Jump to content
Condor

Umowa z CP - pytania, problemy i komentarze

Recommended Posts

Dzień dobry wszystkim. Jak to jest z wypowiadaniem umowy przez formularz kontaktowy ICOK? Przed momentem konsultant na infolinii CP, przekonywał mnie, że jedyna skuteczna forma wypowiedzenia to pisemne wypowiedzenie złożone w APS lub wysłane tradycyjną pocztą.

 

Umowa kończy mi się za 2 miesiące, chciałem wypowiedzieć i poprzez kontakt z DUK dokonać przedłużenia na atrakcyjnych warunkach.  Obecnie CP mam rabatowany 50% w smart dom + 3 multiroom, familijny max hd + wszystkie pakiety dodatkowe oprócz polsatu sport premium.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Możesz zarówno w punkcie , na poczcie jak i przez ICOK wypowiedzieć umowę. Jak to działa było opisywane w tym temacie i w "Promocjach dla stałych abonentów".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzień dobry.

Mam umowę na TV już na czas nieoznaczony. Umowa jest w SM 1. Mam jeden MR. Potrzebuje drugiego.

Czy można dodać dekoder bez podpisywania nowej umowy, np. na czas określony lub podpisać umowę tylko na sam, drugi SM.

Pozdrawiam. SK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Złóż wypowiedzenie i dostaniesz ofertę z DUK  np. 12/3, 15/3 lub 24/6. Przecież jeśli zachowasz ten sam pakiet to pierwszy MR nadal będzie za 0 zł tylko za następny zapłacisz 5 zł +29 zł aktywacji jednorazowo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, [email protected] napisał:

Dzień dobry.

Mam umowę na TV już na czas nieoznaczony. Umowa jest w SM 1. Mam jeden MR. Potrzebuje drugiego.

Czy można dodać dekoder bez podpisywania nowej umowy, np. na czas określony lub podpisać umowę tylko na sam, drugi SM.

Pozdrawiam. SK.

Witam,
nie ma możliwości, by dodać dekoder Multiroom do istniejącego kontraktu bez podpisania aneksu. Jeśli zależy Ci na nowym dekoderze i chcesz, aby Twój kontrakt pozostał bez zmian, to sugeruję zawarcie nowej umowy. Jeżeli jesteś zainteresowany, to napisz do mnie wiadomość prywatną.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie, przegapiłem wysłanie wypowiedzenia, umowa kończy mi się za 10 dni, teraz przejdzie na czas nieokreślony? Jak skonstruować formę wypowiedzenia, że kończę z okresem podstawowym, czy z zachowaniem czasu wypowiedzenia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No z okresem podstawowym to już nie skończysz skoro za 10 dni jest koniec tego okresu, więc z zachowaniem okresu wypowiedzenia. Chodź prawdę mówić małe ma to znaczenie jeśli umowa się kończy. 😀

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minut temu, lukasz149 napisał:

Panowie, przegapiłem wysłanie wypowiedzenia, umowa kończy mi się za 10 dni, teraz przejdzie na czas nieokreślony? Jak skonstruować formę wypowiedzenia, że kończę z okresem podstawowym, czy z zachowaniem czasu wypowiedzenia?

Witam. Wypowiadając umowę, obowiązuje Cię jednomiesięczny okres wypowiedzenia. W takim wypadku umowa przejdzie na czas nieokreślony. Może jesteś zainteresowany przedłużeniem kontraktu na atrakcyjnych warunkach? Jeśli tak, napisz do mnie wiadomość prywatną. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzień dobry,

12.12 kończy mi się pierwsza 24 miesięczna umowa CP. Przez bardzo wiele lat byłem w N i NC+. Przeszedłem do CP skuszony meczami LM. Niestety gdy podpisywałem umowę nikt mnie nie poinformował, że mecze LM będą transmitowane na nowych kanałach, których wtedy jeszcze nie było. Mam pakiet Premium Max. Płacę 104.99 zł. Załapałem się na promocję 6 miesięcy gratis. Dziś miałem rozmowę z konsultantem z DUK (sami do mnie zadzwonili).

