Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli właściciel kanału Animal Planet rezygnuje z nadawania go w SD (bo w HD kanał zostaje), to raczej nie jest wina PC czy innych operatorów.

To były dwa rozne kanaly, a nie wersje sd i hd.

@slocum, trzeba zmienić obywatelstwo, i zaczniemy im placic zrebrandingowana kwote abonamentu. Która waluta jest najtansza do zlotowki? :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do dziadek186

 

Jakie praktyki operatorskie? To operator wyłączył kanał, czy nadawca?

 

Do Be89

 

Naprawdę nie rozumiesz czego się domagasz? Wyobraź sobie sytuację, że nagle Cyfrowy Polsat pokłócił się z Turnerem i z dnia na dzień znikają Cartoon Network, TCM i Boomerang. Ale nie znikają z Polski, są w nc+, w kablówkach, wszędzie.

Teraz: dostaniesz prawo do wypowiedzenia umowy bez problemów i będzie się to należało.

Po Twoich zmianach: nie będziesz miał tego prawa.

Po to jest obecna lista kanałów gwarantowanych i ma moc, ale w przypadku winy operatora. Nie wiem skąd pomysł, że operator pod pojęciem kanałów gwarantowanych gwarantuje także coś czego nie może. Obecna sytuacja ma chronić abonentów przez oszustwami operatora, a nie przed zmianami od niego niezależnymi.

 

Odpowiedz sobie na pytanie, czy będziesz szczęśliwszy, jeśli listy kanałów gwarantowanych nie dostaniesz, a CP samodzielnie wymieni National Geographic na Motowizję HD. Nierealne? Czyżby? http://www.wirtualnemedia_pl/artykul/9- ... phic-i-fox

 

Do moqu'ai

 

A załóżmy, że przyjęliby twoje wypowiedzenie i nie zaproponowali nic. Zostałbyś bez umowy. Nie podpisałbyś nowej? Nawet nie kłam, że nie. A co gorsze - dostałbyś warunki jak każdy nowy abonent - identyczne gdy Animal Planet SD był jak i gdy go nie ma. Nie lepsze nawet o 1/100.

 

Nieustannie czyta się bajania o netflixach, czy o tym, że DVB-T wystarczy, a jak przychodzi co do czego, to i tak w końcu podpisujecie umowy, podpiszecie je nawet bez listy gwarantowanych. Ten wątek ma ponad 300 stron, niektórzy od 4 lat wypowiadają umowy i wypowiedzieć nie mogą... bo wcale nie chcą, a tylko szukają takich haczyków. Ale szukanie haczyków to miecz obusieczny, wy możecie kombinować, a platformy mogą bardziej. Marzenie Be89 się spełni, zamiast listy dostanie tylko ilość gwarantowanych oraz dla ściemy wykaz gwarantowanych typu że gwarantowany jest TVP1 i wtedy dopiero będzie płacz.

 

Na razie lista kanałów gwarantowanych jeszcze zabezpiecza was przed oszustwami samego operatora. Tak jak powinno być, ale robiąc to, co robicie, wkrótce nawet tego nie będzie. Apeluję o rozsądek. Wszystko co jest w tym temacie to zaproszenie operatorów, aby w przyszłości uciąć to, co się abonentom należy, czyli możliwość wypowiedzenia umowy z winy operatora, gdy ten faktycznie jest winny.

 

Do slocum

 

Po co w ogóle podpisywałeś umowę? Jeśli weźmiesz kredyt w banku i pracodawca Ci nie wypłaci wynagrodzenia, to bank to będzie obchodziło? To są niepoważne argumenty.

