Pawop Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 Przeczytałbyś kilka postów wstecz, to wiedziałbyś, że sytuacja z HBO była inna, bo miałeś gwarantowane jednocześnie HBO SD i HBO HD. Niewyobrażam sobie sytuacji, że CP pozwoli cwaniakować przy zmianie Polsatu Cafe z SD na HD. Stwierdzą, że nie wycofują kanału tylko zmieniają parametry techniczne i koniec. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek0098 Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 (edytowane) Sorry moderatorze swojadroga, nie miałem zamiaru wałkować tematu i nadal nie mam, też czytam ( jak kolega Gursonek ) i muszę skomentować Pisałem, że należy wysyłać maile do CP z zapytaniem odnośnie zmiany SD na HD, bo jeden z kolegów konkretnie Hruszcz otrzymał "niby" ( ja uważam że coś jest nie tak ale nie ważne) konkretną odpowiedz od CP, ale dziś też otrzymał odp od CP, ale tym razem znów lakoniczną. Więc cofam swoje zdanie, bo źródło czyli CP nadal udziela tylko informacji lakonicznych. Edit: I aby nie być znów posądzonym, że się czepiam kolegi Hruszcza. Mam prawo mieć wątpliwości. Jeśli kolega hruszcz otrzymuje różne maile od CP. 1. Pyta o Jim Jam = dostaje "lakoniczną" odpowiedz od CP, 2. Zadaje jeszcze raz to samo "konkretne" pytanie o Jim Jam = dostaje konkretną odpowiedz od CP 3. Zadaje już inne pytanie o Travel i PFN = dostaje znów "lakoniczną" odp od CP. ( w interpretacje kolegi to już nawet nie wnikam ) Nie wiem może dla Was ( moderatorzy, forumowicze ) jest to normalne zachowanie CP ( pomijając intencje kolegi hruszcza, nie są mi znane ), ale dla mnie jest to dziwne, bo CP zawsze odpowiada "lakonicznie". Gursonek HBO SD i HD, były gwarantowane przez prawie 3 lata, więc aby przyjąć że rozwiązałeś umowę mając gwar tylko HBO SD to albo podpisałeś lojalkę na 36 miesięcy, albo krótszą ale nie wykazałeś się "umiejętnością targowania" i przespałeś koniec umowy i przeszła na bezterminową. A zapewne było tak, że miałeś gwarantowane 3 HBO SD I 3 HBO HD. Zabrali 3 SD więc miałeś prawo rozwiązać umowę. I proszę nie usuwać posta bo nikogo nie obrażam, a i piszę na temat Pewnie większość ma mnie już dość (a właściwie moich "mądrości"), już nie długo Październik i skończy się "przepychanka". Edytowane 25 Września 2015 przez sebek0098 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 i tak niezależnie od naszych [beep]n w konkretnych sytuacjach usunięcia/podmiany kanałów - CP poinformuje ustami Pani Rzecznik czy można będzie ubiegać się o bonusowe miesiące Mało kto jest na tyle zdesperowany i szalony aby na drodze sądowej rościć sobie prawo do odstąpienia od umowy gdy wydaje kilkaset złotych w skali roku na TV a jedynym jego argumentem jest inna interpretacja zapisów umowy. Tak więc cierpliwości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 I o wypowiedzeniach możecie sobie już tylko pomarzyć. Żadny kanał SD nie zostanie wywalony. Tak więc koniec pogaduszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 Wyszło na to, że na wyłączenia kanałów jeszcze poczekamy i marzenia o negocjacjach i darmowych miesiącach można odłożyć na późniejszy czas. https://forum.satkurier.pl/topic/1341-nowo%C5%9Bci-cyfrowego-polsatu-zapowiedzi/page-665?do=findComment&comment=1043682 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nick_usuniety Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 ...i marzenia o negocjacjach i darmowych miesiącach można odłożyć na późniejszy czas. No i tu się muszę z Tobą nie zgodzić. Zadzwoniłem dzisiaj upewnić się, kiedy kończy mi się okres podstawowy umowy. Otrzymałem informację, że w marcu 2016 roku, czyli tak jak myślałem. Aktualnie mam Pakiet Rodzinny HD, umowę na 15 miesięcy, w tym 5 miesięcy było gratis. Aktualnie zapłaciłem za 5 miesięcy, czyli jeszcze zostało 5 miesięcy do końca umowy, a już dzisiaj zaproponowali mi nową umowę na 15 miesięcy w tym 4 miesiące gratis Pakiet Familijny HD, a później Rodzinny HD. Przynajmniej tak to zrozomiałem. Bardzo mnie zdziwiło, że