Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ale nie wiem po co się chcesz męczyć, jak ta głupia ustawa raczej poleci do kosza. :crazy:

 

To nie była ustawa, to nawet nie był projekt ustawy- to był tylko pomysł kilku cwaniaków jak finansować reżimową TV.

Głównie za sprawą Cyfrowego Polsatu + inni dostawcy TV pomysł został "uśmiercony",aktualnie jest na rozkładzie zamysł obciążenia obywateli przy podatku PIT i płatnościach KRUS w wysokości 8zł. od osoby.

Mam nadzieję że i to przepadnie a TVP przejdzie do historii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy jest możliwość "przepisania" umowy z CP a innego członka rodziny, który jest ustawowo zwolniony z płacenia abonamentu ? 

Na sprzęcie użyczanym przez CP nie ma zgody na przepisanie zrobienie cesji.

Jedynie na sprzęcie pre paid istnieje możliwość zrobienia cesji.

 

Taką dostałem odpowiedź na priv. Czy to prawda ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki termin mija :?:

Ten na opłacenie bieżącego rachunku (tego powiedzmy za sierpień) czy abonamentu na którym aktualnie jesteś :?: Bo jak to pierwsze to będą ci d... truć SMSami ewentualnie zadzwonią z "pogróżkami" ;)

Jeśli druga opcja, czyli już dostajesz ponaglenia to może się skończyć wyłączeniem sygnału bo choć brakuje kilku zł. to system traktuje to jako nieopłacony okres.

Skoro z jakiś powodów nie możesz opłacić tego to zadzwoń do CP i powiedz o co chodzi,konsul zaznaczy że np. dopłacisz przy kolejnym abo. lub choć poprzez ICOK poinformuj mailem że jest taki czy jakiś inny problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem abonentem NC+.

Mam obecnie u nich:

 

Pakiet Extra+ z Canal+ (6)

Multiroom standard

Dwa dekodery Pace PVR oraz Sagecom

Eleven sport

 

za to wszystko płacę 81,80 zł.

mam umowę do końca grudnia 2017 roku.

 

Jako że raczej nie przedłużę z nimi umowy to chciałbym podobną ofertę uzyskać z Polsatu.

Interesuje mnie przede wszystkim piłka nożna Liga Hiszpańska, Liga Mistrzów. Jako że Polsat wykupił ligę mistrzów od sezonu 2018 to co byście mi polecili za pakiet z dwoma dekorami oraz multiroomem.

 

Proszę o info jestem laikiem odnośnie ofert polsatu.

 

 

 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze to nie "pakiet z dwoma dekorami oraz multiroomem" tylko dekoder główny + 2 multiroomy.

Proponuje oczywiście Evoboks + 2 x HD5500s

Skoro masz umowę do końca roku to raczej nie będziesz się spieszył z podpisaniem umowy z CP,

na razie to radził bym Ci tu regularnie zaglądać a nawet bardziej w temat- https://forum.satkurier.pl/topic/314-promocje-oferty-dla-nowych-abonent%C3%B3w-cp/page-220 w tej chwili jest dość martwy sezon,ale po wakacjach mogą się już trafiać jakieś ciekawe oferty,być może trafi się jakaś promocja typu Happy Hours i np. Premium Max w tym zestawie załapiesz ze sto kilka zł. a może i poniżej stówy.

Tu masz aktualną bez promocji ofertę: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/oferta-tv.cp?packageGroupId=23&clientType=NEW_CLIENT

Tak jaj wspomniałem zaglądaj,bo często są również ciekawsze oferty a tu błyskawicznie się o nich dowiesz.

 

 

A to trochę nie na temat,ale jest tu i wątek o CP

 

Za: media2 UOKiK: Większość operatorów udostępnia klientom nagrania rozmów sprzedażowych
 
Urząd sprawdził, czy operatorzy telekomunikacyjni udostępniają konsumentom nagrania telefonicznych rozmów sprzedażowych. Większość przedsiębiorców stosuje zasady prokonsumenckie. Część z nich robiła to jeszcze przed wystąpieniem UOKiK, pozostali zmienili działania. Wątpliwości urzędu wzbudziły praktyki Cyfrowego Polsatu oraz Vectry, która jednak zadeklarowała wprowadzenie zmian. Polkomtel nie w pełni uwzględnił zastrzeżenia urzędu.
 
