Skocz do zawartości

N na kartę


Rekomendowane odpowiedzi

NnK (TnK) i może inne produkty spod niebieskiej flagi to SYF i głosić to będę ku przestrodze na wszystkich odpustach.

Zdaje się , ze po kolejnych 15 dniach (co tak szybko) Dział reklamacji po "aptekarsku" przedłuzył ważność konta o 3 mce i 19 dni (czyli co do grosza) pomijając straty klienta np. koszt pakowania, dojazdy na pocztę, koszt telefonów, listu, utrata 35 dni gwarancji..... liczyłem, że choć zaokrąglą chłopakowi do 4-5 mcy (co by im to szkodziło w kwestii poprawy wizerunku). Tak przecież robią szanujące się firmy (z tego syfiastego grajdołu usłyszałem "...przecież Pan wiedział co kupuje" czyli, za złom jaki wciska ta oszukańcza firma to jeszcze winę ponosi klient). Nie liczyłbym na fory (awaria może sie przecież zdarzyć) gdyby wszystko odbyło się normalnie tzn. awaria-naprawa-góra 10-14 dni' ale 3 RAZY w tej niechlujnej firmie to poważne wykroczenie poza standard.

NIC z tego to błazny.

Od tego niefortunnego nabytku jestem absolutnym rzecznikiem opinii:

N w każdym wydaniu to dla mnie synonim zamulonego dna.

Sprawę pt. 6 Karty Gwarancyjnej przekazałem do UOKiK.

Ku przestrodze, TYLE w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NnK (TnK) i może inne produkty spod niebieskiej flagi to SYF i głosić to będę ku przestrodze na wszystkich odpustach.

I głosić będziesz bzdury, bo jesteś jednym z nielicznych który miał pecha. Jak wchodzę do tego tematu to mam ochotę poczytać coś nowego, a widząc nowe posty wbijam poczytać co jest grane, tymczasem jazda z Twojej strony w kółko. Ja wiem że nikt mi nie każe tego czytać, a tak samo nikt Tobie nie zabrania pisać, ale to zacznie zaraz wyglądać jak spam z Twojej strony. Do kogo miałeś trafić to trafiłeś. Ja należę do tych zadowolonych i nie mających żadnych problemów, tak samo sąsiedzi, każdy z innym tunerem do Nki. Nie wiem, jak tak bardzo Cię to dotknęło to dochodź swoich praw, załóż stronę anty N, porozwieszaj bannery na mieście, ale daj tutaj ludziom już spokój bo to się robi nudne i irytujące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jaczyli... dobry człowieku. Nic nie naciągałem. Opisałem konkretny przypadek załatwienia prostej sprawy w Nnk.

Jeśli uważasz , ze to tylko mój pech to Twój problem....

To co dowiedziałem się przy okazji niezamierzonych przecież potyczek z ta fatalną, niechlujną firmą dotyczy kilkudziesięciu osób dziennie bo tyle średno trafia reklamowanych sprzetów do naprawy (wymiany).

Ciesz się , ze ci chodzi nawet napisz o tym esej ale do czasu...

i już nie zamierzam wracać do sprawy w tym miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mój po 2 tygodniach rozebrałem , wymieniłem co trzeba i gra . Olałem gwarancje która i tak jest nic nie warta.

Możesz coś więcej napisać jakich zmian dokonałeś software, hardware?

Zależy co chcesz wiedzieć ( ja zajmuję się elektronika i wiem co pada w n-box ) jeśli cię interesuje to 2 info masz w gogle .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli możesz to napisz coś na temat (to co możesz i jest w pełni legalne) co tam się psuje w nich. Chodziło mi właśnie od strony hardware. Czy bliźniaczo problemy te mogą również wystąpić ADB 2850ST - czy konstrukcja ich jest tak bardzo inna, że nie mają tych problemów.

Pisano chyba kiedyś tutaj o padających głowicach. Czy często się psują? Jakie są najczęstsze awarie tych dekoderów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie głowice , padają kondensatory tylko w starych seriach jak BSKA , nowe BXZB już maja głowice na płycie i lepsze rozwiązanie ( nie grzeją się tak), co do 2850 jeszcze takiego nie spotkałem uszkodzonego.

Typowe objawy to spadek sygnału lub zawieszanie się tunera na starcie boot na wyświetlaczu lub Test , miałem też przypadek że tuner wsio odpal ale wieszał się na grafice aktywacji ( i tak stał ekran ) to też kondensatory )

W BSKA:

 

Głowica (przykład)

0b1fcabbd1b462demed.jpg

Płyta główna ( przykład)

c0f9ac26d8394e4fmed.jpg

 

wymieniamy wszystkie 16V 470uF LOW ESR ( ważne oznaczenie LOW ESR i na 105 stopni min) oraz 2 na płycie głównej po 1000uF

polecam firmy panasonic ( ciężko dostać i drogo lub JAMICON )

 

Awarie jakie :D Firma zmienia obudowę i nakleja folie i nic więcej , tunery idzą po abonamentach tyle że odświeżone , nikt nie płaci za ich pełne sprawdzenie i kompletną naprawę .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciesz się , ze ci chodzi nawet napisz o tym esej ale do czasu...

Mam TNK HD od kiedy weszła ;) Nie będę pisał esei, sam to robisz :)

 

bigcyc123 - Wymiana o faktycznie prosta robótka, a teraz jak już foty dałeś to wystarczy podstawowa umiejętność trzymania lutownicy i ewentualnie odsysacza do cyny :) Ciekawe czy komuś wystrzeliły, bo przy czymś takim zawału można dostać :) Ja swojego 2850ST rozbierałem, ale ni śladu jakichkolwiek uszkodzeń czy nienormalnych zachowań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

esejów, miszczu, esejów...

Zmuszasz się do czytania, ale i tak, niestety do Ciebie przesłanie nie dotarło. W swych postach nie mam pretensji do tunera jako rzeczy (ma prawo się psuć)

Mam pretensje do tej machiny ludzkiej (BOK, serwis, Reklamacja), która działa w tak katastrofalny sposób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...