Jump to content

Umowa z CP - pytania, problemy i komentarze


Recommended Posts

@lewynt może ostatnio miałeś ofertę gdzie było zwolnienie z opłat do wakacji i tam było 7 albo 8 miesięcy gratis, zależy kiedy skorzystało się z ofert, więc średnia była niższa a teraz maksymalny okres darmowy to 6 miesięcy. Więc jak konsultant ma Ci zaproponować taką średnia jak miałeś jak nie ma już takiej oferty jak miałeś?? 

Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, lewynt napisał:

Mi dzisiaj zaproponowano wszystko poza Polsatem Sport Premium i Rozrywka (teraz to sie nazywa chyba Premium Max) za 104,99 na 24/6gratis z MR (srednio.78,74/miesiac).Czyli mi zaproponowano za to samo co mam podwyzke,bo teraz placilem srednio 71,40.Niby niewiele,a jednak.Pan nie chcial wysluchac i powiedzial ze to nie negocjacje tylko oferta ostateczna.

 Przeczytaj na forum że 24 I 6 to Max co możesz dostać A dopiero później się wypowiadaj. Konsultant daje ci co ma. Za swoje nie dołoży 

  • Haha 1
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
46 minut temu, tknowiec napisał:

Czy w przypadku wymiany dekodera dodatkowego z HD 2000 na EVOBOX LITE po wypowiedzeniu umowy - nadal dostępne będą umowy 12/3 lub 24/6 ? dekoder podstawowy to EVOBOX PVR.

Ile wyniesie aktywacja ? 29,00 zł ?

 

Pozdrawiam


Witaj. Napisz do mnie w tej sprawie w wiadomości prywatnej.

Link to post
Share on other sites

Złożyłem w środę w APS wypowiedzenie umowy ze względu na koniec nadawania kanału CBS ACTION (okres rozliczeniowy mam do 12 każdego miesiąca). Myślałem, że 13 grudnia mogę oddać sprzęt i będzie po mojej umowie z Polsatem Cyfrowym. Jednak zadzwoniłem dzisiaj na infolinię i powiedziano mi, że umowa jest ważna do 13 stycznia 2020 i dopiero wtedy mogę oddać sprzęt. Zastanawiam się jednak, czy nie pozostać z Polsatem Cyfrowym, tylko nie wiem jakie oferty dla stałych klientów (po złożeniu wypowiedzenia) teraz można wynegocjować. Nie znalazłem jednak ostatnio żadnego postu podsumowującego składane oferty z DUK. Czy może ma ktoś zrobioną taką zbiorówkę ofert DUK i może się podzielić?

Link to post
Share on other sites
W dniu 3.12.2019 o 16:17, mover2002 napisał:

Witam,

obecnie posiadam Pakiet Familijny Max HD + multiroom za 69 zł na 24 miesiące - 6 gratis i w smartdom 50% taniej. Pakiet kończy się za 4 miesiące. Potrzebuję wymienić dekodery na takie z wifi bo nie chcę już biegać z kartą. Czy jest jeszcze możliwość przedłużenia na takich samych warunkach ?

 

Dzisiaj za to samo wyszło 45 zł. 60 zł za telewizję - 25 zł rabatu ( dlaczego nie 50 % ? ) i zł 10 zł multiroom. Umowa na 29 miesięcy, 3 gratis. jeżeli bym chciał wymienić dekoder na nowy to EVOBOX LITE dodatkowo + 5 zł. 

Można lepiej ?

Link to post
Share on other sites

Patrząc na ofertę ze strony to mam dokładnie to samo co na stronie tylko że umowa na 29 a nie na 24 i rabat 25 zł.

Czyli jedyna możliwość to dostanie 24/6 żeby cena była niższa ? jest możliwość negocjacji ceny pakietu, multiroomu i evoboxa ? 

Link to post
Share on other sites
W dniu 27.11.2019 o 16:41, an10ka napisał:

 Nie wymienił. Ma HD 7000.

Gdyby wymienił na EVOBOX byłoby +5zł.

 

Stan na teraz:

Wypowiedzenie starej umowy, tej którą teraz ma.

Nowa umowa anulowana czyli 4m-ce za free (miało być 6m-cy), reszta po 80zł.

Czeka na telefon z CP z wyjaśnieniem sprawy.

W najgorszym przypadku po nowym roku przyjdzie jako nowy klient po Rodzinny HD z Elevenami za 30zł. (i zero zł przez 3m-ce)

Teraz za taki pakiet płaci 35zł.

 

 

W dniu 27.11.2019 o 21:47, an10ka napisał:

Tak.

Aż  się nie chce wierzyć, że dadzą za pół ceny Familijny Max HD.

Tak samo dziwi mnie jak wynegocjować Rodzinny HD za 5zł (jak tutaj co niektórzy na forum mają).

Swoją drogą ciekawe czy ten Rodzinny HD mają z Eleven za 5zł?

No i sprawa się wyjaśniła.

Zadzwonili do znajomego z BOK i po wyjaśnieniu sprawy NARESZCIE jest umowa na 24m-ce. 6m-cy za free a potem 80zł.( "Familijny MAX HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD+Eleven Sports HD + Polsat Sport Premium" )

Tuner pozostał ten sam HD 7000.

A gdyby tak nie przeczytał umowy to po 4 miesiącach byłby zgrzyt :(

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc użytkownikom z forum.