Edytowane przez Feniks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, jako że w listopadzie kończy mi się umowa na TV a mam Smart Dom (Internet 100/200 za 59,90 - bez smart dom jakoś 120) dziś przyszedł do mnie liścik z ofertą, 9 msc za darmo i: Familijny MAX HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD + HBO HD + HBO GO + VOD za 99,99zł/msc lub Familiny MAX HD Cinemax HD i HBO HD za 79,99. Opłaca się to? Nie powiem że na HBO fajne filmy nie lecą ale czy nie dałoby się wyrwać czegoś lepszego? TV mam od 2 lat u nich. Co o tym myslicie? Składać wypowiedzenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2017-07-28 podpisałem aneks na przedłużenie umowy na 12/3, która miała obowiązywać od najbliższego okresu rozliczeniowego, tj. już od sierpnia 2017, bo okres rozliczeniowy mam na 30 każdego miesiąca. Konsultant powiedział, że nadpłata, która jest na koncie, w dniu 28.07.2017 przejdzie na poczet nowej umowy, a dziś patrzę i pobrało mi kwotę 99.99 na poczet sierpnia. Czy w związku z tym składać reklamację? Nadmienię, że dostałem potwierdzenie na maila o treści:

Potwierdzamy złożenie zamówienia nr Z2017-xxx-xxx-xxx w dniu 2017-07-28. Poinformujemy o dalszych krokach realizacji. Dziękujemy za skorzystanie z naszych usług.
Edytowane przez Barti
Brak znaków interpunkcyjnych w poście, przez co jego czytelność jest utrudniona. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się dogadałeś to tak masz- w czasie rozmowy z konsultantem myślenie jest jedną z podstawowych rzeczy.

Jeśli uzgadniasz, że: "od najbliższego okresu rozliczeniowego, tj. już od sierpnia 2017", a okres rozliczeniowy masz 30-tego to chyba jest rzeczą naturalną, że 30 sierpnia będzie dopiero za miesiąc, więc jak najbardziej system prawidłowo pobrał abonament z wolnych środków.

Gdybyś wyraźnie z konsulem ustalił, że zmiany wchodzą od najbliższego okresu rozliczeniowego to w rozmowie musiałyby paść słowa: 30 lipiec, a sam w poście nic takiego nie wymieniłeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2017-07-28 podpisałem aneks na przedłużenie umowy na 12/3, która miała obowiązywać od najbliższego okresu rozliczeniowego, tj. już od sierpnia 2017, bo okres rozliczeniowy mam na 30 każdego miesiąca. Konsultant powiedział, że nadpłata, która jest na koncie, w dniu 28.07.2017 przejdzie na poczet nowej umowy, a dziś patrzę i pobrało mi kwotę 99.99 na poczet sierpnia. Czy w związku z tym składać reklamację? Nadmienię, że dostałem potwierdzenie na maila o treści:

 

Jeżeli okres rozliczeniowy masz od 30 każdego miesiąca, to prawidłowo pobrali Ci opłatę, bo dzisiaj jest 30 lipiec 2017. Umowę podpisywałeś w starym okresie rozliczeniowym i zgodnie z Twoją dyspozycją, nowa umowa i opłaty wchodzą z nowym okresem rozliczeniowym, czyli w/g Twojej umowy wchodzą w życie dzisiaj. Twój okres rozliczeniowy jest od 30 każdego miesiąca do 29 następnego.

Edytowane przez Barti
Treści swojego postu nie zamieszczamy w obszarze cytowania. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I zgadzało by się, bo umowę aneksowałem 28 lipca i okres rozliczeniowy trwa do 29 lipca. A aneks do umowy miał obowiązywać od najbliższego okresu rozliczeniowego, czyli 30 lipca, dlatego też konsultant powiedział, że nadpłata 121 PLN zostanie na poczet nowej umowy. A zgodnie z umową, pierwsze 3 miesiące mają być gratis, więc dlaczego pobrało mi opłatę 99.99? Jedynie, co mi przychodzi do głowy to to, że ich system nie uaktualnił się jeszcze z ICOK internetowym.

Edytowane przez Barti
Poprawiono pisownię w poście.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry, nie dotyczyłam, że masz 3 miesiące gratis. To powinni Ci pobrać dopiero po gratisach, a nie w pierwszym miesiącu obowiązywania umowy. Zadzwoń i zapytaj, dlaczego pobrali teraz lub napisz przez ICOK, bo ta kwota powinna być Ci zwrócona lub być w wolnych środkach i dopiero powinni porać po gratisach.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, ale zostałem poinformowany przez konsultanta, że nowe warunki wchodzą od najbliższego okresu rozliczeniowego i dwa razy się pytałem konsultanta, czy środki na koncie przechodzą na poczet nowej umowy i mi to potwierdzał. Rozmowa z nim była bardzo ciężka, bo dało się odczuć podczas rozmowy, że jest nowicjuszem i teraz widać tego efekty.

