Burito Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 @SatExpert przezorny zawsze ubezpieczony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feniks Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 Ale nie wiem po co się chcesz męczyć, jak ta głupia ustawa raczej poleci do kosza. To nie była ustawa, to nawet nie był projekt ustawy- to był tylko pomysł kilku cwaniaków jak finansować reżimową TV. Głównie za sprawą Cyfrowego Polsatu + inni dostawcy TV pomysł został "uśmiercony",aktualnie jest na rozkładzie zamysł obciążenia obywateli przy podatku PIT i płatnościach KRUS w wysokości 8zł. od osoby. Mam nadzieję że i to przepadnie a TVP przejdzie do historii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrolowski Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 Witam, czy jest możliwość "przepisania" umowy z CP a innego członka rodziny, który jest ustawowo zwolniony z płacenia abonamentu ? Na sprzęcie użyczanym przez CP nie ma zgody na przepisanie zrobienie cesji. Jedynie na sprzęcie pre paid istnieje możliwość zrobienia cesji. Taką dostałem odpowiedź na priv. Czy to prawda ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 Wszystko w tej kwestii zostało opisane w temacie o cewki: https://forum.satkurier.pl/topic/6360-dokładny-przebieg-cesji-dekodera/?view=getnewpost Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyfek Opublikowano 22 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2017 Zapomniałem o dopłaceniu kilku złotych na abonament, termin mija w tym tygodniu, a nie będę miał jak zapłacić. Czy TV od razu przestanie działać, czy jest jakiś okres, w ktorym zapominalscy moga uregulować płatności bez przerwy w TV? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feniks Opublikowano 23 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2017 Jaki termin mija Ten na opłacenie bieżącego rachunku (tego powiedzmy za sierpień) czy abonamentu na którym aktualnie jesteś Bo jak to pierwsze to będą ci d... truć SMSami ewentualnie zadzwonią z "pogróżkami" Jeśli druga opcja, czyli już dostajesz ponaglenia to może się skończyć wyłączeniem sygnału bo choć brakuje kilku zł. to system traktuje to jako nieopłacony okres. Skoro z jakiś powodów nie możesz opłacić tego to zadzwoń do CP i powiedz o co chodzi,konsul zaznaczy że np. dopłacisz przy kolejnym abo. lub choć poprzez ICOK poinformuj mailem że jest taki czy jakiś inny problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik33 Opublikowano 25 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2017 Witam jestem abonentem NC+. Mam obecnie u nich: Pakiet Extra+ z Canal+ (6) Multiroom standard Dwa dekodery Pace PVR oraz Sagecom Eleven sport za to wszystko płacę 81,80 zł. mam umowę do końca grudnia 2017 roku. Jako że raczej nie przedłużę z nimi umowy to chciałbym podobną ofertę uzyskać z Polsatu. Interesuje mnie przede wszystkim piłka nożna Liga Hiszpańska, Liga Mistrzów. Jako że Polsat wykupił ligę mistrzów od sezonu 2018 to co byście mi polecili za pakiet z dwoma dekorami oraz multiroomem. Proszę o info jestem laikiem odnośnie ofert polsatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feniks Opublikowano 25 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2017 (edytowane) Po pierwsze to nie "pakiet z dwoma dekorami oraz multiroomem" tylko dekoder główny + 2 multiroomy. Proponuje oczywiście Evoboks + 2 x HD5500s Skoro masz umowę do końca roku to raczej nie będziesz się spieszył z podpisaniem umowy z CP, na razie to radził bym Ci tu regularnie zaglądać a nawet bardziej w temat- https://forum.satkurier.pl/topic/314-promocje-oferty-dla-nowych-abonent%C3%B3w-cp/page-220 w tej chwili jest dość martwy sezon,ale po wakacjach mogą się już