sl@veq Opublikowano 24 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2019 Dzień dobry. Mam umowę na TV już na czas nieoznaczony. Umowa jest w SM 1. Mam jeden MR. Potrzebuje drugiego. Czy można dodać dekoder bez podpisywania nowej umowy, np. na czas określony lub podpisać umowę tylko na sam, drugi SM. Pozdrawiam. SK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 24 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2019 MR możesz dobrać tylko poprzez aneksowanie umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sl@veq Opublikowano 24 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2019 Czyli najlepiej wypowiedzieć umowę?. Chyba będą najlepsze warunki. Ale trochę szkoda bo obecnie MR mam za free. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 24 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2019 Złóż wypowiedzenie i dostaniesz ofertę z DUK np. 12/3, 15/3 lub 24/6. Przecież jeśli zachowasz ten sam pakiet to pierwszy MR nadal będzie za 0 zł tylko za następny zapłacisz 5 zł +29 zł aktywacji jednorazowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 24 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2019 Godzinę temu, sl@veq napisał: Dzień dobry. Mam umowę na TV już na czas nieoznaczony. Umowa jest w SM 1. Mam jeden MR. Potrzebuje drugiego. Czy można dodać dekoder bez podpisywania nowej umowy, np. na czas określony lub podpisać umowę tylko na sam, drugi SM. Pozdrawiam. SK. Witam, nie ma możliwości, by dodać dekoder Multiroom do istniejącego kontraktu bez podpisania aneksu. Jeśli zależy Ci na nowym dekoderze i chcesz, aby Twój kontrakt pozostał bez zmian, to sugeruję zawarcie nowej umowy. Jeżeli jesteś zainteresowany, to napisz do mnie wiadomość prywatną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz149 Opublikowano 25 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2019 Panowie, przegapiłem wysłanie wypowiedzenia, umowa kończy mi się za 10 dni, teraz przejdzie na czas nieokreślony? Jak skonstruować formę wypowiedzenia, że kończę z okresem podstawowym, czy z zachowaniem czasu wypowiedzenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 25 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2019 No z okresem podstawowym to już nie skończysz skoro za 10 dni jest koniec tego okresu, więc z zachowaniem okresu wypowiedzenia. Chodź prawdę mówić małe ma to znaczenie jeśli umowa się kończy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 25 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2019 35 minut temu, lukasz149 napisał: Panowie, przegapiłem wysłanie wypowiedzenia, umowa kończy mi się za 10 dni, teraz przejdzie na czas nieokreślony? Jak skonstruować formę wypowiedzenia, że kończę z okresem podstawowym, czy z zachowaniem czasu wypowiedzenia? Witam. Wypowiadając umowę, obowiązuje Cię jednomiesięczny okres wypowiedzenia. W takim wypadku umowa przejdzie na czas nieokreślony. Może jesteś zainteresowany przedłużeniem kontraktu na atrakcyjnych warunkach? Jeśli tak, napisz do mnie wiadomość prywatną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ostatni43 Opublikowano 26 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2019 Dzień dobry, 12.12 kończy mi się pierwsza 24 miesięczna umowa CP. Przez bardzo wiele lat byłem w N i NC+. Przeszedłem do CP skuszony meczami LM. Niestety gdy podpisywałem umowę nikt mnie nie poinformował, że mecze LM będą transmitowane na nowych kanałach, których wtedy jeszcze nie było. Mam pakiet Premium Max. Płacę 104.99 zł. Załapałem się na promocję 6 miesięcy gratis. Dziś miałem rozmowę z konsultantem z DUK (sami do mnie zadzwonili). Proponują mi umowę na 29/6 za 115 zł z jednym ML. W pakiecie wszystko oprócz Rozrywki i polskiej ligi (to akurat mnie nie interesuje) Umowa tak długa ponieważ przy kanałach Polsat Sport premium nie może być krótsza. Tak twierdzi konsultant. Mam pytanie do koleżanek i kolegów czy próbują mnie zrobić w balona? Jutro będą dzwonić. Nie mam zamiaru podpisywać tak długiej umowy. Czy najlepszym rozwiązaniem będzie wysłanie z początkiem listopada wypowiedzenia? Oferta dla nowego klienta z pakietem sportowym za 80 zł plus HBO i jeden ML to 115 zł przy 24/3. Może lepiej poczekać do grudnia na ewentualne promocje Świąteczne. Pozdrawiam i proszę o opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 26 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2019 Oferta dla jeleni - LM mają już na niecałe 2 lata, na święta pewnie nic się nie zmieni, bo oferty już 14 miesięcy się nie zmieniają. Wypowiedzonko. Na czym ci zależy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 26 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2019 @ostatni43 wypowiedzenie to już powinieneś złożyć w czerwcu i byś już korzystał z nowej oferty oraz miesięcy darmowych. Jak chcesz Premium Max z PSP to na dwa dekodery 115 zł umowa 24 miesiące w tym 6 gratis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ostatni43 Opublikowano 26 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2019 Premium Max z PSP na dwa dekodery. Mogę zapłacić 115 przy 24/6. Jeżeli powie mi, że nie mogą dać złożę wypowiedzenie. Mnie zależy na PSP, ale HBO GO i HBO przydałoby się dla reszty rodziny. W NC+ konsultanci mieli większe pole manewru. Gdyby nie LM to dalej byłbym u