Edytowane przez Barti
Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy posiadając dodatkowy dekoder mr to na wypowiedzeniu w miejscu nr.karty i nr.dekodera piszemy także dane z mr czy tylko dane głównego?

Jeszcze jedno, w miejscu, "wypowiadam umowę o świadczenie usług zawartą w dniu.?.." bo na ostatnim aneksie mam tylko datę wydruku, ją piszemy czy date wcześniejszej umowy o tytule "Potwierdzenie zmiany warunków umowy abonenckiej" i tu już jest Warszawa dnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aby posiadać usługę Multiroom HD konieczna jest umowa z dekoderem głównym. Rezygnując z głównego, rezygnujesz tym samym z dodatkowego. 

Po co sobie komplikujesz sprawę z datami? Skoro jednak musisz być nadgorliwie precyzyjny, to powinieneś podać datę zawarcia umowy wraz z datami wszystkich aneksów. Tylko po co? Masz podać dane abonenta i dane sprzętu, którego dotyczy umowa, aby można było dokładnie zidentyfikować umowę i ją rozwiązać zgodnie z Twoim życzeniem.

PS. Mamy tutaj temat o Rezygnacji z CP.

Edytowane przez swojadroga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, wracam na forum po dłuższej przerwie i mam pytania skierowane do osób znających się na tematyce umów z CP. Mianowicie, chodzi mi o posiadane przeze mnie pakiety: Familijny Max HD, Cinemax HD, Film HD, Sport HD oraz pakiet VOD. Do końca umowy zostało 16 miesięcy i wchodząc na e-konto wyświetla się informacja dotycząca dodatkowych zobowiązań wynikających z elastyczności - jest to wszystko oprócz Familijnego traktowanego jako podstawowe zobowiązanie. Miesięczna opłata wynosi 74,99 zł (w tym 5 zł za dekoder EVOBOX PVR HD).

Dodatkowo chciałbym wziąć Eleven i dodam, iż okres rozliczeniowy to obecnie 19.07-19.08. Kiedy najlepiej wykupić podany przeze mnie pakiet, bo z tego co słyszałem pierwszy miesiąc jest bezpłatnie? Czy może być tak, że przejdę na jakąś inną ofertę - w tej sytuacji wyższą i wtedy będzie dla mnie korzystniej niż przy płatności standardowego 89,99 zł (w tym 15 zł za Eleven)?

Edytowane przez Barti
Przeniesiono post do właściwego wątku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej w pierwszym/drugim dniu nowego okresu rozliczeniowego (więc 19 lub 20 sierpnia)

Narazie jeszcze przez min. 10 miesięcy nic nie zrobisz ze swoją ofertą (chyba, że wycofają jakiś gwarantowany kanał itp.)

 

Tego pytania nie rozumiem - co rozumiesz przez korzyść? Cenowo, ofertowo?

 

Czy może być tak, że przejdę na jakąś inną ofertę - w tej sytuacji wyższą i wtedy będzie dla mnie korzystniej niż przy płatności standardowego 89,99 zł (w tym 15 zł za Eleven)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pakiet Eleven w Twoim wypadku włączysz tylko w opcji na czas nieokreślny z prawem wyłączenia go w każdej chwili.

 

Na te Twoje rozterki znajdziesz odpowiedź w https://forum.satkurier.pl/topic/17336-pakiet-eleven-w-cyfrowym-polsacie-informacje-problemy-itp/?view=getnewpost

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej w pierwszym/drugim dniu nowego okresu rozliczeniowego (więc 19 lub 20 sierpnia)

Narazie jeszcze przez min. 10 miesięcy nic nie zrobisz ze swoją ofertą (chyba, że wycofają jakiś gwarantowany kanał itp.)

 

Tego pytania nie rozumiem - co rozumiesz przez korzyść? Cenowo, ofertowo?

Mam na myśli ofertę wyższą pod względem oferty. Obecnie płacę 74,99 zł za pakiety, które wymieniłem w powyższym wpisie. Z Eleven zapłacę standardowo 89,99 zł. Czy dałoby radę uzyskać wyższą od obecnej ofertę przy jakieś atrakcyjnej cenie - chodzi mi tutaj o pakiet zawierający oprócz Eleven np. HBO, bądź jakąś wymianę pakietu (o ile jest taka opcja)?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uzyskasz pełną ofertę z Eleven za 99,99zl, ale pod względem promocji do atrakcyjności będzie jej daleko.

O ofertach i czasie kiedy pojawiają się te najatrakcyjniejsze poczytasz w temacie o ofertach dla obecnych abonentów. O samym pakiecie Eleven i sposobach włączenia w temacie, który Ci wcześniej podlinkowalem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...