kacperek14 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Ryczela akurat bardzo nie lubie, ale do Jagody nic nie mam. Kazdy ma prawo do krytyki, zrobilem porownanie z ligą+, ktora dla mnie jest beznadziejna od czasow gdy nie prowadzi jej Twarowski. Mam wrazenie, ze gdyby Debinski, Marciniak, Zyzynski byli w ekipie telewizji n wczesniej to tez byscie ich objezdzali. A tak maja przypieta łatkę ze są z c+ i już są Bogami, a mnie osobiscie bardzo irytują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz_ Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Czy to nie Tomasz Smokowski prowadził dawniej Ligę+? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artek1008 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 @kacperek14 ma rację. Pamiętam jak na forum platformy n wszyscy wyzywali Marchlińskiego, a teraz po fuzji już jest super (bo jest, ale wcześniej też był). Podobnie z Gleniem.... Czy Dryłą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_k Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Ryczela akurat bardzo nie lubie, ale do Jagody nic nie mam. Kazdy ma prawo do krytyki, zrobilem porownanie z ligą+, ktora dla mnie jest beznadziejna od czasow gdy nie prowadzi jej Twarowski. Mam wrazenie, ze gdyby Debinski, Marciniak, Zyzynski byli w ekipie telewizji n wczesniej to tez byscie ich objezdzali. A tak maja przypieta łatkę ze są z c+ i już są Bogami, a mnie osobiscie bardzo irytują. Tu nie chodzi o to skąd są, ale o to jak przykładają się do roboty. Prosty przykład: co stało się z Bandychem i Jagodą przez te pół roku? Pierwszy wreszcie komentuje mecze z życiem, czuć jakieś emocje w głosie i sympatię do swojej roboty, a nie podejście na zasadzie: "blablabla, o mamy bramkę, strzelec xyz, blablabla". Jagoda z wiecznie marudzącego i wszechwiedzącego profesora, który swoim tonem i dykcją odrzucał na kilometr stał się wreszcie ekspertem, którego da się posłuchać. Zmienił ton, dykcję i mimo, że nie jest jeszcze perfekcyjnie to po prostu już tak nie wkurza. Po prostu ludzie w nSport odwalali swoją robotę byle jak, byle było zrobione. Tutaj widać pewną jakość i mam nadzieję, że będzie tak dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artek1008 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 No Bandych to zupełnie inny komentator teraz. Szkoda, że tak mało wykorzystują Dryłę... Nie wiem jak Wy, ale ja uważam że to super komentator... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_k Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Zgadzam się, ale niestety marnują go do ręcznej kobiet... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Project_ALF Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Przyglądam się tej waszej dyskusji i szczerze mówiąc to nie rozumiem jakichkolwiek zachwytów nad Poniedziałkowym Programem Piłkarskim (dłuższej i bardziej banalnej nazwy nie dało się już wymyślić?). To jeden z najgorszych magazynów piłkarskich jakie kiedykolwiek dane mi było w polskiej telewizji obejrzeć. - płytko myślący eksperci dyskutujący na poziomie januszy - tematy w studiu? Banalne i oklepane - chaotyczne wypowiedzi - eksperci i prowadzący niepanujący nad swoimi emocjami - atmosfera jak na jarmarku - PPP jako kabaret? PPP jako magazyn? Ani jedno ani drugie, po prostu kolejny żałosny program Tutaj nie należy chwalić tylko trzeba współczuć dziennikarzom którzy w tej farsie uczestniczyli, a porównywanie PPP do Ligi+ czy Ligi+Extra mija się już całkowicie z celem. Smokowski i Twarowski mogliby odebrać to jako obrazę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacperek14 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Smokowski i Twarowski tak, ale pozostali prowadzacy magazyny czy studia w c+ juz nie (poza Rafałem Wolskim jeszcze) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba1245ab Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 (dłuższej i bardziej banalnej nazwy nie dało się już wymyślić?). Akurat nazwa programu była bardzo dobra. Na pewno lepsza niż Gorączka Piłkarskiej Soboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Project_ALF Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 "Poniedziałkowy Program Piłkarski" brzmi jak nazwa robocza albo tytuł magazynu rodem z komuny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mexykaniec Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Tak, bo w nazwie nie ma żadnego "zachodniego" Cafe, Extra czy Plus i już nazwa jak z komuny Ciekawe co tu jeszcze za wjazdy na nSport przeczytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatrykW1 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Jacy specjaliści są od motosportu w nc+ ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_k Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 A są w ogóle? Może i tak, ale nie ujawnieni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kunkore Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Za czasów Cyfry+ był Cezary Gutowski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mexykaniec Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 O ile mnie pamięć nie myli, Michał Łppaciński komentował IndyCar w Sportklubie, jeszcze w czasach gdy jeździła Danica Patrick. