Skocz do zawartości

BOX+ (Sagemcom DSI83/DSI87)


frantic85
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

To nie wina dekodera tylko jakiegoś błędu w oprogramowaniu, z tego co wiem nie wyszła jeszcze aktualizacja naprawiająca ten problem, ale mimo wszystko warto wgrać na nowo oprogramowanie - w tym celu wyłącz dekoder z zasilania i spróbuj przy odłączonym zasilaniu  wcisnąć i przytrzymać przyciski < > i trzymając je podłączyć zasilanie - powinien po kilku sekundach wymusić się tryb ponownego ściągania oprogramowania z satelity. Jeśli to nie pomoże to pozostanie tylko czekać na update usuwający ten błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Od czasu ostatniej aktualizacji u mnie występują 2 problemy.

Mam dwa dsi83 i na obu to samo, a przed aktualizacją było OK.

 

Pierwszy to podany wyżej. Dekodery około raz na kilka-kilkanaście godzin gasną całkowicie i pomaga tylko wyjęcie wtyczki. Najczęściej ma to miejsce przy zmianie kawałów.

 

Drugi to taki, że wyłączam deka wieczorem, a rano zostaję go włączonego na stronie startowej z parametrami i koniecznością wyszukania na nowo kanałów. Wszelkie ustawienia, w tym np. lista ulubionych kanałów, ulega skasowaniu..

 

Dzwoniłem na infolinię, to powiedzieli, że był błąd w oprogramowaniu, ale już naprawili i żebym sprawdził, czy mam najnowszą jego wersję. Sprawdziłem. Mam..

 

Dodam, że 1 dekoder mam w dzierżawie i mogę wymienić, a drugi wykupiony ponad 2 lata temu, więc nie mogę.. Choć nie sądzę, aby wymiana coś dała, bo ewidentnie wygląda to na problem z oprogramowaniem.

 

Uważam, że nc+ zepsuło mi te dekodery ostatnią aktualizacją i ich użytkowanie jest teraz bardzo niekomfortowe.. Czy mogę domagać się w jakiś sposób zadośćuczynienia lub wymiany deków na inne lub przywrócenia poprzedniej wersji oprogramowania, która działała dobrze?

 

Czy umowa lub prawo coś mówi o sytuacji, gdy aktualizacja wysłana przez operatora na mój wykupiony dekoder mi go psuje?

 

Noszę się z zamiarem napisania do nich skargi pisemnej, po konsul na infolinii tylko mnie zbył. Do kogo takie pismo skierować, na jaki adres?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

I ja mam ostatnio problem z DSI83, potrafi zgasnąć całkiem i tylko wyłączenie zasilacza pomaga. Innym razem zawiesi się podczas oglądania i nie reaguje na pilota. Chciałem wymienić w punkcie ale przez godzinę testowania nie działo się nic. Dostałem z powrotem. Wymienić nie chcą bez stwierdzenia awarii a ja nie miałem czasu czekać czy raczy się zawiesić w APS. Na szczęście to dodatkowy do multiroom ale pada jak chcę z niego skorzystać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ja mam ostatnio problem z DSI83, potrafi zgasnąć całkiem i tylko wyłączenie zasilacza pomaga. Innym razem zawiesi się podczas oglądania i nie reaguje na pilota. Chciałem wymienić w punkcie ale przez godzinę testowania nie działo się nic. Dostałem z powrotem. Wymienić nie chcą bez stwierdzenia awarii a ja nie miałem czasu czekać czy raczy się zawiesić w APS. Na szczęście to dodatkowy do multiroom ale pada jak chcę z niego skorzystać.

 

Kolego czyli coś jest od strony elektroniki czyli... należy zdjąć pokrywę i sprawdzić czy w środku nie ma uszkodzonych części tzn, padnięte kondensatory, uszkodzone oporniki itd... 

 

To chyba norma w tych dekach :( U mnie to samo.Nawet parę postów nad Twoim jest o tym.

Edytowane przez szunaj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...