Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dziękuję za wyjaśnienie moich wcześniejszych rozterek i kończąc już temat, zapytam się jeszcze o dwie sprawy. Czy przechodząc z aktualnie posiadanej przeze mnie oferty na pakiet Premium Max jedyną możliwością jest przedłużenie umowy (ile wówczas by trwała), czy może ona trwać jak dotąd, czyli 16 miesięcy do jej końca? Opłata za nowy pakiet wyniesie od razu 99,99 zł, czy przysługuje mi promocja np. 3 miesiące bez opłat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Sprawa ma się tak, że chciałbym zrezygnować z tego Film HD, Cinemax HD, a wziąć za to Eleven Sports HD. Bo muszę płacić 59 zł przez blisko 2 lata, bo niedawno była przedłużona umowa. Dałoby się tak zrobić, że za te dwa pakiety = 15 zł wszedłby inny pakiet (ten z Eleven), też za 15 zł?

 

pf521IW.png

Edytowane przez Barti
Przeniesiono post do właściwego wątku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam obecnie umowę 12/3 opcja Full z VOD + jeden MR. W tej chwili płacę 114zł, 3 mieś gratis co wychodzi średnio 86 zł. We wrześniu moge złożyć wypowiedzenie na 6 miesięcy przed końcem. Powiedzmy że na HBO mi nie zależy raczej bardziej na sporcie czyli eleveny też. Co mogę uzyskać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam.
Orientuje się może ktoś z Was, czy ceny w salonie Cyfrowego Polsatu są takie same jak na stronie internetowej? Chodzi mi dokładnie o to, czy za ten sam produkt, np. router nie będę musiał płacić więcej w salonie niż na ich stronie internetowej.
Chodziło oczywiście o dekoder. :) I oczywiście przy pakiecie telewizji. Nie miałem na myśli routera, tylko dekoder. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Od niedawna mam pakiet Premium max w Polsacie + Evobox. 2 miesiące było/miało być za darmo i do końca września miałem zapłacić prawie 60 złotych pierwszą ratę. Szczerze powiedziawszy nawet nie zaglądałem do ICOK'a. Produkt jest jako drugi (- 50%) w Smartfirmie. 

 

W piątek/sobotę zaglądnąłem do ICOK'a i... była "należność" 104 złote - czyli pełna, nieuwzględniająca zniżki w Smartfirmie cena. W razie czego zapłaciłem i wysłałem zapytanie do Polsatu, ale jakoś nie odpowiadają. Na razie pieniądze widnieją jako "wolne środki", a do zapłaty jest 0. Tylko skąd ta suma się wzięła? Bardzo proszę o pomoc - z góry za nią dziękuję i pozdrawiam!

Edytowane przez Barti
Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Słuchajcie, głupia sprawa. Jak bardzo istotne jest, że w umowie mam zapisany błędny model dekodera do Multiroomu? Nie będzie żadnych problemów przy ewentualnej wymianie sprzętu z powodu jakiejś nieprzewidzianej awarii? Numer DLAJ i karty są poprawne, ale kwestia modelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skonczyla mi sie umowa i automatycznie przedluzyla na bezterminowa.

Mam Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD  + 1 multiroom  za 64.99zl  i znizke na tel 50% w Smartdom  za 24.99zl.

 

Bylem w placowkach i pytalem, czy przy nowej umowie jakas lepsza oferte bede mial, to nic ciekawego mi nie zaproponowali. Czy jak zloze wypowiedzenie, to jest szansa, ze DUK zadzwoni z jakas lepsza oferta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątek dotyczący ofert przedłużeniowych w Cyfrowym Polsacie jest tutaj: :arrow:https://forum.satkurier.pl/topic/12802-promocje-oferty-dla-sta%C5%82ych-abonent%C3%B3w-cp/

Złożenie wypowiedzenia to jest podstawa, aby potem dostać dobrą ofertę na przedłużenie umowy. Oferty takie są na bieżąco podawane w ww. wątku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Wiem, że w wątku przewinął już się temat pełnomocnictwa ale chodziło o posiadanie dowodu osobistego mocodawcy a nie o samo pełnomocnictwo. Dziś odstałem telefon z DUK i zgodziłem się na przedstawioną propozycję. W nadchodzącym tygodniu ma do mnie przyjechać kurier z umową i dekoderem. Z uwagi na to że w godzinach 8.00-16.00 jestem w pracy gdzie nie mogę podpisać umowy, będzie ona dostarczona pod adres zamieszkania. Teraz moje pytanie: czy mogę upoważnić moją mamę do podpisania aneksu do umowy? Znalazłem wzór takiego pełnomocnictwa, wydanego nawet przez CP ale nie wiem czy finalnie będzie ono uwzględnione przy podpisaniu umowy. Pytanie to zadaje bo zdałem je oczywiście konsultantowi który odpowiedział mi "najlepiej żeby pan podpisał", "ciężko powiedzieć". Mam nadzieję, że uzyskam konkretną wiadomość tu na forum. Również jutro będę dzwonił do CP i może uda mi się uzyskać odpowiedź na to pytanie.

 

Może napiszę odpowiedź na to pytanie, mam nadzieję, że może się komuś przydać jeśli będzie w takiej sytuacji. Umowa może zostać podpisana przez pełnomocnika, do podpisanej umowy należy załączyć oryginał pełnomocnictwa oraz przesłać jego skan jeszcze przed podpisaniem umowy na adres email: kontakt@cyfrowypolsat.pl. Dodatkowo informuję, że pełnomocnictwo powinno zawierać wszystkie wymagane elementy. 

Edytowane przez areczek396
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...