Skocz do zawartości

BOX+ (Sagemcom DSI83/DSI87)


frantic85
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Z przełączniem kanałów w tym dekoderze jest OK, ale czy wam też czasami nie chce się za pierwszym razem włączyć pilotem dekoder z trybu stand-by (za drugim razem zawsze się udaje)? Czy po prostu ja coś źle kieruję pilot (ale trzymam go bardzo blisko dekodera, więc to chyba nie to)?

 

 

Ten typ tak ma - jest to całkowicie normalne :) Pozdrawiam! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tym dekoderze z Astry nie działa kanał Sport 1 ( nr 720 ), sygnalizuje brak sygnału, ale prawie wszystkie inne z Astry działają, a antena jest na pewno ustawiona prawidłowo miernikiem. I jeszcze nie działa Super Tennis ( nr 381 ). Czy to jest wina dekodera, softu czy jeszcze czegoś innego? A na Philipsie DSR 6201 Sport 1 działa? A jeśli tak, to ew. można z tego powodu wymienić Sagemcoma na Philipsa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@krystian69 Z tym dźwiękiem, to napisz o tym problemie przez formularz e-mail na stronie Cyfry+, tak jak ja zrobiłem: http://cyfraplus.pl/cyfra_formularz-email.html Może większa liczba maili opisujacych ten problem pogoni Cyfrę+ do zmiany oprogramowania na takie, które zlikwiduje ten problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, Pro 7 działa, Sat.1 działa, a Sport 1 nie działa. Inny użytkownik tego dekodera na jednej z poprzednich stron tego wątku także pisał, że z Astry nie działa kanał Sport 1. Czy to może być wina obecnego softu albo samego dekodera? A co do Super Tennis, to na tym kanale mam komunikat "Brak sygnału", a czy w przypadku nieaktualnych parametrów nie powinien być po prostu czarny obraz bez tego komunikatu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@krystian69 Z tym dźwiękiem, to napisz o tym problemie przez formularz e-mail na stronie Cyfry+, tak jak ja zrobiłem: http://cyfraplus.pl/cyfra_formularz-email.html Może większa liczba maili opisujacych ten problem pogoni Cyfrę+ do zmiany oprogramowania na takie, które zlikwiduje ten problem.

 

 

jestem kolejnym, który zgłosił ten problem w cyfrze

u mnie oprócz tego problemu o którym piszecie

zwiększa się i zmniejsza się co jakiś czas siła głosu

dajcie znać co Wam odpowiedzą

i czy w ogóle coś odpowiedzą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, iż w celu korzystania z

dekodera konieczne jest zaktualizowanie oprogramowania do najnowszej wersji

1.0.20/6.1/2.0.2411b. Wyjaśniam, że aktualne oprogramowanie jest

dostępne do pobrania cały tydzień. Pragnę poinformować, iż na nowym

oprogramowaniu nie odnotowaliśmy zgłoszeń odnośnie zaniku dźwięku.

 

Aktualizację proszę przeprowadzić wybierając w MENU dekodera opcję 7 ?

?Aktualizacja oprogramowania dekodera?. Proces instalacji może trwać od

kilku do kilkunastu minut. Po zakończeniu aktualizacji oprogramowania,

dekoder włączy się ponownie.

 

W przypadku pojawienia się pytań, proszę o kontakt.

 

Z poważaniem,

 

Dział Relacji z Abonentami

 

Gdzie na Sagemcomie można sprawdzić aktualną wersję oprogramowania? Tyle, że po podłączeniu sprzętu 10 grudnia od razu zaktualizowałem oprogramowanie, a od tamtego czasu chyba nic innego nie wypuścli?! Inna sprawa, że dekoder po wyłaczeniu na kilkadziesiat minut do trybu stand-by, sam pobrałby nową aktualizację...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy u kogoś ktoś występują problemy w stylu, wolne przełączanie kanałów, zacinanie się przeskakiwania kanałów, czyli na dekoderze występuje napis kanał 7, a na telewizorze wyświetla się kanał np. 10, dopiero po kilku dziesięciu sekundach wszystko wraca do normy. Choć najgorzej jest na kanałach HBO, Cinemax

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie kanały przełączją się sprawnie, nic się nie zacina, nie ma problemów z wyświetlaczem. Jedyne na co mogę narzekać w tym dekoderze to te jednosekundowe zaniki dźwięku co kilkadziesiąt minut, ale mam nadzieję, że kolejna wersja oprogramowania to poprawi.

 

Przed chwilą sprawdziłem wersję oprogramowania, jaką posiadam i nie jest to ta, najnowsza, która widnieje na stronie Cyfry+, ale jak wchodzę w Aktualizację Oprogramowania w Menu to wyświetla mi komunikat o braku nowych aktualizacji. No to jak w końcu jest z tym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą sprawdziłem wersję oprogramowania, jaką posiadam i nie jest to ta, najnowsza, która widnieje na stronie Cyfry+, ale jak wchodzę w Aktualizację Oprogramowania w Menu to wyświetla mi komunikat o braku nowych aktualizacji. No to jak w końcu jest z tym?

 

 

mam tak samo jak Ty, napisałem w tej sprawie maila do C+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a u mnie jest dziwna przypadłosc.. Kupiłem dzisiaj ten tuner podłączyłem i zrobiłem wszystko jak w instrukcji i nie swiecą mi kanały kodowane a ftp tak.. Karta we wszystkich innych tunerach chodzi a w tym nie chce.. Jakies pomysły?

Witaj. Moi rodzice też maja ten tuner i była podobna sytuacja. Zadzwoń na infolinie i powiedz o tym fakcie. Pani na info sprawdziła i powiedziała, że nie aktywowana jest karta (choć w salonie sprzedaży pan ją niby aktywował). Po ok 20 minutach uprawnienia przeszły i wszystko działa. Nadmienię, że w drugim dekoderze karta działała na wszystkich programach. Myślałem, że dekoder jest uszkodzony, ale nie był. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...