Skocz do zawartości

Sprzedaż platformy N coraz bliżej !


janunio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak dotąd wyniki oglądalności TVN jak i stacji tematycznych, potwierdzają że jest to najlepsza stacja TV w Polsce i tyle.

 

Może najpopularniejsza, ale to nie jest znaczy, że najlepsza.

Oczywiście tak jak napisałeś o gustach się nie dyskutuje, każdy ma swoje, więc i mi wolno wyrazić opinię, że jest to stacja dla widza bardzo mało wymagającego, stawiającego na rozrywkę na najniższym poziomie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tak jakby wątpić w niepodległości Polski, bo dłużej byliśmy pod zaborami niż teraz niepodlegli. Na dzień dzisiejszy wyniki oglądalności prezentują się tak, a nie inaczej. Co będzie za tydzień, miesiąc to będzie, a dzisiaj jest dzisiaj.

Jak nie stawia, będzie mecz gwiazdy - politycy :)

Nie ośmieszaj się nazywając to coś sportem. Równie dobrze mogą pojechać to każdej jednej miejscowości i relacjonować jak dzieci kopią piłkę na podwórku albo zabrać je na stadion miejski w Warszawie na Łazienkowskiej 3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyobrażacie sobie TVN w rekach VIVENDI? Przecież to najlepsza stacja w Polsce spadła by na poziom dna!

Jaka?! Najlepsza?! :lol2: Dobrze, że czytając to nie piłem czegoś, bo bym się zakrztusił. Masz niezłe poczucie humoru. Muszę to przyznać.

Co Ty tam masz najlepszego? Może TopModel, tabloidowe Fakty, Taniec z gwiazdami?

 

 

To wymień najlepsza telewizję ogólnopolską cwaniaku. :roll: TVN, Polsat, TVP, TELE5, PULS, POLONIA1 ... co jeszcze? Porównując to wszystko to TVN posiada najlepszą ramówke, najlepsze gwiazdy. Mam nadzieje, ze nic nie piles teraz, bo bys monitor se oblał. :roll:

 

Zobacz sobie wyniki oglądalnośc TOP20 pozycji w każdym tygodniu od Marca do Maja. Widziałeś tak jakiś program Polsatu? 2 razy było żalosne Mast Be the Music. Wszystko przewodzi TVP i TVN. Porównaj sobie oglądalnośc Mam Talent!, X-factora z Must Be The Music i Bitwy na Głosy. TVN wyprzedadza je o lata świetlne bijac kolejne rekordy. Przypomne tylko, że najwieksza oglądalnośc X-factor'a to ponad 6 mln ludzi.

 

TVN to najlepsza stacja ogólnopolska bez dwóch zdań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale sam TVN nie ma największej oglądalności. W grupie 4+ przewodniczy TVP 1, a w grupie 16-49 Polsat, ale zgadzam się, że oglądalność decyduje o tym, że dany kanał jest najlepszy, bo w końcu na czymś na najlepszość musi opierać się.

zależy jak liczyć. TVN stawia na prime-time oraz na czas największych żniw z reklam, czyli sezony.

W czasie sezonu jesienno-zimowego oraz wiosennego w grupie 16-49 króluje TVN (przykład: http://media2.pl/badania/78080-kwiecien ... hitem.html)

To sytuacja, która powtarza się co roku...

 

Podobnie w tzw. peak-time. Udziały w oglądalności podawane przez różne serwisy skupiają się na całej dobie, podczas gdy dla stacji komercyjnych kluczowy jest prime-time. Wtedy jest najwięcej oglądających i najdroższe reklamy. W tym wypadku również TVN ma najwyższe notowania.

Dla reklamodawców istotne też jest skąd pochodzi odbiorca. Wiadomo, że najczęściej reklamy kierowane są do mieszkańców miast, którzy często robią zakupy (to chyba jasne i nie ma co tłumaczyć).

 

TVN realizuje cele, by być liderem tam, gdzie reklamodawcy zapłacą najwięcej. Stąd są takim łakomym kąskiem... A czy są najlepsi -> well... to subiektywne odczucie. Z ogólnotematycznych IMO są najlepsi, choć znalazłbym wiele ciekawszych stacji wśród tematycznych.