trafiać jakieś ciekawe oferty,być może trafi się jakaś promocja typu Happy Hours i np. Premium Max w tym zestawie załapiesz ze sto kilka zł. a może i poniżej stówy. Tu masz aktualną bez promocji ofertę: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/oferta-tv.cp?packageGroupId=23&clientType=NEW_CLIENT Tak jaj wspomniałem zaglądaj,bo często są również ciekawsze oferty a tu błyskawicznie się o nich dowiesz. A to trochę nie na temat,ale jest tu i wątek o CP Za: media2 UOKiK: Większość operatorów udostępnia klientom nagrania rozmów sprzedażowych Urząd sprawdził, czy operatorzy telekomunikacyjni udostępniają konsumentom nagrania telefonicznych rozmów sprzedażowych. Większość przedsiębiorców stosuje zasady prokonsumenckie. Część z nich robiła to jeszcze przed wystąpieniem UOKiK, pozostali zmienili działania. Wątpliwości urzędu wzbudziły praktyki Cyfrowego Polsatu oraz Vectry, która jednak zadeklarowała wprowadzenie zmian. Polkomtel nie w pełni uwzględnił zastrzeżenia urzędu. Całość: https://media2.pl/telekomunikacja/143487-UOKiK-Wiekszosc-operatorow-udostepnia-klientom-nagrania-rozmow-sprzedazowych.html Edytowane 25 Lipca 2017 przez Feniks Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokodzambo Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 Witajcie, jako że w listopadzie kończy mi się umowa na TV a mam Smart Dom (Internet 100/200 za 59,90 - bez smart dom jakoś 120) dziś przyszedł do mnie liścik z ofertą, 9 msc za darmo i: Familijny MAX HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD + HBO HD + HBO GO + VOD za 99,99zł/msc lub Familiny MAX HD Cinemax HD i HBO HD za 79,99. Opłaca się to? Nie powiem że na HBO fajne filmy nie lecą ale czy nie dałoby się wyrwać czegoś lepszego? TV mam od 2 lat u nich. Co o tym myslicie? Składać wypowiedzenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 Zerknij do właściwszego tematu: https://forum.satkurier.pl/topic/12802-promocje-oferty-dla-stałych-abonentów-cp/?view=getnewpost Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manguscik Opublikowano 30 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2017 (edytowane) W dniu 2017-07-28 podpisałem aneks na przedłużenie umowy na 12/3, która miała obowiązywać od najbliższego okresu rozliczeniowego, tj. już od sierpnia 2017, bo okres rozliczeniowy mam na 30 każdego miesiąca. Konsultant powiedział, że nadpłata, która jest na koncie, w dniu 28.07.2017 przejdzie na poczet nowej umowy, a dziś patrzę i pobrało mi kwotę 99.99 na poczet sierpnia. Czy w związku z tym składać reklamację? Nadmienię, że dostałem potwierdzenie na maila o treści: Potwierdzamy złożenie zamówienia nr Z2017-xxx-xxx-xxx w dniu 2017-07-28. Poinformujemy o dalszych krokach realizacji. Dziękujemy za skorzystanie z naszych usług. Edytowane 30 Lipca 2017 przez Barti Brak znaków interpunkcyjnych w poście, przez co jego czytelność jest utrudniona. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feniks Opublikowano 30 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2017 Jak się dogadałeś to tak masz- w czasie rozmowy z konsultantem myślenie jest jedną z podstawowych rzeczy. Jeśli uzgadniasz, że: "od najbliższego okresu rozliczeniowego, tj. już od sierpnia 2017", a okres rozliczeniowy masz 30-tego to chyba jest rzeczą naturalną, że 30 sierpnia będzie dopiero za miesiąc, więc jak najbardziej system prawidłowo pobrał abonament z wolnych środków. Gdybyś wyraźnie z konsulem ustalił, że zmiany wchodzą od najbliższego okresu rozliczeniowego to w rozmowie musiałyby paść słowa: 30 lipiec, a sam w poście nic takiego nie wymieniłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 30 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2017 (edytowane) W dniu 