 

Edited by an10ka
  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Witam,

w związku z ostatnią sprawą dotyczącą kanał CBS Action chciałbym wykorzystać sprawę:

1) bardzo zależy mi na wymianie sprzętu - jeden dekoder ma już 8 lat (żałuję, że go nie wymieniłem) są z nim różne problemy - po włączeniu uruchamia się tylko dźwięk i trzeba odłączać zasilanie, na programach typu polsat sport premium, ksw pojawia się problem z obrazem (takie jakby delikatne rozszczepienie się obiektów, na chwilę), z drugim nowszym dekoderem jest problem jak ten pierwszy problem w pierwszym dekoderze;

2) kwestia druga to co mnie interesuje to programy dla dzieci (full opcja) i polsat sport premium (liga mistrzów);

Teraz pytanie jak można to jakoś szybko załatwić - wymiana sprzętu, zmiana umowy - telefonicznie, w punkcie, konieczne jest składanie wypowiedzenia?

obecnie posiadam - główną kartę - 2413..., multiroom - 2417..., i jakąś kartę nieaktywną - 0739...

Jakie konfiguracje mogę zrobić do multiroom - 1) moduł cam + dekoder evobox, 2) czy tylko dwa dekodery?

I jeszcze pytanie odnośnie multiroom - w moim mieszkaniu dwupoziomowym jest bardzo słaby zasięg wi-fi w sypialni, gdzie stoi multiroom (praktycznie go nie ma), obecnie multiroom odblokowuje poprzez przełożenie karty. Jak to jest w tych dekoderach z wifi - muszą być sparowane cały czas? wifi musi w nich być włączone, czy tylko, żeby odblokować multiroom? Pozdrawiam

 

Link to post
Share on other sites

 Jakie masz teraz dekodery ? W trakcie umowy wadliwy sprzęt możesz wymienić na równorzędny,czyli na przykład dekoder serii HD na taką samą serię. Jeżeli chcesz wymienić serię HD na Evoboxa lub moduł pozostaje przedłużenie umowy.Wtedy masz mniej miesięcy gratis w nowej umowie.

Pakiet Familijny Max HD plus PSP w umowie na 24 miesięcy. Tylko czy wymieniasz sprzęt przy przedłużeniu czy nie ?

Multiroom tylko dwa dekodery. Wi Fi nie używam ,dlatego nie pomogę.

Pomijając dekodery. .Lepsze oferty uzyskasz po złożeniu wypowiedzenia i kontakt z DUK.Wypowiedzenie składasz poprzez ICOK i czekasz na potwierdzenie przyjęcia i telefon z DUK

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
W dniu 7.12.2019 o 17:54, bradwitt napisał:

HD 5000 i HD 5500s

Jeżeli odpowiadają Ci dekodery,to możesz wymienić je teraz na nowe,takie same ,następnie wypowiedzenie umowy i oferta 24/6.Jeżeli chcesz wymienić je na Evoboxy ,to tylko przy przedłużeniu umowy.Wtedy umowę podpisujesz na  24/4.

Link to post
Share on other sites

Cześć,

 

Powiedzcie, na jakim kanale najlepiej czekać na nadanie uprawnień? czekam już parę godzin i nic.

Kolejne pytanie - na umowie mam wpisane nr kart dekodujących z naklejki na opakowaniu dekodera. Jednak jak wyciągam kartę z dekodera to tam jest zupełnie inny numer. To normalne?

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, lukasz149 napisał:

Cześć,

 

Powiedzcie, na jakim kanale najlepiej czekać na nadanie uprawnień? czekam już parę godzin i nic.

Kolejne pytanie - na umowie mam wpisane nr kart dekodujących z naklejki na opakowaniu dekodera. Jednak jak wyciągam kartę z dekodera to tam jest zupełnie inny numer. To normalne?


Witam.

Proszę o informację, jaki model dekodera posiadasz.
 

Link to post
Share on other sites

Ponowienie sygnału może potrwać maksymalnie do 3 godzin, lecz zazwyczaj dzieje się to krócej. Urządzenie powinno być w tym czasie włączone na kanale 1 - Polsat HD. Jeśli chodzi o właściwy numer karty, to zweryfikujesz go z poziomu menu dekodera. W tym celu należy wejść w: Ustawienia - > Informacje - > Dostęp warunkowy.

 

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Witam mam dziś okres rozliczeniowy, kilkanaście dni temu przedluzylem umowę telefonicznie i od tamtej pory nic w icok nie mogłem zmienić gdyż był ciągły komunikat przetwarzania danych. W poniedziałek 23.12 czyli 5 dni przed OR chciałem załączyć pakiet hbo i rozrywkę więc zadzwoniłem na infolinię i mieli mi aktywować od ręki. Nie ma mnie w domu więc nie mam jak zweryfikować na tv ale w usłudze OTG  nadal brak hbo. Loguje się na icok a tam dziś info że pakiety zostaną aktywowane 28.01 czyli za miesiąc.  Jak to jest możliwe że 5 dni przed okresem aktywacja została przeniesiona na kolejny miesiąc? Zawsze miałem to od najbliższego okresu rozliczeniowego nawet jeśli tylko 2 dni wcześniej coś włączyłem. Co teraz robić ? Dzwonić z reklmacją? Czy w ogóle zostanie uznana?

Edited by xut2zs
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...