Skocz do zawartości

Polsat Box GO - oferta dla subskrybentów


pieszczoch
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

12 godzin temu, cjhouse napisał:

Witam

 

ostatnio zaresjestrowalem sie na ipla i wlaczylem pakiet darmowy plus,polsat play i te darmowe dzialaja

A teraz dali darmowe kanaly do 10 stycznia i sa odblokowane,ale co z tego jak nie ida pokazuje komunikat ze sa niezgodne z tym urzadzeniem(tv lg 50 kupiony chyba z 2 lata temu aktualizacja ipli jest z 2018 roku)na telefonie dzialaja te kanaly darmowe,na kompie dziala na tv nie,

Spotkał sie ktos z tym moze?

To teraz musze kupic android box,jak na tv niema aktualki do ipli?

Tabela dostępności pakietów

https://ipla-e1-92.pluscdn.pl/p/versions/o5/o5bw74muahj5161qb6f4e54ru7vj22jg/Tabela_dostepnosci_pakietow.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Wodnik Szuwarek

Coś ostatnio grzebali bo zaczęło lagować i zniknęła opcja zmiany jakości obrazu na Tizenie.

Edytowane przez Wodnik Szuwarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wie ktoś, jak w praktyce działają ograniczenia co do liczby urządzeń w IPLI?

Cytuję za ich stroną:

Cytat

=> Do konta mogą być przypisane trzy dowolne urządzenia (takie jak aplikacja na PC, strona www, Smart TV czy urządzenie mobilne).
=> Jednocześnie można być zalogowanym na dwóch urządzeniach. Po 24 godzinach od wylogowania na jednym z tych urządzeń można zalogować się na trzecim urządzeniu.

Czy to znaczy że trzy urządzenia mogą być przypisane na wieki wieków i nie da się zmienić urządzenia dopóki się nie założy u nich nowego konta?

Czy te obostrzenie z 24-godzinną karencją od wylogowania się na jednym urządzeniu i zalogowaniu na trzecim naprawdę działa? Co się dzieje jak ktoś spróbuje się zalogować wcześniej i poda poprawny login/hasło?
Przynam że to wkurzające, bo trzeba sobie poplanować z czego się korzysta. A mają fajną ofertę jeśli chodzi o kanały, zwłaszcza pakiet NEWS/ROZRYWKA.

Edytowane przez michael112
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.12.2020 o 18:13, michael112 napisał:

Czy wie ktoś, jak w praktyce działają ograniczenia co do liczby urządzeń w IPLI?

Cytuję za ich stroną:

Czy to znaczy że trzy urządzenia mogą być przypisane na wieki wieków i nie da się zmienić urządzenia dopóki się nie założy u nich nowego konta?

Czy te obostrzenie z 24-godzinną karencją od wylogowania się na jednym urządzeniu i zalogowaniu na trzecim naprawdę działa? Co się dzieje jak ktoś spróbuje się zalogować wcześniej i poda poprawny login/hasło?
Przynam że to wkurzające, bo trzeba sobie poplanować z czego się korzysta. A mają fajną ofertę jeśli chodzi o kanały, zwłaszcza pakiet NEWS/ROZRYWKA.

Tak jak wspomniałem, jest możliwość skorzystania z trzech dowolnych urządzeń (jednocześnie na dwóch).

W sprawie zmiany urządzenia, jeśli wykorzystałeś już limit 3, możesz zapisać zgłoszenie na adres: pomoc@ipla.tv 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Tak jak wspomniałem, jest możliwość skorzystania z trzech dowolnych urządzeń (jednocześnie na dwóch).

W sprawie zmiany urządzenia, jeśli wykorzystałeś już limit 3, możesz zapisać zgłoszenie na adres: pomoc@ipla.tv 

 

Na razie nie jestem użytkownikiem w Państwa usłudze, przynajmniej nie w pakietach płatnych. Jestem dopiero "potencjalnym klientem". W przełożeniu na świat realny byłbym klientem który przechodził ulicą, wszedł do salonu i zapytał o ofertę.

Szkoda że tak to rozwiązano, czekanie na odpowiedź na tym mailu technicznym zapewne trwa. 24-godzinna karencja po wylogowaniu się z urządzenia też jest poważnie kłopotliwa, w praktyce zmusza to do korzystania tylko z jednego urządzenia i pozostałych jako rezerwowe.