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor7878 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Witam Panie Grzegorzu, Dziękuję za odzew. Miło poznać w tak nieszczęsnych dla nas obu okolicznościach. Nie mam niestety możliwości wglądu do ww. wspomnianego nagrania mimo to wierzę na słowo, bo też nie widzę powodu żeby Panu nie wierzyć. Pamięć ludzka bywa przecież zawodna, a ja sugerowałem się właśnie nią. Jeśli faktycznie się myliłem to biję się mocno w pierś i mówię głośne: przepraszam. Nie ma problemu, w końcu to emocje związane z piłką . Aczkolwiek to już prawie albo i ponad rok od tego programu, więc rzeczywiście pamięć bywa zawodna, dlatego ja sobie odświeżyłem nagranie po poście. Nie mogę jednak przejść obojętnie obok niektórych faktów. Czy zanim pojawił się Pan w studiu stacji nSport oglądał Pan "wyczyny" uczęszczających tam ekspertów i prowadzących? Bo jeśli tak to ja czegoś tutaj nie rozumiem. Skoro firma, którą Pan reprezentuje łoży pieniądze na sponsoring klubu z Serie A to zapewne zależy jej nie tylko na promocji swojej marki, ale również na pozytywnym wizerunku z tym związanym - prawda? Logo Oknoplastu widywane jest na banerach Stadio Giuseppe Meazza, na konferencjach prasowych itp. w trakcie i przy okazji rozgrywek krajowych. Jak więc się Pan czuł kiedy wspomniani przeze mnie eksperci i dziennikarze nSportu na każdym kroku, przy każdej możliwej okazji podkreślali znaczenie zjawiska korupcji rzekomo towarzyszące rozgrywkom Serie A? Bo ja jako kibic calcio - taki sam jak Pan - poczułem się nie tyleż oburzony co dotknięty, że takie rzeczy dzieją się na wizji. Przyznam, że o ile mecze oglądam regularnie, to jednak studio dużo rzadziej. Dlatego ciężko mi się tu ustosunkować, ale jeżeli tak było jak Pan pisze, to właśnie po to są tego typu dyskusje, które być może są czytane przez prowadzących, by zwracać uwagę. Z ciekawości pooglądam rozmowy w studio w ten weekend . Sponsorem meczu może nie byliście, ale reklamy Oknoplastu pojawiały się przy okazji meczów Serie A. Chodziło więc o jakieś lokowanie produktu? - nie musi Pan odpowiadać - pytam tylko z ciekawości. Bynajmniej nie potępiam* Pana za tę wizytę w studiu, nie mam nic do Oknoplastu, ba wręcz przeciwnie - sam jestem waszym klientem. Cieszę się też, że w Serie A (mojej ulubionej lidze) są polskie akcenty. Ja mam pretensję przede wszystkim do nSportu, bo to nSport wysyłał zaproszenia. Z całym szacunkiem dla tych Włochów, ale oni poza narodowością i tzw. fejmem nie reprezentowali sobą niczego jako eksperci. *choć jestem temu przeciwny, bo żyjemy w czasach lokowania produktu i permanentnych reklam. Telewidzowie mają już chyba tego serdecznie dość. Dla mnie nie problemu z odpowiedziami na tego typu pytania - mieliśmy reklamy TV, ale w tym wypadku po prostu dziennikarze byli ciekawi skąd polska firma wzięła się jako sponsor Interu. Choć chyba bardziej widoczne niż te w TV są jednak nasze reklamy bezpośrednio na bandach video na stadionie, gdy Inter gra u siebie. Podobnie jak nasze reklamy na bandach video na Olympique Lyon czy Borussii Dortmund, gdzie też jesteśmy sponsorami, ze względu na dużą naszą sprzedaż w tych krajach. Mamy też reklamy na bandach I-ligowej Puszczy Niepołomice, którą sponsorujemy, ale jeszcze ich żaden domowy mecz nie został puszczony na Orange Sport . Natomiast, o ile sam mam dość bezsensownego lokowania produktu, to jednak uważam, że jak firmy angażują się sponsoring, to trzeba o tym mówić. I bardzo mi się podoba, gdy czytam, że firma x czy y została sponsorem Legii czy Lecha i jest wywiad np. z kimś dlaczego to zrobili. Albo kto uratował od upadku dany klub angażując się w sponsoring. Bo bez sponsorów ciężko o dobry wynik. I bardzo lubię przeczytać w gazecie np. o sponsorze Zbigniewa Bródki, który był z nim zanim wygrał olimpijskie złoto. Bo o ile teraz pewnie ktoś się do niego zgłasza, to podejrzewam, że jak był jeszcze mało znanym łyżwiarzem, to niełatwo mu było o sponsora, a jednak ktoś taki wówczas się znalazł. Dlatego