 

I już przestańcie z tym "rebrandingiem", bo wcale nie o to chodzi, a o to po czyjej stronie jest wina i czy dało się tego uniknąć. Operator tu nie zawinił i nie dało się tego uniknąć, bo to nie jego decyzją kanał został zastąpiony. Stawianie na równi sytuacji, gdy kanał po prostu znika z rynku, a na jego miejsce wchodzi inny tego samego nadawcy, a gdy wyrzuca go operator z przyczyn biznesowych nie jest rozsądne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do dziadek186

 

Do slocum

 

....Po co w ogóle podpisywałeś umowę? Jeśli weźmiesz kredyt w banku i pracodawca Ci nie wypłaci wynagrodzenia, to bank to będzie obchodziło? To są niepoważne argumenty.

 

....Operator tu nie zawinił i nie dało się tego uniknąć, bo to nie jego decyzją kanał został zastąpiony. Stawianie na równi sytuacji, gdy kanał po prostu znika z rynku, a na jego miejsce wchodzi inny tego samego nadawcy, a gdy wyrzuca go operator z przyczyn biznesowych nie jest rozsądne.

 

Przeczytaj uważnie to co napisałeś i zauważysz, że z jakiegoś powodu faworyzujesz operatora CP.

Jeśli podpiszę umowę kredytową z bankiem w której zobowiązuje się do płatności rat - to pomimo utraty pracy z przyczyn ode mnie niezależnych (np bankructwo pracodawcy) bank przyjdzie do mnie, pokaże umowę z harmonogramem płatności xxxx PLN i powie dawaj kase...nikt nie będzie się zastanawiał czy powody niewywiązywania się z umowy są ode mnie zależna czy nie...każdy bez skrupułów powie że wiedziałem co podpisywałem i nikt mnie nie zmuszał - dokładnie tak jak napisałeś

 

A CP ma dokładnie tą samą sytuacje... w mojej umowie stoi jak byk że mam mieć kanał Animal Planet, Fox Life itp itd... i nie obchodzi mnie że to nadawca coś pozmieniał, wiedzieli co podpisywali i mogli umowy nie podpisywać lub nie gwarantować tych kanałów... - a tu nie rozumiem dlaczego masz inną miarkę dla i operatora traktujesz go inaczej niż przeciętnego Kowalskiego z kredytem na karku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@reality_bites, co ty chlopie opowiadasz za brednie, operator mogl się dogadać z nadawca na pozostawienie kanalu na rynku polskim, czemu te kanaly na innych rynkach dalej funkcjonują ? Operator mogl zerwac w takim przypadku umowę z Fox'em przez ta zmiane, a wtedy Fox pozostawil by kanal i uruchomil na naszym rynku 3-ci. Nie dalo się tak zalatwic? Z tego co tu mówicie to operator jest bez winy, a to co on nie ma z nadawca podpisanych umow?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie praktyki? Nazywanie takich zmian rebrandingiem to typowa sztuczka operatorska. Odbyłem dzisiaj rozmowę z działem reklamacji nt. odpowiedzi na mojego maila - początkowo miły Pan twierdził że podtrzymuje stanowisko CP i to jest odpowiedź ostateczna, na nic innego nie mogę liczyć. Po wypowiedzeniu magicznego zaklęcia pod nazwą "pisemne uzasadnienie z odręcznym podpisem" oraz "droga sądowa" miły Pan stwierdził że przekazuje sprawę dalej i w najbliższym czasie CP będzie się ze mną kontaktował. Dziwne, nie?

Co do "bajania" o Netflixie - gdyby nie konieczność zabawy z DNS jego popularność w Polsce byłaby o wiele większa. Mam szczerą nadzieję ze Netflix zdecyduje się na ekspansję w EU i przytrze nosa lokalnym platformom satelitarnym ( bo jak za content jaki oferuje netflix cena jest śmiesznie niska)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyliście, że 1 lutego VIVA Polska zmieniła profil z serialowego na muzyczny? Część z seriali nie doczekała się kontynuacji, urwali je. Ale nazwy i logo nie zmienili. Można wypowiadać umowy? Nie.

Co to za chore porównanie? Viva była gwarantowana? Nie.

Ja nie chcę nic wywalczyć, w dobie netflixa i mniejszych serwisów VOD CP jest mi potrzebny jak psu piąta noga. Jeżeli będę chciał pooglądać reklamy to adblocka wyłączę i dostane taką samą ilość jak na kanałach CP i to w dodatku bez opłat.

