Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przeczytałbyś kilka postów wstecz, to wiedziałbyś, że sytuacja z HBO była inna, bo miałeś gwarantowane jednocześnie HBO SD i HBO HD.

Niewyobrażam sobie sytuacji, że CP pozwoli cwaniakować przy zmianie Polsatu Cafe z SD na HD. Stwierdzą, że nie wycofują kanału tylko zmieniają parametry techniczne i koniec.

  • Popieram 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry moderatorze swojadroga, nie miałem zamiaru wałkować tematu i nadal nie mam, też czytam ( jak kolega Gursonek ) i muszę skomentować :smile:

 

Pisałem, że należy wysyłać maile do CP z zapytaniem odnośnie zmiany SD na HD, bo jeden z kolegów konkretnie Hruszcz otrzymał "niby" ( ja uważam że coś jest nie tak ale nie ważne) konkretną odpowiedz od CP, ale dziś też otrzymał odp od CP, ale tym razem znów lakoniczną.

Więc cofam swoje zdanie, bo źródło czyli CP nadal udziela tylko informacji lakonicznych.

 

Edit: I aby nie być znów posądzonym, że się czepiam kolegi Hruszcza.

Mam prawo mieć wątpliwości. Jeśli kolega hruszcz otrzymuje różne maile od CP.

1. Pyta o Jim Jam  = dostaje "lakoniczną" odpowiedz od CP,

2. Zadaje jeszcze raz to samo "konkretne" pytanie o Jim Jam = dostaje konkretną odpowiedz od CP

3. Zadaje już inne pytanie o Travel i PFN = dostaje znów "lakoniczną" odp od CP. ( w interpretacje kolegi to już nawet nie wnikam )

Nie wiem może dla Was ( moderatorzy, forumowicze ) jest to normalne zachowanie CP ( pomijając intencje kolegi hruszcza, nie są mi znane ), ale dla mnie jest to dziwne, bo CP zawsze odpowiada "lakonicznie".

 

 

Gursonek

HBO SD i HD, były gwarantowane przez prawie 3 lata, więc aby przyjąć że rozwiązałeś umowę mając gwar tylko HBO SD to albo podpisałeś lojalkę na 36 miesięcy, albo krótszą ale nie wykazałeś się "umiejętnością targowania" i przespałeś koniec umowy i przeszła na bezterminową. A zapewne było tak, że miałeś gwarantowane 3 HBO SD I 3 HBO HD. Zabrali 3 SD więc miałeś prawo rozwiązać umowę.

 

I proszę nie usuwać posta bo nikogo nie obrażam, a i piszę na temat :smile: Pewnie większość ma mnie już dość (a właściwie moich "mądrości"), już nie długo Październik i skończy się "przepychanka".

Edytowane przez sebek0098
  • Popieram 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tak niezależnie od naszych [beep]n w konkretnych sytuacjach usunięcia/podmiany kanałów -  CP poinformuje ustami Pani Rzecznik czy można będzie ubiegać się o bonusowe miesiące :D Mało kto jest na tyle zdesperowany i szalony aby na drodze sądowej rościć sobie prawo do odstąpienia od umowy gdy wydaje kilkaset złotych w skali roku na TV a jedynym jego argumentem jest inna interpretacja zapisów umowy. Tak więc cierpliwości :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyszło na to, że na wyłączenia kanałów jeszcze poczekamy i marzenia o negocjacjach i darmowych miesiącach można odłożyć na późniejszy czas. 

https://forum.satkurier.pl/topic/1341-nowo%C5%9Bci-cyfrowego-polsatu-zapowiedzi/page-665?do=findComment&comment=1043682

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość nick_usuniety

...i marzenia o negocjacjach i darmowych miesiącach można odłożyć na późniejszy czas. 

 

No i tu się muszę z Tobą nie zgodzić. :smile::wink: Zadzwoniłem dzisiaj upewnić się,  kiedy kończy mi się okres podstawowy umowy. Otrzymałem informację, że w marcu 2016 roku, czyli tak jak myślałem. Aktualnie mam Pakiet Rodzinny HD, umowę na 15 miesięcy, w tym 5 miesięcy było gratis. Aktualnie zapłaciłem za 5 miesięcy, czyli jeszcze zostało 5 miesięcy do końca umowy, a już dzisiaj  zaproponowali mi nową umowę na 15 miesięcy w tym 4 miesiące gratis Pakiet Familijny HD, a później Rodzinny HD. Przynajmniej tak to zrozomiałem. Bardzo mnie zdziwiło, że tak szybko proponują kolejną umowę z miesiącami gratisowymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swojadroga

Niezupełnie, ma zniknąć PFN i CBS Europa w SD, więc .... niektórzy prawdopodobnie będą mogli wysyłać wypowiedzenia i negocjować.

 

EDIT: Post powinien brzmieć tak:

 

Swojadroga

Niezupełnie, ma zniknąć PFN i CBS Europa w SD, więc.... Ci którzy uważają, że przysługuje im prawo do rozwiązania umowy (ja tak nie uważam :smile:) będą mogli wysyłać wypowiedzenia i negocjować.

