Skocz do zawartości

HD w Polsat Box


trojan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

to jakiś skandal, nie będę pisał po to żeby mi odkodowali Filmbox + HD, sami nie potrafią odkodować? żal, już nie raz problemy mieli gdyż nie potrafili odkodować serwisy Polsat Futbol i 1 połowa meczów przepadła... :| dzieci z podstawówki pracują w stronie technicznym?

EDIT: już odkodowany jest FilmBox i FilmBox HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Discovery powinno byc w Pakiecie HD i koniec ,musza to zmienic ale znajac CP to nic z tego nie bedzie,szkoda

 

Może Discovery HD jest "na wylocie" i specjalnie jest poza Pakietem HD, tak aby w razie czego "bezboleśnie" usunąć z oferty.

Jestem w stanie zrozumieć dodatkowe 5/6zł za HBO HD gdyż jest to kanał premium.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 zł :o Ale to chyba nie o CP piszesz, bo paczka HBO w wersji SD w CP kosztuje 20 zł. Natomiast, jeśli chodzi o samo HBO HD, to jeśli emitują tam to samo co na HBO SD, to te 5 zł/6 zł, to cena trochę nad wymiar jest ustalona, nawet jak na kanał premium - praktycznie tylko za znaczek HD w logo - ale co się dziwić, takie są nasze polskie realia :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taaak,swieta prawda.Ludzie leca na takie znaczki HD w rogu ekranu.Nie przeszkadza im to ze te kanaly nadaja kilka programow w kolko przez caly miesiac,obraz jest skalowany z SD a najczesciej w HD widzimy polawiaczy krabow,pajaki,plazy i roznego rodzaju robaczki.

Co do HBO HD to uwazam ze obraz w takiej jakosci powinien prezentowac HBO w normalnej wersji(SD) bo to co prezentuje teraz zasluguje o pomste do nieba.Dlatego czasem po przelaczeniu na wersje HD zauwazamy taka KOOOOLOSALNA roznice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś czas temu napisałem do CP czemu mi nie chcą przysłać tego porozumienia na Pakiet HD i oto co mi odpisali:

 

Szanowny Panie

 

Uprzejmie informuję, że oferta dotycząca Pakietu HD zgodna z obowiązującym cennikiem jest obecnie przygotowywana i w najbliższym czasie zostanie do Pana wysłana.

 

________________________________________

------- ---------

Dział Obsługi Klienta, Sekcja Reklamacji

Cyfrowy Polsat S.A.

ul. Łubinowa 4a; 03-878 Warszawa

tel.: 0 801 08 08 08; fax.: (22) 356 66 77

icok@cyfrowypolsat.pl

http://www.cyfrowypolsat.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja o porozumienie na pakiet hd biłem się z CP od grudnia. najpierw dzwoniłem raz na tydzień.

potem co 3 dzień.

w końcu wysłałem reklamację.

potem następna.

w końcu byłem w trakcie pisania wypowiedzenia umowy w kwestii wyłaczenia E! (nosiłem się z zamiarem podpisania nowej umowy) i akurat wtedy zadzwonił konsultat 'że przepraszaja etc i do wysłania porozumienia właczaja wszystkie kanaly HD za darmo'

i tak sie stalo.

nadal czekam na porozumienie ale juz az tak mi nie zalezy na czasie 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...