johndeacon1 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 A ja wierzę że jeśli skarg będzie jak najwięcej to i CP i nc+ się opamiętają i zmienią decyzję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Każdemu odpowiadają co innego. Ja przed chwila tez dostałem informacje z uokik. Dziekujemy za kontakt, jeżeli skarga sie potwierdzi zostanie wszczęte stosowne postepowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 @bober1, a pomyslales ze może kiedyś będziesz chciał skorzystać ze swoich praw,a nie będziesz mogl, bo gdyby wszyscy tak biernie siedzieli i nic w tym kierunku nie robili, to będzie coraz gorzej i nic wtedy dopiero nie będziesz mogl zdzialac. Zamiast bawic się w trzymanie strony operatora/ów, może pomyslal bys o sobie, no chyba ze jesteś z tej branzy, to wtedy jesteś usprawiedliwiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Popiram. I pytam jak wyglądali by abonenci NC+ gdyby nie ich akcja z ubiegłego roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johndeacon1 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Ja też nie wiem co ma na celu deprecjonowanie naszych działań do UOKiK przez niektórych forumowiczów. Zgadzasz się z operatorem, że jest to rebranding i uważasz, że wszystko jest ok zgodnie z prawem i Ciebie nie dotyczy- to siedź zadowolony i nie odradzaj innym. Chyba, że faktycznie ktoś ma w tym jakiś interes. Nie zapominajmy, że pracownicy operatorów tv też przeglądają to forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Nie rozumiecie tego co piszę. Ja Wam nie odradzam pisania i walki tylko w mojej opinii jest to rebranding i wiele tu nie zyskacie. A zyskacie na pewno w przypadku AP, bo tutaj juz o rebrandingu mówić nie będzie można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Jestes pewny? a może tak samo nazwą to rebrandingiem żeby zniechecic/utrudnić abonentom wypowiadanie umow. Zatem ja apeluje, do platform, po co bedziecie bawic się w kanaly gwarantowane i swiadczone promocyjnie, zacznijcie wszystkie zmiany oczywiście na niekorzyść klienta/abonenta, nazywać rebrandingiem, i skoncza się wypowiedzenia, bo jak niektórzy tu twierdza, rebranding uniemozliwia zrywanie umow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Starasz się być mądrzejszy niż jesteś. Juz pisałem swoje zdanie kilkukrotnie. Ja tutaj widzę rebranding. Nie jestem pracownikiem żadnej z platfmorm. Poprostu w tym przypadku to dla mnie rebranding. W przypadku AP już nie i szkoda, że następuje to dopiero 1 lutego, bo do 1 lutego mam umowę i nie mam jak zadziałać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Ciekawe jaki będzie mądry jak operator zaoferuje kiepskie warunki pozostania.Póżniej będzie płacz i lament. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johndeacon1 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 A co to jeden operator jest na rynku? Łaski nie robią, konkurencja nie śpi. Tak nawiasem mówiąc ciekawe jest stanowisko CP w kwestii niemożności wypowiedzenia wcześniejszego. Ja już dwa razy dzwoniłem do nc+ z zapytanie czy wypowiedzenie jest już zarejestrowane w systemie- co prawda jeszcze nie jest, natomiast dwóch różnych konsultantów nic nie wspomniało aby nie można było wcześniej rozwiązać umowy z tytułu zamiany FoxLife na Fox Comedy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Czerstwy, poradzę sobie z przedłużeniem. Ostatecznie jak zapłacę 3 funty więcej za abonament to na chleb będę miał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Dobra idż to innego operatora a przy okazji sprawdż jaki jest temat wątku.Nic tu nikogo nie interesuje ile razy dzwoniłeś do NC+.Tu wątek dotyczy Cyfrowego Polsatu @bober1 nie o tobie pisałem tylko o ekspercie który wszystkich przekonuje do swoich racji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volcan Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Dzwoniłem dziś w swoich sprawach do CP i przy okazji to ja Panią z partyline uświadomiłem o zaprzestaniu emisji animal planet, wręcz odbylem rozmowe o charakterze edukacyjnym informując konsultantkę z jakich to źródeł zdobyć można informacje branżowe (zaproponowałem lekturę satkurier) tak więc czekamy na oficjalne stanowisko CP czy podmianka wpisuje się w definicję rebredingu - tak czy siak jeśli nie to nikt z koniem kopać się po sądach nie będzie...... Jeżeli fakt, że nadawca kanału na tym kanale informuje o rebrandingu podając datę startu nowego kanału, do tego tematyka stacji pozostaje taka sama i nie potrafisz zrozumieć, że jest to typowy rebranding - to podpowiem Ci, że troszkę się w czasie rozmowy o charakterze edukacyjnym ośmieszyłeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Nadawca nie używa słowa rebranding - w tym jest cały szkopuł... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volcan Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 A jeżeli na stół powiedziałby "żaba" - czy stół stałby się tym niewątpliwie sympatycznym płazem? :> Mam kolejne, szokujące wiadomości (też można poedukować konsultantów ) - otóż kanały grupy BBC też zmieniają nazwy (o zgrozo!) - może też wypowiedzieć umowę, bo moje przekonania nie pozwalają mi na oglądanie kanału o jednym z członów nazwy brzmiącym "Brit" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 BBC to też rebranding. Dokładnie, to, ze nadawca nie powiedział wprost, że to rebranding nie oznacza, że to rebranding nie jest. Wszak w naszym pięknym języku jest tyle pięknych synonimów, że nie użycie słowa rebranding nie oznacza, że nim nie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Zmiany w portfolio BBC to KLASYCZNY REBRANDING - tak wygląda rebranding, które NIE UPOWAŻNIA DO BEZKARNEGO rozwiązania Umowy.... Najważniejsza w rebrandingu jest ZMIANA TREŚCI - to jest kluczowe przy rozpatrywaniu, czy można bezkarnie uciec od Operatora W przypadku BBC nie ma takiej zmiany, w przypadku AP moim zdaniem jest znacząca/istotna, w przypadku FC jest dyskusyjna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Nie rozumiecie tego co piszę. Ja Wam nie odradzam pisania i walki tylko w mojej opinii jest to rebranding i wiele tu nie zyskacie. A zyskacie na pewno w przypadku AP, bo tutaj juz o rebrandingu mówić nie będzie można. Animal Planet będzie potraktowany tak samo jak zamiana Fox'a, zadnego listownego poinformowania ze strony operatora nie ma, ze będzie zmiana. Robia z abonentami co im się podoba. Tak wiec traktuja to z góry jak rebranding (wasze ulubione sformułowanie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Jeżeli chodzi o zmiany nazw kanałów, to zgodnie z informacją od nadawców jest to rebranding stacji, więc klientom nie przysługuje prawo do rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia i uwzględnienia zapisów umownych oraz regulaminowych. Taka sama sytuacja jest z kanałem Religia.tv, który nie wchodził w skład oferty - poinformowała serwis satkurier.pl Olga Zomer, rzecznik prasowy Cyfrowego Polsatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Czytając parę ostatnich stron tego wątku jestem zdziwiony jak nie którzy z uczestników forum tak mocno bronią racji{?} operatorów platform. Każdy ma prawo do swoich racji.. i pisania o nich, ale niektórzy to zachowują się jakby byli jakimiś ; udziałowcami; w interesie operatorów. Rację ma @moqu'ai że przy przyzwoleniu apetyt rośnie szczególnie jeśli chodzi o kasę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bat Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Czy w umowach podpisywanych przez abonenta jest wzmianka o rebrandingu (jakieś obce słowo)/. I wyjasnienie co to takiego? Gdyby operatorzy byli uczciwi i oferowali wysoką jakość usług... nie baliby się przecież fali wypowiedzeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 @diana, @bat, bardzo trafne spostrzeżenia, oby więcej takich było, a nie tylko "pesymiści" życiowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzykowski Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Wszyscy jesteście gotowi zacząć rewolucje na ulicach z powodu rebrandingu jakiegoś kanału a jakby zmienili wiek emerytalny do 80 lat to każdy by się tym szybko i bezrewolucyjnie pogodził. Polacy to dziwny naród. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 @jerzykowski piszesz chyba o sobie , bo widzisz ja mam o sobie całkowicie inne zdanie....... proszę nie pisz Wszyscy skoro Wszystkich nie znasz.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Nie chcecie się poddac i walczyc o swoje, w sprawie kanału Fox Life i nadużywania formuly rebranding, by uniemozliwiac abonentom zerwanie umow, Przypomnialem sobie o ANTY NC+ na facebook'u, napiszcie tam o bezprawnym działaniu konkurencyjnej dla was platformy, wtedy tez Cyfrowy Polsat zostanie zmuszony odstapic od tego nazywania rebrandingiem, co mu się spodoba, żeby tylko utrudniać/uniemozliwiac abonentom skorzystania z ich praw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.