tak szybko proponują kolejną umowę z miesiącami gratisowymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek0098 Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 (edytowane) Swojadroga Niezupełnie, ma zniknąć PFN i CBS Europa w SD, więc .... niektórzy prawdopodobnie będą mogli wysyłać wypowiedzenia i negocjować. EDIT: Post powinien brzmieć tak: Swojadroga Niezupełnie, ma zniknąć PFN i CBS Europa w SD, więc.... Ci którzy uważają, że przysługuje im prawo do rozwiązania umowy (ja tak nie uważam ) będą mogli wysyłać wypowiedzenia i negocjować. Edytowane 26 Września 2015 przez sebek0098 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 (edytowane) No i tu się muszę z Tobą nie zgodzić. Zadzwoniłem dzisiaj upewnić się, kiedy kończy mi się okres podstawowy umowy. Otrzymałem informację, że w marcu 2016 roku, czyli tak jak myślałem. Aktualnie mam Pakiet Rodzinny HD, umowę na 15 miesięcy, w tym 5 miesięcy było gratis. Aktualnie zapłaciłem za 5 miesięcy, czyli jeszcze zostało 5 miesięcy do końca umowy, a już dzisiaj zaproponowali mi nową umowę na 15 miesięcy w tym 4 miesiące gratis Pakiet Familijny HD, a później Rodzinny HD. Przynajmniej tak to zrozomiałem. Bardzo mnie zdziwiło, że tak szybko proponują kolejną umowę z miesiącami gratisowymi. Pomijając fakt, że Twój wpis nie jest ni w ząb związany z tematem dyskusji, to ja bym się na Twoim miejscu nie cieszył tak ze złożonej Ci oferty, bo jest to najgorsza z możliwych tyle tylko, że na 15 miesięcy a nie na 29. Dali Ci 4 miesiące Familijnego HD w cenie Rodzinnego HD. O ofertach dla obecnych abonentów mamy odpowiedni wątek na tym forum. Koniec OT. @Sebek0098 - Czyli jednak zmieniłeś zdanie co do prawa rezygnacji z powodu PFN? Wybacz małą złośliwość i moje niedopatrzenie związane z PFN i CBS. Edytowane 25 Września 2015 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek0098 Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 (edytowane) Swojadroga Muszę kolegę i innych rozczarować nie zmieniłem zdania, nadal uważam, że podmiana SD na HD nie daje prawa do rozwiązania umowy. Odniosłem się tylko do konkretnego posta i nie chciałem pisać, że ja uważam .... ... Wysłanie wypowiedzenia ( nawet nie słuszego ) i negocjacje z CP (może można nawet coś ugrać ), a rozwiązanie umowy to zupełnie coś innego. Edytowane 26 Września 2015 przez sebek0098 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz1980 Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 Ja mam zdanie że to na pewno było by wizje nawet marne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Zgodnie z info wysłanym do APS-ów w związku z zapowiedziami: https://forum.satkurier.pl/topic/1341-nowości-cyfrowego-polsatu-zapowiedzi/page-671#entry1045567zmiany w ofercie nie uprawniają do bezkarnego odejścia z CP. Nie kryję zdziwienia po wielu latach doświadczeń z CP.. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek0098 Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Ja też mając wiele lat doświadczeń z CP ( tylko jako abonent ), nie jestem zdziwiony taką informacją. Nie liczyłem naiwnie jak niektórzy, że CP (nc+ też ) pozwoli na bezkarne rozwiązanie umowy w związku ze zmianą standardu nadawania SD na HD. Nie chcę być złośliwy . Ale tylko kolega Hruszcz ma podkładkę w postaci maila od CP, i prawdopodobnie znów tylko jemu uda się rozwiązać umowę. A pisałem aby wysyłać mail-e . Ale póki co "piłka dalej w grze", może jeszcze coś się zmieni w temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 To było oczywiste, ale niektórzy sie łudzili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 (edytowane) Witam. Osobiście spróbuję wysłać wypowiedzenie i dam znać co i jak. Wypowiedzenie wyślę dlatego ponieważ dość poważnie zacząłem chorować i każdy grosz się liczy, bo leki bardzo drogie. Także uważam że zmiana nadawania z SD na HD nie upoważnia do bezkarnego rozwiązania umowy, ale z racji choroby spróbuję wysłać wypowiedzenie. Wypowiedzenie spróbuję wysłać z racji