2017-07-28 podpisałem aneks na przedłużenie umowy na 12/3, która miała obowiązywać od najbliższego okresu rozliczeniowego, tj. już od sierpnia 2017, bo okres rozliczeniowy mam na 30 każdego miesiąca. Konsultant powiedział, że nadpłata, która jest na koncie, w dniu 28.07.2017 przejdzie na poczet nowej umowy, a dziś patrzę i pobrało mi kwotę 99.99 na poczet sierpnia. Czy w związku z tym składać reklamację? Nadmienię, że dostałem potwierdzenie na maila o treści: Jeżeli okres rozliczeniowy masz od 30 każdego miesiąca, to prawidłowo pobrali Ci opłatę, bo dzisiaj jest 30 lipiec 2017. Umowę podpisywałeś w starym okresie rozliczeniowym i zgodnie z Twoją dyspozycją, nowa umowa i opłaty wchodzą z nowym okresem rozliczeniowym, czyli w/g Twojej umowy wchodzą w życie dzisiaj. Twój okres rozliczeniowy jest od 30 każdego miesiąca do 29 następnego. Edytowane 30 Lipca 2017 przez Barti Treści swojego postu nie zamieszczamy w obszarze cytowania. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manguscik Opublikowano 30 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2017 (edytowane) I zgadzało by się, bo umowę aneksowałem 28 lipca i okres rozliczeniowy trwa do 29 lipca. A aneks do umowy miał obowiązywać od najbliższego okresu rozliczeniowego, czyli 30 lipca, dlatego też konsultant powiedział, że nadpłata 121 PLN zostanie na poczet nowej umowy. A zgodnie z umową, pierwsze 3 miesiące mają być gratis, więc dlaczego pobrało mi opłatę 99.99? Jedynie, co mi przychodzi do głowy to to, że ich system nie uaktualnił się jeszcze z ICOK internetowym. Edytowane 30 Lipca 2017 przez Barti Poprawiono pisownię w poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 30 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2017 (edytowane) Sorry, nie dotyczyłam, że masz 3 miesiące gratis. To powinni Ci pobrać dopiero po gratisach, a nie w pierwszym miesiącu obowiązywania umowy. Zadzwoń i zapytaj, dlaczego pobrali teraz lub napisz przez ICOK, bo ta kwota powinna być Ci zwrócona lub być w wolnych środkach i dopiero powinni porać po gratisach. Edytowane 30 Lipca 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 30 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2017 Złożyłeś zamówienie, o czym Cię poinformowano mailem. Zamówienie nie jest równoznaczne z zawarciem umowy. Przeczytaj uważnie treść z maila. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manguscik Opublikowano 30 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2017 (edytowane) Zgadza się, ale zostałem poinformowany przez konsultanta, że nowe warunki wchodzą od najbliższego okresu rozliczeniowego i dwa razy się pytałem konsultanta, czy środki na koncie przechodzą na poczet nowej umowy i mi to potwierdzał. Rozmowa z nim była bardzo ciężka, bo dało się odczuć podczas rozmowy, że jest nowicjuszem i teraz widać tego efekty. Edytowane 30 Lipca 2017 przez Barti Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesi1 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Czy posiadając dodatkowy dekoder mr to na wypowiedzeniu w miejscu nr.karty i nr.dekodera piszemy także dane z mr czy tylko dane głównego? Jeszcze jedno, w miejscu, "wypowiadam umowę o świadczenie usług zawartą w dniu.?.." bo na ostatnim aneksie mam tylko datę wydruku, ją piszemy czy date wcześniejszej umowy o tytule "Potwierdzenie zmiany warunków umowy abonenckiej" i tu już jest Warszawa dnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 (edytowane) Aby posiadać usługę Multiroom HD konieczna jest umowa z dekoderem głównym. Rezygnując z głównego, rezygnujesz tym samym z dodatkowego. Po co sobie komplikujesz sprawę z datami? Skoro jednak musisz być nadgorliwie precyzyjny, to powinieneś podać datę zawarcia