia jest napisane przerwa techniczna. A jak chcę napisać meila to jest napisane to samo. Jedyny kontakt to telefoniczny. Ciekawe czy jak by wysłał smsa z prośbą o oddzwonienie bo mają taką możliwość to czy by oddzwonili.Wysyłał ktoś smsa już do nich? Mnie tylko interesuje kiedy dostanę list bo ja migruje do polsatu ale nie dlatego że przegieli z cenami, tylko dlatego że chcę mieć podstawowe kanały. Czyli pakiet za 15zł albo może nawet naziemna cyfrowa. TV włączam dwa razy w tygodniu a i tak nie za długo gra więc szkoda tyle płacić.

Tak, rzeczywiście. Nie zauważyłem wcześniej, ostatni raz pisałem do nich wczoraj, ale to jako odpowiedź na maila.

 

Do mnie odpowiedzi wysyła adres zmiana.pakietu@cyfraplus.com.pl - czyli mają teraz podzielone tematycznie i jest to mail dla osób z C+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja skorzystałem z oferty-platyna + HBO za 99 zł na 18 m-cy. Tak jak wielu tu piszących oferta Polsatu jest nie dla mnie a więc przeszedłem do NC+.

ps

wg mnie ceny "promocyjne" są o ok 15-20 zł za wysokie no ale nic może przy następnej umowie będzie lepiej

 

Dostałeś (być może) Platinum z HBO za 99zł i twierdzisz że cena jest 15-20zł za wysoka?

Nie być może a na pewno!

Ceny wg mnie mogły-powinny być o 15-20 zł niższe. Tak uważam, a że skorzystałem z tego co mi zaproponowali po 35 min rozmowy to jest moja integralna decyzja. Zresztą napisałem dlaczego tak a nie inaczej zrobiłem. Nie ma u mnie alternatywy jak w "wielkich" miastach. Kablówki brak a Polsat mają rodzice i mówię im nie!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już wczoraj nie mogłem wypełnić tego zgłoszenia. Wcześniej raz zgłosiłem przez ten formularz ale tylko jako użytkownik nie pamiętający numeru umowy bo jak go podawałem to mi go nie przyjmowało,niby źle go wpisywałem i odrzucało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja napiszę krótko i zwięźle. Przed połączeniem N i C+ na rynku funkcjonowały trzy platformy! Na dzień dzisiejszy mamy oto taką sytuację, że pozostały dwie. Jedna nie posiadająca praktycznie w swoim potfolio pakietu premium a w tym kanałów sportowych które mają wzięcie w naszym pięknym kraju. Druga oferująca właśnie tego typu ofertę i de facto na rynku zniknęła konkurencja. Nowi włodarze NC+ dokładnie wiedzą czego oczekuje widz i to proponują oczywiście za odpowiednią opłatą. Finito!!!!!!

Ja skorzystałem z oferty-platyna + HBO za 99 zł na 18 m-cy. Tak jak wielu tu piszących oferta Polsatu jest nie dla mnie a więc przeszedłem do NC+.

ps

wg mnie ceny "promocyjne" są o ok 15-20 zł za wysokie no ale nic może przy następnej umowie będzie lepiej

nie napinaj się tak-tylko poczekaj na papiery(czy platyna?)

jak oferta się potwierdzi, to ok może być-pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...