PLQba Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Dziękuję za wyjaśnienie moich wcześniejszych rozterek i kończąc już temat, zapytam się jeszcze o dwie sprawy. Czy przechodząc z aktualnie posiadanej przeze mnie oferty na pakiet Premium Max jedyną możliwością jest przedłużenie umowy (ile wówczas by trwała), czy może ona trwać jak dotąd, czyli 16 miesięcy do jej końca? Opłata za nowy pakiet wyniesie od razu 99,99 zł, czy przysługuje mi promocja np. 3 miesiące bez opłat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Ilu przekierowań potrzebujesz, aby z nich skorzystać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatrykW Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 (edytowane) Sprawa ma się tak, że chciałbym zrezygnować z tego Film HD, Cinemax HD, a wziąć za to Eleven Sports HD. Bo muszę płacić 59 zł przez blisko 2 lata, bo niedawno była przedłużona umowa. Dałoby się tak zrobić, że za te dwa pakiety = 15 zł wszedłby inny pakiet (ten z Eleven), też za 15 zł? Edytowane 16 Sierpnia 2017 przez Barti Przeniesiono post do właściwego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Niestety, nie ma takiej możliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greeg Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Witam, mam obecnie umowę 12/3 opcja Full z VOD + jeden MR. W tej chwili płacę 114zł, 3 mieś gratis co wychodzi średnio 86 zł. We wrześniu moge złożyć wypowiedzenie na 6 miesięcy przed końcem. Powiedzmy że na HBO mi nie zależy raczej bardziej na sporcie czyli eleveny też. Co mogę uzyskać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 To, na co możesz liczyć na bieżąco masz opisywane w temacie: https://forum.satkurier.pl/topic/12802-promocje-oferty-dla-sta%C5%82ych-abonent%C3%B3w-cp/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greeg Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 A, nie ten dział. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juventus Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Witam.Orientuje się może ktoś z Was, czy ceny w salonie Cyfrowego Polsatu są takie same jak na stronie internetowej? Chodzi mi dokładnie o to, czy za ten sam produkt, np. router nie będę musiał płacić więcej w salonie niż na ich stronie internetowej.Chodziło oczywiście o dekoder. I oczywiście przy pakiecie telewizji. Nie miałem na myśli routera, tylko dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Wystarczyło nieco niżej na głównej stronie zerknąć lub w moją stopkę dwa wpisy wcześniej: https://forum.satkurier.pl/topic/314-promocje-oferty-dla-nowych-abonent%C3%B3w-cp/?p=1288107 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz149 Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Witam, czy zmiany danych Abonenta można dokonać w Punktach Obsługi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Jakich danych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz149 Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Zmiana nazwiska, adresu. Oczywiście mówi o jednym Abonencie a nie cesji jakieś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Możesz w APS, możesz też wysłać skan dowodu osobistego poprzez ICOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gelo441 Opublikowano 4 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2017 (edytowane) Witam! Od niedawna mam pakiet Premium max w Polsacie + Evobox. 2 miesiące było/miało być za darmo i do końca września miałem zapłacić prawie 60 złotych pierwszą ratę. Szczerze powiedziawszy nawet nie zaglądałem do ICOK'a. Produkt jest jako drugi (- 50%) w Smartfirmie. W piątek/sobotę zaglądnąłem do ICOK'a i... była "należność" 104 złote - czyli pełna, nieuwzględniająca zniżki w Smartfirmie cena. W razie czego zapłaciłem i wysłałem zapytanie do Polsatu, ale jakoś nie odpowiadają. Na razie pieniądze widnieją jako "wolne środki", a do zapłaty jest 0. Tylko skąd ta suma się wzięła? Bardzo proszę o pomoc - z góry za nią dziękuję i pozdrawiam! Edytowane 4 Września 2017 przez Barti Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 4 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2017 Z każdym cyklem rozliczeniowym następuje weryfikacja prawa do rabatu smartDOM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gelo441 