umowy wraz z datami wszystkich aneksów. Tylko po co? Masz podać dane abonenta i dane sprzętu, którego dotyczy umowa, aby można było dokładnie zidentyfikować umowę i ją rozwiązać zgodnie z Twoim życzeniem. PS. Mamy tutaj temat o Rezygnacji z CP. Edytowane 3 Sierpnia 2017 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesi1 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Nie musze tylko myślałem że musi być regułka "wypowiadam... bla bla zawartą w dniu... Doszukałem że nie trzeba czyli pierwszy wzór z tej strony. Podziękował http://icyfrowypolsat.pl/wzor-wypowiedzenia-umowy/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PLQba Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 (edytowane) Witam, wracam na forum po dłuższej przerwie i mam pytania skierowane do osób znających się na tematyce umów z CP. Mianowicie, chodzi mi o posiadane przeze mnie pakiety: Familijny Max HD, Cinemax HD, Film HD, Sport HD oraz pakiet VOD. Do końca umowy zostało 16 miesięcy i wchodząc na e-konto wyświetla się informacja dotycząca dodatkowych zobowiązań wynikających z elastyczności - jest to wszystko oprócz Familijnego traktowanego jako podstawowe zobowiązanie. Miesięczna opłata wynosi 74,99 zł (w tym 5 zł za dekoder EVOBOX PVR HD).Dodatkowo chciałbym wziąć Eleven i dodam, iż okres rozliczeniowy to obecnie 19.07-19.08. Kiedy najlepiej wykupić podany przeze mnie pakiet, bo z tego co słyszałem pierwszy miesiąc jest bezpłatnie? Czy może być tak, że przejdę na jakąś inną ofertę - w tej sytuacji wyższą i wtedy będzie dla mnie korzystniej niż przy płatności standardowego 89,99 zł (w tym 15 zł za Eleven)? Edytowane 6 Sierpnia 2017 przez Barti Przeniesiono post do właściwego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Najlepiej w pierwszym/drugim dniu nowego okresu rozliczeniowego (więc 19 lub 20 sierpnia) Narazie jeszcze przez min. 10 miesięcy nic nie zrobisz ze swoją ofertą (chyba, że wycofają jakiś gwarantowany kanał itp.) Tego pytania nie rozumiem - co rozumiesz przez korzyść? Cenowo, ofertowo? Czy może być tak, że przejdę na jakąś inną ofertę - w tej sytuacji wyższą i wtedy będzie dla mnie korzystniej niż przy płatności standardowego 89,99 zł (w tym 15 zł za Eleven)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Pakiet Eleven w Twoim wypadku włączysz tylko w opcji na czas nieokreślny z prawem wyłączenia go w każdej chwili. Na te Twoje rozterki znajdziesz odpowiedź w https://forum.satkurier.pl/topic/17336-pakiet-eleven-w-cyfrowym-polsacie-informacje-problemy-itp/?view=getnewpost Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PLQba Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Najlepiej w pierwszym/drugim dniu nowego okresu rozliczeniowego (więc 19 lub 20 sierpnia) Narazie jeszcze przez min. 10 miesięcy nic nie zrobisz ze swoją ofertą (chyba, że wycofają jakiś gwarantowany kanał itp.) Tego pytania nie rozumiem - co rozumiesz przez korzyść? Cenowo, ofertowo? Mam na myśli ofertę wyższą pod względem oferty. Obecnie płacę 74,99 zł za pakiety, które wymieniłem w powyższym wpisie. Z Eleven zapłacę standardowo 89,99 zł. Czy dałoby radę uzyskać wyższą od obecnej ofertę przy jakieś atrakcyjnej cenie - chodzi mi tutaj o pakiet zawierający oprócz Eleven np. HBO, bądź jakąś wymianę pakietu (o ile jest taka opcja)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Uzyskasz pełną ofertę z Eleven za 99,99zl, ale pod względem promocji do atrakcyjności będzie jej daleko. O ofertach i czasie kiedy pojawiają się te najatrakcyjniejsze poczytasz w temacie o ofertach dla obecnych abonentów. O samym pakiecie Eleven i sposobach włączenia w temacie, który Ci wcześniej podlinkowalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.