Skocz do zawartości

HD w Polsat Box


trojan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A co do kanału Discovery HD i pakietu to posiadam oficjalną ulotkę reklamową z grudnia 2009 w której jak byk Discovery HD wchodzi w skład Pakietu.

 

 

Ulotka reklamowa nie jest ofertą w świetle prawa handlowego więc co Ty masz na tej starej ulotce to jest mało istotne. Niestety :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się. Ale przy zawieraniu umowy stwierdziłem brak Discovery HD w pakiecie i na moją prośbę pracownik APS dzwonił do CP i przy świadkach oznajmił mi że w systemie jest błąd

i mylnie drukuje się bez Discovery HD. Także na stronie CP jakiś czas Discovery HD wchodził w skład pakietu. Mam zrzuty ekranów.

To wszystko powyższe świadczy o rozmyślnym wprowadzaniu w błąd (używam tu bardzo łagodnego określenia) w celu nakłonienia klienta do podpisania niekorzystnej umowy.

Na mój głupi rozum dobry prawnik w każdym sądzie zrobiłby z tego niezły użytek.

 

Pozdrowienia.;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem z discovery hd i od wczoraj mam go zablokowane...

Nawet w APSie jak podpisywałem miesiąc temu umowę to był już problem z zaznaczeniem tej opcji w systemie. Wniosek nie ma go w pakiecie ale też nie można go przy podpisywaniu umów włączyć... . Bałagan jak był tak jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj jeszcze ogladalem DISCOVERY HD dzis mam ciemnosc. Przy czym pozostale kanaly HD z polsatu swieca na module cam. Zadzwonilem do BOK i wyjasnilem ze zgodnie z wczesniejszym emailem jaki dostalem Pakiet HD mial byc gratis do chwili otrzymania porozumienia ktorego od grudnia jeszcze nie otrzymalem. Pan konsultant zapewnil mnie za DISCOVERY HD wchodzi w sklad pakietu HD i nie jest oddzielnie platnym kanalem premium. Mial mi przeslac ponownie uprawnienia do tych kanalow i narazie czekam. O dziwo jak zapytalem dlaczego nie dostalem jeszcze porozumienia ktore 2 razy zamawialem w grudniu nie mogl odszukac takiej dyspozycji majac nawet numer zgloszenia ktory mu podalem. Wykonal wiec ponowne zlecenie wyslania porozumienia i podal mi nowy numer zgloszenia. Czy to jest powazny operator z 3 mln abonentow ? To jakas kpina zeby procedury zabijaly firme od środka.

 

Zaczynam sie obawiac ze moge nie odzyskac Discovery HD :) bo pracownicy sa przekonani ze nalezy do pakietu HD , a ktos na gorze wymyslil sobie ze bedzie poza pakietem tylko ze zapomnial poinformowac podwladnych. Uprawnienia mogl mi Pan konsultant wyslac ale do Pakietu ktory mi dziala natomiast sam dicovery hd pewnie gdzies zagubil sie w systemie :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem teraz fajną odpowiedź od konsultanta w sprawie Discovery hd. Powiedział mi że kanał nie jest w pakiecie hd i jest dostępny promocyjnie, (Powiedziałem, że od wczoraj mam zakodowane), a po zakodowaniu nie można go póki co włączyć bo nie jest przypisany do innego pakietu... hm Czyli promocyjnie ale nie mogę go i tak oglądać?... odpowiedź :no tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowny Panie

 

Uprzejmie informuję, że kanał Discovery HD nie znajduje się w ofercie Pakietu HD. Warunkiem odbioru ww. kanału będzie podpisanie stosownego porozumienia. W przypadku wyrażenia woli skorzystania z oferty prosimy o informacje, wówczas dokument zostanie do Pana wysłany.

 

Motaja sie strasznie wczesniej Konsultant stwierdzil ze nie ma takich informacji jakoby discovery hd byl poza pakietem.

 

PS: Poprosilem o wyslanie porozumienia i aktywacje kanalu Discovery do czasu otrzymania drukow od polsatu. W odpowiedzi dostalem informacje ze dicovery hd zostalo aktywowane, narazie jeszcze do karty nie doszly uprawnienia.