 

 

Viva nie miała charakteru serialowego ale rozrywkowy i nadal taki jest...

 

 

Naprawdę nie rozumiesz czego się domagasz? Wyobraź sobie sytuację, że nagle Cyfrowy Polsat pokłócił się z Turnerem i z dnia na dzień znikają Cartoon Network, TCM i Boomerang. Ale nie znikają z Polski, są w nc+, w kablówkach, wszędzie.

Teraz: dostaniesz prawo do wypowiedzenia umowy bez problemów i będzie się to należało.

Po Twoich zmianach: nie będziesz miał tego prawa.

Po to jest obecna lista kanałów gwarantowanych i ma moc, ale w przypadku winy operatora. Nie wiem skąd pomysł, że operator pod pojęciem kanałów gwarantowanych gwarantuje także coś czego nie może. Obecna sytuacja ma chronić abonentów przez oszustwami operatora, a nie przed zmianami od niego niezależnymi.

 

Jeśli nawet znikną to wtedy Operator dochodzi swoich praw w związku z niewykonaniem umowy przez nadawców...

Operator powinien podawać powód niegwarantowania kanału - ot taki TV Republika jest w nc+ od samego początku niegwarantowana...Nie rozumiem dlaczego Operator nie informuje w tym przypadku, że jest to kanał udostepniamy w sposób testowy albo promocyjny a zamiast tego informuje, że wchodzi w skład pakietu

 

I już przestańcie z tym "rebrandingiem", bo wcale nie o to chodzi, a o to po czyjej stronie jest wina i czy dało się tego uniknąć. Operator tu nie zawinił i nie dało się tego uniknąć, bo to nie jego decyzją kanał został zastąpiony. Stawianie na równi sytuacji, gdy kanał po prostu znika z rynku, a na jego miejsce wchodzi inny tego samego nadawcy, a gdy wyrzuca go operator z przyczyn biznesowych nie jest rozsądne.

 

Akurat Operator jest w inny, bo w większości przypadków brak chęci wprowadzania nowych kanałów wymusza na nadawcach stosowanie naciąganych rebrandingów w celu utrzymania miejsca w ofercie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie looknołem do pokoju gdzie siedzi moja żona przed telewizorem....i ogląda nowe discovery...ona która nigdy nie oglądała discovery. jak zobaczyłem EPG to wybuchnąłem smiechem.

20.00 film kryminalny, a potem kilka godzin CSI. Ten kanał nie ma nic wspólnego z Animal Planet ani ze starą marką Discovery.

Coraz mniej mam ochoty na kontynuowanie tej umowy. To już Fokus z DVB-T jest kilka razy lepszy niż "nowy świeży content" który sprowadza się do ....ehhhh...szkoda gadać....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie praktyki? Nazywanie takich zmian rebrandingiem to typowa sztuczka operatorska. Odbyłem dzisiaj rozmowę z działem reklamacji nt. odpowiedzi na mojego maila - początkowo miły Pan twierdził że podtrzymuje stanowisko CP i to jest odpowiedź ostateczna, na nic innego nie mogę liczyć. Po wypowiedzeniu magicznego zaklęcia pod nazwą "pisemne uzasadnienie z odręcznym podpisem" oraz "droga sądowa" miły Pan stwierdził że przekazuje sprawę dalej i w najbliższym czasie CP będzie się ze mną kontaktował. Dziwne, nie?