 

Więcej informacji na temat oglądalności różnych stacji (w rozbiciu na różne kategorie):

http://gfx.tvn.pl/investorDownloadFile/ ... lnosci.xls

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dajcie już spokój, koń jaki jest każdy widzi. Dla mnie to telewizja dla pań i to zwłaszcza tych w okresie przekwitania. A że kobiety żyją długo stąd ta oglądalność. Spece od PR dobrze wiedzą że w domu rękę na pilocie trzyma przeważnie żona albo babcia :lol2:

Edit: I już czarne chmury nad sprzedażą dla News Corp.:

http://spam.org/index.php?readmore=19016

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego dla Pań? Bo jak ktoś jest normalny i spędza czas w weekend bardziej pożytecznie, niż oglądanie pięciu lig piłkarskich to nie jest dla Ciebie "wystarczająco męski"? Normalnie ręce lecą..... A żeby nie był całkiem OT to decyzje i negocjacje są w tak wąskim gronie, że do wszelkich rewelacji podchodziłbym bardzo sceptycznie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Męskie to jest kibolowanie na stadionie a nie gapienie się w kapciach na TV :P Co będzie to będzie, dla abonentów najlepsze jest pozostanie 3 platform bo to zapewni dalszą konkurencję i walkę o klienta. A jak słusznie zauważył hazy dowiemy się wszystkiego po fakcie a nie z portalików netowych bo to nie dyrdymały a miliardowa transakcja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do strat przynoszonych przez n, to polecam:

 

http://www.canalpluscyfrowy.pl/pl/prasa?113424431696

 

Zwłaszcza tekst :

"W 2003, gdy spółka przekroczyła po raz pierwszy próg rentowności operacyjnej, obrót według standardów US GAAP wyniósł 651 mln zł, a EBIT 43 mln zł."

 

Bartek, nie wiemy ile zapłaciła i nie mamy możliwości porównania tej kwoty z tymi jakie płacą nadawcy w innych krajach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby było inaczej to nie zakupiłaby tych praw. Ligą Europejską oczywiście, że nikt nie był zainteresowany. W szczególności Polsat, który ze świni chciał zrobić księżniczkę, co było wiadomo z góry, że się nie uda.

 

Czyli rozumiem, że pracujesz w UEFA i wiesz jakie było zainteresowanie? Jakoś w całej Europie się te prawa sprzedają, tylko Polacy którzy mają cud zwany Ekstraklasą, wiedzą że to nic nie warte wydarzenie sportowe.... Cóż więcej dodać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie pracuję. To jest moje zdanie, które wyrobiłem sobie na podstawie obserwacji rynku praw telewizyjnych do wydarzeń sportowych.

Wiadomo, że głównym daniem jest LM, a LE przystawką. Przez ostatnie trzy lata Polsat próbował z przystawki zrobić głównie danie i jak widać to się nie udało. Jeśli nie masz LM to kupowanie LE nie ma sensu, bo zainteresowani tym będzie niewielkie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie pracuję. To jest moje zdanie, które wyrobiłem sobie na podstawie obserwacji rynku praw telewizyjnych do wydarzeń sportowych.

Wiadomo, że głównym daniem jest LM, a LE przystawką. Przez ostatnie trzy lata Polsat próbował z przystawki zrobić głównie danie i jak widać to się nie udało. Jeśli nie masz LM to kupowanie LE nie ma sensu, bo zainteresowani tym będzie niewielkie.

Do LM też nie było wielu chętnych, co jako obserwator rynku powinieneś zauważyć.

1. CP potwierdził, że nawet nie próbował walczyć o LM

2. Nie było żadnych ekscytacji przetargiem w mediach (tak jak było to trzy lata temu, gdzie o LM walczyła "n"ka z C+)

3. UEFA długo nie mogła się zdecydować na sprzedaż praw licząc na podbicie ceny (którego jak wiadomo nie było) - podobnie zachowała się Ekstraklasa po niesatysfakcjonujących cenach proponowanych przez C+ i "n".

4. LM w całości zgarnęła "n"ka zbierając LE przy okazji, czyli nawet nie było chętnego na zakup praw do pakietu otwartego

 

To moje obserwacje - może skonfrontujemy z Twoimi?

 

I teraz za tę przepłacającą za wszystko "n"kę (przepłaciła przecież za LM, LE, kontrakty z 20CF i Monolithem) w kolejce ustawiają się firmy z branży by ją wykupić (w tym Vivendi, które na każdym kroku podkreśla to, że TVN przepłacił za prawa do filmów).

Coś chyba się nie zgadza, no nie?

 

IMO wszystkie bajki o przepłacaniu to bujdy, żeby zdyskredytować TVN.

Dowodzi tego kolejka chętnych na zakup tej firmy.

 

PS. Teraz coś mi przyszło do głowy. A może Vivendi blefuje jeśli chodzi o chęć zakupu TVNu? Może pod pretekstem chęci zakupu chciało poznać informacje o tym za jakie pieniądze TVN zakupił prawa sportowe i filmowe. Może chce poznać informacje o kosztach dekoderów oraz szczegóły kontraktów na emisje kanałów?

W końcu jako potencjalny kupiec chyba może takie informacje otrzymać (w tym tygodniu potencjalni inwestorzy przeglądają księgi TVNu).

A w ostatecznym rozrachunku takie informacje mogą być bardzo cenne dla ich firmy-córki, czyli C+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...