 

PS2: Discovery HD zaswiecil po okolo 5 minutach od przelaczenia na kanal dla abonentow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wcgodzil discovery hd teraz jest discovery hd showcase i to nie od CP zalezy tylko od grupy discovery ktora postanowila z tego kanału zrobic kanał premium

Info jakie otrzymałem z APS bo chciałem podpisać nową umowę ale system odrzucał opcję Discovery HD Showcase,pakiet HD tak jak już tu koledzy pisali mieli tą samą sytuację.CP nie ma podpisanej umowy na kanał Discovery HD Showcase co wyjaśnia całą zaistniałą sytuację jak i bajzel panujący w CP,kanał będzie chodził u tych co podpisali nowe umowy z pakietem HD ale nie wiadomo jak długo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też świeci od rana. Z łaski włączyli mi "promocyjnie" na miesiąc. Na moje 2 maile oczywiście nikt nie raczył odpowiedzieć.

Wysyłam pisemną reklamację. Jak myślą że im ze mną łatwo pójdzie to się grubomylą.

Odnoszę nieodparte wrażenie że niedługo nadejdzie kres mojej przygody z CP. Takiego braku kompetencji i bałaganu nie ma chyba nigdzie.

A to co wyprawiają oni z kanałami HD to by nawet Mrożek nie wymyślił.

 

Pozdrowienia.;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wrażenie, że CP nie doceniła wielkości zapotrzebowania na kanały HD wśród abonentów i nie dostosowała na czas swojego CRM do wymagań oferty.Według zapewnień CP powinni się z tym uporać do końca miesiąca. Zresztą każda platforma ma swoje problemy wystarczy poczytać np. forum N http://nhdtv.pl/forum/forumdisplay.php?f=70 .Zresztą z tego co się zdążyłem zorientować, to każdemu kto chce mieć HD uaktywniają pakiet na miesiąc gratis, nie ma co narzekać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam od wczoraj pakiet HD wraz z Discovery i muszę przyznać, że NGWild HD i Discovery HD wymiatają, najgorszy jest Eurosport 2 co mnie trochę martwi bo lubię oglądać Bundesligę. Niestety od aktualizacji oprogramowania częsta pikseloza nie pozwala cieszyć się w pełni z oferty HD. Trzeba będzie napisać jakąś reklamacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj bawiąc się wirtualnie w zakup oferty CP wyszło mi że discovery hd jest w pakiecie, poza pakietem HBO HD, zaznaczałem pakiet r.m. + Hbo, w końcowym rozrachunku miałem superfilm+ pakiet Hd+ HBO hd, kiedyś jak się pytałem to niby disc. hd było w pakiecie, teraz zmienili ramówkę no i nazwę (showcase), więc już nic nie wiadomo :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem do nich aby wysłali mi porozumienie na kanały hd,odpisali że robią ofertę dla mnie na te kanały i że mi promocyjnie włączyli ten pakiet,Pytanie dla was jak długo ta promocja będzie trwała,do momentu odesłania im porozumienia,zastanawiam się czy takie promocyjne włączenie może trwać długo,w końcu oni będą czekać za tym aneksem do umowy.Co o tym myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem do nich aby wysłali mi porozumienie na kanały hd,odpisali że robią ofertę dla mnie na te kanały i że mi promocyjnie włączyli ten pakiet,Pytanie dla was jak długo ta promocja będzie trwała,do momentu odesłania im porozumienia ...

 

Jak wy to robicie ? Ja właśnie wysłałem 4(!) maila w ciągu tygodnia w sprawie pakietu HD i jestem konsekwentnie olewany ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekałem około miesiąca na umowę na HD i zadzwoniłem 10 dni temu co z moim zamówieniem. :shock:

Konsultantka zdziwiona,o niczym nie wie ,ale w ramach rekompensaty włączy mi Pakiet HD do czasu otrzymania umowy :lol:

I po 2 godzinach czekania włączyli :brawo::jupi::lol2:Wszystkie HD jakie mają w CP :lol2::lol::brawo:

Mam familijny bez dodatków :wink:

Jeden telefon :wink: a ile radochy :brawo::jupi::lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...