 

Nie rozumiem Cie. Skoro złożyłeś wypowiedzenie i uważasz że masz racje i przysługuje ci prawo do rozwiązania umowy po usunięciu foxa czy animal planet. To czemu składałeś reklamacje? Czego dotyczyła ta reklamacja? Powinieneś uregulować za 1 miesiąc abonament i zdać sprzęt. I czekać na rozwój sytuacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj moje posty a przekonasz się że nie złożyłem wypowiedzenia, złożyłem zapytanie i prośbę o wskazanie konkretnych punktów w regulaminie. Wypowiedzenie też złoże, mam czas do końca miesiąca. Niby dlaczego miałbym zdawać sprzęt przed końcem okresu wypowiedzenia? Mam jeszcze czas 30 dni po zakończeniu umowy więc w czym problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę nie rozumiesz czego się domagasz? Wyobraź sobie sytuację, że nagle Cyfrowy Polsat pokłócił się z Turnerem i z dnia na dzień znikają Cartoon Network, TCM i Boomerang. Ale nie znikają z Polski, są w nc+, w kablówkach, wszędzie.

Teraz: dostaniesz prawo do wypowiedzenia umowy bez problemów i będzie się to należało.

Po Twoich zmianach: nie będziesz miał tego prawa.

Po to jest obecna lista kanałów gwarantowanych i ma moc, ale w przypadku winy operatora. Nie wiem skąd pomysł, że operator pod pojęciem kanałów gwarantowanych gwarantuje także coś czego nie może. Obecna sytuacja ma chronić abonentów przez oszustwami operatora, a nie przed zmianami od niego niezależnymi.

Jeśli dobrze pamiętam to w regulaminie albo nc+ albo CP jest formułka że operator może bez konsekwencji zawiesić transmitowanie danego kanału z przyczyn technicznych, ekonomicznych, prawnych i jeszcze jakichś tam. Jeśli CP pokłóci się z Turnerem i ten wycofa swoje kanały z CP to na 99% będzie to podciągnięte pod przyczyny ekonomiczne :) Albo znając CP w miejsce TCM wprowadziliby Polsat Film 2, Polsat Dzieci, Polsat Młodzież. :D Też nie można by wypowiedzieć umowy bo abonent ma taką samą liczbę kanałów o tej samej tematyce.

W tym wszystkim nie chodzi o wypowiadanie umowy, nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie rezygnował z powodu zniknięcia jakiegoś niszowego kanału. A tylko takie przechodzą ten rebranding. Kanał chętnie oglądany nie zniknie. Tutaj chodzi o zasady. Jak coś konkretnego jest gwarantowane to powinno być to jasno przestrzegane a nie nagle się okazuje że te gwarancje udziela platforma ale wszystko zależy od nadawcy. Niby gwarantowany jest konkretny kanał o konkretnej tematyce i profilu a nagle się okazuje że gwarantowana jest ilość kanałów o zbliżonym profilu. Przy czym ta "zbliżoność" jest nieodkreślona. Nie wiadomo ile procent programów może zmienić nadawca by uznawać to za rebranding a nie za nowy kanał. A wygląda na to że może nawet kilkadziesiąt procent. Kanał w którym ramówka w 100% dotyczyła zwierząt zmienia się w kanał w którym zwierzęta zajmują grubo poniżej góra 30-40%. To mniej więcej tak jakby zamienić Canal+ Sport w TVN Turbo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj moje posty a przekonasz się że nie złożyłem wypowiedzenia, złożyłem zapytanie i prośbę o wskazanie konkretnych punktów w regulaminie. Wypowiedzenie też złoże, mam czas do końca miesiąca. Niby dlaczego miałbym zdawać sprzęt przed końcem okresu wypowiedzenia? Mam jeszcze czas 30 dni po zakończeniu umowy więc w czym problem?

 

Zależy ci niby na rozwiązaniu umowy więc na co czekasz z tym wypowiedzeniem. Tak masz czas do końca miesiąca ale być może będziesz musiał zostać i się męczyć z CP dodatkowy miesiąc w zależności którego dnia masz okres rozliczeniowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeglądam forum od kilku dobrych lat, w końcu się zalogowałem aby też : "coś dać od siebie", ale takiego bałaganu i totalnych głupot, które są tu i teraz wypisane nt.wypowiedzenia umowy - to ja jeszcze nie widziałem i nie czytałem. Ludzie !!! Napiszcie w końcu coś konstruktywnego, a nie przekrzykujcie się i wzajemnie coś sobie udowadniajcie........ Może moderator coś z tym zrobi.......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto odpowiedz Polsatu na reklamację i wypowiedzenie:

 

Szanowny Panie

 

W nawiązaniu do zgłoszenia złożonego za pośrednictwem portalu społecznościowego Facebook pragniemy wyjaśnić, że Cyfrowy Polsat poprzez dekoder jedynie emituje programy i nie ma bezpośredniego wpływu na treść nadawanych programów radiowych i telewizyjnych dostępnych w ramach pakietów, jak również ogólnodostępnych programów nadawanych drogą satelitarną, w szczególności na dobór audycji, czas ich trwania czy wersję językową. Wszystkie kanały nadawane są przez niezależnych nadawców i producentów, co zostało w sposób jednoznaczny zastrzeżone w § 14 ust. 7 Regulaminu świadczenia usług.

 

Wyjaśniamy, że decyzją nadawcy programy FOX Life oraz FOX Life HD z dniem 16 stycznia 2015 r. zmieniły nazwę na FOX Comedy oraz FOX Comedy HD, jak również zmianie uległo logo tych programów. W świetle powyższego uznać zatem należy, iż wskazana powyżej zmiana nie zwalnia Pana z obowiązku zwrotu przyznanej Panu ulgi w przypadku rozwiązania Umowy przed upływem okresu na jaki została zawarta, gdyż Cyfrowy Polsat nie zastąpił ani nie zmniejszył liczby programów telewizyjnych wchodzących w skład Pakietów Programów zagwarantowanych Umową z dnia 12 września 2012 r. (z późniejszymi zmianami). Zatem nie znajduje w tym przypadku zastosowanie uprawnienia opisanego w § 7 ust. 5 Regulaminu świadczenia usług.

 

Mamy nadzieję, że przekazane informacje okażą się wyczerpujące, a tym samym pozwolą na zakończenie przedmiotowej sprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale tu bałagan...

1. więc faktycznie podmianka kanałów nie wynika z winy operatora ale klient to właśnie z operatorem podpisuje umowę :twisted: Więc gdzie abonenci CP mają swoje roszczenia adresować do FOX?

2. Załącznik "Promocyjne Warunku Umowy" zawierający spis kanałów gwarantowanych stanowi pewien przywilej dla abonenta i CP niezależnie od okoliczności powinien się z umowy wywiązać :roll:

3. Hasło rebreding to próba naciągnięcia rzeczywistości :read: jest ono nieprecyzyjne i w przyszłości istnieje konieczność albo gwarancji wyłącznie ilości kanałów w pakietach albo doprecyzowanie pojęcia rebreding :idea:

4. Prawdą jest że platforma traktuje abonenta nie jak partnera w dyskusjach a raczej z góry jak namolnego petenta - przez co część osób udzielających się na forum z rozdmuchanym ego mają poczucie skrzywdzenia w konwersacjach toczonych z molochem Solorza :(

5. Namolne próby rozwiązania umowy w każdy możliwy sposób - czego przykład mamy na tych 300 str forum z czasem niekorzystnie wpłyną na samych abonentów jeśli odsetek krzykaczy będzie się zwiększał (Osób dotkniętych zmianami jest niewiele w większości podmianki dotyczą kanałów niszowych o oglądalności ,mniejszej niż 0,5% rynku - mnie w ostatnich 5 latach na wiele możliwości wypowiedzenia umowy dotknęło jedynie zabranie paczki BBC w 2011r. i Polsat Futbol w 2012 - pozostałe np. TVN HD+1 zdaje się w 2012 Zone Romantica - 2013 , HBO SD w 2014 - to wykorzystanie luki którą dawał wspomniany wyżej PWU :jupi: )

 

Tyle tytułem podsumowania ostatnich kilku stron - Rzeczywistości nie zmienimy tak więc albo krzykacze zaakceptują stanowisko CP albo pójdą do sądu :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniła do mnie Pani z Infolini, bo pytałem w interesującej nas wszystkich sprawie (Animal Planet). Po miłej rozmowie zakomunikowała mi, że nie ma możiwości wypowiedzenia umowy, a to, że zmienia się ramówka (CSI itd. zamiast zwierzątek) nie ma wpływu na możiwość rozwiązania umowy bz kary.