Dużo lepiej było zrobić to tak jak zrealizowała konkurencja: maksymalna liczba urządzeń używanych jednocześnie: X, maksymalna liczba urządzeń przypisanych do konta: Y, przy czym najwyraźniej do kolejnego zarejestrowanego urządzenia można się zalogować od razu po zakończeniu oglądania na jednym z dotychczas aktywnych; dodatkowo w ustawieniach konta można jedno urządzenie samodzielnie wyrejestrować i potem zalogować się na innym.

Warto wprowadzić taką zmianę, nawet jeśli limit zarejestrowanych urządzeń był jeszcze mniejszy - w ostateczności nawet tylko dwa urządzenia zarejestrowane i tylko jedno odtwarzające, to i tak już by było lepiej - pod warunkiem samodzielnego wyrejestrowywania i braku karencji 24-godzinnej.

Powyższe warunki w moim przypadku powodują że poważnie rozważam brak wykupienia subskrypcji w ipla.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Telewizor Samsung z systemem Tizen

 

Podczas uruchamiania jakiekolwiek kanału na żywo pojawia się komunikat:

"Wystąpił błąd. Odśwież stronę lub uruchom ponownie aplikację, aby spróbować ponownie. W przypadku powtarzającego się błędu skontaktuj się z pomoc@ipla.pl"

 

Dział techniczny odpowiedział: 

Prosimy o przeinstalowanie aplikacji Ipla na urządzeniu wg poniższej procedury:

- naciśnięcie "domku" na pilocie

- z dolnego menu wybieramy pozycję APPS i zatwierdzamy przyciskiem zatwierdzającym

- wyszukujemy IPLA (w sekcji Pobrane aplikacje) i zaznaczamy ikonkę aplikacji IPLA

- przytrzymujemy dłużej przycisk zatwierdzenia; aż pojawi się dodatkowe menu obok ikonki aplikacji wybieramy opcję ZAINSTALUJ PONOWNIE,

Jeśli ponowne zainstalowanie wg powyższej procedury nie będzie możliwe wybieramy opcję USUŃ, a potem instalujemy ponownie aplikację."

 

 

Przeinstalowanie oraz usuwanie aplikacji nie rozwiązało problemu.

Czyżby przeciążenie przez otwarte okno? (https://satkurier.pl/news/198144/cyfrowy-polsat-44-kanaly-w-otwartym-oknie.html)

 

Czy ktoś ma podobne problemy z aplikacją? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, dj sat napisał:

Telewizor Samsung z systemem Tizen

 

Podczas uruchamiania jakiekolwiek kanału na żywo pojawia się komunikat:

"Wystąpił błąd. Odśwież stronę lub uruchom ponownie aplikację, aby spróbować ponownie. W przypadku powtarzającego się błędu skontaktuj się z pomoc@ipla.pl"

 

Dział techniczny odpowiedział: 

Prosimy o przeinstalowanie aplikacji Ipla na urządzeniu wg poniższej procedury:

- naciśnięcie "domku" na pilocie

- z dolnego menu wybieramy pozycję APPS i zatwierdzamy przyciskiem zatwierdzającym

- wyszukujemy IPLA (w sekcji Pobrane aplikacje) i zaznaczamy ikonkę aplikacji IPLA

- przytrzymujemy dłużej przycisk zatwierdzenia; aż pojawi się dodatkowe menu obok ikonki aplikacji wybieramy opcję ZAINSTALUJ PONOWNIE,

Jeśli ponowne zainstalowanie wg powyższej procedury nie będzie możliwe wybieramy opcję USUŃ, a potem instalujemy ponownie aplikację."

 

 

Przeinstalowanie oraz usuwanie aplikacji nie rozwiązało problemu.

Czyżby przeciążenie przez otwarte okno? (https://satkurier.pl/news/198144/cyfrowy-polsat-44-kanaly-w-otwartym-oknie.html)

 

Czy ktoś ma podobne problemy z aplikacją? 

U mnie to samo. Walczę z nimi od sierpnia.

Edytowane przez firemanbuba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pragnę i ja zgłośić problem z odbiorem Polsat News na samsung Tizen w aplikacji.

Występuje co 30 sek.- 1 min.  -obraz i dzwięk  powtarza się od początku drugi raz.

Pomogło u mnie obniżenie jakości obrazu.Niestety od kilku dni nie ma już

możliwości zmiany jakości obrazu.Co ciekawe na innych kanałach to nie 

występuje. Na moje zapytanie odpowiedzieli mi że wprowadzili tzw.