Edytowane przez sebek0098
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i tu się muszę z Tobą nie zgodzić. :smile::wink: Zadzwoniłem dzisiaj upewnić się,  kiedy kończy mi się okres podstawowy umowy. Otrzymałem informację, że w marcu 2016 roku, czyli tak jak myślałem. Aktualnie mam Pakiet Rodzinny HD, umowę na 15 miesięcy, w tym 5 miesięcy było gratis. Aktualnie zapłaciłem za 5 miesięcy, czyli jeszcze zostało 5 miesięcy do końca umowy, a już dzisiaj  zaproponowali mi nową umowę na 15 miesięcy w tym 4 miesiące gratis Pakiet Familijny HD, a później Rodzinny HD. Przynajmniej tak to zrozomiałem. Bardzo mnie zdziwiło, że tak szybko proponują kolejną umowę z miesiącami gratisowymi.

 

Pomijając fakt, że Twój wpis nie jest ni w ząb związany z tematem dyskusji, to ja bym się na Twoim miejscu nie cieszył tak ze złożonej Ci oferty, bo jest to najgorsza z możliwych tyle tylko, że na 15 miesięcy a nie na 29. Dali Ci 4 miesiące Familijnego HD w cenie Rodzinnego HD. O ofertach dla obecnych abonentów mamy odpowiedni wątek na tym forum. Koniec OT.

 

@Sebek0098 - Czyli jednak zmieniłeś zdanie co do prawa rezygnacji z powodu PFN? Wybacz małą złośliwość i moje niedopatrzenie związane z PFN i CBS. ;)

Edytowane przez swojadroga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swojadroga

Muszę kolegę i innych rozczarować :smile:  nie zmieniłem zdania, nadal uważam, że podmiana SD na HD nie daje prawa do rozwiązania umowy.

Odniosłem się tylko do konkretnego posta i nie chciałem pisać, że ja uważam .... ...

Wysłanie wypowiedzenia ( nawet nie słuszego ) i negocjacje z CP (może można nawet coś ugrać ), a rozwiązanie umowy to zupełnie coś innego.

Edytowane przez sebek0098
  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodnie z info wysłanym do APS-ów w związku z zapowiedziami: https://forum.satkurier.pl/topic/1341-nowości-cyfrowego-polsatu-zapowiedzi/page-671#entry1045567zmiany w ofercie nie uprawniają do bezkarnego odejścia z CP. Nie kryję zdziwienia po wielu latach doświadczeń z CP..

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też mając wiele lat doświadczeń z CP ( tylko jako abonent ), nie jestem zdziwiony taką informacją. Nie liczyłem naiwnie jak niektórzy, że CP (nc+ też ) pozwoli na bezkarne rozwiązanie umowy w związku ze zmianą standardu nadawania SD na HD.

Nie chcę być złośliwy :smile: .

Ale tylko kolega Hruszcz ma podkładkę w postaci maila od CP, i prawdopodobnie znów tylko jemu uda się rozwiązać umowę.

A pisałem aby wysyłać mail-e :smile: .

Ale póki co "piłka dalej w grze", może jeszcze coś się zmieni w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Osobiście spróbuję wysłać wypowiedzenie i dam znać co i jak. Wypowiedzenie wyślę dlatego ponieważ dość poważnie zacząłem chorować i każdy grosz się liczy, bo leki bardzo drogie. 

Także uważam że zmiana nadawania  z SD na HD nie upoważnia do bezkarnego rozwiązania umowy, ale z racji choroby spróbuję wysłać wypowiedzenie. Wypowiedzenie spróbuję wysłać z racji usunięcia kanału Polsat Food Network SD.

 

PS. Gdybym nie zaczął poważnie chorować, to nawet bym się nie "bawił" w wypowiedzenie umowy, nawet jakby usunęli 10 kanałów SD.

Pozdrawiam.

Edytowane przez Sławomir Pawłowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Regulaminie Świadczenie usług macie zapisane np. Polsat, Polsat HD  (czyli niby dwa rożna kanały:) ) a jeśli chodzi o  Polsat Food  to w umowie macie napisane Polsat Food Network a nowi abo będą mieli napisane po 1.10 Polsat Food Network HD .

 

Jest różnica?

 

Jest!

 

Pozdraiwm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodnie z info wysłanym do APS-ów w związku z zapowiedziami: https://forum.satkurier.pl/topic/1341-nowości-cyfrowego-polsatu-zapowiedzi/page-671#entry1045567zmiany w ofercie nie uprawniają do bezkarnego odejścia z CP. Nie kryję zdziwienia po wielu latach doświadczeń z CP..

To bylo pewne, nie wiem na co niektorzy liczyli i licza, nic nie zalatwia.

Ps. @swojadroga, nie wprowadza w blad, mowi fakty. To do userow, prubujacych udowodnic cos do czego nie maja racji.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Informuje, iż użytkownik @Swojadroga za wszelką cenę chce wprowadzić Forumowiczów SatKurier w błąd.

Najprawdopodowniej pracuje dla CP i działa na jego korzyść, aby mniej osób wysłalo wyowiedzenie umowy.

/.../

O co Ty go oskarżasz :?: on pracuje na rzecz CP :!:  :?: 

jeśli już to współpracuje jako przedstawiciel APS-u  z czym nigdy się nie krył,mało tego otwarcie to ogłaszał a z racji tego że ma dojście często do kruczków o którym nam zwykłym "łykaczom kanałów TV" nawet się nie śni to On tu na forum je przedstawia,tłumaczy "czasami jak chłop krowie na miedzy" o co chodzi w danym przepisie.

Odczep się od niego bo na prawdę ten gościu mówi jakie są fakty i ich interpretacja  na dzień dzisiejszy,jak się coś zmieni to może nawet będzie pierwszym który o tym nas poinformuje.

 

Ps.Wierz mi jak będzie możliwość skorzystania z wypowiedzenia to nie omieszkam z niej skorzystać :)

  • Popieram 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...