Jak to ładnie powiedziała "Ramówka zmienia się cały czas i Polsat nie ma na to wpływu"

 

Gwoli informacji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytajcie sobie i zastanowcie się, to dla tych co uwazaja ze operator jest bez winy i ze zmiany/rebranding wszystko zalatwia po myśli operatora, a abonent zostanie zbyty

Operator mogl się dogadać z nadawca na pozostawienie kanalu na rynku polskim, czemu te kanaly na innych rynkach dalej funkcjonują ? Operator mogl zerwac w takim przypadku umowę z Fox'em przez ta zmiane, a wtedy Fox pozostawil by kanal i uruchomil na naszym rynku 3-ci. Nie dalo się tak zalatwic? Z tego co tu mówicie to operator jest bez winy, a to co on nie ma z nadawca podpisanych umow?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trza było dopytać czy jeśli Polsat Sport zacznie pokazywać telezakupy i wróżki to też wszystko będzie OK? :)

Odpowiedz była by jak w piśnie które dostałem dzisiaj!! Szanowny panie program nie został wycofany lecz zastąpiony decyzją jego nadawcy !! natomiast co do ramówki CP nie ma wpływu co nadawca będzie puszczał!! Czyli mogą być telezakupy albo program reklama 24h.. Pozdrawiam!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@reality_bites, co ty chlopie opowiadasz za brednie, operator mogl się dogadać z nadawca na pozostawienie kanalu na rynku polskim, czemu te kanaly na innych rynkach dalej funkcjonują ? Operator mogl zerwac w takim przypadku umowę z Fox'em przez ta zmiane, a wtedy Fox pozostawil by kanal i uruchomil na naszym rynku 3-ci. Nie dalo się tak zalatwic? Z tego co tu mówicie to operator jest bez winy, a to co on nie ma z nadawca podpisanych umow?

Nie no, coraz lepiej :lol2::brawo: Kto tu brednie opowiada? Jeśli nadawca stwierdził, że na polskim rynku kanał się nie opłaca, to stwierdził i inne rynki nic do tego nie mają. Uznał, że zarobi na innym.

 

Po pierwsze: jaki operator mógł się dogadać? Kanał był w ofercie wielu operatorów. Jeśli nadawca nie chciał emitować dalej kanału w Polsce, to i utrzymać by go nie chciał ot tak za darmo bez niczego. Załóżmy więc, że Cyfrowy Polsat wyszedł z ofertą, że przejmie emisję na siebie, naklei logo itp., a zyskami z reklam się podzielą. Automatycznie pojawi się problem czemu zatem nc+ miałby dostawać taki kanał na starych zasadach? I kablówki. Science fiction człowieku.

 

Po drugie: gratuluję podpowiadania platformom satelitarnym rozwiązań. Zastanawiałem się nawet, czy ktoś będzie na tyle niepoważny, że coś takiego napisze, ale jak widać - ktoś się znalazł. Odpowiedz sobie na pytanie co by było, gdyby faktycznie FOX i CP dogadali się na zasadzie, że zostawiają kanał, logo i tematykę oraz... ze 2-3 seriale (ale resztę dokończą). Zrobią wydmuszkę tylko po to, żeby nie dało się wypowiadać umów, bo bardziej będzie się opłacało nadawać w kółko 3 seriale i reklamy, udając że ten kanał istnieje.

 

Zatem tak, brawo moqu'ai - niech się dogadają. Będziesz miał jeden sztuczny nieistniejący kanał, utrzymywany by blokować wypowiedzenia :lol2: Tylko po to, żebyś w przyszłości nie mógł nawet plumknąć na infolonii :lol2: Najlepiej napisz od razu do nc+ i CP, żeby już przy następnej okazji się "dogadali" z nadawcą.