Proponują mi umowę na 29/6 za 115 zł z jednym ML. W pakiecie wszystko oprócz Rozrywki i polskiej ligi :) (to akurat mnie nie interesuje) Umowa tak długa ponieważ przy kanałach Polsat Sport premium nie może być krótsza. Tak twierdzi konsultant. Mam pytanie do koleżanek i kolegów czy próbują mnie zrobić w balona? Jutro będą dzwonić. Nie mam zamiaru podpisywać tak długiej umowy. Czy najlepszym rozwiązaniem będzie wysłanie z początkiem listopada wypowiedzenia? Oferta dla nowego klienta z pakietem sportowym za 80 zł plus HBO i jeden ML to 115 zł przy 24/3. Może lepiej poczekać do grudnia na ewentualne promocje Świąteczne. Pozdrawiam i proszę o opinie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oferta dla jeleni - LM mają już na niecałe 2 lata, na święta pewnie nic się nie zmieni, bo oferty już 14 miesięcy się nie zmieniają. Wypowiedzonko.

Na czym ci zależy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ostatni43 wypowiedzenie to już powinieneś złożyć w czerwcu i byś już korzystał z nowej oferty oraz miesięcy darmowych. Jak chcesz Premium Max z PSP to na dwa dekodery 115 zł umowa 24 miesiące w tym 6 gratis. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Premium Max z PSP na dwa dekodery. Mogę zapłacić 115 przy 24/6. Jeżeli powie mi, że nie mogą dać złożę wypowiedzenie. Mnie zależy na PSP, ale HBO GO i HBO przydałoby się dla reszty rodziny. W NC+ konsultanci mieli większe pole manewru. Gdyby nie LM to dalej byłbym u nich. Przy podpisywaniu umowy powiedziałem na czym mi zależy. Konsultant nawet się nie zająknął, ale jestem pewien, że już wiedzieli o nowych kanałach.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to od razu Ci powiem, że nie dostaniesz dopóki nie złożysz wypowiedzenia. Bo ja Ci napisałem o ofercie DUK a do Ciebie dzwoni standardowy dział przedluzen. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ostatni43 wyślij wypowiedzenie umowy przez ICOK i czekaj na reakcję albo po kilku dniach dzwoń do DUK.Ewentualnie tutaj do kolegi wyżej poprzez PW.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok. Jeżeli otrzymam negatywną odpowiedź złożę wypowiedzenie. Jutro lub w sobotę poinformuję szanowne koleżanki i kolegów jak zareagowali konsultanci na moją propozycję.

Teraz mam jeszcze jedno pytanie. Mój główny dekoder to EVOBOX PVR. Drugi to HD5500s. Jeżeli wymienię ML na taki z wi-fi to będą się parowały po sieci? Teraz muszę co pewien czas przenosić karty pomiędzy dekoderami?

3 minuty temu, wuzel napisał:

@ostatni43 wyślij wypowiedzenie umowy przez ICOK i czekaj na reakcję albo po kilku dniach dzwoń do DUK.Ewentualnie tutaj do kolegi wyżej poprzez PW.

Przez ICOK w zakładce "napisz do nas?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdybyś go wysłał dzisiaj to jutro powinno być przyjęte. Bez tego  w DUK nic nie ugrasz.

Napisz do nas-telewizja-warunki umowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, będą się parowaly po sieci. Oferta z wymianą MR ta sama tylko 29 zł aktywacji zapłacisz za nowy dekoder. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jak pisaliście. Zadzwonił do mnie konsultant i stwierdził, ze może tylko zaproponować umowę na 29 miesięcy.

Wyślę wypowiedzenie przez ICOK.  Nie wiem tylko jaka forma będzie poprawna. Napisać wypowiedzenie, podpisać, zeskanować i dołączyć jako plik czy wystarczy tylko napisać wypowiedzenie w zakładce "napisz do nas" ?

Jeżeli jest na forum ktoś kto przeszedł ten etap to proszę o pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, ostatni43 napisał:

Tak jak pisaliście. Zadzwonił do mnie konsultant i stwierdził, ze może tylko zaproponować umowę na 29 miesięcy.

Bo z infolinii nic innego praktycznie nie wyciągniesz- i nie jest to ich złośliwość tylko zakres jakim dysponują DUK ma znacznie rozszerzony zakres i robi wszystko byleby klient nie odszedł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kurcze tato ma umowe do konca miesiaca na familijny max hd. No i zadzwonila pani z salonu i zaprosila go na rozmowe. Byl w piatek. Mowilem mu zeby nic nie podpisywal no ale jak to bywa dal sie przekonac na to samo za 10zl wiecej. Bo niby juz tej ofery co chce to nie ma. No i uwierzyl :( Mozna to teraz jakos odkrecic? Wiem ze jak przez internet umowa zawierana to 14 dni a stacjonarnie? Jutro 30 wiec jeszcze obowiazuje stara umowa. 

Edited by mufex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...