w sporcie jestem absolutnie za pokazywaniem sponsorów - nie z lokowaniem produktu, ale z opisem danej współpracy i ciekawostek z nią związanych. Pozdrawiam, Grzegorz Filipek Oknoplast Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artek1008 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Jacy specjaliści są od motosportu w nc+ ? Piotr Małkowski, aktualny szef sportu w nc+ (chociaż oni jeszcze przedstawiają Smokowskuego jako szefa a kto wie czemu...), komentował w Canal+ Formułę 1 w latach 90 Podobno nc+ może być zainteresowane ta dyscypliną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz14422 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Od hokeja też mają pana Pełkę i od sportów walki też mają, więc po co te sugestie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artek1008 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 No i sporty walki pokazują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatrykW1 Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Pytałem się , bo Cezary Gutkowski pisał na FB , że F1 będzie prawdopodobnie w Polsce pokazywane , ale ponoć na innej antenie niż dotychczas . A właśnie on pracował w Canal+ ,więc może coś wiedzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Project_ALF Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Przyznam, że o ile mecze oglądam regularnie, to jednak studio dużo rzadziej. Dlatego ciężko mi się tu ustosunkować, ale jeżeli tak było jak Pan pisze, to właśnie po to są tego typu dyskusje, które być może są czytane przez prowadzących, by zwracać uwagę. Z ciekawości pooglądam rozmowy w studio w ten weekend . Od tego sezonu zrezygnowano ze studia przed i pomeczowego (jakoś mnie to nie dziwi ). Mamy nowe rozdanie. Komentatorzy po części też się zmienili. Do komentarza meczowego też nie mam już większych uwag. Najważniejsze, że wrócił jako taki obiektywizm. W porównaniu z poprzednim sezonem to niebo, a ziemia. Choć chyba bardziej widoczne niż te w TV są jednak nasze reklamy bezpośrednio na bandach video na stadionie, gdy Inter gra u siebie. Te przechodzące reklamy na konferencjach prasowych i mix zonie też dają na pewno spodziewany efekt. Regularnie oglądam włoskie kanały telewizyjne z rodziny Mediaset oraz te należące do RAI i muszę przyznać, że w dniach powszednich gdzie omawiane są wydarzenia po i przedmeczowe obrazków z mix zony i konferencji prasowych w ciągu tygodnia przewija się multum. Włosi lubują się w polemikach z trenerami, dyskusjach o futbolu, przykładają do tego ogromną wagę - mają bzika na tym punkcie. Po meczach każdy trener ma nakazane zostać i porozmawiać z przedstawicielami wszystkich włoskich nadawców: Mediaset i Sky Calcio. Nawet publiczny Rai Due tradycyjnie po godzinie 17.00 w niedzielę transmituje na żywo taki program o nazwie "Stadio Sprint" gdzie rozmowy z trenerami i piłkarzami w mix zonie trwają okrągłą godzinę. Potem mamy kolejne programy, a na drugi dzień to samo i w kolejny to samo, to samo, to samo... Nie wiem jak to wygląda w przypadku zagranicznych stacji telewizyjnych, ale wiem, że Al Jazeera Sport (obecny beIN Sport), której zasięg jest przecież przeogromny, również ma we Włoszech sieć dziennikarzy, którzy przeprowadzają wywiady w mix zonach. Także nie tylko bandy i sam mecz, ale również cała otoczka wokół spotkania to ciągły marketing. A w przypadku Serie A mógłbym napisać >>>wieczny<<< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 @Alf a Ty kiedyś śpisz? Bo co rusz wypowiadasz się w nowym temacie, to liga australijska, to nasza Ekstraklasa, to Liga Mistrzów, to liga włoska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekgrochowicki Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Canal + sport cały czas ma wzrost oglądalności, ale kanał Nsport stoi w miejscu, kiepska oglądalność tego kanału, w lutym uzyskał udział:0,08%(5,8 tys widzów) zero % wzrostu niż jak było rok temu w lutym. Muszą coś zrobić żeby była lepsza oglądalność. To wygląda kiepsko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz14422 Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Muszą zainwestować w jakieś ciekawe prawa do n sport typu ufc czy nhl lub bubdesligę w ręczną. W innym razie przegrają nawet ze sportklubem. Najwyżej co pokazują to jakiś jeden na miesiąc mecz ligi włoskiej, francuskiej i polskiej, ale z reguły są dublowane z meczami na canal. N sport miał walczyć z polsat sport, ale ma za małą różnorodność dyscyplin i za mało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Za miesiąc ruszy liga żużlowa i podskoczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi