flot Opublikowano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2017 No niby tak, ale te 12/5 x 2 ...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 Czyżby kolejna szansa na zerwanie umowy z Cyfrowym Polsatem? https://satkurier.pl/news/155838/vh1-polska-znowu-zakonczy-nadawanie.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyfek Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 Było by świetnie, mam go w gwarantowanych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CPNews Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 Raczej nie, zapewne ramówka zostanie ujednolicona z wersją europejską, a to nie daje możliwości rozwiązania umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
89damian Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 (edytowane) Przedłużyłem dziś umowę na 6 miesięcy przed końcem obecnej umowy. Z ciekawości zapytałem o możliwość wypowiedzenia umowy bez konsekwencji z powodu usunięcia kanału TVN Meteo Active. Konsultant z DUK nic nie wiedział o takiej możliwości. Powiedział jedynie, że przy wypowiedzeniach umów związanych z usunięciem kanału jest możliwość podpisania nowej umowy 12/5 nawet, gdy obecna umowa również była na okres 12/5. Edytowane 27 Stycznia 2017 przez 89damian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiGi Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 Kanał pozostanie bez zmian, w wykazie i tak jest określony jako "VH1" więc czy to będzie dopisek Polska, Europa czy San Escobar to nie będzie miało znaczenia. Nawet jeśli ktoś by się uparł, kanał może określić to z czystym sumieniem jako Rebranding. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 (edytowane) No to teraz będzie debata jak to interpretować Zgodnie z warunkami umowy kanały: Polsat Food Network HD w pakiecie Mini HD mam gwarantowany TVN Meteo Active w pakiecie Rodzinnym mam gwarantowany Na reklamację złożoną 2 stycznia tego roku otrzymałem taką odpowiedź Oczywiście na pytania w dziale reklamacji - infolinii Polsatu twierdzą że muszą znowu przeanalizować to co napisali i w ogóle. Specjalistów z forum poproszę o konstruktywną interpretację. Czy na podstawie tego pisma mogę rozwiązać umowę w związku ze zmianą w/w kanałów gwarantowanych na nadawane promocyjnie. Edytowane 27 Stycznia 2017 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 (edytowane) Jeśli masz pakiet Mini HD to zmieniają Ci sie warunki umowy i według mnie możesz zrezygnować. Edytowane 27 Stycznia 2017 przez Pawop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 A co za tym idzie teraz wychodzi na jaw jak wielki wałek jest z tym rzekomym rebrandingiem TVN Meteo Active oraz Polsat Food Network. Idąc tym tropem nie zdziwię się jeśli z kanałem VH1 będzie podobnie od 1 lutego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 Żaden wałek. CP zakombinował i zmienił kanały z gwarantowanych na niegwarantowane, a to jest zmiana warunków umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 (edytowane) Skoro zmienili warunki umowy, to dlaczego nie można wysłać wypowiedzenia? Edytowane 28 Stycznia 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 U mnie identyczna sytuacja w umowie mam gwarantowany TVN Meteo Active i Polsat Rolę Network w pakiecie Rodzinny HD. Wychodzi na to że mam zmienione warunki i powinno przysługiwać wypowiedzenie bez kary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 To jak wam pozmieniali kanały gwarantowane na niegwarantowane, to powołujcie się na to, a nie na wydumane likwidacje kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 @Pawop - chodzi o to że na umowie którą podpisywałem - aneksowałem we wrześniu 2016 są gwarantowane kanały Polsat Food Network HD - TV Meteo Active. Zmienili nazwy kanałów na początku stycznia 2017 ale zapomnieli oficjalnie dodać że teraz są nadawane promocyjnie i zapewne wszyscy tak mają w swoich poprzednich starych umowach - że są gwarantowane na wykazie. Nawet na infolinii podają że teraz po zmianach Polsat Food Network HD, TVN Meteo Active na Food Network HD i HGTV są nadawane jako promocyjne. Dopiero na moją reklamację - zapytanie tak odpisali. Czyli po cichu zmienili wszystkim z gwarantowanych na nadawane promocyjnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konfidel Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 (edytowane) Na infolinii zapewniaja, ze nadal ten, kto mial gwarantowany, nadal ma, wiec nie siejcie propagandy. Edytowane 28 Stycznia 2017 przez Barti Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyfek Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 Zmiana z gwarantowanego na niegwarantowany chyba nie upoważnia do zmiany umowy, bo kanał ciągle jest dostępny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 (edytowane) Jak podpisujesz umowę i masz kanał gwarantowany, to jego wycofanie powoduje możliwość rezygnacji. Jak Ci zmienią na niegwarantowany, to mogą go wyłączyć bez konsekwencji. Więc zmiana kanału gwarantowanego na niegwarantowany dla abonentów na zobowiązaniu, upoważnia do wypowiedzenia umowy bez konsekwencji. Edytowane 28 Stycznia 2017 przez Pawop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 Na infolinii zapewniaja, ze nadal ten, kto mial gwarantowany, nadal ma, wiec nie siejcie propagandy. Zmiana z gwarantowanego na niegwarantowany chyba nie upoważnia do zmiany umowy, bo kanał ciągle jest dostępny. Na infolinii to sobie mogą mówić różne rzeczy - złożyłem następną reklamację i zobaczymy teraz co napiszą. Czy nadal mam te 2 kanały gwarantowane ( po zmianach nazw ) - mają mi przysłać nowy regulamin - umowę gdzie będą wyszczególnione już te dwa nowe kanały jako gwarantowane. Tylko że za miesiąc czy dwa będą mogli go wyłączyć a ty nie będziesz już miał nic do powiedzenia. Bo będą twierdzić że jest był nadawany promocyjnie a nie gwarantowany w umowie. To może niech wszystkie kanały będą nie gwarantowane nadawane promocyjnie w umowie. W konsekwencji mogą wtedy w ogóle wyłączyć ci dostęp do wszystkich kanałów kodowanych a będziesz miał dostęp tylko do FTA na ich dekoderze i za to będziesz płacił abonament Polsatowi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpal Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 Jak podpisujesz umowę i masz kanał gwarantowany, to jego wycofanie powoduje możliwość rezygnacji. Jak Ci zmienią na niegwarantowany, to mogą go wyłączyć bez konsekwencji. Więc zmiana kanału gwarantowanego na niegwarantowany dla abonentów na zobowiązaniu, upoważnia do wypowiedzenia umowy bez konsekwencji. Czy ty masz jakiś interes w sianiu dezinformacji? Gdy były sytuacje, że co bardziej zdeterminowani abonenci (w tym - ja) przy wątpliwych "rebrandingach" widzieli furtkę do wysyłania wypowiedzeń, miauczałeś, że nie ma podstaw. Teraz wciskasz głupoty, że można wypowiadać umowę bez konsekwencji, gdy tego zrobić nie można. Listą kanałów gwarantowanych i promocyjnych operator może sobie mieszać jak mu się żywnie podoba - ta lista dotyczy tylko tych, którzy w danym momencie podpisują umowę. Podpisując umowę dostajesz swoją własną listę kanałów gwarantowanych - i to jej trzymasz się jak niepodległości. Następnego dnia CP zmienia listę gwarantowaną? Nie interesuje cię to. Dopiero gdy jakiś kanał będący na twojej liście kanałów znika, możesz wypowiadać umowę, bo w tym momencie tracisz dostęp do czegoś, co masz gwarantowane w twojej umowie z operatorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 (edytowane) @mpal Kupujesz nowy samochód masz gwarancję na podwozie 60 miesięcy. Po pół roku sprzedawca - dealer samochodu zmienia