nich. Przy podpisywaniu umowy powiedziałem na czym mi zależy. Konsultant nawet się nie zająknął, ale jestem pewien, że już wiedzieli o nowych kanałach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 26 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2019 No to od razu Ci powiem, że nie dostaniesz dopóki nie złożysz wypowiedzenia. Bo ja Ci napisałem o ofercie DUK a do Ciebie dzwoni standardowy dział przedluzen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 26 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2019 @ostatni43 wyślij wypowiedzenie umowy przez ICOK i czekaj na reakcję albo po kilku dniach dzwoń do DUK.Ewentualnie tutaj do kolegi wyżej poprzez PW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ostatni43 Opublikowano 26 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2019 Ok. Jeżeli otrzymam negatywną odpowiedź złożę wypowiedzenie. Jutro lub w sobotę poinformuję szanowne koleżanki i kolegów jak zareagowali konsultanci na moją propozycję. Teraz mam jeszcze jedno pytanie. Mój główny dekoder to EVOBOX PVR. Drugi to HD5500s. Jeżeli wymienię ML na taki z wi-fi to będą się parowały po sieci? Teraz muszę co pewien czas przenosić karty pomiędzy dekoderami? 3 minuty temu, wuzel napisał: @ostatni43 wyślij wypowiedzenie umowy przez ICOK i czekaj na reakcję albo po kilku dniach dzwoń do DUK.Ewentualnie tutaj do kolegi wyżej poprzez PW. Przez ICOK w zakładce "napisz do nas? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 26 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2019 Gdybyś go wysłał dzisiaj to jutro powinno być przyjęte. Bez tego w DUK nic nie ugrasz. Napisz do nas-telewizja-warunki umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 26 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2019 Tak, będą się parowaly po sieci. Oferta z wymianą MR ta sama tylko 29 zł aktywacji zapłacisz za nowy dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz149 Opublikowano 26 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2019 (edytowane) Potwierdzam, wypowiedzenie przez ICOK jest skuteczne. Edytowane 27 Września 2019 przez lukasz149 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ostatni43 Opublikowano 28 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2019 Tak jak pisaliście. Zadzwonił do mnie konsultant i stwierdził, ze może tylko zaproponować umowę na 29 miesięcy. Wyślę wypowiedzenie przez ICOK. Nie wiem tylko jaka forma będzie poprawna. Napisać wypowiedzenie, podpisać, zeskanować i dołączyć jako plik czy wystarczy tylko napisać wypowiedzenie w zakładce "napisz do nas" ? Jeżeli jest na forum ktoś kto przeszedł ten etap to proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rsw Opublikowano 28 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2019 To drugie jest całkowicie wystarczające. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ostatni43 Opublikowano 28 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2019 Dzięki. Wysłane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 28 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2019 1 godzinę temu, ostatni43 napisał: Tak jak pisaliście. Zadzwonił do mnie konsultant i stwierdził, ze może tylko zaproponować umowę na 29 miesięcy. Bo z infolinii nic innego praktycznie nie wyciągniesz- i nie jest to ich złośliwość tylko zakres jakim dysponują DUK ma znacznie rozszerzony zakres i robi wszystko byleby klient nie odszedł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mufex Opublikowano 29 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2019 (edytowane) Kurcze tato ma umowe do konca miesiaca na familijny max hd. No i zadzwonila pani z salonu i zaprosila go na rozmowe. Byl w piatek. Mowilem mu zeby nic nie podpisywal no ale jak to bywa dal sie przekonac na to samo za 10zl wiecej. Bo niby juz tej ofery co chce to nie ma. No i uwierzyl Mozna to teraz jakos odkrecic? Wiem ze jak przez internet umowa zawierana to 14 dni a stacjonarnie? Jutro 30 wiec jeszcze obowiazuje stara umowa. Edytowane 29 Września 2019 przez mufex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 29 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2019 35 minut temu, mufex napisał: Kurcze tato ma umowe do konca miesiaca na familijny max hd. No i zadzwonila pani z salonu i zaprosila go na rozmowe. Byl w piatek. Mowilem mu zeby nic nie podpisywal no ale jak to bywa dal sie przekonac na to samo za 10zl wiecej. Bo niby juz tej ofery co chce to nie ma. No i uwierzyl Mozna to teraz jakos odkrecic? Wiem ze jak przez internet umowa zawierana to 14 dni a stacjonarnie? Jutro 30 wiec jeszcze obowiazuje stara umowa. Nie ma możliwości odstąpienia od umowy zawartej w punkcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 29 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2019 3 godziny temu, mufex napisał: Kurcze tato ma umowe do konca miesiaca na familijny max hd. No i zadzwonila pani z salonu i zaprosila go na rozmowe. Byl w piatek. Mowilem mu zeby nic nie podpisywal no ale jak to bywa dal sie przekonac na to samo za 10zl wiecej. Bo niby juz tej ofery co chce to nie ma. No i uwierzyl Mozna to teraz jakos odkrecic? Za dwa lata- bo pewnie na tyle cyrograf podpisał a może i nawet na 29 miechów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.