usunięcia kanału Polsat Food Network SD. PS. Gdybym nie zaczął poważnie chorować, to nawet bym się nie "bawił" w wypowiedzenie umowy, nawet jakby usunęli 10 kanałów SD. Pozdrawiam. Edytowane 30 Września 2015 przez Sławomir Pawłowski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myster Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Gadasz bzdury, masz napisane w PWU PFN SD? Nie, to do widzenia. Jakos BBC Brit przeszlo na HD i nie było możliwości zerwania umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Gdybym nie miał w PWU kanału PFN SD to nawet bym nie napisał tego posta. Spróbuję wysłać. Jak nie przejdzie to nic się nie stanie. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myster Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Masz napisane te magiczne 2 litery SD? Nie, więc nic nie ugracie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek0098 Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 michall1234 Nie obrażaj kolegi swojadroga. Nie ukrywa, że pracuję w APS, sam wielkrotnie pisał i uważał że będzie można. A ogólnie powodzenia, daj znać jak rozwiążesz umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Ile razy można pisać, że z HBO to nie była taka sama sytuacja? HBO było gwarantowane SD i HD, łacznie 6 kanałow, trzy z nich zabrali, to była możliwość zerwania umowy. Teraz nic nie wycofują, tylko zmienia się rozdzielczość nadawania. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michall1234 Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 W Regulaminie Świadczenie usług macie zapisane np. Polsat, Polsat HD (czyli niby dwa rożna kanały:) ) a jeśli chodzi o Polsat Food to w umowie macie napisane Polsat Food Network a nowi abo będą mieli napisane po 1.10 Polsat Food Network HD . Jest różnica? Jest! Pozdraiwm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myster Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 To czemu po podmianie BBC Brit nie. bylo wypowiedania umowy? Skończ siać ferment. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 (edytowane) no to się CP urwał spod topora wszak wszystko można nazwać rebredingiem pozostaje czekać na wyłączenie klonów w wersji SD z końca listy. Edytowane 30 Września 2015 przez wojtek509 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Zgodnie z info wysłanym do APS-ów w związku z zapowiedziami: https://forum.satkurier.pl/topic/1341-nowości-cyfrowego-polsatu-zapowiedzi/page-671#entry1045567zmiany w ofercie nie uprawniają do bezkarnego odejścia z CP. Nie kryję zdziwienia po wielu latach doświadczeń z CP.. To bylo pewne, nie wiem na co niektorzy liczyli i licza, nic nie zalatwia. Ps. @swojadroga, nie wprowadza w blad, mowi fakty. To do userow, prubujacych udowodnic cos do czego nie maja racji. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Informuje, iż użytkownik @Swojadroga za wszelką cenę chce wprowadzić Forumowiczów SatKurier w błąd. Najprawdopodowniej pracuje dla CP i działa na jego korzyść, aby mniej osób wysłalo wyowiedzenie umowy. /.../ O co Ty go oskarżasz on pracuje na rzecz CP jeśli już to współpracuje jako przedstawiciel APS-u z czym nigdy się nie krył,mało tego otwarcie to ogłaszał a z racji tego że ma dojście często do kruczków o którym nam zwykłym "łykaczom kanałów TV" nawet się nie śni to On tu na forum je przedstawia,tłumaczy "czasami jak chłop krowie na miedzy" o co chodzi w danym przepisie. Odczep się od niego bo na prawdę ten gościu mówi jakie są fakty i ich interpretacja na dzień dzisiejszy,jak się coś zmieni to może nawet będzie pierwszym który o tym nas poinformuje. Ps.Wierz mi jak będzie możliwość skorzystania z wypowiedzenia to nie omieszkam z niej skorzystać 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 (edytowane) @michall1234, tylko jest taki myk, że kanał ani nie znika, ani nie zostaje zastąpiony innym, tylko zmienia parametry techniczne. Edytowane 30 Września 2015 przez Pawop 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.