warunki i masz gwarancję na podwozie już tylko 12 miesięcy zamiast 60 miesięcy . Później to już promocyjnie - będzie albo nie będzie się psuć podwozie. Co robisz w takim przypadku ? Odstępujesz - wypowiadasz - żądasz rekompensaty czy użytkujesz samochód modląc się że przez następne miesiące podwozie nie odpadnie od samochodu Edytowane 28 Stycznia 2017 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vernon Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 (edytowane) Jesteś w błędzie. W warunkach umowy ten kanał pozostaje gwarantowany. Podobnie było z CBS Drama przestał być gwarantowany dla nowych umów, wypowiedzenia bez poniesienia konsekwencji można było składać dopiero po jego usunięciu. Edytowane 28 Stycznia 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filolog Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 Porównanie z autem nie trafione- bo auto to jest zakup rzeczy ruchomej - jesteś właścicielem natomiast to co daje ci CP to usługa. Gwarancja to dobrowolne świadczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konfidel Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 (edytowane) U mnie identyczna sytuacja w umowie mam gwarantowany TVN Meteo Active i Polsat Rolę Network w pakiecie Rodzinny HD. Wychodzi na to że mam zmienione warunki i powinno przysługiwać wypowiedzenie bez kary. Sprawdz teraz u operatora, czy nadal masz... a nie na stronie CP. Jesteś w błędzie. W warunkach umowy ten kanał pozostaje gwarantowany. Podobnie było z CBS Drama przestał być gwarantowany dla nowych umów, wypowiedzenia bez poniesienia konsekwencji można było składać dopiero po jego usunięciu. Dokladnie. Edytowane 28 Stycznia 2017 przez Barti Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 (edytowane) Czy ty masz jakiś interes w sianiu dezinformacji? Gdy były sytuacje, że co bardziej zdeterminowani abonenci (w tym - ja) przy wątpliwych "rebrandingach" widzieli furtkę do wysyłania wypowiedzeń, miauczałeś, że nie ma podstaw. Teraz wciskasz głupoty, że można wypowiadać umowę bez konsekwencji, gdy tego zrobić nie można. Skamlałeś o rozwiązanie umowy z powodu rebrandingu i nie udało się, tak jak mówiłem. Listą kanałów gwarantowanych i promocyjnych operator może sobie mieszać jak mu się żywnie podoba - ta lista dotyczy tylko tych, którzy w danym momencie podpisują umowę. Podpisując umowę dostajesz swoją własną listę kanałów gwarantowanych - i to jej trzymasz się jak niepodległości. Następnego dnia CP zmienia listę gwarantowaną? Nie interesuje cię to. Dopiero gdy jakiś kanał będący na twojej liście kanałów znika, możesz wypowiadać umowę, bo w tym momencie tracisz dostęp do czegoś, co masz gwarantowane w twojej umowie z operatorem. Wszystko się zgadza, tyle że kolega pisał, że dostał pismo z którego wynikało, że zmienili mu warunki w czasie trwania zobowiązania. Edytowane 28 Stycznia 2017 przez Pawop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpal Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 (edytowane) @mpal Kupujesz nowy samochód masz gwarancję na podwozie 60 miesięcy. Po pół roku sprzedawca - dealer samochodu zmienia warunki i masz gwarancję na podwozie już tylko 12 miesięcy zamiast 60 miesięcy . Później to już promocyjnie - będzie albo nie będzie się psuć podwozie. Co robisz w takim przypadku ? Odstępujesz - wypowiadasz - żądasz rekompensaty czy użytkujesz samochód modląc się że przez następne miesiące podwozie nie odpadnie od samochodu Kupiłem samochód z gwarancją na 60 miesięcy. Pewnego pięknego ranka producent zmienił długość gwarancji na 12 miesięcy. Nowe warunki obejmują tylko tych, którzy kupili samochód po wprowadzeniu zmian - ja mam nadal 60 miesięcy spokoju. Edytowane 29 Stycznia 2017 przez mpal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.