Adaptive Streaming ,gdzie jakość transmisji jest automatycznie dostosowywana

do jakości łącza internetowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.12.2020 o 18:07, dj sat napisał:

Telewizor Samsung z systemem Tizen

 

Podczas uruchamiania jakiekolwiek kanału na żywo pojawia się komunikat:

"Wystąpił błąd. Odśwież stronę lub uruchom ponownie aplikację, aby spróbować ponownie. W przypadku powtarzającego się błędu skontaktuj się z pomoc@ipla.pl"

 

Dział techniczny odpowiedział: 

Prosimy o przeinstalowanie aplikacji Ipla na urządzeniu wg poniższej procedury:

- naciśnięcie "domku" na pilocie

- z dolnego menu wybieramy pozycję APPS i zatwierdzamy przyciskiem zatwierdzającym

- wyszukujemy IPLA (w sekcji Pobrane aplikacje) i zaznaczamy ikonkę aplikacji IPLA

- przytrzymujemy dłużej przycisk zatwierdzenia; aż pojawi się dodatkowe menu obok ikonki aplikacji wybieramy opcję ZAINSTALUJ PONOWNIE,

Jeśli ponowne zainstalowanie wg powyższej procedury nie będzie możliwe wybieramy opcję USUŃ, a potem instalujemy ponownie aplikację."

 

 

Przeinstalowanie oraz usuwanie aplikacji nie rozwiązało problemu.

Czyżby przeciążenie przez otwarte okno? (https://satkurier.pl/news/198144/cyfrowy-polsat-44-kanaly-w-otwartym-oknie.html)

 

Czy ktoś ma podobne problemy z aplikacją? 

Dokładnie ten sam  problem co u mnie. Już opisywałem go wcześniej. Dotyczy podobno tylko systemu Tizen z 2020. Ostatnio zmienił się komunikat , jest on dłuższy niz wcześniej, ale cały czas nie działa. Trochę słabo to wygląda niestety.

Na starym samsungu z 2014, który podobno nie miał juz być wspierany wszystko działa jak należy.

Edytowane przez bartas_20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Uważam, że jest to żenujące jak przez pół roku nie można rozwiązać problemów z odtwarzaniem wiekszosci materiałów na Tizen 5.5 w Ipla. Ewidentnie nie chcą mieć wiecej abonentów w aplikacji.@Specjalista Cyfrowy Polsat Czy mógłbyś pomóc w tym temacie?

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Właśnie otrzymałem informację dotyczącą czystki w ipli i dotyczącą działu Klasyka Polsatu!
Napisali do mnie poprzez skrzynkę mailową tak:

Cytat

"Wszelkie uwagi i propozycje dotyczące treści umieszczanych w IPLI są dla nas bardzo cenne, ponieważ pozwalają lepiej dostosować nasz produkt do potrzeb Użytkowników. Przekazaliśmy uwagę do działu zajmującego się umieszczaniem nowych materiałów. Na pewno zostanie dokładnie przeanalizowana."

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.12.2020 o 18:53, WVW napisał:

Pragnę i ja zgłośić problem z odbiorem Polsat News na samsung Tizen w aplikacji.

Występuje co 30 sek.- 1 min.  -obraz i dzwięk  powtarza się od początku drugi raz.

Pomogło u mnie obniżenie jakości obrazu.Niestety od kilku dni nie ma już

możliwości zmiany jakości obrazu.Co ciekawe na innych kanałach to nie 

występuje. Na moje zapytanie odpowiedzieli mi że wprowadzili tzw.

Adaptive Streaming ,gdzie jakość transmisji jest automatycznie dostosowywana

do jakości łącza internetowego.

CHWILI spokoju nie ma w tej Ipli.a najdziwniejsze dzieje się to w Polsat News.Ja miesiąc 1,5 miesiąca czekałem na poprawienie jakości kanałów.ponieważ powtarzały się do 30 sekund.Już sam mówię że ta Ipla jest denna na telewizory a opłacalna na telelefony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
W dniu 11.12.2020 o 18:53, WVW napisał:

Pragnę i ja zgłośić problem z odbiorem Polsat News na samsung Tizen w aplikacji.

Występuje co 30 sek.- 1 min.  -obraz i dzwięk  powtarza się od początku drugi raz.

Pomogło u mnie obniżenie jakości obrazu.Niestety od kilku dni nie ma już

możliwości zmiany jakości obrazu.Co ciekawe na innych kanałach to nie 

występuje. Na moje zapytanie odpowiedzieli mi że wprowadzili tzw.

Adaptive Streaming ,gdzie jakość transmisji jest automatycznie dostosowywana

do jakości łącza internetowego.

Już od tygodnia problem nie występuje, widocznie coś poprawili bo interweniowałem na stronie Ipli na fb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...