Opublikowano 4 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2017 (edytowane) Wielkie dzięki za odpowiedź! Czyli zapłaciłem 100 złotych, a oni wezmą z tego 50 złotych i zostanie mi 50 zł w wolnych środkach? Edytowane 4 Września 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 4 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2017 Tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 14 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 Słuchajcie, głupia sprawa. Jak bardzo istotne jest, że w umowie mam zapisany błędny model dekodera do Multiroomu? Nie będzie żadnych problemów przy ewentualnej wymianie sprzętu z powodu jakiejś nieprzewidzianej awarii? Numer DLAJ i karty są poprawne, ale kwestia modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 14 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 Przy zdawaniu lub wymianie sprzętu weryfikowane są numery sprzętu, więc nie powinno być problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 14 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 (edytowane) Dzięki wielkie, czyli się nie przejmuję. Edytowane 15 Września 2017 przez Barti Usunięto fragment postu niezwiązany z tematem wątku. O usłudze Multiroom w Cyfrowym Polsacie jest odrębny wątek w tym samym dziale forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neo_patryk Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 U mnie była ta sama sytuacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jadanek Opublikowano 17 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2017 Skonczyla mi sie umowa i automatycznie przedluzyla na bezterminowa. Mam Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD + 1 multiroom za 64.99zl i znizke na tel 50% w Smartdom za 24.99zl. Bylem w placowkach i pytalem, czy przy nowej umowie jakas lepsza oferte bede mial, to nic ciekawego mi nie zaproponowali. Czy jak zloze wypowiedzenie, to jest szansa, ze DUK zadzwoni z jakas lepsza oferta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 17 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2017 Wątek dotyczący ofert przedłużeniowych w Cyfrowym Polsacie jest tutaj: https://forum.satkurier.pl/topic/12802-promocje-oferty-dla-sta%C5%82ych-abonent%C3%B3w-cp/ Złożenie wypowiedzenia to jest podstawa, aby potem dostać dobrą ofertę na przedłużenie umowy. Oferty takie są na bieżąco podawane w ww. wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milka Opublikowano 17 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2017 Jest możliwość aby włączyli mi Eleveny przed 17.10? Od dzisiaj mam nowa umowę, a w ostatnim miesiącu starej wykupiłem Eleveny i niestety muszę je znów zamówić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
areczek396 Opublikowano 22 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2017 (edytowane) Witam. Wiem, że w wątku przewinął już się temat pełnomocnictwa ale chodziło o posiadanie dowodu osobistego mocodawcy a nie o samo pełnomocnictwo. Dziś odstałem telefon z DUK i zgodziłem się na przedstawioną propozycję. W nadchodzącym tygodniu ma do mnie przyjechać kurier z umową i dekoderem. Z uwagi na to że w godzinach 8.00-16.00 jestem w pracy gdzie nie mogę podpisać umowy, będzie ona dostarczona pod adres zamieszkania. Teraz moje pytanie: czy mogę upoważnić moją mamę do podpisania aneksu do umowy? Znalazłem wzór takiego pełnomocnictwa, wydanego nawet przez CP ale nie wiem czy finalnie będzie ono uwzględnione przy podpisaniu umowy. Pytanie to zadaje bo zdałem je oczywiście konsultantowi który odpowiedział mi "najlepiej żeby pan podpisał", "ciężko powiedzieć". Mam nadzieję, że uzyskam konkretną wiadomość tu na forum. Również jutro będę dzwonił do CP i może uda mi się uzyskać odpowiedź na to pytanie. Może napiszę odpowiedź na to pytanie, mam nadzieję, że może się komuś przydać jeśli będzie w takiej sytuacji. Umowa może zostać podpisana przez pełnomocnika, do podpisanej umowy należy załączyć oryginał pełnomocnictwa oraz przesłać jego skan jeszcze przed podpisaniem umowy na adres email: kontakt@cyfrowypolsat.pl. Dodatkowo informuję, że pełnomocnictwo powinno zawierać wszystkie wymagane elementy. Edytowane 23 Września 2017 przez areczek396 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.