 

Chłopie, jak nadawca stwierdził, że mu się nie opłaca, to mu się nie opłaca i jakiekolwiek dogadywanie się z jakimkolwiek operatorem będzie także na szkodę abonentów, bo stworzy wydmuszkę. Poza tym nie wiem co robisz w tym dziale, poza śmieceniem, jeśli masz nc+.

 

A CP ma dokładnie tą samą sytuacje... w mojej umowie stoi jak byk że mam mieć kanał Animal Planet, Fox Life itp itd... i nie obchodzi mnie że to nadawca coś pozmieniał, wiedzieli co podpisywali i mogli umowy nie podpisywać lub nie gwarantować tych kanałów... - a tu nie rozumiem dlaczego masz inną miarkę dla i operatora traktujesz go inaczej niż przeciętnego Kowalskiego z kredytem na karku...

Zrozumiesz jak na następnej umowie nie dostaniesz wykazu kanałów gwarantowanych, bo wymagając rzeczy niemożliwych od operatora ten uzna, że lepiej nic nie gwarantować. Wtedy Twój problem się rozwiąże. Szkoda, tylko, że na Twoją większą niekorzyść. Ale do tego potrzeba wyobraźni, aby zrozumieć do czego prowadzicie. Przepisy prawne bez trudu można ominąć robiąc listę kanałów gwarantowanych składających się z TVP1, TVP2, Polsatu, TVNu, Pulsa i kilku innych, by zachować pozory. A reszta promocyjnie. I nic nie zrobicie.

 

W tym wszystkim nie chodzi o wypowiadanie umowy, nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie rezygnował z powodu zniknięcia jakiegoś niszowego kanału. A tylko takie przechodzą ten rebranding. Kanał chętnie oglądany nie zniknie. Tutaj chodzi o zasady. Jak coś konkretnego jest gwarantowane to powinno być to jasno przestrzegane a nie nagle się okazuje że te gwarancje udziela platforma ale wszystko zależy od nadawcy. Niby gwarantowany jest konkretny kanał o konkretnej tematyce i profilu a nagle się okazuje że gwarantowana jest ilość kanałów o zbliżonym profilu. Przy czym ta "zbliżoność" jest nieodkreślona. Nie wiadomo ile procent programów może zmienić nadawca by uznawać to za rebranding a nie za nowy kanał. A wygląda na to że może nawet kilkadziesiąt procent. Kanał w którym ramówka w 100% dotyczyła zwierząt zmienia się w kanał w którym zwierzęta zajmują grubo poniżej góra 30-40%. To mniej więcej tak jakby zamienić Canal+ Sport w TVN Turbo :)

Po pierwsze: czyli jeśli dostaniesz listę, na której gwarantowane będą kanały oczywiste, będziesz szczęśliwszy?

Po drugie: a jeśli kanał nie zmieni ani nazwy, ani logo, ale tematykę, to problemu nie ma? Czym różni się sytuacja w której nadawca zmienia 100% ramówki, ale nie rusza logo i nazwy, a zmienia 100% ramówki i zmienia logo oraz nazwę, że w drugim przypadku jest podstawa wypowiedzenia, a w pierwszym nie? Nie ma żadnej i w żadnej podstawy nie ma - wina operatora, a wina nadawcy to nie to samo. Pierwsza ZAWSZE powinna dawać możliwość wypowiedzenia umowy, nie ważne czy względy ekonomiczne, czy jakiekolwiek - wina operatora, to wina operatora. Druga - nigdy, bo to nie podmiot oferujący kanał zawinił, a sam operator naprawdę nic nie mógł zrobić (lub co najwyżej wg myśli moqu'ai - krzywdę abonentowi, tworząc sztuczny kanał, z czego pewnie ten byłby zadowolony, nawet jakby jeden serial leciał całą dobę, po zakończeniu biegu innych).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...